Frank: Dat is 1 van mijn grove fouten bij spanning. Wilde hem super laten lopen voor de foto's, word dan toch gespannen en dan gebeurt dit. Denk dat het daar door komt. Heb het op wedstrijden ook wel
Hoewel ik hier wel heel erg naar voren zit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe oud is ie eigenlijk? Ow ja, en Frank zegt altijd: "Als je beter kan, moet je beter gaan!"
Maar we werken nu keihard op een andere manier en ik weet zeker dat we gaan veranderen!
Dat is nou liefde!!! Wat een mooie foto's en wat heeft ie al veel geleerd!

Maar het zag er mooi uit hoor. Jammer dat ik te laat zag dat de instelling niet helemaal goed stond van het fototoestel.
wat een prachtpaard die Halley zeg
in het begin altijd even opwarmen maar hij had echt een goede dag, kon voelen dat hij genoot
toen we terug waren op stal hem nog even losgelaten in de bak, en even erbij gaan zitten. Hij komt dan altijd zo lief kroelen
de zoon van de eigenaar is een weekje overgekomen uit frankrijk met een vriend, en ze zaten de hele tijd al naar me te kijken, beetje vervelend.. Gaat Flavio een beetje staan spelen met z'n ding terwijl hij bij me staat te kroelen! Ik had het pas door toen die gastjes in lachen uitbarstten.. Nouja :S
Wil ik hem daarna in de bak zetten om te laten rollen, begint ie me ineens te steigeren
dat had hij nog nooit gedaan, zn hormonen zullen wel aan het opspelen zijn. Daarna dus nog even rustig met hem bezig geweest om dit te corrigeren, waarna hij me weer als een jong hondje volgde door de hele bak. Ik liet hem nog even staan, en toen een van de staljongens hem binnen wilde zetten ging hij bij hem weer aan de gang.. Ondeugende puber.. Zn manen beginnen trouwens aardig te groeien, hij was helemaal kaal toen ik hem kocht maar nu hangen ze al een beetje
Sam gevoeierd en gepoetst en gezadeld en deze keer met lange teugel losgereden en geleidelijk aan opgekort. Hij ging warempel in stap nageven. In de draf minder, maar ik was er met mijn hoofd niet bij. Na een half uur werd het te donker en ik besloot maar te stoppen, want mijn gedachten kon ik er een keer niet bijhouden. Er spoken veel gedachten door mijn hoofd. Wel doorgaan met Sam of niet en hem verkopen, wel nu al een PRE of wachten, zodat ie hengst zou kunnen blijven. En dat mijmert maar door. Met al die mooie foto's hier is het moeilijk perspectief te houden. Het gaat natuurlijk om wat er in een paard zit en niet hoe ie er van buiten uitziet.