Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mies_Apollo schreef:Jasmijn: je hebt wel erg goed je best gedaan op dat poetsen! ze straalt gewoon! Balen van de bloeduitslag!

Friezen moeten zwart zijn, pikzwart! Das juist zo mooi aan ze
.
. Jouw Xantha moets gisteren even haar ei kwijt. Was bijna botsing met sun, want ik ging niet snel genoeg aan de kant. En...mijn en jouw vriendin stopte zelfs even met vertellen. Maar ging na haar plofactie wel verder waar ze was gebleven met haar verhaal. Echt geweldig om haar te zien rijden, is nergens van onder de indruk. Xanthe heeft goed gelopen, maar dat heb je denk ik ook wel van je bijrijder gehoord.
) gereden. En hij had er echt zin in. Ik was zeer tevreden met hoe hij liep na zo'n tijd. Een vriend van mij was mee om bij hem te kijken. En hij vond hem ook erg leuk en heeft nog even op hem gestapt. _Saida_ schreef:Vroeger schenen ze in verschillende kleuren voor te komen, vraag me af of er toen ook witte friezen bestonden........ *droomt weg over de prins op het witte (friese) paard*......
fries lijf is aanwezig, die andalusische smoel moet je dan maar even wegdenken
hij heeft al 2 dagen achter elkaar een modderbad genomen! *ook echt rollen in de modder en dan wrijft hij extra goed met zn wangen zodat ie lekker vies wordt* ik zal straks is kijken hoe hij eruit ziet en een voor en na foto maken ofzo 
)
! Zeker doen
.
)..
.
ik zal mn melige bui maar even afwachten voordat ik weer iets plaats. 

)
!
)
Wel lastig als je de taal niet kent lijkt mij!
. Daarvoor moet je volgens mij toch echt van beneden de rivieren zijn. Ik heb ook een collega die gewoon een paar dagen vrij neemt daarvoor. En ik kan het echt niet snappen.
Dat zou trouwens ook wel kunnen! Maar ligt erg dicht bij Belgie dacht ik zo! 

.
.
. Ook wat foto's van de Manege. 

.
. Thanks, jaja genieten van 't zonnetje. 
. Hmm hier in Spanje gelukkig ook geen last van Carnaval, maar als we zoals gepland naar Arnhem verhuizen, ben ik wel benieuwd