. Alleen wel grappig dat de benen aan de linkerkant wel dezelfde kleur blijven
. Scheren ze die niet mee
.Ilona: Zo jij gaat lekker! Veel succes alvast in december
!En hier even mijn spam
: Ohhh heb net toch zo'n lekker onverwacht buitenritje gemaakt
. Wilde eigenlijk in de bak gaan rijden maar stalgenootje vroeg of ik zin had om naar buiten te gaan, maar natuurlijk! Zijn uiteindelijk lekker een rondje bos gaan doen, was echt heerlijk! Was wel een beetje obstakeltraining want er lag ineens een houtblok op het pad en het andere paard ging er niet langs, Shaggy had toen ook zoiets van bekijk het maar. Dus zij aan de hand proberen maar toen wilde het paardje nog niet. Ik ook maar afgestapt en aan de hand liep Shaggy er zo langs zonder er naar te kijken
. Het is ook zo'n mafkees... We gingen ook nog een galopje doen... Ik had het net gezegt of paard voor me schoot al weg, ach ja dan gaan we er maar achteraan.... Was een iets harder galopje als gepland maar ging allemaal goed
. Ook nog een hertje gezien, dat is toch ook altijd wel mooi!! Kortom was echt genieten!! Shaggy vond het ook echt heerlijk! 

Gelukkig doet Nouschka het zo goed! Altijd weer slikken dat afscheid tussen mams en veulen, maar ze kunnen niet eeuwig bij elkaar blijven, helaas! Zal je zo even toevoegen op hyves. Handig zo'n bijrijdster zeg! WAAAH, gelukkig is hij goedaardig zeg! 
Hoe kunnen mensen dat toch doen... Dan ben je in je hoofd echt niet goed! Hoop dat het allemaal nog goed komt, dat ze/hij gepakt word. Blijft altijd een risico via internet, maar hoe dan ook blijf ik altijd via internet kopen.. Zelfs een pony van internet gekocht zonder gezien te hebben 
Jeeej. Helemaal happy met paardje
. Voorlopig even geen wedstrijd deze maand, eind december waarschijnlijk de laatste voor dit jaar.
. Nog steeds niks gehad?
Rustig wat fruit eten, daarna de bak een beetje harken. Dus ik kon op mn gemak met Dable werken en dat ging goed! Het aanspringen in galop vanuit halthouden gaat steeds beter...Na een kwartier is hij al zeiknat helaas. Na 45 minuten mocht Hailey er even op om verder uit te stappen, pakt gelijk de teugels aan en roept: hup galop! Nou, geen haar op mn hoofd die daar aan denkt!