Haha, ja, het is weer bij te houden... Hoe gaat het met Denise en Heike? Waren de patatjes lekker? Ik krijg er accuut zin in!
Nouvel
Geplaatst: 19-11-10 09:17
goeiemorgen, ik kom ook weer even zwaaien!
goed nieuws, ik heb het geld van het scheerapparaat terug! dezelfde dag een nieuwe besteld bij de paardendrogist en 's avonds gelijk voor 't eerst zelf geschoren, wel spannend hoor!
ellis echt super dat je het geld terug hebt, en heb je zelf heel het paard geschoren of een beetje? ik vondt het de eerste keer ook spannend want je weet niet of je het wel goed doet he
anouk - hier gaat alles zijn gangetje heike doet super zijn best, dus hoop binnenkort toch echt wel te knallen en de patatjes waren heerlijk lekker zelfgemaakt door mama en hoe is het daar bij jullie
hier gisteren een super les gehad, want kan je dan heerlijk op een roze wolk zitten he, de galop zo verzameld echt heerlijk om dan te zitten op hem, hij is zo werkwillig af en toe probeer die wat onder het werk uit te komen, dan verzint die wat rare dingen of hij ziet ineens enge dingen maar daar trappen we moooi niet in
ik heb haar helemaal geschoren op de benen na, en een paar plukken waar ik echt niet bij mocht komen van 'r... zo even bij daglicht bekijken of ik er wel mee voor de dag kan komen...
ik heb voor het eerst het scheren op men shetlander geprobeert. die was super braaf maar idd hier een daar een pluk vergeten, heb ik nu na een paar keer scheren nog wel eens last van vooral bij de benen.
gister heeft sueno voor het eerst (bij mijn weten dan) ijzers gekregen. hij heeft zich voorbeeldig gedragen. zelfs het branden was hij extreem braaf. ben weer trots op men knappert.
heb a.s. zaterdag voor het eerst priveles met sueno ben benieuwd hoe het gaat. word vervolgt
shoes
Geplaatst: 19-11-10 13:42
Ellis: Wat goed dat je je geld terug hebt en fijn dat je het gelijk wee uitgegeven hebt! En heb je haar een beetje toonbaar geschoren?
Denise: wow, gaat goed he!?
Lizzy: succes morgen met je les! Wel verslag doen!
Ik heb zojuist weer met de hond gewandeld in de duinen, ze zijn daar flink aan het kappen en ziet er nu weer helemaal anders uit. Best raar om te zien. Weer door allerlei mensen aangesproken over wat voor een ras Ninjo is, dan duurt de wandeling altijd langer dan gepland.
moppielover
Geplaatst: 19-11-10 14:29
Heey
Dankjulliewel .
Denise: Wat super dat het zo lekker gaat zeg . Blijf maar lekker zitten op de roze wolk .
Ellis: Super dat je toch nog je geld terug hebt gekregen .
Lizzy: Super dat ie zo braaf was . Veel succes morgen .
Voel me weer iets beter . De duizeligheid is zo goed als weg en de hoofdpijn is een stuk minder .
Straks komt de zadelmaker . Ik ben benieuwd of hij het zadel nog passend kan krijgen. Hij neemt ook andere zadels mee voor als hij deze niet passend krijgt.
Suus – leuk dat piet hem leuk vondt altijd leuk om te horen
Suus , ellis, - ja het is echt fijn om weer lekker te kunen trainen met hem, hoe is het met jullie kanjers?
Ellis – als ik meestal een dag na het scheren kijk zie ik dat ik hier en daar nog wat vergeten ben en dan doe ik die plukjes nog een keer, en ik doe heike zijn benen ook niet hoor daar mag lekker haar op zitten
Lizzy – fijn dat die braaf was met zijn ijzers en veel plezier alvast met je les
Alicia – ja het gaat lekker we trainen lekker door, en jij lekker een wandeling gemaakt lijk me heerlijk met de hond, en ja als je wordt aangesproken duurt de wandeling altijd langer dan gepland dus als je haast heb moet je ook geen wandeling door de duinen maken want dan kom je geheid tijd tekort Hoe is het met dable?
Angela – ik zit prima op mijn roze wolk , en succes bij de zadelmaker hopelijk krijgt die het zadel passend en zo niet dan hoop ik dat je een goede andere vindt
moppielover
Geplaatst: 19-11-10 17:28
Ik ga geen namen noemen maar degene bij wie we het zadel hebben gekocht heeft ons echt vreselijk opgelicht
De zadelmaker is net geweest en het oude zadel kan de prullenbak in. Is maar goed dat we daar niet meer mee gereden hebben, daarmee hadden we Shaddy helemaal naar de kl*te gereden. Wat een braaf dier dat ze het toeliet zeg. De boom was gebroken, de vulling is knoerhard, de vulling is ontzettend ongelijk, de boommaat is te klein enz...
Ik ben echt zoo boos nu. Is maar goed dat ik hem nu niet tegen kom.
Maargoed de zadelmaker is dus geweest en we hebben nu een redelijk passend zadel. Het schuift een klein beetje maar dat kan iig geen kwaad. We mogen dit zadel nu 1 a 2 weken op proef nemen en daarna kijken of we dit zadel willen of toch niet. Ook gaan we na die 2 weken kijken voor een boomlooszadel. Dat kan nog weleens een super idee zijn voor Shaddy. Als die past mogen we die ook 1 a 2 weken uitproberen en daarna kijken welke het beste past en welke het beste zit.
Alleen een boomlooszadel zou misschien nog beter kunnen passen dan dit zadel. Omdat ze zo rond is en ongelijke schouders heeft gaat vrijwel elk zadel een beetje schuiven.
Het zadel zit echt heerlijk . Het is een Kentaur Penelope. Shaddy loopt er ook heerlijk onder. Ze had zoveel schik in het rijden .
Shaddy was redelijk braaf maar met het opzadelen raakte ze in paniek. Ze was zo bang dat dit zadel haar pijn zou doen. Toen dat dus niet zo was was ze wat minder angstig. Het opstappen ging ook bijna niet maar toen ik eenmaal zat had ze er meteen zin in.
borderjay
Geplaatst: 19-11-10 18:15
Angela: Ik heb ook een boomloos op Moreno,ligt echt gewéldig en zit echt heerlijk!!!!
Die ziet er fijn uit, je ziet zo ook niet dat het boomloos is
borderjay
Geplaatst: 19-11-10 18:19
nu ik toch aan het spammen ben
Dochter-lief heeft voor haar verjaardag een fototoestel gekregen,en dat moest natuurlijk ook een keer uitgeprobeerd worden bij Moreno. Avond zonnetje er bij,boompjes in de herfst,en dan ook nog eens Moreno zijn herfst teint
(jammer van de mesthoop op de achtergrond):
hier wilde hij een kusje geven
En natuurlijk moest de nieuwe camera ook in de binnenbak uit geprobeerd worden....dit bleek niet echt een succes,foto's zijn niet mooi scherp,maar wel leuk
Charmant :
compliment
strenge juf
Maar hij houdt wel van zn strenge juf
drafje
en de rij foto's lukte alleen op momenten dat ik in het licht van de open deur reed
en nog dochter er op(beetje te laat moment spaanse pas)
heerlijke foto's van knappe moreno, ik blijf hem heerlijk vinden echt zo'n super lief koppie erop hoe heb je dat compliment geleerd trouwens bij moreno ziet er echt makkelijk uit
en angela echt erg van je zadel, gelukkig kan het nu opgelost worden en hopelijk vindt je snel een goed zadel voor der
Nouvel
Geplaatst: 19-11-10 23:02
prachtige plaatjes zijn het inderdaad!
angela, wat balen zeg... hopelijk is het snel in orde!
Prachtige manen heeft ze idd Ellis . En leuk zo kaal hihi!! Wordt ze er niet frisjes van met rijden of merk je geen verschil?
Nouvel
Geplaatst: 20-11-10 19:32
thanx! in het echt is het wel ietsje gestreept hoor, en af en toe vind ik wel een stukje waar ik nog een keer over heen had moeten gaan... maar zo voor de eerste keer ben ik prima tevreden!
Met Fifi is het nooit te peilen wanneer ze fris en wanneer niet... Ik heb haar van de week wel met een uitrijdekentje gereden, gelijk helemaal in de kou als ze nog zo kaal is is ook zo fris... Gisteren met stalgenootje buitenrit gemaakt en toen was ze echt superbraaf! vandaag alleen gegaan, en halverwege hing er ineens weer een spook in 'r staart... maf beest... maar als ze zich zo druk maakt is het wel helemaal superfijn dat al dat dikke haar er af is!