Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
waar gaat het precies over?? mooie plaatjes van hincapie. vooral die laatste zo van: "hehe en nou is het zat geweest". dat bokkespringen doet des nou nooit
. 

Wat vervelend dat hij zo liep te bokken.. En enge situatie zeg, ongeluk zit in een klein hoekje zelfs met het liefste paard..
het zoontje van de eigenaren van de stal wil ook altijd met Flavio kroelen en dan ben ik ook wel eens bang dat Flaaf net even te hard is, hoewel hij altijd superlief is op zich..
buitenrit vandaag ging erg goed 
haha die katten kopiëren jullie gedrag misschien?
grappig gedaan!
zeg ook meestal vriend, of tegen vreemden dat hij al mijn man is
maar dat heeft ook een beetje met het land te maken natuurlijk, het wordt meer gerespecteerd als je getrouwd bent.. Lol die Hincapie met zijn kleine bonte pony fetish
Flaaf wordt altijd helemaal opgewonden als hij Darius ziet, hinniken en gelijk dat ding eruit... Zucht. Leuke foto's! Flaaf deed dat in het begin wel steeds onder het zadel, gelukkig heeft ie me er nooit af kunnen krijgen
nu wordt hij steeds relaxter, maar als we met andere paarden naar buitengaan wil hij nog wel eens springerig worden..
heftig zeg een nichtje met leukemie
maar, mijn nichtje heeft ook leukemie gehad zo'n 15 jaar geleden en het was ook twijfelachtig of ze het zou halen, maar dat is nu een gezonde meid van 1.85! Heel veel sterkte ermee in ieder geval!
en die van Infinito!! Moest er echt even hardop om lachen
heel veel sterkte ermee... Dit is dus de schuld van je opticien???
lekker aan de slag dus met Sam 
het zijn ook echt gemene honden, die bijten
eens in de zoveel tijd maken ze hier van de politie een rondje en schieten ze alle wilde honden neer.... Dat is dan ook wel weer heftig, je kan de geweerschoten horen... Wat jammer dat het niet gelukt is met je meisje! Wordt het volgend jaar dan?
zo Sam is wel groot vergeleken met Desperado!
en wauw, die van Halley... JeanleGrand schreef:De foto's zijn gemaakt met de camera van Shanna. Dus hoewel we jullie graag van dienst zijn, moeten we even wachten tot Shanna ze in het forum kan plaatsen. Zitten hele mooie bij. Wij zijn trouwens ook ******* nieuwsgierig...
Dus namens iedereen roepen we: Shanna : Foto's, Foto's, Foto's........ !!![]()
Ik wilde hem laten oprekken, maar was meneer het nog niet altijd mee eens, hahaha. En zooooo gruwelijk veel looplust! Geweldig!