[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x__Ellis

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:25

Ooja, oplaatst haalde mevr. v/d Brug (mentor) me even uit de les om met haar te praten. Was trouwens wel haar eigen les, maargoed.
Zei dus; is er iets met je? Want je lacht veel minder, en anders was je altijd heel aardig.
ik; Nee, wattan?
zei; nouja, je bent veel sneller opgefokt enzo.
Ik ; Ow, ja, dat krijg ik de laatste tijd veel vaker te horen.
zei; jaa, misschien is het wel de pubertijd ofzo. Dat heb je dan zelf niet in de gaten enzo.
ik; ja, dat zal dan wel, naar mijn idee ben ik zo fatsoenlijk mogelijk tegen leraren.
zei; nouja, weet ik dat weer even Knipoog

toen mocht ik de les weer in xD vet dom eigenlijk marja.

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:27

Dacht dat dit over barokke paarden ging? Haha!
maare wat houdt dat precies in? Bloos Zijn dat rassen met lange manen ofzo?ahah ik zie friesen,schetlanders en tinkers vooral genoemd...of is dit een hele domme vraag? Clown
ben benieuwd wat het nu precies is..

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:29

shetlanders niet hoor !! Tong uitsteken
friezen,andalusier,lusitano enzo Tong uitsteken

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:31

kissmeB schreef:
Dacht dat dit over barokke paarden ging? Haha!
maare wat houdt dat precies in? Bloos Zijn dat rassen met lange manen ofzo?ahah ik zie friesen,schetlanders en tinkers vooral genoemd...of is dit een hele domme vraag? Clown
ben benieuwd wat het nu precies is..

we mogen toch ook wel ergens anders over praten ?? Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:42

Brammetje is anders een hele stoere man hoor Knipoog Met hele lange manen (door Goya afgeknabbeld helaas) Maar hij hoort idd niet bij de barokke paarden soort zeg maar haha. Er staat, voor alle liefhebbers van barokke paarden Lachen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:32

Michelle -> Ja dat topic heb ik ook wel eens gezien.
Er waren ook verschillende foto's geplaatst van look-a-likes, maar dat waren witte tinkers of kruizingen.
Ik geloof ook niet dat er een 100% witte fries bestaat.
Het schijnt dat Andrea Schmitz op een witte schimmelfries rijdt, een onwijs mooi paard overigens, maar ook dat zal wel een kruizing zijn met een andalusiër ofzo.
Dan overheerst het witte gen toch?

Bianca -> Whahaha! Haha! Dat is ook een leuk idee ja!
Anders doen we haar een maskertje voor...... Knipoog

Esmée -> Klinkt alsof Fuego zich daar al een beetje thuis gaat voelen.
Wat een lieffie is het ook, hè.
Ziet er ook heel netjes, luxe en modern uit!

Suzanne -> Wat een grappenmakers heb jij zeg! Haha! Haha! Haha!

Vandaag weer bij Grytsje geweest.
Eerst gezellig met de meiden van de les koffie gedaan met gebak, ze waren net klaar met de les toen ik aankwam.
Elke week neemt iemand van de groep iets mee dus de ene keer zitten we aan de gebak en de andere keer aan de worst, kaas en wijn.
Over 2 weken zijn er 2 meiden jarig en ze willen dan misschien een brunch organiseren.
Daarna heb ik Grytsje weer gelongeerd, deze keer weer balkjes gedraafd.
Jammer genoeg waaide het zo hard, anders was ik weer een lekker stuk gaan wandelen met haar.
Nu moesten we het doen met een rondje drafbaan.
Ik heb nog een kort stukje film van haar terwijl ik haar aan het longeren was vanmiddag.
Hier is ze nog aan het warmlopen.
http://nl.youtube.com/watch?v=5G5kWzRJ4qs

En eindelijk weer eens wat fotootjes van mijn alsmaar dikker groeiende meisje!

Haar mooie zwangere buik.
Afbeelding

Haar uiers zijn al ietsje voller geworden.
Afbeelding

Niet echt een duidelijke foto, maar ik vind het wel een fijn beeld geven hoe ze loopt.
Afbeelding

Haar lieve koppie.
Afbeelding

Lekkere nek! Kwijl
Afbeelding

Nog eentje van de voorkant, hier valt het niet echt op hoe dik ze al wordt.
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:30

Lindy: Oeh, knappe hengst Vingers aflikken Ben benieuwd wat voor kleurtje eruit gaat komen!

Ilona: Ik heb al een nieuw hoofdstelletje, deze is kleiner en hopelijk past deze wel. Dat ga ik zondag uit proberen.
Succes met je examens!!!

Jasmijn: Jeetje dat is niet zo'n leuke uitslag van het Lab, hopelijk helpt het nieuwe advies!
En ze staat mooi op de foto, ik hou van hafjes Haha!
Heb je trouwens al een jonge anda op het oog om te kopen?
Ik heb net gewinkeld met mijn moeder. Ik mocht kleren uitzoeken voor mijn verjaardag (dinsdag) en daarnaast ben ik zelf ook weer aan het kopen geslagen (wat mijn banksaldo absoluut niet leuk vind, maar mijn geest wel Tong uitsteken) En we zijn geslaagd thuis gekomen.

Suzanne: Goya is een lekkerding Vingers aflikken Je hebt hem mooi aan het lopen! Lekker ontspannen ziet het eruit. En die nek Kwijl
Ik zou graag een keertje langskomen Knipoog En ik heb Workum net even gegoogled en het ligt vlakbij waar ik vorig jaar heb gekampeerd Tong uitsteken Helaas is het niet zo makkelijk te bereiken met het OV.

Saida: Wordt Jazzy dit jaar ook ingereden of niet? En doet de eigenaar er verder niets mee dan?
Grytsje groeit!!! wanneer is ze uitgerekend? En ze heeft zo'n lekker bekkie Haha!

Jolyn: Xantha is echt een onwijs mooie merrie!

Bianca: Sterkte met je hand en gelukkig gaat het goed met Yippes, heeft ze al een beetje vrienden gemaakt?

Ik ben ook niet zo'n hele grote fan van schimmels, ik vind ze wel om op te vreten als ze nog niet helemaal wit zijn. Ik vind vooral vlakkleurige erg mooi, maar voor een andalusier in die kleur moet ik dan wel heeeeeeel hard gaan sparen. Verder vind ik bruine en zwarte andalusiers ook jumjum. We zullen wel zien welke kleur het over een paar jaar wordt. Misschien klikt het wel heel goed met een schimmel.
Ik vind Yippie ook wel heel bijzonder met haar donkere lijf en haar zilveren manen en staart.

Esmee: Oeh, wat is fuego een smeerpoets ROFL Hij is helemaal bruin Tong uitsteken

Kissmeb: Het gaat hier hoofdzakelijk om de barokke rassen als Lusitano, Fries en Andalusier, maar er komt zo nu en dan ook een shet voor bij Haha! Ik ben bijv. liefhebber van de barokke rassen, maar ik moet nog een paar jaar wachten voor dat ik er 1 kan kopen. Maar ik heb wel 2 shettebollen onder mijn hoede.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 19:49

Mies, en al lekker bij Encanto geweest?
Es: hihi waar is je schimmel nou gebleven Tong uitsteken
Hah Soeske moet wel een grappig gezicht zijn geweest inderdaad!
Ellis Lekker bezig! Tong uitsteken En ooit, op een dag, echt waarm ga je die irritante leraren toch best missen Bloos
Zo _Saida_ Ze heeft echt al een mooi buikje! Bij ons op stal verwachten een klein tinkertje van het voorjaar... Lovers

Nou, net was die vrouw dus langsgeweest, het was echt zo interessant!
Het is heel lastig uit te leggen, maar het heeft met de energiebanen etcetera te maken (zij is energetisch therapeut).
Dmv een plukje haar komt er een lezing uit rollen, met oa medische problemen dat klopte met wat wij al vermoedden/wisten!
Oa darmen, linkerachterbeen zet ie dr minder onder, rechtsvoo schouderblokkade, zn fistel.
Furia schijnt extreem spiritueel te zijn en heeft veel angst in zich, niet "schrik" angst, maar emotionele angsten, hij is ook heel gevoelig/emotioneel.
En we hebben echt bewusr vcoor elkaar gekozen, zei ze, we konden elkaar veel verder helpen.
Was echt interessant, ze "doet" ook mensen en ik wil misschien ook wel een keer, maar het is ook vrij confronterend...

Zo, nu ff lekker in bad, ben moe Slapen
Oja, ook leuk, de staleigenaresse is er morgen niet, dus vroeg ze of ik twee lesjes wilde geven.
Dat vind ik wel leuk, en natuurlijk ook n beetje spannend!
Voorderest morgen Furia wassen en hoofdstelletje etc poetsen voor de fotoshoot zondag, en dus een uurtje lesgeven Lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:09

Hoi!

Ik had dus weer een van mijn slimme momenten! Fototoestel vergeten, maar mn grote poetsbeurt ging toch nog door en hij glimt weer schitterend..tot ik in de modder ging rijden Knipoog Morgen nog maar is een poging, ik moet hem toch wedstrijd klaar maken dus hij gaat in de sop.

Ess Heerlijke foto's! die stal is echt super!

Saida: van gen's ben ik niet zo op de hoogte, maar ik denk ook niet echt dat er iets anders dan een zwarte fries is, sommige lijken beetje bruin in de zomer Knipoog
hoever is Grytsje nu?
Wij hebben ook 2 drachtige merries, waarvan een ook al beetje borstvorming krijgt...maar die moeten nog maar 5 weekjes Lachen

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:27

Zo moet echt super veel bijlezen..

esss Dat ziet er lekker uit je had een klusje te doen Haha! Enneh ja denk wel dat we het veulen houden Tong uitsteken

Saida Zo die uiers beginnen al te groeien ik kijk elke dag hoopvol onder de buik maar ik geloof dat ik dat nog een tijdje kan doen Clown wat ik bedoel met die bandages.. dat ik zeg maar al over zijn regenpijpje heen ben gegaan dus dat ik niet veel verder kan bandageren..

sazread Ja wij zijn ook heeel benieuwd wat voor een kleur er uit komt...We zeggen al elke keer we staan er niet raar van te kijken als het een zwart veulen uit komt Nagelbijten / Gniffelen
en nog bedankt voor je compliment over mijn paardje dank je Haha!

Mies_apolloWij zijn ook erg benieuwd naar het veulen Tong uitsteken

Jolynn Sja een pool achter me aan hij zegt alleen maar dat ie van mij houdt hahha.. Ik hem geprobeerd duidelijk te maken dat ik een vriend heb.. zijn antwoord : ach daar voel ik niets van.. hahha Nagelbijten / Gniffelen Ik mag zowat mijn eigen paarden niet meer doen stel je voor dat ik wat moet tillen dan komt ie aan rennen en gaat hij mijn paarden hooi voeren en water geven hahaha en wat daisy betrefd.. neus er uit rijden gaan we binnekort aan beginnen als ze wat meer evenwicht heeft onder het zadel Tong uitsteken

Prinslover Neem inderdaad iedere dag mijn camera mee ( spiegelreflex canon eos 350 D ) Bloos hihi Ja don carino is inderdaad een super mooie hengst.. Hij is van de buren dus super makkelijk.. ze hebben 4 prachtige hengsten.. dus heb de luxe hihi heb ook een veulen lopen van hun hengt di caprio du bois Afgod haha.

KiMmk Ehm ja zou kunnen rij elke dag met een ander setje.. ben een beetje setjes verslaafd Nagelbijten / Gniffelen . en inderdaad het is belangrijker dat het veulen gezond is maar mooi zou ook niet verkeerd zijn haha.. maar gezond is het allerbelangrijkste.

Soeske dank je ja is een hele mooie hengst.. Leuke foto;s zag ik van je voorbij komen.. ff vraagje .. hoop niet dat het te blond over komt maar ehm zag dat je met twee teugels ree.. waar is dat voor en hoe noem je dat?

pfff volgens mij hebben ik iedereen gehad.. sorry als ik iemand ben vergeten..
Deze week lekker gereden het gaat echt super.. nu dencing queen aan het kijken echt lachen..
Verder weinig meegemaakt.. Heb van de week wel weer mij oude paardje gezien was echt super en heb natuurlijk foto's gemaakt Tong uitsteken hihi

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:39

Ik moet er even showen hoor mijn vorige kwpn merrie ze was net ingereden dat ik haar weg deed er was geen klik.. ze is zo vooruit gegaan . ben echt blij dat ik er aan haar heb verkocht Haha!

Afbeelding

Afbeelding

toen:

Afbeelding

ik had geen betere nieuwe baas kunnen wensen het is een goede keuze geweest

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:53

Hai, ben ik ook weer even!

Lindy, jee wat een verschil zeg!
Fijn dat ze zo goed terecht is gekomen!

Hier in 't dorp wordt ook heel fanatiek carnaval gevierd, elke dag feesten, grote optocht etc.
Ik heb er zelf heel weinig mee.
Als het zo uitkomt gaan we wel eens naar de optocht kijken, maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee! Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:15

Jeetje wat is er veel gepost vandaag.
Ik ga niet alles beantwoorden want ik ben doodmoe.
Vandaag heb ik (geprobeerd) Xantha gelongeerd, het ging nog niet echt lekker met mijn arm.
Vandaag heb ik wat meer gedaan en gelijk weer pijn. Boos!

@Spookie, Anita dat kan Elise goed he, kletsen en rijden tegelijk?
Ik ben zo blij dat ze Xantha voor me wil rijden, als ik er weer op kan blijft ze me helpen!!
Bianca (mijn bijrijdter) voelde nu al dat Xantha onwijs was vooruit gegaan! Haha!

@Lindy, wel handig zo'n hulpje! Tong uitsteken
En wat is je oude paard veranderd zeg.

@Saida, mooie foto's van Grytsje. Ze wordt al lekker bol. Vork

@Madelief, interessant zo'n vrouw.
Ik doe zelf reiki, dat gaat ook met energiebanen.
Wij hebben iemand op stal die communiseert met paarden, heel gaaf!

@Essss, wat een dikke vacht heeft Fuego zeg, nog veel meer als Xantha. Het is daar bij jullie toch niet zo koud??

@Zasread, thanx Bloos

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:58

Jolyn, he vervelend zeg dat je er dan nog zo'n last van hebt...
dat werkt niet echt prettig...

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:09

Wooow
wat is er veel bij gekomen zal van eht weekend is bij gaan lezen.
maar wilde even door geven dat janske en ik volgens lesgever echt vooruit gaan Haha!
ben zo trots kan nu dingen met haar die ik d8 dat ik het nooit zou kunnen doen emt haar.
morgen misschien rij foto's dan laat ik ze zien

Ilona: ik gebruik de fnrs ook als een opstapje lekker wennen aan het wedstrijd rijden.
en als het goed gaat gaan we over naar het echte werk Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 10:05

fnrs moet je dan ergens voor bij aangesloten zijn?? wil mijn paard ook ff rustig laten wennen Tong uitsteken

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:19

Saida, grytsje ziet er goed uit zeg. Ben alleen vergeten wanneer het veulen gaat komen. Al snel?

Madelief, dat klinkt interessant zeg zo iemand. Zou ik ook wel willen laten doen (alleen dan voor mezelf). Waar zit ze? Of heb je haar gevonden via een website, waar je nog meer van die therapeuten kan vinden?

Lindy, kan me voorstellen dat je blij bent dat je je paard aan haar hebt verkocht. Wat een leuke combi. Plezier straalt ervan af. Ik heb ook FNRS proeven gedaan. Dan moet je naar een FNRS manege gaan en een paspoort aanvragen. Daar krijg je dan ook een map bij met alle proeven en regels en er staat nog meer in.

Deb, je ziet Xantha in zo'n rijsessie echt veranderen. Ze begon echt met een koppig hoofd donderdag. Elise dacht ook al wel dat ze zou ontploffen. En ja hoor. Maar je meissie kan goed lopen hoor. Maareh, doe jij een beetje rustig met je arm?
Ik heb trouwens ook Reiki gedaan. Doe er alleen niet zo veel meer mee. Erg jammer. Moet het maar weer eens oppakken.

Flamon, ben benieuwd naar de foto's.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:32

Esmee: prachtig die foto's van Fue Nagelbijten / Gniffelen Wat kan hij vies, ehh, bruin zijn Haha!. En je manege ziet er echt super uit! Mooi hoor.
x_Ellis: ik ga even heel wijsneuzerig doen hoor Clown, maarem ik was ooit ook zo op de middelbare school, gelukkig ben ik me op tijd gaan gedragen maar ik ken zat mensen die dat niet hebben gedaan en idd van school af werden gekickt, en het op geen enkele school meer vol konden houden en nu dus geen opleiding hebben. En je wilt toch geen supermarktjuffrouw worden he Knipoog. Sorry als ik irritant ben Vork, maar ik lees elke keer die verhalen en dan moet ik er wel een beetje om lachen Bloos .
Saida, wat een prachplaatjes van je al volle meid.
Sanne, ik zou wel willen dat ik er al eentje op het oog heb Knipoog. Maar ik weet nog steeds niet wat ik precies wil, bovendien vind ik de paarden erg duur. Ik weet niet of dat aan mij ligt, maar ze vragen voor veulens/groene paarden waarin Andalusier zit (dus geen papieren, vaak zelfs kruizingen) meestal min. 2500. Vind ik zelf erg veel geld.
Lindy, wat een mooi paard is daar tevoorschijn gekomen zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal happy word als je haar zo ziet.
Fanny, jaaaaaaah foto's!! Super dat je zo vooruit gaat.

Zo ik ga zo maar hondje uitlaten en dan naar Lab fietsen..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:55

Saida, haha, ja, zijn echte grappenmakers! Leuk dat jullie dat zo doen op de manege! Vind Grytsje erg mooi lopen aan de lijn, vooral in stap neemt ze mooie ruime stappen van achteruit.
Sanne, Thanx Haha! Met OV moet je eerst naar Leeuwarden, en daar kun je in 1x door naar Workum. Duurt ong. 40min, Lwarden-Workum. Jaa, die nek hihi is om te kwijlen Haha! Waar ben je geweest te kamperen dan?
Madelief, ja, leuk is dat he, met hoe weinig ze eigenlijk heel veel kunnen. Succes met je lesjes geven!
Lindy, tuurlijk geen blonde vraag! Ik rij Goya met een ongebroken pelham, dit omdat hij in spanje waarschijnlijk met stang is ingereden en voor hem een dubbel/enkel gebroken te druk is in zijn mond. De bovenste teugel heeft de gewone trens werking zeg maar, dus inwerking op tong, mondhoeken en klein beetje de lagen en de onderste een hefboomwerking, dus geeft zeg maar druk op de nek en kaak (kinketting). Eignelijk te vergelijken met stang en trens, maar nu maar 1 bit. Wil misschien straks overgaan op een gewoon ongebroken bitje, maar zo kan het ook nog wel even.
Fijn dat je paardje een goed huisje heeft, ziet er mooi uit!
He, Ellis, kom je ook weer even binnenvallen haha. Hier geen carnaval, lekker rustig Knipoog
Jolyn, vervelend zeg, dat je nog steeds last hebt!
Zo, volgens mij wel weer een hoop gehad haha. Hier hagelt/sneeuwt het om de zoveel tijd, dus echt veel doen wordt het niet vandaag Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:24

My God, wat zijn jullie echt hard gegaan zeg..!
Kan niet eens meer vinden waar ik voor het laatst gepost heb... in ieder geval meer dan 10 of 15 blz terug...
Beetje erg veel om bij te lezen Lachen

Zag wel veel foto's voorbij komen, erg leuk!
En wat verhuizingsberichten. Maar het is een beetje te veel om te onthouden wat er allemaal is gepost Knipoog

Dus... maar hier ben ik ook weer even! Vork
Nog een maandje en dan gaan X-tremo en ik ook verhuizen. Vind het nog steeds erg jammer, maar als ik nu naar stal rij en weet dat ik straks niet meer zo lang hoef te rijden vind ik die gedachten toch ook wel errug lekker!

Verder erg druk op het werk. Zit weer midden in de verkoopperiode. Komende week is X-je zijn verzorgster ook op vakantie dus moet ik hem alleen doen en dan heb ik ook nog een paar dagen in de week de verzorging op mij genomen van het paard van een stalgenootje. Zij is twee weken geleden geopereerd en mag tot eind februari niks doen. Dus dat komt er ook nog eens bij. Zie m'n vriend nu doordeweeks alleen 's avonds als hij al in bed ligt. Erg hè!!

Nou nu snel weer klaar maken want ik ga zo lunchen met een vriendinnetje die ik ook alweer een maand niet heb gezien. Daarna naar stal, dus kortom ik ben druk druk druk!!!! Vork

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:29

Sanne -> Ja lekker bekkie heeft ze hè? *trots!*
Laatst vroeg een hoefsmid of ze van mij is en dat hij haar zo'n mooie merrie vond met een heel aansprekelijk hoofd.
Dan voel ik me best wel trots kan ik je zeggen!
Jazzy wordt waarschijnlijk niet ingereden, of er moet een liefhebber voor komen.
Ze is erg lief, niet dominant naar mensen ofzo, maar ze is niet gemakkelijk.
Ik denk dat de boer haar alleen als fokmerrie gebruikt, ze is stermerrie met Jazz als vader, dus haar veulens leveren wel wat op.
Maar zo staan er meerdere dure paarden hier.
De boer is de fokker van Olympic Barbria, waarmee Tineke Bartels heeft gereden, Er staan nog meer nakomelingen van de Bria-stam bij ons op stal.
De meesten worden gedekt door vrij dure hengsten als Jazz, OOseven, Gribaldi.......
Niet alle paarden worden verzorgd en bereden, dat is wel jammer vind ik.
Jazzy is helaas geen paard voor mij, veel te hoog gegrepen voor mij.
Misschien als ik een jaar of wat verder ben dat ik er anders over denk, maar dan heb ik al meer ervaring.

Madelief -> Altijd weer leuk als er een veulentje wordt geboren!
Of het er nou eentje is of 20, het blijft een wonderlijk gebeuren, en ze zijn allemaal zooooooo lief!
De manege is tevens een stoeterij, dus bij ons wordt er flink gefokt.
Grytsje is ook fokmerrie........
Lijkt me wel interessant om die vrouw bezig te zien.
Succes met je lessen vandaag!

Michelle -> Het schijnt dat de friezen die heel erg bruin worden het chestnut-gen hebben, heb ik wel eens ergens gelezen.
Trijntje werd ook zo bruin, Grytsje blijft weer mooi zwart.
We weten nog steeds de uitrekendatum niet van de friese merries, de stoeterij waar de merries zijn gedekt is erg laks met het op tijd toesturen van de dekbewijzen, terwijl het zo in hun computer te vinden is.
Annemarie moet binnenkort weer die kant op en zal dan van alle merries de datum opschrijven wanneer ze zijn uitgerekend.
De eerste friese merrie die gedekt is is uitgerekend op 18 maart had Annemarie opgezocht, dus zal Grytsje ongeveer eind maart haar veulen krijgen denken we.

Lindy -> Ben je op de manege geweest? Wanneer dan?

Debby -> Tja, dat kon ook niet goed gaan hè eigenwijssie!
3 weken rust is geen 1,5 week rust.......

Spokie -> We gokken ongeveer eind maart, zie antwoord Michelle. Knipoog

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:48

Hey Yen,

Is wel fijn hoor voor jou dat je straks niet zo ver meer hoeft te reizen.

Als ik het niet zo druk had gehad, was ik wel bijgesprongen. Maar ik moet zelf ook al moeite doen om vriendlief af en toe te zien en bij te praten Lachen. Over een maand of 2 ben ik klaar met stage en ga afstuderen. Dan werken en kan ik hopelijk weer snel een auto kopen. Scheelt toch een hoop tijd per dag. Afgelopen woensdag heb ik bijna 2 uur gefietst, omdat ik overal heen moet crossen. Dat zou meer dan gehalveerd kunnen worden.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 14:52

saida ben niet op de manege geweest hoor Tong uitsteken zit al te kijken waar ik dat neer had gezet.. of d8 je dat dat paard kyra was?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 15:12

Brr.. ik ben weer terug van een buitenritje. Lekker een lange rit gemaakt vandaag, het was ook echt lekker weer (al raak je na een tijdje wel enigszins verkleumd). Voor het eerst buiten met Lab gegalopeerd, was heerlijk. Zit een perfecte rem op Knipoog. Ze was wel wat spoken aan t zien af en toe, haha moest er wel om lachen dat ze me aan t uitproberen was. Een paard moet er toch wel heel wat meer voor doen om mij bang te maken dan wat gehups en sprintjes trekken hoor Vork

He, Yenneke! Je bent er ook wel lang niet geweest hoor Knipoog. Succes met de verhuizing zo, hopen dat de nieuwe stal bevalt. Plaats je binnenkort weer foto's van Xtremo?

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:02

Furia schreef:
x_Ellis: ik ga even heel wijsneuzerig doen hoor Clown, maarem ik was ooit ook zo op de middelbare school, gelukkig ben ik me op tijd gaan gedragen maar ik ken zat mensen die dat niet hebben gedaan en idd van school af werden gekickt, en het op geen enkele school meer vol konden houden en nu dus geen opleiding hebben. En je wilt toch geen supermarktjuffrouw worden he Knipoog. Sorry als ik irritant ben Vork, maar ik lees elke keer die verhalen en dan moet ik er wel een beetje om lachen Bloos .

Zo ik ga zo maar hondje uitlaten en dan naar Lab fietsen..

Jha, Tong uitsteken maarja, ik heb dus geen idee wat ik verkeerd deed bij mijn mentor Bloos!

Maarja, ik zal me ook (proberen) te gedragen Haha!