[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:05

Vaj is gaaf! Maar Shanna op een barokke schimmel willen al die liefhebbers van barokjes hier toch wel erg graag zien :D

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Snap ik heel goed! Tis echt een prachtdier! En overal zo vrolijk die oortjes naar voren!

JeanleGrand

Afbeelding

zasread

Ik kom ook even spammen.

Ik ben namelijk zo onwijs trots op deze foto!! Zaterdag gemaakt van de Fries *D

Afbeelding

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:06

Sanne gave foto'!!!! echt knap gedaan!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:07

laura: zou best kunnen dat ik enkele berichtjes heb gemist. heb het vorige week niet bij kunnen houden hier. bovendien houd ik me op de veilige kant als 2 vrouwen over mij aan het beppen zijn in welke vorm dan ook :D waar gaat het precies over?? mooie plaatjes van hincapie. vooral die laatste zo van: "hehe en nou is het zat geweest". dat bokkespringen doet des nou nooit

denise: zo jij bent ff goed aan het bijreageren geweest

mies: leuk joh zo'n cross. weer eens wat anders

shanna: FOTO'S!!! haha

nadina: schijnen ook steeds meer barokkies op de gewone wedstrijden te komen... enne bruggen is dat het zadel in het midden (van voor naar achter gezien) niet of onvoldoende op de rug ligt. drukverdeling is dan teveel voorop en teveel achterop. beetje ingewikkelde uitleg, ik weet het... haha

sanne: ben jij dat?? voor zo'n lief vragend koppie zou ik altijd zwichten hoor, wat er ook in het spel is

ellis: succes met lezen, mij is het niet gelukt vorige week...

vanavond dus nog lekker ff met dessie bezig geweest. ondanks dat ik er eigenlijk de puf niet voor had. vandaar ook zonder zadel. rijden ging echt lekker, merkte wel weer dat z'n rug nog wel training behoeft. als ie (in draf vooral) goed nageeft, komt de rug er goed in en is ie makkelijker uit te zitten. maar het ruggebruik in draf is nog erg wisselend. linkergalop zonder zadel ging erg goed, rechts niet zo. gelijk wat vd oefeningetjes meegepakt. daarna er weer op gegaan zonder hoofdstel. naja ik moest het vasthouden, had niet ff gauw een plekje om het veilig weg te hangen. ik zie wel dat het er op de foto's uitziet als: tja en wat moet ik nou met dit ding???

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:08

Vaj is echt zo gaaf. Hoop stiekem dat je hem nog heel lang kunt rijden. Leuk he, prijsuitreiking. Zaterdag debuut met je hoedje. Alvast succes.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:08

frankiej schreef:
sanne: ben jij dat?? voor zo'n lief vragend koppie zou ik altijd zwichten hoor, wat er ook in het spel is

Johan dus ook, heeel handig :Y)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:10

sanne, super gave foto zeg!

en Vaj is ook super! 8-)

laulau85

Frank ik zei dat jou hele lieve vrouw zo lief was en dat moest ik volgens haar ook maar tegen jou vertellen! En dat Anouk hincapie in het echt wil zien en dus maar binnenkort langs moet komen i.c.m. de superhorse hier vlakbij!
Wel toevallig dat je daar allemaal oveheen gelezen hebt :P

frankiej

sanne: je bent het dus zelf?! goh. en wat een mooie plaat. black in black.

shanna: wat een bonk energie joh die vaj. nou ff opschieten met die camera.....

laura: over dat superhorse had ik wel gelezen, dat andere niet. als ik nou ga zeggen dat ze lief is, gaat ze naast d'r schoenen lopen :D :D .
Laatst bijgewerkt door frankiej op 17-08-09 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:12

Frank: Gaaf. Zo te zien pakt Despi het goed op. Wat is het toch een lieverd. En dat koppie van Sanne, dat is het geheim van de vrouw, begrijpt een man toch niet (ha,ha), als ze er maar op ingaan (Jan niet lezen)

Sanne: Wat een superfoto.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:15

Kelly, leuke foto's met de knappe Adorno. en die met Infinito zijn erg lachwekkend :D
Roosje is leuk he. Helaas al een lange tijd in de lappenmand maar ze blijft er vrolijk onder.

Lisenka, toch een andere Roos.

Suelza wat een domper :(:)

Laulau, gelukkig heb je nog zo'n 10 maanden om aan MAN te wennen :))
Fijn dat t rijden weer zo goed ging. Leuke foto's.

Prinslover, t weekend gaat altijd te snel.. grrrrr haha

Frankiej rustig dagje geweest. Eten jullie veel champignons of heb je ze tegengegeten?
Leuke foto's.

Nadina, wat balen dat ze niet drachtig is :(:)

Regine, vandaag dus st Juttemis :D

Mies, wat spannend crossles!!!

Zaread, super foto *D

Vandaag goed nieuws gehad over ons nichtje met Leukemie. Zij is pasgeleden opgegeven maar nu is er toch nog een kleine hoop dat t goedkomt volgens de arts *\o/*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:16

hm, vrouwen zitten vol geheimen... haha
jaaa des is echt mijn maatje, zoo braaf en trouw. vanavond nam ie tijdens het rollen ook ff de tijd om tussendoor een brokje van me aan te nemen. zo wil ik het liggen gaan leren. maar het vergt veel geduld, z'n trots heeft ie nog steeds hoor. zo van: "en wat denk jij hier nou mee te bereiken??"

sanne: hoe oud is die "zwichtfoto" ???

marielle: das nog eens goed nieuws! nou, rustig viel wel mee, had werk zat. vanmiddag nog een dik uur op een warm dak bezig geweest met goten droog bezemen. morgen worden ze namelijk gerepareerd op diverse plaatsen. was een poedersuikerklus. we zijn de paddo's nog niet tegengegeten maar echt veel eten we ze niet. meestal wat bij het vlees als we bijv. varkenshaas of biefstuk eten en door de sla. champi's dan goed doorbakken.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 17-08-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:19

frankiej schreef:
sanne: hoe oud is die "zwichtfoto" ???

2 jaar geloof ik :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:19

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:20

Jellie schreef:
Vandaag goed nieuws gehad over ons nichtje met Leukemie. Zij is pasgeleden opgegeven maar nu is er toch nog een kleine hoop dat t goedkomt volgens de arts *\o/*

Dat is geweldig nieuws!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:21

Oh, Halley is zo mooi!! Echt super toffe foto's :):)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:24

jaaaaaa!!!!!!!!!! mooie plaatjes. je rijdt hem erg mooi.

uhm lisenka..... had je billenpijn omdat je zo naar voren zit? :D zijn we niet gewend van je.

sanne: ok, ik dacht al.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:29

Leuke foto's Shanna. En dit formaat staat je prima !!
Ik doe direct mijn nieuwe shirt aan.
Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:33

snowy2004: inderdaad zo, s ochtends voor half 10 of na half 6 s avonds.. jammer want het wordt hier al heel snel donker, half 7 ofzo :( Wat vervelend dat hij zo liep te bokken.. En enge situatie zeg, ongeluk zit in een klein hoekje zelfs met het liefste paard.. :( het zoontje van de eigenaren van de stal wil ook altijd met Flavio kroelen en dan ben ik ook wel eens bang dat Flaaf net even te hard is, hoewel hij altijd superlief is op zich..

Saida: ja ik ben ook opgelucht, was echt vervelend met dat andere bit, merkte gewoon dat hij het echt niet prettig vond. Morgen de grote test met een les ;) buitenrit vandaag ging erg goed :)

madelief88: ja was wel even schrikken, maar gelukkig durfden ze ons niet in het water te volgen :) haha die katten kopiëren jullie gedrag misschien?

Sanne: leuk dat schilderij :) :) grappig gedaan!

Laura: in principe gaan we volgend jaar trouwen, maar er staat nog niets helemaal vast.. En jullie? Ik vind verloofde ook een beetje raar klinken :P zeg ook meestal vriend, of tegen vreemden dat hij al mijn man is ;) maar dat heeft ook een beetje met het land te maken natuurlijk, het wordt meer gerespecteerd als je getrouwd bent.. Lol die Hincapie met zijn kleine bonte pony fetish ;) Flaaf wordt altijd helemaal opgewonden als hij Darius ziet, hinniken en gelijk dat ding eruit... Zucht. Leuke foto's! Flaaf deed dat in het begin wel steeds onder het zadel, gelukkig heeft ie me er nooit af kunnen krijgen ;) nu wordt hij steeds relaxter, maar als we met andere paarden naar buitengaan wil hij nog wel eens springerig worden..

Jellie: lekker hoor zo'n lui dagje :) heftig zeg een nichtje met leukemie :( maar, mijn nichtje heeft ook leukemie gehad zo'n 15 jaar geleden en het was ook twijfelachtig of ze het zou halen, maar dat is nu een gezonde meid van 1.85! Heel veel sterkte ermee in ieder geval!

Kelly: wat een leuke foto's weer van Adorno :) en die van Infinito!! Moest er echt even hardop om lachen :)

Ilona: heerlijk zo alleen met je paardje op het strand he :)

Elise: rotnieuws zeg :( heel veel sterkte ermee... Dit is dus de schuld van je opticien???

Anouk: ja dat heb je met schimmels he.. trager van begrip ;) lekker aan de slag dus met Sam :)

Nadina: ja eng he :( het zijn ook echt gemene honden, die bijten :( eens in de zoveel tijd maken ze hier van de politie een rondje en schieten ze alle wilde honden neer.... Dat is dan ook wel weer heftig, je kan de geweerschoten horen... Wat jammer dat het niet gelukt is met je meisje! Wordt het volgend jaar dan?

Frankiej: wat een leuke foto's :) zo Sam is wel groot vergeleken met Desperado!

Shanna: mooie foto's van Vajnic, dat is een berg paard zeg :) en wauw, die van Halley...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:33

JeanleGrand schreef:
De foto's zijn gemaakt met de camera van Shanna. Dus hoewel we jullie graag van dienst zijn, moeten we even wachten tot Shanna ze in het forum kan plaatsen. Zitten hele mooie bij. Wij zijn trouwens ook ******* nieuwsgierig...

Dus namens iedereen roepen we: Shanna : Foto's, Foto's, Foto's........ !! :D :D

Oh okay!
Shanna! Foto's! :D
Ghegheghe! Die foto's van jou op Vaj!
Waar gaat die reus met dat kleine meisje naartoe??? :P }>

Laura -> Leuk hè dat spelen!
Ik heb net ook met Rints gespeeld in de binnenbak, heerlijk! :D
Fijn dat je steeds verbetering merkt bij Hincapie!

Nadina -> Jee dat is balen!
Blijkbaar heeft het niet mogen zijn..... :(:)

Regine -> Wat grappig! Ik wist idd niet dat het echt bestaat! 8-)

Michelle -> Haha! Back in business! :D
Leuk crossles! Lijkt mij ook leuk om eens een oefencross te rijden met Rints, maar dan moet ze eerst gaan leren dat boomstammen en struiken niet eng zijn..... 8)7

Denise -> Hier kan je een dealer bij je in de buurt opzoeken.

Anouk -> Haha! Die Beart nakomelingen zijn vaak goed te herkennen! :D
Ik zag de foto en dacht meteen dat de papa Beart moet zijn, en idd, in de advertentie stond het vermeld! :+
Zo te zien heeft hij ook de lange rug van zijn papa meegekregen, net als Rintske!

Malin -> Ik maak me er ook geen zorgen om, hoor!
Als ze er even doorheen is, of als ik mijn hulpen aanpas dan gaat het al stukken beter.

Frank -> Leuk t-shirt! Heb ik ook! :D
Je moet wel meer met je tenen naar voren rijden, hoor! Zo prik je Des de hele tijd! :P

Sanne -> Die smeekfoto van jou.......... hilarisch! _O-
OOOOHHHH!!! Die blackfoto van die fries!!!! Zo eentje wil ik ook van Rints!!! (meer dan één mag ook.....)
Zullen we binnenkort maar eens wat gaan afspreken?
September ofzo..... alhoewel herfstfoto's ook wel errug mooi zijn..... :))

Marielle -> Wat een goed bericht over je nichtje! Super!

Shanna & Lisenka -> Als je de eerste 2 foto's vergelijkt zie je het verschil in de knik in de hals en de oprichting.
Bij Shanna is die hoger dan bij Lisenka.

Vanavond een beginnetje gemaakt met targetten bij Rintske, ze had het al snel door, hahaha! :D
Daarna nog even met de bal gespeeld in de binnenbak, dat hadden we al een poos niet meer gedaan.
Wat een gek is ze af en toe!
Na het spelen ging ze een paar keer rollen en toen mocht ze naar stal; eten.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:34

Hahaha, ga je ook een fanclub voor Shanna oprichten?

Gaaf Shanna! Past ook prima bij je!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:35

Maar bij mij heeft ie minder ruggebruik ;) Ik wilde hem laten oprekken, maar was meneer het nog niet altijd mee eens, hahaha. En zooooo gruwelijk veel looplust! Geweldig!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:35

Allemaal mooie fotos , staat goed bij je hoor Shanna een Spanjaard,

Fimpje van Licor is ook zo leuk , echt fantastisch die grote hengst zo lief en dat kleintje maar pesten , wat een geduld heeft licor

Fotos van Frank zijn grappig met het hoofdstel zo , je kan wel stuntman worden bij ons op stal staan er 2 en die worden voor zulke dingen betaald , onze grap is ook altijd als er iemand van het paard valt , jammer dat je niet in een film zit anders had je er goed voor betaald gekregen.