Stoer paard,ziet er ontspannen uit hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terpentijn schreef:Jammer, dat het allemaal zo is opgevat.
Dat was niet de bedoeling.
Vooraal heel jammeer, omdat ik ook een reactie las va iemand die het hele Valco/Miro verhaal had gevolgd, en mij nu dus ook een stuk NIKS vindt, op basis van wat anderen, die noch hem, noch mijkennen, zeggen, ook jammeer van UTIXO,, die nu ook spijt heeft van het feit, mijn foto, qua paard, op het topic gezet te hebben na "veel gezeur en gezeik en gejank" van mijn kant (niet de woorden van Utixo, trouwens). Ook is het niet waar, dat ik niet bedankt zou hebben voor die plaatsing of "nooit meer iets van die terpentijn gehoord". Ik ben nou een maal een kluns wat digitale dingen betreft, wat dat angaat zou je kunnen zeggen "ga eerst eens een cursus doen en kom dan es terug". Maar ook digibeten mogen toch op Internet?
Nu ja, 't is nu eenmaal zo gelopen, iedereen is blijk dat ie van me af is blijkt nu (zag ik ook pas vandaag, al die reacties), dus tsja... In het vervolg wat verdraagzamer, meisjes,wat een kwaaie meisjes bij mekaar!