Sanne: Haha, jaa ik weet het.. Ben echt een muts.. Maar als ik Chico ga lastig vallen met mijn onzekerheid, daar heeft hij niks aan... Dus het is voor mijn zelfvertrouwen goed als ik weet dat hij het snapt, en dat ik zie dat ie echt braaf is
. Maar komt goed, alles op zn tijd hihi. Zal binnenkort ff actie foto's nemen
. Hopen dat het na t weekend gaat dooien, kan je trainen voor je wedstrijd!! Waar ga je starten?
Denise: He, jeetje, dus heike was een bommetje.... dapper hoor, meteen weer opstappen en rijden! Maar moet ook wel, anders doe je het straks niet meer (het erop stappen). Baaaalen van je wedstrijd ook!!
Lisenka; Wauw, GOED zeg!! Je mag echt trots zijn, gefeliciteerd met je punten!!! 
Peet: Jeetje, schrikken jo... was het zo glad dan?? Want hij ging in stap onderuit dan??
Amanda: Gave dekens heb je voor Nino man!!
Hij is echt fashionable onder de paarden
. Knapperd is het
Jasmijn: oeeeh, datennnn! laat ff weten hoe t was he 
Mies: Balen van je clinic
Maarja, niks aan te doen.... en leeeeuk als je nog is langs komt
. Vinden chico en ik gezelliggg! 
Frank; Haha, kijk die Des en Prince toch eens gaan in die sneeuw joh. Puur genieten man!! 
Sjaad: Zo he, das nog eens een mooi cadeau!! Regendekens zijn ook niet echt goedkoop
. Aardige vriendin! En gefeliciteerd met je baantje!
Miesjj: HAHAHAHAH hoe SCHATTIG ook
. Echt een meisje-meisje! TE lief, hihihi dat stralende bekkie van dr, samen met paps op het ijs, prachtige foto idd!!
Saida: Jaa, ik wou nog zo een ingereden paard
. Ben niet echt het type voor oningereden paarden, maar dit kwam op mn pad, en tsja, dan laat ik m niet staan haha. Maar komt ook wel weer goed! Ik ben ook weer niet zo bang dat ik er als van steen opzit ofzo, maar gewoon bang iets verkeerd te doen waardoor hij het helemaal niet meer snapt..
. Gelukkig heb jij het niet gehad.. Ik ben al heel trots dat ik alles voor t eerst zelf gedaan heb
. En ik denk dat chico en rints daar toch wel erg mee verschillen van elkaar kwa sensibelheid.. Rints was natuurlijk al het eea gewend op gebied van zadelmakheid. Maar ik kom er wel, stapje voor stapje
. Waar ik trouwens benieuwd naar ben, hoe zit het met de OCD als je zou gaan fokken? Is dat erfelijk? Of totaal niet? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid. Super dat Leeuwarden ook zo leuk was, vast een ervaring apart 
Esther: Gave plaatjes zeg
Knappe paarden
. Foto 8
Die gaat écht kaarsrecht!!
Zo vandaag ff dubbele longe geoefend met Chico. Hij pakte het weer super op. Lief paard is het ook!
Hij wil wel graag voor me werken, das echt zo fijn
.
Amanda daar in tegen was super fris vandaag hahaha. Ging ff een stukkie naar buiten richting strand, was wel ff lekker. Beetje draven enzo. Daarna nog ff in de bak, was wel weer ff lekker zo rijden!
Vanavond stappen met vriendinnen
. Nu ik het daarover heb... moet snel gaan haha. Byeee!!