vandaag zei ook iemand iets heel liefs over ons.

kon Wondje in de avond weer behandelen die hij eerder op had gelopen:)
de wei weer helemaal gemaakt die kunnen er gewoon weer hele dage op ,:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gisteren met dubbele longe ook sturen en hoefslag lopen geoefend en ging, mede dankzij instructies van stalgenootje paar dagen daarvoor, ook al stuk beter!
Die is gek, kan ik niet hoor hahaha in een Ferrari langzaam optrekken 
)... 

We volgen nu al een paar maanden grondwerkles bij Niek Elings, en hij gaat Figo starten. Erg leuk, ook omdat hij dan gewoon bij mij op stal kan blijven staan. Over een paar weken begint hij eraan, ben al erg benieuwd hoe hij het gaat doen!
) gaat ook lekker. Voelt zich al helemaal thuis en had vandaag wel wat streekjes. Hij wil nog wel eens als je lekker aan het rijden bent en hem de volte op stuurt in ene de andere kant op gaan. Dacht dat het er wel aardig uit was, maar vandaag toch weer even proberen.
Snap dat het werken aan de studie dan niet zo goed gaat, ik heb meestal minder nodig om afgeleid te worden haha 

Maar hij glimt zelfs als ik hem niet poets al!! Misschien door zijn hormonen?! Dat hij er goed uit moet zien voor de dames.. Heb wel een periode maïsolie over zijn eten gedaan, maar heb hem deze winter niet bijgevoerd, dus tenzij het heel lang doorwerkt kan dat 't niet zijn 
《 vind toch wat hebben
Rij in het weiland, dat is nu veel te nat.. Kan wel bij de buren in de bak rijden, met Goya is dat geen probleem, maar Villa is daar nog niet geweest. Binnenkort maar proberen.
En leuk dat je er een nieuw paardje bij hebt om te trainen. Gaaf dat je een galopwissel hebt gesprongen, lijkt me zo fantastisch om uiteindelijk met Storm te kunnen. Maar we kunnen nu net het begin van het wijken dus dat komt nog wel
leuke paardjes heb je inderdaad, Ferrari is prachtig!

Hij blijft inderdaad zelf zo zwart, maar ik probeer ook een beetje uit te kijken dat ik hem niet nat in de zon zet bijv. Maar meestal zorgt hij daar zelf voor door gelijk te gaan rollen hahaha.
Die laatste foto is ook leuk. En ik ben gelukkig niet de enige die met een zonnebril rijdt (hooikoorts)