Hopen dat Nero zich snel weer beer voelt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

doet hij normaal dus écht niet Hahah! Daarna is hij ook nog meteen in de modder gaan rollen dus voelt zich duidelijk al wat beter 

Ik kwam niet meer bij, Rocky op 2 benen achter Fuego aan
Het was dat Rocky echt hulp nodig had anders had ik eerst een filmpje gemaakt
Blij dat Fuego zo rustig bleef en hij niet naar Rocky trapt dus had hem snel bevrijd, domme pony
paps is inderdaad een raszuivere PRE en mams is Fries.

Zelf heb ik altijd een zwak gehad voor barokke types en in het bijzonder de PRE
Sinds kort rijd ik een PRE ruin en hij is echt fantastisch leuk! Super stoer en hij spiegelt enorm. Ik heb een hele fijne instructrice, maar ook hij leert mij heel veel. Heerlijk mensgericht paard en een knuffelkont. Over een paar jaar hoop ik mijn eerste paard aan te kunnen schaffen, waarschijnlijk een PRE. Ondertussen kan ik me nog verder ontwikkelen als ruiter en meer ontdekken over dit ras. En lekker doorsparen:o Mochten jullie tips of links hebben over bloedlijnen, fijne fokkerijen in NL of misschien kan je juist importeren aanraden, jong of oud, info is altijd welkom. Ik wens jullie allemaal heel veel paardenplezier en gezondheid toe! 

De kuren hebben dus geholpen, met een zijn we nog bezig.

_Tarzan schreef:Wat goed Autumn, jullie gaan goed he
Hoe gaat het nu met je Maartje?
Gefeliciteerd Jolijn, jullie gaan ook al zo goed!
Welkom Contemplate, de Spanjaarden zijn geweldig
Fuego gaat gelukkig weer heel erg goedDe kuren hebben dus geholpen, met een zijn we nog bezig.
Hopelijk binnenkort nog eens een rondje met hem naar buiten dus
Van het weekend willen we proberen Fuego en Rambo samen te zetten omdat het nu wel goed lijkt te gaan. Pas van het weekend zodat m'n vriend erbij kan zijn en we dus beide 1 paard kunnen pakken mocht het wel fout gaan![]()
[ [url=m/cLJHXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Baas, wat moet ik hiermee?!![]()
[ [url=m/HBYHnk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spanjaarden zijn ook niet subtiel met hun mening hé