[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:09

En dan eindelijk weer eentje van mijn draak, deze foto is 4 maanden geleden gemaakt, tijdens een training. Ik zit er zelf niet op.

Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:37

Picassox schreef:
En dan eindelijk weer eentje van mijn draak, deze foto is 4 maanden geleden gemaakt, tijdens een training. Ik zit er zelf niet op.

Afbeelding

zo lekker draakje heb je hoor
geef mij er ook zo een Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:02

Denise; Haha, eerst wel, niet, wel, niet... Haha! Hoe is het gegaan?!

Mies: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Afbeelding

Sanne: En, je werk weer overleefd Knipoog ?

Naat: Jeetje, Betunero had dus geen zin... liet ie wel duidelijk merken dan zeg.. pfff Tong uitsteken . Hoe gaat het rijden en de rest? Pakt ie het nog steeds zo goed op?

Esther: Gaaf dat filmpje! Mooi spektakel zeg Haha!

Regine: Wauw, wat een gave foto's van Cappieeee! Kwijl . Knappe merrie! Jullie zijn er heel mooi uit zo in kostuum Ja

Bianca: LEUK, dat je ook weer langs komt! Ik ga heeeeeeel snel kijken in het topic Haha! . Heb knappe Yippie tijd niet gezien...!

Penny: Wauw, picasso!! Die kleine knappe man. Hij loopt daar ontzettend chique zeg. En hij is zeker een stuk breder geworden Ja . Gave foto!!

Zoooo, was pas om 6.00 uur vanochtend thuis van het stappen.......... wat een gedoe heel de avond. De auto stond echt LEEG... dus kon niet meer tanken, ik zou geen enkele benzinestation meer redden Boos! . Gelukkig konden we bij me oom een cherrycan lenen met diesel... Pfieuw! En toen stappen.... Haha, mijn vriendinnetjes hebben zich echt weer misdragen.. Zij zijn groot en ik is klein! Ikke uiteraard niet als BOB. Maar mensen zuipen soms echt teveel.... Gekke avond was het iig haha ROFL .
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 11-01-09 17:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:23

Mies: GEFELI !!!!!!!!!!!!!!

Wauw zeg, wat is Picasso mooi uitgezwaard! Mijn complimenten Lachen

Het verbaast me ook wel dat Mayke Fauno te koop zet... dat was toch een beetje haar projectje, dacht niet dat die ooit weg moest. Maar ja, die beslissingen moeten wij niet voor haar maken natuurlijk.

Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd met een bende vrienden, bij mij was het ook 6u Clown Nu ben ik natuurlijk veel te moe..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:30

Haha, we kunnen elkaar dan de hand geven idd... Ik ben wel 'wakker', maar niet echt wakker Haha! . Maarja, het was wel gezellig. Bij jou ook wel geloof ik, als het 6 u is geworden Haha! .

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:38

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:03

meiden allemaal bedankt voor het succes wensen.

ik ben echt super trots op mijn ventje en vondt mijn proeven voor de eerste keer super gaan had 165 en 170 dus erg netjes voor een eerste keer hij is maar 1 keer weggeschoten en had op sommige stukjes wat spanning in de bovenlijn waardoor die als ik moes aangeloperen bokte maar voor de rest heeft die geen stap verkeerd gezet dus ben helemaal gelukkig

naatjuh regine en idra super leuke foto's weer van jullie kanjers

ilona - lekker hoor ff een avondje stappen met de meiden is altijd gezellig je zal nu wel idd moe zijn

peet en lisenka - daar ging het voor mij ook om dat ik een fijne proef reed en dat heike braaf zijn rondje liep en dat hebben we gedaan nu kunnen we trainen op ''het team'' worden want soms zijn er nog kleine miscomuncaties maar voor nu ben ik dik tevreden

de heeft iemand foto's gemaakt dus die volgen snel

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:49

Ik heb het vandaag aangedurfd en ik ben gaan schaatsen!! Lachen Het ging nog best aardig, had ik niet verwacht Nagelbijten / Gniffelen En er zijn foto's van Knipoog

Verder heb ik gisteren heel braaf een werkstuk afgemaakt voor economie die ik pas vrijdag hoef in te leveren, dus dat vind ik wel netjes gepland van mij voor de verandering Tong uitsteken

Lisenka: Gefeliciteerd met je punten!!

Amanda: Ik blijf Nino een smakelijk hapje vinden Vingers aflikken '

Jasmijn: Ja!!!! Goedzo!!! Haha! Wie heeft nou wie gevraagd Knipoog

Mies: Mijn rooster is helaas nog niet online, dus ik kan nog niet zien of ik ook maar 2 dagen hoef Knipoog

Frank: Een klein ventje dus Knipoog 1.71m is niet groot Tong uitsteken Zeker voor mij niet, ik ben 1.80m!
Ik vind des en prince zo'n leuk stel samen Haha!

Nishada: Gefeliciteerd met je baan!! En wat super dat je een regendeken gekregen hebt Pling
Haha, die sneeuw en kou is Urbino natuurlijk niet gewend.

Michelle: Wat een onwijs leuke foto van je vriend en jullie dochtertje!!

Saida: Het is echt een stoere hengst, die Maurus!! Maareh ik dacht dat we een date zouden regelen tussen Igneo en Rintske Tong uitsteken Knipoog haha

Esther: Wow! Die ene stijgerfoto, dat paard staat gewoon kaarsrecht omhoog!! Wow!

Ilona: Ik begrijp je keuze ook wel hoor, ik wilde je gewoon plagen Knipoog Op dit punt van africhting kan je het beter laten doen door iemand die zeker is. Anders wordt Chico ook alleen maar onzeker..
Ik start gewoon een onderlinge, op de manege waar ik altijd gereden heb.
Hoe was het stappen?
Ik heb mijn werk overleefd, was alleen een collega, die op het einde heel banketstaaf zei... "Nou, je had je beter ziek kunnen melden, we gingen wel erg langzaam vandaag.." beetje flauw, alleen maar vanwege mijn vinger.. Maarja, had het ook wel een beetje verwacht, ik weet namelijk dat ze mij nou niet bepaald aardig vind. Gelukkig werkt ze niet zo vaak!

Denise: Hoe is je wedstrijd gegaan?
O, nog een best aardig debuut. Ik had de eerste keer ook maar 172 punten. Volgende week mijn tweede wedstrijd, kijken of het wat verbeterd is!
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Natalia: jeetje, wat lijkt Betunero super groot bij jou zeg!! Het is en blijft een prachtig paard. Echt een heerlijk hoofd heeft hij Kwijl

Regine: Leuke foto's van jou en Cap! Erg mooi ook met dat lint door haar manen!

Bianca: Ja, gehoor aan mijn verzoek Knipoog Tong uitsteken Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Yippes! Ik ga zo gelijk het topic bekijken!!

Penny: Zo, Picasso ziet er goed uit!!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:53

Jammer genoeg was ik niet naar leeuwarden gegaan.. ik had geen zin maar dus een dikke blunder Clown
Ik ben jullie nog wat fotos verschuldigt... Helaas is het niet echt t weer maar hier vast n voorproefje van de smerige met dekentjes bedekte paardjes !
Sorry voor de slechte kwaliteit! Met mobiel gemaakt namenlijk...
Maak je klaar voor véél fotos Haha!

WINTERDAGJE VAN DE FAM. WEVER!

Afbeelding
Tja als alles bevroren is,...

Afbeelding
Emmertjes

Afbeelding
Max de bordercollie en Tijgertje de kat... Tja ..

Afbeelding
Tjardo vind het maar niks.. Veel te koud.. naja toch even frisse neus halen!

Afbeelding
uhm ja neus he..

Afbeelding
Tijgertje vind het wel handig Lachen

Afbeelding
Volgens mij komt de vreetkar eraan.. Dit is amlie.. een LippiXArabier

Afbeelding
BINGO!

Afbeelding
Als mensen weten hoe borders zijn snappen ze deze foto en het woorden 'fixeren'

Afbeelding
Men popje!

Afbeelding
Word al mooi dik he Haha! veulentje in begin mei verwacht.

Afbeelding
Tiran de groninger eet zijn STRO op.. *zucht*

En nu...
Wil ik jullie voorstellen aan het liefste paardje ter wereld en een heel bijzonder beestje...
SNUFFIE 43 JAAR!!

*trommelgeroffel*
Afbeelding
Jeeeej!!

Afbeelding

Afbeelding
Net lekker liggen rollen Vork

Afbeelding
Lekker kwijlbekkie!

Afbeelding
Dat was het!
SMAK

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:05

Piccasox: Zo wat is hij voorruit gegaan zeg! Wauw. Het is echt een heel ander paard!
HeikeDenise: Gefeliciteerd met je punten. Netjes hoor voor de eerste keer!
Mies: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Bianca: Gave foto's van yippie! Hoe gaat het nou met jou?
Ik heb ook foto's gemaakt (nou ja ik..... mijn vriend eigenlijk) van vandaag in de sneeuw.

[ITP] PRE Altanero LXXI in de sneeuw met spaans hoofdstel

Laten jullie een berichtje achter?
Laatst bijgewerkt door Enamorado op 11-01-09 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:15

Voor alle jarigen gefeliciteerd en alsnog gefeliciteerd Haha!

Picassox; wat is hij onwijs mooi uitgezwaard zeg!!
Regine: Ze is prachtig Pling

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:11

Nog meer leuke foto's ondertussen op het topic!! Echt goed!!

Bedankt voor jullie complimentjes, ik heb inmiddels nog een paar foto's gekregen... Hopelijk is het niet erg maar even een Capriola-spam:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:01

Moah met Capriola mat je spammen wat je wilt, vind het altijd een plaatje om te zien Pling

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:05

van mij mogen ze ook nog wel meer geplaast worden hoor geen
probleem hoor mooi beest

met tsjil ging het vandaag wel hij was wel hele voorzichtig toen ik hem naar buitenbracht dus hij heeft er wel van geleerd

denise lekker gerden las ik goed hoor ne je punten zullen iedere keer omhoog gaan netjes gereden hoor

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:06

even uit meeleesmodus...

wat is Picasso veranderd zeg, echt uitgezwaard!
hij is mooi geworden!

regine, wat een onwijs gave foto's, echt super!

verder nog meer mooie en leuke foto's voorbij zien komen en vooral veel kou! Cool

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:34

Idra: wat een leuke foto's en vooral de eerste ! wat ziet hij er daar mooi op uit !!!

Ilona: Nee niet echt zin, maar hij heeft ook een klein beetje verhoging dus het ging hem al neit zo lekker (steek het daar maar op Tong uitsteken ) Met rijden gaath t terug weer beter, moest nadat i kterug was van me week vakantie weer helemaal opnieuw beginnen met hem want hij wou niks meer van me hebbe, maarn u bijna 3 weken later zitten we weer ongeveer waar we gebleven waren Haha!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:39

ohhhhhhhhhhh die pony van 43 wat een ding zeg en zo oudddddddddddd

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:45

Gabriella -> Ik heb haar gezien idd, niet de hele show jammer genoeg, was net op het nippertje!
Die merrie kan zeker super sjouwen, zeg!

Ilona -> Bij paarden met ocd zeggen ze dat je daar beter niet mee kan fokken ivm erfelijkheid, maar het is (nog) niet bewezen dat het ook daadwerkelijk erfelijk is.
Maar ik ga niet met Rintske fokken, hoor!
Als er een veulen komt dan is die voor mijzelf of voor iemand die graag een veulen uit haar wil.

Christy -> Hey Christy! Leuk je hier weer te zien! Knipoog

Michelle -> Gefeliciteerd met je verjaardag!
Afbeelding
Ik was niet echt op zoek naar een hengst, hoor!
Ik vind Maurus gewoon een super uitstraling hebben en zoals hij zich daar presenteerde vind ik hem een goede hengst voor een eventueel veulentje in de toekomst.
De mensen met wie ik had afgesproken daar (de vorige eigenaren van Rintske) waren wel serieus aan het kijken voor hun fokmerries.
Ze hadden al een aantal hengsten gereserveerd, en konden ze nu in het echt bekijken en hun keuze maken of ze echt geschikt zijn voor hun merrie.
Even iets anders; weet jij toevallig de afstamming van Encanto?

Natalia -> Mooie foto's van Betunero!
Jammer dat het alleen maar hoofdfoto's zijn, ik vind 'm zó leuk! Knipoog

Esther -> Zat net je filmpje te bekijken op Youtube van Eveline Smitz op de hengstenkeuring in 2008...... (hihi foutje!)

Regine -> Leuke foto's van Cappie! Mooi zo met die witte achtergrond!

Bianca -> Hey! Leuk je weer eens te zien!
Mooie winterse plaatjes ook van jou met je beauty! Wat wordt ze mooi!
Ze oogt nog wel een beetje puppy. Knipoog

Penny -> Jouw paardje mag er ook zijn, zeg!

Sanne -> Ja we zouden idd een date regelen, maar zonder sex of hij moet z'n ballen kwijt zijn, dan mag het. Knipoog

Melissa -> 43 jaar! Nerd Zo wat een respectabele leeftijd zeg!

Enamorado -> Volgens mij had ik nog niet eerder foto's gezien van je nieuwe kanjer!
Je ziet er echt wel happy uit! En Altanero mag er zeker zijn!

Vanmorgen werd ik pas om 10 uur wakker, met hoofdpijn en nog was ik moe van gisteren.
Ik dacht dat als ik lekker op Rintske zou rijden wel weer op zou knappen, lekker zo in de buitenlucht even bezig.
Maar daar dacht zij zelf anders over......
Ze was zo ontzettend fris dat er geen ontspanning in te krijgen was en haar aandacht kon ik maar kort bij mij houden.
Marieke was Buehne ook aan het rijden en zelfs haar altijd ó zo rustige merrie was super fris!
Tot 3x aan toe gingen ze er vandoor.
1x waren we nog met lange teugel aan het instappen en crosten we in ene de bak door.
De 2 andere keren kon ik haar gelukkig zo omtrekken.
Ik kreeg Rints die ene hoek niet meer in, die was zoooooooo eng!
Drijven hielp niet, schopjes geven leverde me alleen maar trappen op en bokken en ze ging zelfs stijgeren!
Uiteindelijk met heel veel voltes en steeds dichterbij komend lukte het om haar 2x door die hoek te laten lopen en ben ik gestopt.
Goed is goed.
Maar m'n hoofdpijn knalde zowat m'n kop uit elkaar, ik was er misselijk van.
Lang leve de paracetamol! Clown

xxxNaatjuhxx

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:47

zasread schreef:
Natalia: jeetje, wat lijkt Betunero super groot bij jou zeg!! Het is en blijft een prachtig paard. Echt een heerlijk hoofd heeft hij Kwijl

Hij is ook heel groot, ong 1.68m en ik bne zelf maar 1.60m Tong uitsteken en dat hoofdstel was echt een hoop gedonder, veel te stug en dik, kon hem neit aan krijgen bij hem
nu eindelijk wat soepeller, alleen de neusriem kan i kern iet bij gebruiken want die krijg ik gewoon neit soepel genoeg.. maar zo is hij ook geweldig mooi Haha!

Saida: ja we hebben de foto's heel snel genomen omdat zijn deken uit moest hiervoor, dus het was sne lzoveel mogelijk foto's maken en hopen dat er goede
tussen zaten Tong uitsteken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:16

nou, daar gaan we dan; vanaf blz. 432...
michelle90: geen paard meer? dan mag je hier helemaal niet komen haha Knipoog enne: bijna 2 dus ik zeg nee. wordt nog erger hoor. een heel blij gezichtje op het ijs!
saida: en als je volgend jaar eens zonder deken probeert? of wordt het dan een megadikke vacht? zijn de "hengstenkriebels" alweer wat gezakt Tong uitsteken ? edit: ja een beetje wel dus.
lisenka: en lukt het gesjouw met water een beetje? is een slanghaspeltje geen optie zodat je 2x daags de emmers kunt vullen en meteen erna die haspel weer oprolt?
peet: ook ik ben benieuwd naar je mannenverhaal. hihi wat voor foto's heb je in gedachten voor terp.? wat schrikken zeg als je je paard zo onderuit ziet gaan, ijzers maakt het wel moeilijker denk ik voor een paard om op sneeuw/ijs te lopen. aan het scharrelen?? of lees ik die post verkeerd?
benthe: jaja op naar de 500!! niet vergeten he: als je naar de dd gaat, laat mij het ff weten. mooie plaatjes ook al zijn ze klein. kun je niet meedoen met het 6e zintuig?
malin: en geschaatst?? hoe gaat t met de hond?
michelle: gefeliciteerd met je 21 winters!! wow wat een rooster zeg!
karina: een meetinkje in het vooruitzicht?? altijd leuk he!
joke: welkom. waar woon je? als het centraal is, is er de meeste kans natuurlijk om allemaal daarheen te komen
sanne: winschoten is toch ook niet zo klein? flinke kar, een audi om te lessen. weer ouderwets lekker he dat schaatsen. johan ook meegeweest? relaxed dat je al zo bijtijds je werkstuk af hebt. klein maar fijn haha! op de foto's schat ik je toch niet zo groot. naja je bent dan wel makkelijker te herkennen mocht ik je ooit meeten. wat een irri collega zeg. maarja collega's heb je niet voor het uitzoeken.
amanda: die zit lekker ingepakt. meer foto's vinden wij noooooit erg
sjaad: gefeliciteerd met je mooi baantje! en gaaf toch dat je onverwacht een mooie deken krijgt.
esther: zeker mooie plaatjes. valt niet mee om in zo'n hal vanaf de tribune wat op de gevoelige plaat te krijgen.
stapmonster uhh ilona: lekker he je eigen paard vanaf het begin af aan zien vorderen. ook ik zocht vorig jaar naar een bereden pre. naja je ziet wat er van is gekomen, des kwam ook toevallig op m'n pad (via bokt tuurlijk) en heb er geen seconde spijt van gehad. heb je toch nog net op tijd een can diesel erin kunnen knikkeren. afgelopen zomer begonnen met mijn auto daar de grote en dure problemen. (net niet op tijd diesel erin)
denise: zooo 75 km schaatsen pfff. m'n buurjongen (6 of 7) had er 35 km gedaan vandaag. me petje ervoor af hoor.
natalia: woowwie wat een plaatjes, hij laat zich echt van z'n beste kant zien! geen last meer gehad van die kopstoot?
regine: errug mooie capriool-sneeuw plaatjes! hoe meer hoe beter.
bianca: yippie wordt ook al lichter. mooie plaatjes. als je echt wilt inlijsten zou ik de 1e van die 2 pakken.
penny: picasso ziet er goed uit, aparte kleur.
lobke: nogal zo'n feestbeest haha. wat laat licor zich zien zeg!! en die manenbos van de shet...
denise: goh, op de valreep toch nog wedstrijd. geen slecht debuut toch?!
melissa: hihi alweer een winters tafereeltje, zijn er wel veel geworden de laatste dagen op bokt haha.
evelien: en nóg een winters setje. nero ziet er goed uit, geweldige plaatjes. heb je er zonder zadel opgezeten of niet? op de laatste plaat sta je er namelijk zo bij alsof je er op gaat springen
ellis: en hoe gaat het met je oefeningen?

pfff hehe alles weer bij.
vandaag van half 7 tot half 3 gewerkt, daarna gelijk de auto in en met de oudste 2 kids zijn we nog ff gauw gaan schaatsen nu het nog kon. heeerlijk met dat zonnetje. sowieso geniet ik op het ijs van het vrouwelijk schoon: frisse en opgewekte snoetjes en vaak lekker donzig ingepakt om het zo maar te zeggen, puur natuur dus. het was er megadruk maar die maasarm is zo breed en lang dat je daar echt geen last van hebt. daarna desperado en prince weer een half uurtje naar buiten gedaan, nu de grond nog bevroren is, lopen ze toch niks kapot. het was wederom heel ff feest haha.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:26

Prinslover: Hahahaha doe je toch niet goed hoor Bob zijn Tong uitsteken. Ik vond het altijd zo erg om nuchter te zijn tussen dronken mensen Knipoog.
heikedenise: Fijn dat de wedstrijd voor je gevoel zo goed gegaan is Knipoog. Altijd spannend zo'n eerste keer Tong uitsteken.
Zasread: Dapper hoor dat je je schaatsen weer hebt ondergebonden Tong uitsteken. Ik ben nog steeds niet gaan schaatsen... En morgen gaat het ook weer dooien dus denk niet dat er van komt Tong uitsteken. En die hengst die stijgerde was echt heel gaaf! Onwijs mooi paard ook!
MelisxFeikje: Wat oud zeg 43!!! Echt een geweldige leeftijd voor een pony om te bereiken.
Regine: Leuke foto's van Capriola!!
Saida: Hahaha klein foutje, ach 2009 is ook nog maar net begonnen Tong uitsteken. Maurus was idd geweldig! Wat kan die showen zeg, het publiek liet ook duidelijk merken wie hun voorkeur had Knipoog. Ik zou het echt gigantisch moeilijk vinden om een hengst te kiezen voor mijn merrie Tong uitsteken, ik vind er veel te veel leuk!
Frank: Lekker hoor met zn alle schaatsen. Je kan hier ook al op de rijn schaatsen, alleen morgen komt er een ijsschuiver ofzo om de weg vrij te maken voor een zandboot... Dus dan is de pret over, al is het nu ook al hard aan het dooien.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:38

Knap van je frank,dat bij-reageren Haha!
ik waag me er even niet aan,maar wil wel even in het algemeen zeggen:
Wauw,wat een schitterende foto's met schitterende paarden allemaal!
En die 43 jarige verdiend een ere vermelding,wat een leeftijd Wow!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:51

Mies ; Gefeliciteerd Haha!:D Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Frankiej ; haha dan zal ik voor jou niet meer komen Tong uitsteken hahahhahahaha
Jaa het is echt overal nee op, wordt het echt nog erger Gaaaap Pff nog wat tegaan haha.
Jaa ze vond het ijs echt geweldig, vandaag weer even met dr op het ijs gegaan Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:25

Prrrrrrrrrrrtttttttttt (even een insiders grapje Haha! ) Wat is jouw paard een lekker ding Picassox! Echt! Hij zou zo aan mijn veestapel toegevoegd mogen worden!

mies Gefeliciteerd! Nog een hoop jaartjes toegewenst. Fijne presentjes gekregen? Sorry als het al gevraagd was, maar ebn weer op mijn werk, en emt al die foto's doe ik er 5 minuten over om de pagina door te kijken.

Frank Ik zal het laten weten, maar waarschuw je wel alvast dat het bij mij vaak last minute werk is. Als ik iets in mijn hoofd krijg moet het zo snel mogelijk uitgevoerd worden. Kan best dat ik op een zaterdagochtend besluit om zondag weg te rijden.

Gister naar de nieuwe bios geweest op het Spuiplein. Ik zou met een vriendin gaan stappen, maar het was koud (voor als jullie het nog niet gemerkt hadden). Zij zou rijden, maar vertrouwde de auto niet goed genoeg om met dit weer over de snelweg te gaan. Dus werd weer eens Den Haag. Maar goed, we wilde wel weer eens wat vernieuwends doen, maar ook niet buiten rondslenteren. Tot ze het geniale idee kreeg om naar de film te gaan. Dus wij naar de nieuwe bios (met ticketpinkoopding, ideaal), en daarna toch nog even snel een cocktail bij de cocktailbar gehaald. Als ik in Den Haag ebn moet ik die gewoon hebben. Had uiteraard een te grote (slushpuppycocktail) en moest hem dus naar binnen gieten (fijn, al dat ijs terwijl het koud is). Vlug teruggehuppelt naar de bios, en toen de trappen op. De eerste 2 waren roltrappen, de laatste 2 niet. De laatste was vooral hoog, het was echt een spooky bios Haha!. Een soort doolhof, boven liep ook niemand meer rond. De zaal ingegaan, en uiteindelijk zaten we met een man of 20 naar de film te kijken. Wel erg ruime stoelen en veel been ruimte, heerlijk. De film was overigens Bedtime Story's, een droge comedy, die heerlijk voorspelbaar is, maar ook leuke effecten erin heeft. En een schattige hamster.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:50

Jaaa ouwe snufmans kan er nog wel 50 jaar tegenaan Haha!
Op haar heb ik leren paardrijden:P
k was 5 toen ik haar kreeg Clown Koe