[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:37

Ik heb me ook super vermaakt in Leeuwarden Lachen. Heb verschrikkelijk veel mooie hengsten gezien (ben blij dat ik niet hoef te kiezen zoals die vriendin van mij Tong uitsteken, zou echt moeilijk worden...). Ook de shows tussendoor waren erg leuk!

Ik heb nog wat foto's gemaakt, geen super kwaliteit maar ik zal ze toch zo even neerzetten Tong uitsteken.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:48

Hebben jullie die talenten show gezien?Was daar die grote friese merrie die helemaal uit dr dak kan gaan in draf bij?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:51

Er was een show met paarden van het talenten team Knipoog, en ik moet zeggen dat bijna alle paarden een beetje overenthousiast waren Tong uitsteken. Het was een soort generale repetitie en soms een beetje rommelig Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:22

Hier dan een paar 'sfeerplaatjes' Tong uitsteken. Geen super kwaliteit maar ja....

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Bij de jonge hengsten was het een beetje chaos toen er eentje losbrak Tong uitsteken

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:51

Sanne: Haha, jaa ik weet het.. Ben echt een muts.. Maar als ik Chico ga lastig vallen met mijn onzekerheid, daar heeft hij niks aan... Dus het is voor mijn zelfvertrouwen goed als ik weet dat hij het snapt, en dat ik zie dat ie echt braaf is Tong uitsteken . Maar komt goed, alles op zn tijd hihi. Zal binnenkort ff actie foto's nemen Knipoog . Hopen dat het na t weekend gaat dooien, kan je trainen voor je wedstrijd!! Waar ga je starten?

Denise: He, jeetje, dus heike was een bommetje.... dapper hoor, meteen weer opstappen en rijden! Maar moet ook wel, anders doe je het straks niet meer (het erop stappen). Baaaalen van je wedstrijd ook!!

Lisenka; Wauw, GOED zeg!! Je mag echt trots zijn, gefeliciteerd met je punten!!! Hyper!

Peet: Jeetje, schrikken jo... was het zo glad dan?? Want hij ging in stap onderuit dan??

Amanda: Gave dekens heb je voor Nino man!! Haha! Hij is echt fashionable onder de paarden ROFL . Knapperd is het Vingers aflikken

Jasmijn: oeeeh, datennnn! laat ff weten hoe t was he Haha!

Mies: Balen van je clinic Boos! Maarja, niks aan te doen.... en leeeeuk als je nog is langs komt Haha! . Vinden chico en ik gezelliggg! Hyper!

Frank; Haha, kijk die Des en Prince toch eens gaan in die sneeuw joh. Puur genieten man!! Cool

Sjaad: Zo he, das nog eens een mooi cadeau!! Regendekens zijn ook niet echt goedkoop Nagelbijten / Gniffelen . Aardige vriendin! En gefeliciteerd met je baantje!

Miesjj: HAHAHAHAH hoe SCHATTIG ook Lovers . Echt een meisje-meisje! TE lief, hihihi dat stralende bekkie van dr, samen met paps op het ijs, prachtige foto idd!!

Saida: Jaa, ik wou nog zo een ingereden paard Clown . Ben niet echt het type voor oningereden paarden, maar dit kwam op mn pad, en tsja, dan laat ik m niet staan haha. Maar komt ook wel weer goed! Ik ben ook weer niet zo bang dat ik er als van steen opzit ofzo, maar gewoon bang iets verkeerd te doen waardoor hij het helemaal niet meer snapt.. Nagelbijten / Gniffelen . Gelukkig heb jij het niet gehad.. Ik ben al heel trots dat ik alles voor t eerst zelf gedaan heb Lachen . En ik denk dat chico en rints daar toch wel erg mee verschillen van elkaar kwa sensibelheid.. Rints was natuurlijk al het eea gewend op gebied van zadelmakheid. Maar ik kom er wel, stapje voor stapje Haha! . Waar ik trouwens benieuwd naar ben, hoe zit het met de OCD als je zou gaan fokken? Is dat erfelijk? Of totaal niet? Gewoon ff uit nieuwsgierigheid. Super dat Leeuwarden ook zo leuk was, vast een ervaring apart Pling

Esther: Gave plaatjes zeg Kwijl Knappe paarden Haha! . Foto 8 Wow! Die gaat écht kaarsrecht!!

Zo vandaag ff dubbele longe geoefend met Chico. Hij pakte het weer super op. Lief paard is het ook! Haha! Hij wil wel graag voor me werken, das echt zo fijn Lovers .
Amanda daar in tegen was super fris vandaag hahaha. Ging ff een stukkie naar buiten richting strand, was wel ff lekker. Beetje draven enzo. Daarna nog ff in de bak, was wel weer ff lekker zo rijden! Lachen

Vanavond stappen met vriendinnen Haha! . Nu ik het daarover heb... moet snel gaan haha. Byeee!!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:09

Hallo daar

Ik kom ook weer even binnenvallen, ben hier al een hele tijd niet meer geweest, *schaam*
Ga proberen om het wat beter bij te houden!
Als de sneeuw hier ook een beetje meer weg is, kan ik weer verder gaan met het beleren van Sil en zal jullie daarover updaten Haha!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 02:01

mies van harte met je verjaardag geniet ervan

en iloon ja het was heel erg glad baal er nog steeds van heb medelij met me kanjer
maar goed,ben lekker uit me dak gegaan met stappen en ga zo weer verder zit ff bij iemand die nog iemand moest halen Pling
en hij wou ff wat foto zien van tsjillert dus ff op de site gekeken,
Haha! is in de goede smaak gevallen Haha!
doeiiiiiiii meiden zal morgen niet zo vroeg zijn jullie snappen dit wel he Tong uitsteken
oh ze zeggen al je krijg ontbijtje op bed schat hahhahaahha

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:29

Hier even een ego berichtje ze hebben mijn startkaart gevonden en ga dalijk toch nog wedstrijd rijden om 13.09 moet ik mijn eerste proef rijden.

jullie horen vanavond meer

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:34

Frank: Ze zijn wel aan het genieten zo in de sneeuw!

nishada: Het arme beest is zulke kou ook niet gewend! Wordt het je echte werk of als bijbaan?

Michelle: Een meisje, hoe kom je erbij! Leuke foto! Je ziet dr echt genieten!

Saida: het handige van een zwart paard Knipoog Eigenlijk was je dus gewoon een knappe vent voor rints aan het zoeken Knipoog

esther: Welke is het geworden voor je vriendin? Je had wel goede plekken! *als je zo die foto's kan maken*

ilona: Hoop dat er snel een nieuwe datum komt en ik niet lang hoef te wachten....Ik vind dat je het prima aanpakt zo met chico! We moeten zoieso met zn alle van het voorjaar maar weer is iets plannen!

peet: Dankje! Arme tsjillert! Gelukkig niks ernstigs....Gelukkig is de vorst bijna over!

Denise: wat een drama zeg! Succes!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:35

Heikedenise, héél veel succes en plezier nogmaals!

Mies_Apollo, het wordt mijn bijbaan.
Van harte gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 09:38

Mies - hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat de clinic niet door gaat
ja het is idd een drama wordt er gek van Bloos

Saida en esther - super dat jullie het naar je zin hebben gehad

Ilona - ja ik moes er idd wel weer op want anders ga ik echt niet meer want ik weet hoe ik zelf ben, maar gelukkig was die daarna weer braaf

Peet - oh das poedersuiker van tjillert hij zal wel wat stijf zijn vandaag vertroetel hem maar goed

amanda - mooie foto's leuke deken ook

Frank - lekker hoor de paardjes weer even los mooie foto's en zo te horen ook lekker geschaats mijn vriend heeft gisteren de molen tocht geschaats 75 Km

michelle - je dochtertje glund helemaal zo naar de zin heeft ze het geweldig hoor

sjaad - ja met dit weer zijn ze ook super fris dat heb ik wel gemerkt toen ik er naast lag wel fijn dat her rijden goed ging, bedankt ik hoop idd dat ik plezier ga beleven

jasmijn - succes maandag met je date

voor degene die ik vergeten ben sorry

nou ik ga me spullen pakken en even eten kan ik daarna naar stal me paardje in vlechten en alles,
jullie horen vanavond meer

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:41

heike denise heel veel suc6 met je wedstrijd en zorg dat je zelf tevreden bent is veel belangrijker dan wat de jury zegt
doe je best meid

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:42

Mies GEFELICITEERD! Go jij! Go jij!

denise succes!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:43

Michelle: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Denise: Heel veel succes en het is precies zoals Peet zegt. Een lekker gereden proef is belangrijker dan wat de jury ervan vindt. Gewoon lekker genieten van het rijden, dan komen de punten ook wel.

Saida en Esther: Jullie hebben dus lekker genoten. Leuke foto's trouwens. Leuk dat er ook foto's van Rosanna bijzitten.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:22

Ik moet zo aan het werk, maar ik kom even Mies een super fijne verjaardag wensen!!

Wel echt k*t dat de clinic niet door gaat!!!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:59

zo hehe, kom weer even kijken, heb het nu ineens zo druk met me neiuwe baan, maar wel super leuk, heel de dag met de paarden bezig en kan zo ook die van ons eigen in de gaten houden Haha!

Mies: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Haha! Haha! Haha!

Gisteren heeft Ellis Boogerds een klein winter shoottje van mij en Betunero gemaakt, en heb alvast een paar voorbeelden van haar gekregen en heb die natuurlijk snel op bokt gezet om die met jullie te delen (kon niet wachten op derest Tong uitsteken ) het was echt een drama om foto's te maken want Betunero was totaal neit vanplan om stil te staan, hij was me de hele tijd aan het bijten en weg aan het douwen en op het laatst om alles compleet te maken, kreeg ik een ongelovelijke kopstoot van hem waardoor alles groen zag en ik ook gelijk maar even me middag eten eruit spuugde. maarja... hier zijn de foto's Haha!
xxxNaatjuhxx @ [ITP] WinterShoot met Betunero V (PRE hengst)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:16

Heikedenise: Hoe is het gegaan op de wedstrijd?
Mies_apollo: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik zat lekker helemaal vooraan Lachen, af en toe enthousiaste paarden ontwijken Tong uitsteken. Maar voor de foto's zat ik goed idd Knipoog. Ze twijfelt nog heel erg welke hengst het gaat worden Knipoog. Haar merries kunnen niet met veel hengsten samen dacht ik. Ze heeft er nu twee die drachtig zijn van Onne (geloof ik). Ze heeft een 2 1/2 jarige of 1 1/2 jarige van Arjen en die ander weet ik niet meer... Ze had wel een hengst in gedachten, maar weet niet meer welke Tong uitsteken. Hij stond bij Wijdemormer geloof ik (maar die hebben dr ook wel veel Tong uitsteken). Maar geloof dat ze dr wel meer leuk vond Knipoog.
Naatjuh: Hahahaha gelukkig zijn in iedergeval de foto's gelukt Tong uitsteken.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:30

ja sta er echt van te kijken dat ze toch nog zo goed zijn gelukt Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:37

Ach ja de combinatie mooi paard en goede fotograaf gaat meestal wel goed he Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:44

Ook had ik nog een filmpje Tong uitsteken. Een fries die de capriool doet Knipoog. Aan het eind zie je m iets beter. Die eerste zag ik net van de achterkant Tong uitsteken.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:14

Stal kuiper, altijd leuk zo’n meeting met Barokke paarden!!

Wat rot voor Mayke, dat is me even ontgaan… dapper dat ze het lot laat beslissen, pfffff heftig hoor!

Frank leuke foto’s! Desperado is echt een knappert zeg!

Utixo balen voor je collega! Kan me er altijd zo kwaad om maken als mensen aan iemand anders spullen zitten!

Heikedenise toch nog een wedstrijd, ben benieuwd! Veel plezier!

Lisenka goed man!! Super punten!

Miss Apollo gefeliciteerd met je verjaardag!!

Sjaad lekker dat je kan bijklussen op stal! Dat zijn de ideale bijbaantjes!!

Gave foto van Maurus, zie je inderdaad wel dat ie kan sjouwen zeg! Wow!
De overige foto’s zijn ook gaaf, lijkt me mooi Friezendagje geweest!
Super trouwens dat die Fries de Capriool maakte!! Echt knap!

Ik spam gelijk ff wat sneeuwfoto’s. Gister kwam Ivonka van ID Photos wat sneeuwplaatsjes maken. Tja… Cap is niet spier wit want wassen gaat helaas niet maar t ziet er alsnog super uit vind ik:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:18

Naatjuh ik vind de foto's schitterend! die eerste is echt héél gaaf met dat licht Cool

stoer filmpje van die fries!
regine: mooie foto's!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:03

Hallo iedereen Haha!

Ik ben al een aardige tijd in meeleesmodus, maar had te weinig tijd om te posten. Ik heb wel al jullie avonturen en foto's gevolgd, dit blijft een kwijltopic Haha!

Sanne had me gehyved of ik nog eens een update kwam geven van Yippes, sorry dat ik zolang dus niets gepost heb Bloos

Het gaat heel goed met mijn meisje, het inrijden pakt ze goed op, we zijn nu bezig met het losrijden en hoewel het nog wat zwiebert doet ze wel heel erg haar best en vind ze het erg leuk. Met het mooie winterse weer zijn er dit weekend nog wat mooie fotos gemaakt van mijn stuiterballetje, die te vinden zijn in dit topic: [ITP] Winterse plaatjes van fries x andalusier Yippie

Deze wil ik jullie als voorproefje niet onthouden Lovers
Afbeelding

verder gaat alles hier gewoon zijn gangetje, weinig te melden eigenlijk..

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:06

Regine: hoezo niet wit ? je ziet er bijna niks van, hele leuke foto's Haha!

Gabriella: dankje wel Haha! vind die eerste ook heel gaaf, ben echt wel tevreden over de foto's naarmate het zo moeilijk was om ze te nemen hahahaha

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:48

Wat een leuke foto's allemaaaaaal! Lachen