Ilona: Zo jij gaat lekker! Veel succes alvast in december

En hier even mijn spam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hosante schreef:Het mennen gaat nu goed hoewel ze nog steeds wel graag de touwtjes (leidsels) graag zelf in handen heeft.
Het rijden ging niet omdat zij een ander idee heeft van werken dan ik. Als ik been geef om naar voor te gaan stopt ze (heel boos) en komt overeind.
Opstappen en een rondje stappen is geen probleem.
Nu mag ze eerst een tijdje als menpaard door het leven en kijken we van het voorjaar wel weer.
Ingrid.
Prinslover schreef:Super handig plaatje Branka!Hoe is het verder? Alles nog een beetje okee?
Prinslover schreef:Even gequote:
Ik heb afgelopen zondag weer wedstrijd gehad. Was het best zat, zo voor de 3e keer achter elkaar. Normaal ben ik nogal makkelijk met trainen haha. Ik rijd meestal maar een keer of 3 hooguit 4 in de week. Dus was al het trainen wel ff zat en iedere week weer verplicht serieus rijden hihi. Met losrijden was die ook helemaal niet fijn, heel onrustig in de aanleuning, een beetje wakker enzo.. Dus had er een hard hoofd in.. Maar hij verbaasde me echt! Hij liep heel fijn de eerste proef. Altijd puntjes die beter kunnen, maar goed was zeker tevreden. Merkte dat hij daarna wel echt op was (voor het mooie ook te lang losgereden..). Dus de tweede proef ging wat minder, hij wilde rechtsom niet goed aangalopperen en bleef het fout doen. Ik in de stress natuurlijk haha. Maar de rest lekker kunnen rijden. Ik had een lieve jury
. En kreeg 201 en 182! Dus weer 3 wp erbij
Jeeej. Helemaal happy met paardje
. Voorlopig even geen wedstrijd deze maand, eind december waarschijnlijk de laatste voor dit jaar.
De week ervoor hadden we 169, losrijden ging daar juist super, alleen de witte hekjes waren heeeul eng.
En de week daarvoor 180 en 187. Dus ben echt super trots op hem. In 5 wedstrijdjes zijn we nu alweer B+7. Voorlopig nog lekker door trainen, en km's maken voor de overstap naar de L hoor.