Regine, mooie combinatie zijn jullie. Leuk.
Michelle, gefeliciteerd.
Frankie, complimenten voor het bijlezen/-reageren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat zijn we weer braaf bezig!
Maar goed dat de paracetamol soms wonderen verricht!
Halster en bandages voor mevrouw en zelf mag ik vrijdag een armband gaan uitzoeken in antwerpen *een vrouw maakt hele mooie apparte sierraden maar alleen op bestelling en kan zelf kleur enz kiezen* als ik em heb komt er wel een foto! En weer tekenspullen zodat ik dat weer wat kan oppakken!
. Wel jammer.. maar die winterplaatjes komen vast nog wel... Bij sommige van jullie -degene die ze geschoten hebben- zijn echt prachtig geworden
.

hahaha. Vandaag stapt benthe er weer op als het goed is, dus hoop ook een leuk filmpje te maken ofzo. Daar gezien foto's best lastig is in een donkere binnenbak..
Daar zou ik echt boos om kunnen zijn zeg!
! Maarja, vaak zegt zoiets al heel veel over zo'n mens.. bah. Gelukkig werkt ze niet al te vaak!!
Mooi zeg, zo helemaal in styl. Gaaf zadel heb je ook! Jullie zijn een leuk stel
.
. Gek peerd! Gelukkig gaat alles weer op rolletjes..
Rintske als Harry de wilde hengst
. Jeetje, die was wel heul erg fris, gekke Rints.... 
.
. Heeft ook veel voordelen. Ik weet tenminste zeker dat ik veilig thuis aankom! Als ik echt naar huis wil, ben ik vrij om te gaan, ik rij tenslotte toch
. En bovendien lach ik me rot om de schaamtelijke acties van vriendinnen
.
. Lekkeerrr! En dat "Prrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttttt"
hahahaha
hihi. Leuk zeg zo'n armband, ben benieuwd naar het resultaat
.
. Ging best aardig! Wel leuk hoor, op natuurlijk ijs, echt het ultieme wintergevoel
. Mijn mams stond ook na jaaaaaaaaaaaaaaren weer op de schaatsen, je snapt wel dat dat echt MEGA grappig was
. Heb me rot gelachen. Ging nog best aardig trouwens, na al die jaren, dus geen valpartijen!
En dat onderschrift van jou
.
.
Superrrrrrrrr toch!
. Vond m soms wel grappig, maar ook een beetje voorspelbaar idd
. Die bios klinkt trouwens ook super, ik ga meestal naar het Pathe in Scheveningen. Die is ook wel prettig...
, dat is altijd fijn! Dat ontwijk was niet zo erg nee
, al die schitterende paarden van zo dichtbij zien was errug leuk! Bij de jonge hengsten was er eentje heel druk en die stijgerde ineens, dat is best wel indrukwekkend zo dicht bij
. Die spaanse pas was idd heel apart, maar het was geloof ik een combinatie van twee verschillende oefeningen ofzo (dacht ik dat er werd verteld).
, als je weg wil kan je gewoon weg.... En leedvermaak is ook wel grappig
. Kan je je vriendinnen ook nog heerlijk herinneren aan hun gekke acties
.
, vooral als je gaat kijken naar welke de minpuntjes goed aanvult... Maar dat is wel belangrijk idd! Ik zou ook wel een veulentje willen fokken
. Maar zou ze ook nooit weg kunnen doen idd... Iemand bij ons op stal had een merrie gekocht en die bleek drachtig te zijn. Ze wilde het veulen eigenlijk verkopen maar toen het eenmaal geboren was, was ze opslag verlieft
. Nu heeft ze twee paarden
.
. Geweldig hoor de school
. 
, dat moet toch wel lukken
.
en dan maakt Rintske het er ook niet makkelijker op met die bui!

Straks lekker eten met huisgenootjes en net een schoolopdracht afgemaakt die 100% mee viel!