Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Picassox schreef:En dan eindelijk weer eentje van mijn draak, deze foto is 4 maanden geleden gemaakt, tijdens een training. Ik zit er zelf niet op.
Hoe is het gegaan?!

?
. Hoe gaat het rijden en de rest? Pakt ie het nog steeds zo goed op?
. Knappe merrie! Jullie zijn er heel mooi uit zo in kostuum
. Heb knappe Yippie tijd niet gezien...!
. Gave foto!!
. Gelukkig konden we bij me oom een cherrycan lenen met diesel... Pfieuw! En toen stappen.... Haha, mijn vriendinnetjes hebben zich echt weer misdragen..
Ikke uiteraard niet als BOB. Maar mensen zuipen soms echt teveel.... Gekke avond was het iig haha
. 
Nu ben ik natuurlijk veel te moe..
. Maarja, het was wel gezellig. Bij jou ook wel geloof ik, als het 6 u is geworden
. 
Het ging nog best aardig, had ik niet verwacht
En er zijn foto's van 

'
Wie heeft nou wie gevraagd 

1.71m is niet groot
Zeker voor mij niet, ik ben 1.80m!
haha
Op dit punt van africhting kan je het beter laten doen door iemand die zeker is. Anders wordt Chico ook alleen maar onzeker..
Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Yippes! Ik ga zo gelijk het topic bekijken!!

veulentje in begin mei verwacht.

) Met rijden gaath t terug weer beter, moest nadat i kterug was van me week vakantie weer helemaal opnieuw beginnen met hem want hij wou niks meer van me hebbe, maarn u bijna 3 weken later zitten we weer ongeveer waar we gebleven waren

Zo wat een respectabele leeftijd zeg!

zasread schreef:Natalia: jeetje, wat lijkt Betunero super groot bij jou zeg!! Het is en blijft een prachtig paard. Echt een heerlijk hoofd heeft hij
en dat hoofdstel was echt een hoop gedonder, veel te stug en dik, kon hem neit aan krijgen bij hem
enne: bijna 2 dus ik zeg nee. wordt nog erger hoor. een heel blij gezichtje op het ijs!
? edit: ja een beetje wel dus.
. Ik vond het altijd zo erg om nuchter te zijn tussen dronken mensen
.
. Altijd spannend zo'n eerste keer
.
. Ik ben nog steeds niet gaan schaatsen... En morgen gaat het ook weer dooien dus denk niet dat er van komt
. En die hengst die stijgerde was echt heel gaaf! Onwijs mooi paard ook!
. Maurus was idd geweldig! Wat kan die showen zeg, het publiek liet ook duidelijk merken wie hun voorkeur had
. Ik zou het echt gigantisch moeilijk vinden om een hengst te kiezen voor mijn merrie
, ik vind er veel te veel leuk!
:D
hahahhahahaha
Pff nog wat tegaan haha.
) Wat is jouw paard een lekker ding Picassox! Echt! Hij zou zo aan mijn veestapel toegevoegd mogen worden!
. Een soort doolhof, boven liep ook niemand meer rond. De zaal ingegaan, en uiteindelijk zaten we met een man of 20 naar de film te kijken. Wel erg ruime stoelen en veel been ruimte, heerlijk. De film was overigens Bedtime Story's, een droge comedy, die heerlijk voorspelbaar is, maar ook leuke effecten erin heeft. En een schattige hamster.