[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 02:15

Jemig,nét echt die Chico Haha!

Stoer paard,ziet er ontspannen uit hoor!

tsjillert

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 05:58

terpentijn schreef:
Jammer, dat het allemaal zo is opgevat.
Dat was niet de bedoeling.
Vooraal heel jammeer, omdat ik ook een reactie las va iemand die het hele Valco/Miro verhaal had gevolgd, en mij nu dus ook een stuk NIKS vindt, op basis van wat anderen, die noch hem, noch mijkennen, zeggen, ook jammeer van UTIXO,, die nu ook spijt heeft van het feit, mijn foto, qua paard, op het topic gezet te hebben na "veel gezeur en gezeik en gejank" van mijn kant (niet de woorden van Utixo, trouwens). Ook is het niet waar, dat ik niet bedankt zou hebben voor die plaatsing of "nooit meer iets van die terpentijn gehoord". Ik ben nou een maal een kluns wat digitale dingen betreft, wat dat angaat zou je kunnen zeggen "ga eerst eens een cursus doen en kom dan es terug". Maar ook digibeten mogen toch op Internet?
Nu ja, 't is nu eenmaal zo gelopen, iedereen is blijk dat ie van me af is blijkt nu (zag ik ook pas vandaag, al die reacties), dus tsja... In het vervolg wat verdraagzamer, meisjes,wat een kwaaie meisjes bij mekaar!

wat wil je nou man Boos! nu loop je weer te mokken dat we kwaaie meisjes zijn Tong uitsteken
van deze kwaaie meisjes zul JIJ nooit een deel uit kunnen maken als je zo door gaat.
wil je hier mee kletsen en jefoto laten zien of wil je gewoon ff af en toe zeiken hier
we hebben met elkaar heel veel lol en iedereen kan altijd mee kletsen, of je nu een zwarte,witte barokke of niet een barokke hebt,dus snap ik je gezeik niet helemaal
je mag best op me reactie reageren hoor en ik wil je wel wat uitleg geven hoe we hier met elkaar omgaan

maar anders denk ik dat je,je heil moetzoeken bij een of ander forum wat wel bij je past mss iets van margriet of libelle ofzo.
kan je vinden als je bij google margriet forum invult voor het geval dat he !!!!!!!!!!!!!!!!!
zie je dat we je helpen

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vriendje van ons Haha! Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 08:11

Nagelbijten / Gniffelen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:51

picassox - gerigistreerd partnerschap is bijna hetzelfde als trouwen alleen het kost iets minder, maar voor de rest hetzelfde wij hebben ook gewoon een trouwboekje en zijn in ondertrouw gegaan en hadden ook getuigen dus ja zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven.

lindy - ik zou even gaan stemmen

ilona - wat issie leuk zo onder het zadel stoer hoor

peet - ben het helemaal met jou reactie eens toppie

nou ik kwam net op mijn werk en daar is het helemaal versierd met balonnen en cadeaus we zijn weer super verwend dus haha

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:00

Moravita: Sterkte met dit verlies

Ilona: Het is mij net niet meer gelukt, wilde wel maar het schaatsen ging niet door Knipoog Hoe staat het met chico? *verdergelezen* Whaa wat loopt hij super! *ook compliment voor benthe* nou ook zulke foto's als jij er weer op zit!

saida: Bij mij helpt buitenlucht ook altijd goed, maar zodra ik dan weer binnen ben...

gabriella: Is het lange zoeken toch nog ergens goed voor geweest!

esther: Dan moet het draaien van het been ook een oefening zijn Knipoog De ene zet hij mooi neer maar de andere gaat echt appart..ahja als het maar leuk was!

jolijn: Geld teveel? Ga je dan al het zwarte weer verkopen en bruine terug kopen?

sanne: Al een beetje gewend op je kamer?

malin: Inderdaad even teruggaan met die lijn, dat moet natuurlijk niet kunnen! Shannon ging eerst ook opgekropt lopen, maar snapt nu wel dat ze zich ook langer kan maken, moest er wel lang voor oefenen. Balen van de deken, maar wel een goed excuus om een nieuwe te kopen Knipoog
Mooie foto's! Je zit wel te stralen op suevo

Denise: Gefeliciteerd!!! Was dit makkelijk ivm het samenwonen of wilde jullie het?

Doeiii vorst!!!! De bak was weer sneeuwvrij, maar spek en spek glad.... vandaag maar even kijken hoe het is! En pierre zou zodra het kon alles optrekken (hopelijk vanmiddag even voor ik ga rijden!* Dan lekker op de galop oefenen en dan ga ik mn startkaart aanvragen! Dit jaar nog lekker rustig houden maar zit stiekem wel aan een debuut in maart te denken....

Net als sanne heb ik volgende week tentame week, maar daarna gaan we hard aan de opening werken!

Willen degene die nog GEEN geboortedatums hebben doorgegeven die naar mij sturen! Dank je!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:16

Denise: Wat leuk voor je zeg!! Haha! Echt officieel met je vriend dus! Lovers

En thanks al voor de leuke berichtjes ben echt trots! Haha! Hij loopt al heel geinig voor de eerste paar keer.. Moet dan ook wel zeggen dat ik hem stiekem ook met de dubbele longe heb voor bereid hihi Knipoog . Hij moet alleen niet gaan duiken... maar dat komt straks wel weer goed Lachen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 10:43

Mies - nee dit was echt puur voor het samenwonen zodat als er iets met een van ons gebeurt de ander een ondergrondje heb voor alles maar we gaan ooit nog wel een keer ''echt'' trouwen met alles erop en eraan maar dit was gewoon noodzakelijk
en leuk joh je debuut in maart hou ons op de hoogte

iloon - ja nu echt oficieel met me vriend nu man dus haha klink wel gek hoor want heb ook zijn achternaam aangenomen en nu is dus echt alles samen haha

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:49

Moravita sterkte met het verlies van Strana.
het was een pracht paard en de eerste lippi die ik in me leven zag.
Ik zal hem nooit vergeten.

Heidi

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:41

Denise: mijn vriend en ik (nou ja eigenlijk man dus) hebben dat ook gedaan, om wettelijk dingen geregeld te hebben omdat we samen een huis hebben. Het is inderdaad hetzelfde als trouwen maar was meer in het leven geroepen zodat mensen van hetzelfde geslacht ook in het huwlijk konden treden. Alleen voor de kinderen is er dan niets geregeld en bij een huwlijk wel. Verder is het voor de wet hetzelfde. De kosten hangen af van wanneer je het doet, trouwen is namelijk ook gratis op maandag en donderdag ochtend ofzo :P Ook ik heb er moeite mee om mijn vriend mijn man te noemen haha :D En ook wij willen later nog wel voor het echie trouwen met een feest enzo erbij (al vrees ik dattie me nooit zal vragen :P) Gefeliciteerd!

Iloon stoere foto's van Chico, dat ziet er netjes uit!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:49

Malin - fijn dat jij het zo goed uitgelegd heb want ik kwam er even niet op maar wat je zeg ik vindt het ook heel raar om hem mijn man te noemen wij hebben er niet zo heel veel voor hoeven te betalen al was het toch snel een paar honderd euro, wij willen ook voor het echt trouwen al vrees ook ik dat tie me nooit zal vragen :P (bedankt):D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:18

Nou Denise, dan van harte gefeliciteerd! Klinkt leuk! :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:26

Enne, wat moeten we precies doorgeven voor de nieuwe opening van het topic? :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:34

Foto van je paard, de geboortedatum, je doelen, foto van jezelf. Zoiets. Toch? :)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:25

Ik wilde nog even Lisenka feliciteren met de echt supermooie foto's van Otto en de heerlijke punten die je daarbij gereden hebt, super hoor!

Ook mooie foto's van Strana, het was een geweldig mooi paard!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:37

Enne, wie moet al die informatie dan hebben? Mies_Apollo?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:40

Maar ik ga nu even de gok wagen, ik ga weer voor 't eerst sinds 2 maanden weer een rondje rijden op Picasso! En over een paar weken weer sinds 6 maanden, serieus aan het werk... Ik ben alleen bang dat het een bommetje is. Normaal kan ik er niet meer op rijden na twee dagen niet rijden, haha; dus het wordt feest! ;)

:evaw:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:45

Penny: Wat is dan eigenlijk de reden van zo lang niet rijden? Blessure? Of gewoon druk?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:35

Moravita: Heeel veel sterkte! Strana was echt een geweldig mooi paard!
Ilona: Ziet er al netjes uit hoor! Chico doet goed zijn best!
Mies_Apollo: Ik moet de geboortedatum van Atlas ook nog doorgeven (zodra ik die weet :P). Ik ben morgen op stal dus dan zal ik wel weer even een kijkje nemen ;).
Picassox: Heel veel succes met rijden ;).

Ik ben nog steeds druk bezig aan mijn portfolio voor Europeesrecht... Degene waar ik het mee samen moet doen zit nog op Aruba, een neef van haar was overleden bij een ongeluk en ze moest nog blijven tot de begrafenis (dat is wel heel erg, maar ik zit hier met een deadline en hoorde maar niks van dr, erg vervelend!). Nu maar hopen dat ik heb af krijg en kan inleveren voor 8 uur vanavond!

Ook nog leuk nieuws :P. Vanavond krijg ik mijn eerste les digitale fotografie ;). Ik had een cursus cadeau gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag en die gaat nu beginnen. Ik heb er echt zin in! Hoop veel te leren ;).

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:50

Sorry dat ik hier even een paar dagen niet ben geweest!
hidra word over 2 weken (jammergenoeg) op de foto gezet met der been. Hier wil ik verder nog niks over kwijt op bokt. Dus ga ik hier verder niet overprate :)
Daardoor zijn jullie zó langs me geschoten :o :(:) :(:)

Prinslover@ Wat onwijs leuke foto's . vast weer een heerlijk gevoel! :D
Moravita@ Onwijs veel sterkte toegewenst met dit grote verlies :(:)

Ben naar de friese hengstekeuring geweest! onwijs gaaf was wel eens bij de pre geweest, maar dat is toch heeel anders dan friese keuring :))

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:33

debby veel sterkte

en moravita ook sterkte met hem verlies...

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:40

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:17

Debby: Wens je veel sterkte toe bij de verwerking en/of verdere behandeling.

Denise: Goed gedaan op jullie eerste wedstrijd. Gefeliciteerd met jullie partnerschap.

Aletta: Heb ook gereageerd op de nieuwspagina, maar vanuit hier wens ik jullie ook heel veel sterkte toe met het verlies van jullie prachtige Strana.

Borderjay: Eindelijk een passend zadel.

Malin: Gelukkig dat het weer beter gaat met het pootje van Luna. Bedankt voor je felicitatie. Ik ben ook heel trots op Otto.

Ilona: Die Chico, dat ziet er goed uit.

Esther: Sterkte met het afmaken van je portfolio en heel veel plezier op de fotocursus.

Kiki: Hopen dat de foto's gunstig zijn.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:57

Zo, ik ga weer even lekker bijreageren..
En ik heb spannend nieuws, ik ben gisteren gebeld en heb morgen een sollicitatiegesprek voor een vet coole job...
Totaal anders dan de branche waarin ik heb gewerkt, maar wel heel leuk, heel spannend ook :=
Ben ff hyper haha, maar goed eerst even afwachten hoe het gesprek gaat...
En heb ook rijlessen geregeld, heb volgende week donderdag mijn eerste autorijles, spannend!!

Vandaag voor het eerst weer gebruik van de bak kunnen maken na al die kou, dus ik (en Furia) helemaal blij!
Even lekker gelongeerd, ging wel redelijk en daarna weer eens mijn hele poetskist uitgemest, en alle troep die ik op stal heb liggen haha.
Borstels mee naar huis voor een grondige reinigingsbeurt :D Waren ze wel aan toe!

Miichelle90: Van de zomer naar Spanje zou wel lekker zijn natuurlijk, hoop dat het lukt!
Aaah, schattige foto van je vriend en je meisje, wow jouw vriend lijkt op die foto trouwens eng veel op mijn broer haha!
Lobke: Wel een leuke verjaardag zaterdag gehad dan :D ?
Sanne: Hoe is het inmiddels met je vinger? Die paarden staan inderdaad natuurlijk hartstikke fris..
Frank: Haha, ik ben altijd al Mario kart verslaafd geweest maar dan op de game cube :D Vind t op de wii dan ook erg wennen!
Maar die is van n vriendin van mij, heb op t moment geen spelcomputer..
Mooie foto's, Des ziet er echt goed uit!!
Evdpanne: Je kan je nog inschrijven tot september zo'n beetje hoor volgens mij :D
Gaaave plaatjes hoor van de hengstenkeuring!!
Malin: Inderdaad, HC was ook zo'n gezellige... Sluit me ook aan bij jullie meningen voor de rest.
Sterkte voor je hondje! Balen van je dubbele longe. Ik heb gewoon 2 lange dunne witte lijnen/koorden die ik ervoor gebruik, gaat ook prima hoor :j
Lisenka: Leuk joh, dat het dan toch goed gaat in de baan! Heb je bewust voor n kwpner naast de PRE's gekozen of kwamen die pas later?
Wie is nou niet onder de indruk van Sonrisa :D :+: Leuk hoor, zulke complimenten van de fokker van Halley!
En wat een mooie punten!! !8 punten verschil met de 2e, ik neem aan dat jij dus eerste was helemaal super joh!
Denise: En ben je weer helemaal fit? Super fijn dat je zo tevreden was met je wedstrijd.
Gefeliciteerd met je partnerschap, super hoor! Mijn vriend (nouja verloofde) heeft me al gevraagd maar goed, de bruiloft komt pas over een paar jaar :D
Mies: Ik heb voor 2, soms misschien 3 dagen een bijrijdster. Furia moet (als zn conditie weer helemaal 100% is), wel 6 keer in de week aan het werk van mij.
Als ik minder doe heeft moet ik echt elke keer lang loswerken, maar goed ik blijf dus het merendeel zelf rijden.
Lekker maar 2 dagen les! Oooh en nog gefelciteerd met je verjaardag :D :D Nog leuke dingen gedaan?
Iloon: Schaatsen was eng :D Maar wel oke haha, heb niet al te lang geschaatst vind op n paard zitten toch leuker :D
Stoere Chico hoor, lekker al ene beetje aan het rijden :D
Utixo: Ja, ben benieuwd of die klik zo blijft :D
Hmm, ik kan je foto's niet zien, maar dat ligt aan dit account die blokt een heleboel sites :? erg vervelend..
Aaah wat super gezellig Mies, jij en Ilona, aah ik wil ook! Maar dan zou ik er toch echt moeten kunnen komen met Furia...
Hahaha grappige droom zeg, best freaky :D
Moravita: Heel veel sterkte met jullie verlies, zo te lezen was het een geweldig paard.. En op de foto's ook echt een prachtig paard.

Naar van die collega's auto trouwens zeg :n

Iedereen zit met dekens over, ik heb nog 2 goede dekens maar wil evt voor volg winter nog wel wat nieuws, maar goed zonder baan ook nog geen geld helaas...

Stal_kuiper: Meeting is altijd gezellig, stel jezelf eens verder voor? :j
Peet: Oei, druktemaker Tsjillert ging onderuit := ... Gelukkig geen "blijvende" schade.
Sjaad: Gefelicteerd met je nieuwe job :j Alle paarden staan idd fris met dit weer, blij dat hier in t westen geen pak sneeuw ligt iig.
Saida: Aaah gaaf die hengstenkeuring, echt heerlijk al die mooie paarden samen!!
Das wel balen, als je ff lekker wilt ontspannen met zulke koppijn en je moet opletten, is t altijd ff lekkerder om gewoon te kunnen zitten :D

cruesli: He welkom terug!
Regine: He jammer ik kan je foto's niet zien!! Rare laptop :S
Kjoetie: Gezellig dat je er weer even bent, fijn dat Yippie het zo goed doet!
Penny: Mán ik word echt gek van deze laptop, kan ook jouw foto niet zien terwijl ik zo benieuwd ben naar picasso!
Borderjay: Wauw, goed koopje zeg, vond t al een mooie prijs dat je dat destijds vertelde :j
Debby: Wat ontiegelijk naar zeg voor je!! Pfoei, das niet niks. Heeel veel sterkte ermee!
MelisxFeikje: helaas kan ik jouw foto's ook niet zien... Maar een paard van 43 jaar, dat is zeker bijzonder!

GO PEET :D

just_kiki Sterkte met Hidra dan, hopelijk komt ze er goed op uit. :(:)

Zoooo hee dat was even een paar uur bij reageren!!! Duimen jullie allemaal voor me morgen (mijn sollicitatiegesprek)?
Ik ga zo lekker Desperate Housewives kijken, vriendlief is aan t werk dus vannacht alleen slapen :( Vind ik echt niet leuk, kan daarom ook niet wachten tot we lekker samenwonen.
Eerst maar nog eens lekker sparen als ik een job heb voor een nieuw zadel en de hele inboedel én een vakantie in de zomer...
Genoeg dingen waar ik geld voor nodig heb dus :D
WTF is er met bokt aan de hand ben ik helemaal klaar spacet ie m aldoor.... Oke poging nr 3 om deze lap tekst te plaatsen..

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:14

Madelief: Heel veel succes morgen met je sollicitatie. Natuurlijk duim ik voor je. Mijn eerste paard is Keljan (fjord), daarna kocht Jan Floris, kwpn. Pas in 1997 ben ik in aanraking gekomen met de PRE. Dat was op de Equitana. Ik was op slag verliefd op het ras. In 2000 heb ik Chistosa van mijn ouders gekregen. Zij was dus onze eerste PRE. Ik heb een grote voorkeur voor de PRE qua karakter en uitstraling. Ik hou van paarden die graag voor je willen werken en iets speciaals hebben. Ik weet niet goed hoe ik dat onder woorden moet brengen, het gevoel moet er direct zijn. De grote schimmel die ik hier heb staan (Delamere Boy), weet niet of je je die nog kan herinneren, is er ook zo 1. Die heb ik destijds via Moravita gekocht. Ik zag hem en was direct verkocht. Otto is in het Z1 uitgebracht geweest en hem heb ik als leerpaard gekocht.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:32

Nog een berichtje voor Madelief. Anderen mogen het natuurlijk ook lezen. Dit stukje heb ik van bokt gehaald. Is van de oude eigenaresse van Navelle. Wij woonden hier net en toen werd ik gebeld of ik interesse had in een paard voor de manege. Ben gaan kijken en had direct door dat dit absoluut geen geschikt paard voor de manege was. Ben er toch opgestapt en ik had direct een dikke klik met haar. Lekker doorgezeurd bij Jan dat dit echt voor mij bestemd was. Hij ging uiteindelijk akkoord en we kochten haar. Ik wilde met haar de Orun doen. Degene die ook de Orun deden wilde absoluut niet op haar omdat ze knettergek zou zijn. Het is zo'n fantastisch paard, maar slecht begrepen door vele rijders die haar uitprobeerden. Op wedstrijden werd ze niet altijd eerlijk behandeld en die stress kwam telkens weer naar voren op wedstrijd. Ze is nu lekker bij mijn vriendin (zij heeft haar nu ook gekocht), lekker drachtig en wordt lekker recreatief gebruikt. Ze heeft heel veel talenten, maar die zijn gewoon kapot gemaakt. Ik heb heel vaak op haar zitten janken omdat ik weet hoe zij in het verleden behandeld werd en zij ging voor mij door het vuur.

Bericht van de oude eigenaresse. Anderhalf jaar nadat ik haar gekocht had vond ik dit op bokt en het deed me zo'n pijn.

De moeder van mijn Havel was een Tangelo x Epigoon. Navelle is een zeer talentvol paard dat het dressuurwerk enorm goed oppakte, ze werd ( omdat het met mij niet klikte ) gereden door een jongen die daarvoor een E pony voor mij uitgebracht had. Paard en ruiter hadden een hele goede band, Navelle was zelfs jaloers op zijn moeder !!! Onder het zadel werd zij echter steeds gevaarlijker en probeerde zich oa regelmatig op muren kapot te lopen. DA en fysio erbij gehad, niets te vinden. Toen zelfs haar ruiter bang begon te worden ( was toch niet bang aangelegd) hebben we haar door een prof laten rijden, na een tijdje ging dat goed maar bij andere ruiters bleef ze gevaarlijk. Dan heeft het voor zowel het paard als voor de ruiter geen zin om te blijven klooien dus is ze verkocht.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik vaak op de wat gevoeligere paarden val met een sterk, maar wel heel eerlijk karakter. Hoop dat ik jullie nu niet teveel verveel, maar probeerde dit duidelijk te maken.