[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:55

Whaha pablo krijgt alweer praatjes,
Afbeelding
vandaag zei ook iemand iets heel liefs over ons.:)
kon Wondje in de avond weer behandelen die hij eerder op had gelopen:)

de wei weer helemaal gemaakt die kunnen er gewoon weer hele dage op ,:)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 21:20

Leuke foto :P

Wat cool dat de galop zo lekker ging Geeske! :D

martinique

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:21

Wat lijkt pablo donker zo!

Lekker hoor Geeske! En verstandig om dan eens een chiropractor te laten kijken!

Snap je helemaal Natas, soms zijn mensen gewoon een last! En dan zijn de paardjes een mooi gezelschap :)

En welkom met RebeccaC!

Hier gaat het goed, heb het erg druk, maar paardjes kunnen lekker wat uurtjes op het land. Met Sterre zondag weer rijden, heb dinsdag ook weer gereden, en ik blijf me verbazen. Op zondag vond sterre het heel moeilijk om op de hoefslag te lopen en sturen vond ze moeilijk. En dan ga ik er dinsdag op en loopt ze netjes een rondje over de hoefslag! Slim paard :P Gisteren met dubbele longe ook sturen en hoefslag lopen geoefend en ging, mede dankzij instructies van stalgenootje paar dagen daarvoor, ook al stuk beter!
Verder verharen ze allebei heeeerlijk, en Fiëla gaat ook steeds beter met longeren! Die vindt overgangen naar stap erg moeilijk, maar gaat het de laatste tijd goed snappen!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:34

En had Ferrari er al zin in?? Hier reed gisteren een echte door de straat en die had er ook geen zin in volgens mij, heb nog nooit een Ferrari zo langzaam zien optrekken. :D

Wat fijn dat je paard weer lekker loopt Geeske.

Pablo laat duidelijk zien wat hij ervan denkt. :+

Natasja, even een paardenmomentje voor jezelf altijd lekker, ik kan er ook van genieten.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 22:34

Is toch een Clowntje, ;)
de rest van de foto's had ik in Topic geplaats, [ITP] M'n 2 toppers op de foto Geweest.

gelukkig is hij al minder paniekerig en vertrouwt hij alles steeds meer, zelfs ontspannen dressuren gaat alweer een beetje #blij :)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:48

Ferrari langzaam optrekken?! :oo Die is gek, kan ik niet hoor hahaha in een Ferrari langzaam optrekken :')

Mooi dat het zo goed gaat met de paardjes Martine! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:48

Nog gefeliciteerd met Tamme Natas :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:01

Haha ja dankje! :D Hij wordt nu echt een oude sok in mijn beleving :P 8 alweer...
Heb nog wat leuke foto's <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Krijg alleen die 2 foto's niet rechtop geüpload.... :?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:46

Mooie foto's.
Ik zou ook niet in een Ferrari kunnen rijden en dan niet optrekken, maar deze wel, mijn hond kon hem bijhouden als ik hem los had gelaten.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:57

Gefelicteerd,, :)

heerlijk gelongeerd :)
Afbeelding

Jullie nog wat leuks gedaan van het weekend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:07

Gereden en op huizenjacht geweest en aan de studie (wat nu niet echt wil lukken want ik ben stallen aan het zoeken voor bij ons toekomstige huis :') )...

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 23:38

Spannend klinkt goed...

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:10

Huizenjacht met stallen, klinkt goed.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:42

Alweer heel wat gekletst hier :)

Jolijn, de huizenjacht klinkt spannend, veel succes :)
Een late hoera voor Tamme! Leuke foto's :)
Martine, fijn dat de paardjes zo goed gaan! Post gerust eens wat nieuwe foto's :)
Geeske, klinkt goed!
Rebecca, fijn dat Babieca weer okee is! Hoe ging Ferrari?
Babeau, fijn!
BZ, flinke Goya! En heb je het nieuwtje al getraind intussen?

Hier is de kogel door de kerk, de afspraken voor het zadelmak maken van Figo zijn gemaakt :) We volgen nu al een paar maanden grondwerkles bij Niek Elings, en hij gaat Figo starten. Erg leuk, ook omdat hij dan gewoon bij mij op stal kan blijven staan. Over een paar weken begint hij eraan, ben al erg benieuwd hoe hij het gaat doen!

Vrijdag ook nog een zalig momentje: Figo lag neer in de stal, en dan kan ik er altijd gewoon gaan bijzitten. Hij legt dan zijn hoofd in mijn schoot en ligt zo wat te knorren. Vrijdag ben ik gewoon bovenop hem gaan liggen, en dat vond hij allemaal best. Paar minuutjes liggen op een knorrend paard, heerlijk :)

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 13:23

Wat gaaf Liesbeth, lijkt me een lekker dutje! En fijn dat hij dan bij jou op stal kan blijven!

Jeetje Natasja hoe komt het toch dat Tamme altijd zo ontzettend glimt?!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:19

Rebecca, dankje! Hoe gaat het nu met Ferrari?
Natasja, geeft niets, hopelijk voel je je beter! Leuke foto’s ook.
Geeske, fijn dat de galop lekker ging! Verstandig dat je een chiro naar Chim laat kijken.
Martinique, fijn dat het lekker gaat met Sterre!
Jolijn, spannend, druk op huizenjacht.
Liesbeth, leuk dat je er naar vraagt! Heb hem nu 3x gereden, gaat lekker! Het is net of hij al jaren bij mij is. Ken hem natuurlijk ook al jaren, maar zo makkelijk allemaal hoe hij de routine hier oppakt, heerlijk.
Fijn dat je nu weet hoe en wat met Figo en het inrijden. Wat fijn dat je bij hem kon liggen! Dat kan ik bij Goya niet, staat altijd op.

Hier alles goed. Weekend weer even gewerkt en lekker van de paarden genoten.
Villa (de nieuwe ;) ) gaat ook lekker. Voelt zich al helemaal thuis en had vandaag wel wat streekjes. Hij wil nog wel eens als je lekker aan het rijden bent en hem de volte op stuurt in ene de andere kant op gaan. Dacht dat het er wel aardig uit was, maar vandaag toch weer even proberen.
Ook Goya even getraind, de rem weer even gemonteerd (zat er niet zo goed op, merk dat ik niet consequent genoeg was de laatste tijd) en we hebben heerlijk overgangen kunnen rijden!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 11:13

Oehh Jolijn, spannend!! :oo Snap dat het werken aan de studie dan niet zo goed gaat, ik heb meestal minder nodig om afgeleid te worden haha :')

Ook spannend Lies! Op wat voor manier gaat hij Figo starten dan?! En wat een heerlijk moment zo samen liggen :+:

Dank voor alle late hoera's en leuke reacties op de foto's :D
Haha Martine, nou moet 'k zeggen dat hij hier ook nog een beetje nat was hoor :P Maar hij glimt zelfs als ik hem niet poets al!! Misschien door zijn hormonen?! Dat hij er goed uit moet zien voor de dames.. Heb wel een periode maïsolie over zijn eten gedaan, maar heb hem deze winter niet bijgevoerd, dus tenzij het heel lang doorwerkt kan dat 't niet zijn :P

BZ, mooi dat je zo hebt kunnen genieten van de paardjes! :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:11

Afbeelding 《 vind toch wat hebben

Als door ga ga zaterdag groomen op endurunce wedstrijd michien 18 mei mee rijden in emerlo ben benieuwd

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:12

Bij jullie gister ook zulk rot weer? Kan niet eens rijden :( Rij in het weiland, dat is nu veel te nat.. Kan wel bij de buren in de bak rijden, met Goya is dat geen probleem, maar Villa is daar nog niet geweest. Binnenkort maar proberen.

Afbeelding

Spirit staat er niet op, die stond gezellig bij mij. Villa heeft zomer eczeem, vandaar de deken.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:44

Wat een leuke foto!! :D <3

En hier was het inderdaad ook maf weer, tot 2 keer toe helemaal kapot gehageld :') Want ging met m'n eigenwijze hoofd gewoon een buitenritje maken haha. Leverde wel mooie lucht foto's op! :oo

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:06

Zo ik ben weer in het land der levenden, rotgriep %)

Natasja Tamme glimt inderdaad altijd mooi, blijft hij ook van zichzelf zo zwart? En van mij ook nog gefeliciteerd met je zwarte pareltje *\o/*

Buitenzinnig: Leuke foto's, ook die met dat bruggetje :j En leuk dat je er een nieuw paardje bij hebt om te trainen. Gaaf dat je een galopwissel hebt gesprongen, lijkt me zo fantastisch om uiteindelijk met Storm te kunnen. Maar we kunnen nu net het begin van het wijken dus dat komt nog wel :')

moonforever: Wat erg van pablo zeg, gelukkig zat de stroom er inderdaad niet op! Hopelijk gaat het straks weer de goede kant op en komt hij er weer helemaal overheen.

RebeccaC: Hoi :wave: leuke paardjes heb je inderdaad, Ferrari is prachtig!

Ik heb niet heel veel nieuws, nog steeds Frieze hengstjes aan het afstrepen voor Camée maar ik ben ook aan het rondkijken naar een PRE.... <<)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:26

Oehhh PRE om te hebben of voor op Camée? :D

Thnxxx :D :D Hij blijft inderdaad zelf zo zwart, maar ik probeer ook een beetje uit te kijken dat ik hem niet nat in de zon zet bijv. Maar meestal zorgt hij daar zelf voor door gelijk te gaan rollen hahaha.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:38

Heb gisteren zo fijn met Tamme gereden <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En weer naar huis wandelen :D

Afbeelding

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:32

Wauw wat een knappie is het toch <3 Die laatste foto is ook leuk. En ik ben gelukkig niet de enige die met een zonnebril rijdt (hooikoorts) :P

Wel fijn dat hij zo zwart blijft, ik heb Camée laatst gewassen om te zien hoe ze dat zou vinden en om wat haren weg te wassen maar nu is ze nog bruiner.... Maar vind t ook zowat om haar een deken om te doen alleen maar omdat ze zwart moet blijven, dus dan maar een bruine Fries :o

En we kijken naar een PRE voor op Camée, nog niet serieus maar ik kijk wel alvast rond zodat we van de zomer een paar hengsten kunnen gaan bekijken en dan in de winter een beslissing kunnen maken welke het gaat worden.

Ik heb vandaag weer eens gereden, het ging verschrikkelijk slecht. Na anderhalve week alleen maar grondwerk is het rijden er eerder op achteruit gegaan dus ik had weer geen rem. Uiteindelijk is alles wel gelukt en hebben we zelfs een ienieminie baby sprongetje gedaan, dat vind ik dan wel een mijlpaal *D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:18

Heb vandaag lekker buitenritje gemaakt op pablo.. krijgt langzaam zijn vertrouwen weer terug in alles.. maar blijft wel heel erg oplettend en schrik nog van sommige dingen staat weer rustig op de wei overdag.