[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:41

Debby -> Haar achterhand zwaait niet zo uit met haar dikke buik, dat valt gelukkig nog erg mee.
Rechtsom (haar moeilijke kant) heeft ze wel meer moeite, dan krijg ik haar ook bijna niet rond, terwijl me dat niet zoveel moeite kost als ze linksom loopt.
Je bent wel heel erg optimistisch met je 'en dan na een week kan ik er weer op'!
Doe maar voorzichtig!

Sanne -> Gefeliciteerd met je 10!!! Go jij! Go jij!
Ja met longeren gaat het hartstikke goed zelfs!
Ze blijft heel netjes op de volte en luistert goed naar m'n stem, dus alle moeite heeft geholpen.
Het gaat zo goed dat ik al bijna zonder zweep kan longeren, die hangt de meeste tijd alleen maar doelloos over mijn schouder.

Malin -> Jeetje, je hebt het wel erg zwaar te pakken, meis!
Leg je er maar bij neer dat het een week gaat duren plus waarschijnlijk ook nog wel een week om weer op krachten te komen.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je paardjes, maar is er dan niemand die ze wat beweging kan geven dan?
Idd, ik doe ook veel op gevoel, maar ik vraag ook veel en als ik met iemand in gesprek raak dan hoor je ook veel van hoe iemand bepaalde dingen aanpakt.
Ik kijk vaak bij de lessen, vooral die van de betere instructrices, en daar leer ik ook weer veel van.
Annemarie, de veearts, heeft haar paarden tegenover die van mij staan en daar heb ik ook hele gesprekken mee.
Bij iedereen pik ik datgene eruit waarvan ik het gevoel heb dat het goed is of zou kunnen werken bij Grytsje en probeer dat uit.

Gisteravond heeft Grytsje een poosje in de buitenbak mogen rennen en ze heeft zowaar een klein (40 cm.) sprongetje gewaagd!
En dat nog wel met die dikke buik van haar.
Ze kon niet meer om het hindernisje heen dus nam ze toch maar een sprong, terwijl ik daar helemaal niet op doelde.
Verder konden we niets doen, de binnenbak was bezet.
Vanmorgen ben ik weer bij d'r geweest en lekker veel aandacht gegeven.
Eerst even een rondje drafbaan gelopen, toen even los met een ander paard in de binnenbak, daarna gelongeerd en ook nog met de pessoa.
Uitstappen hebben we weer gedaan op de drafbaan en toen zag ik dat het helemaal nog niet zo laat was dus zijn we samen buiten de poort gaan wandelen.
Het ging heel goed, tot er een helicopter laag kwam overvliegen, toen raakte ze even in paniek.
Ze begon rondjes om me heen te dribbelen, maar bleef wel goed bij me, ik hoefde tenminste geen moeite te doen om haar bij me te houden.
Ze zijn bij ons in het IJsselmeer oude bommen aan het laten ontploffen, al ongeveer een week, en dat kunnen we best goed horen het is net of het onweert.
Maar daar had ze helemaal geen moeite mee, ook niet met vrachtwagens, trekkers, en aanhangers.
We kwamen op de terugweg een graafmachine tegen en dat vond ze niet echt eng, maar ze was wel heel erg op haar hoede.
De man in de graafmachine bleef heel vriendelijk stilstaan tot we voorbij waren, dus heb ik hem natuurlijk even 'Dankjewel!' toegeroepen.
Het viel mij erg mee hoe ze reageerde op alles, helemaal omdat ze de laatste tijd zo ontzettend opgefokt was als we buiten gingen rijden.
Vandaar ook deze wandeling, ik wil haar graag weer vertrouwd maken met de omgeving buiten het manegeterrein.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:44

@DinkeyGirl, wat rot dat je zo beroerd bent Ach gut , ik zit ook aan huis vast maar kan nog wel wat doen.
Is er niemand die Suevo voor je kan losgooien of zo, zodat hij zijn energie een beetje kwijt kan?

@Saida, rechts is haar moeilijke kant?
Dan is ze links gebogen.
Heb je wel opeens op de site van Marijke de Jong gekeken
http://www.paardenbegrijpen.nl
Daar staan veel goede oefeningen om een paard recht te krijgen.
Mijn vriendin (die Xantha nu rijdt) doet daar de cursus intructeur rechtrichten.
Dit kan je aan de hand doen, ook als je er strakjes niet meer op kan rijden!

Enne, ik klim er nog niet op hoor, mijn arm moet echt helemaal goed voelen Tong uitsteken

Grappig is dat trouwens dat paarden zo cool kunnen reageren als we verwachten dat ze iets eng vinden en zo heftig reageren bij iets heel gewoons!
Toen Xantha voor het eerst de boer met zijn trekker door haar landje zag rijden liep ze (als enige) er nieuwsgierig achteraan.
De rest van de paarden rende weg.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 19:56

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ze staan wel gewoon buiten hoor mijn paardjes maar het zou wel lekker zijn als hij even lekker al zn energie eruit kon gooien. Mn vriendin had hem van de week in de molen gezet, maar ja dat is ook alleen maar stappen. Zij is op t moment ook helemaal niet lekker dus het is even schipperen.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 20:03

peetisgreat schreef:
soeske schreef:
Welke F proef moet ze rijden?

ze rijdt zaterdag haar tweede f proef dus f2 is dit Clown

ik mocht in stromen bij de f5
maar je gaat pas over na zoveel pp Knipoog
je gaat niet bij elke wedstrijd van f1 naar f2 en van f2 naar f3 Knipoog

veel suc6 Knipoog met de wedstrijd zaterdag

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:35

Ik heb echt braaf alles gelezen,maar ben de helft alweer vergeten Bloos
Ga toch op datgene wat ik nog wel weet even reageren en voor de rest die ik vergeten ben: sorry.....

Sanne> Een 10 gehaald!!! Wow!
Dat is mij in m'n hele leercarriere nog nooit gelukt,haha.

Malin> Pff,je hebt het goed te pakken zeg,klinkt als een erg heftig griepje.
Kan me voorstellen dat je baalt t.o.v je paardjes,maar dat haal je straks vast dubbel en dwars in Knipoog

Saida> Je bent lekker bezig met Grytsje zo te lezen.
Volgens mij is ze een schatje!

Jolyn> Gaaf zeg een schriktraining.
Dat wil ik ook ooit nog eens doen met m'n friezelmeisje.
Sta jij toevallig bij Coby op stal (van Jorden)?

Ik heb zaterdag echt heerlijk gereden met Mynke.
Het kwartje begint goed te vallen bij haar,het was echt super!
Dus dacht ik zondag dat ik dat nog wel een keer wilde meemaken.
Nou,jullie voelen 'm al aankomen....die vlieger ging niet op Clown
2 dagen achter elkaar is duidelijk nog wat teveel voor m'n uk,ze was echt nog moe van de dag ervoor,dus dat doen we maar niet meer voorlopig,ik voelde me zo schuldig Bloos
Gister lekker alleen met haar gewandeld en getutteld.
Vandaag heeft m'n "juf" weer gereden en ja hoor,na haar vrije dag gister ging ze weer als een tierelier Haha!
Donderdag heb ik les,ik kijk er nu al naar uit.

Zo,nu ga ik even een dagje Elysium (beautyfarm) boeken Hyper!
Ik ben volgende maand jarig en heb besloten het niet te vieren en dus iedereen de hele dag te laven,maar mezelf lekker te laten verwennen daar.
Ik ben daar erg aan toe,zeker dan na een paar hectische weken.
Lijkt me dus zo maar een heel strak plan,ben weer erg met mezelf in m'n nopjes ROFL

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:43

ik mocht in stromen bij de f5
maar je gaat pas over na zoveel pp Knipoog
je gaat niet bij elke wedstrijd van f1 naar f2 en van f2 naar f3 Knipoog

veel suc6 Knipoog met de wedstrijd zaterdag[/quote]
celine had bij de eerste keer ene punten totaal van maar liefst 236 dus ruim genoeg voor de pp

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:48

Malin: Beterschap meid. Je hebt het flink te pakken als ik het zo lees.
Sanne: Gefeliciteerd met je 10!!! Wauw zeg!
Paola. Lekker elysium. Wij zijn afgelopen vrijdag voro mijn verjaardag (ik werd 30 jaar oud) naar Saunadrome in putten geweest. MMMm heerlijk.

Verder even een kort berichtje. Met enno gaat het aardig. Soms loopt hij de sterren van de hemel de laatste weken en soms begint hij weer zijn rug weg te drukken en te racen boehoe. Maar er zit zeker schot in. Ik heb inmiddels afgelopen donderdag mijn 2 de les van Willy ten hagen gehad en hij liep om door en ringetje te halen.

17 februari hebben we onze eerste barokke wedstrijd. Ik ben nu al super zenuwachtig en ik verwacht er niet zo veel van. Als enno ontspannen is dan loopt hij super. Maar als hij ook maar enigzins gespannen is dan wordt de proef een drama en dan hoop ik maar dat ik niet uitgelachen word..... Of naar huis gestuurd haha.

Ik lees wel mee maar ben nog steeds erg druk. Heb net 3 verhuizingen achter de rug en woon nu in Houten.
Ook ben ik nog herstellende van de ziekte van pfeiffer en ben net begonnen weer na een half jaar met 3 x een halve dag werken.
Oh en vriendlief zit ook sinds kort op paardrijles. Hij had vroeger al gereden en dat was bij les 2 goed te zien want meneer ging vloeiend lichtrijden en keurig netjes in galop. Dit na 27 jaar niet meer gereden te hebben....

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:56

Sanne: Goed hoor een 10! Haha!
Dinkeygirl: hmm niet leuk heel veel sterkte! Ach gut

Wat over Freek;
Rijden ging vandaag super!
Hij deed alles erg netjes.. vlug voor het been en hij was weer helemaal fris en wakker Haha!
We hebben zelf bijna het omgekeerde van wijken gedaan (volgens mij heet dat een appuyment ofzo?) Najaa ik stelde zijn hoofd helemaal recht en begon te wijken daarna beetje stelling naar buiten gedaan en jawel hoor hij heeft het een Hele AC lijn vol gehouden Haha!
Ook hebben we nog wat nieuws gedaan schouderbinnenwaarts op de AC lijn dus de kont opzij drukken zodat de achterhand goed mee komt en hij deed het Lovers
Ben weer helemaal blij vandaag Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 22:00

@pipi, ja ik sta bij Coby op stal, hihi.
Klein wereldje weer.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 22:12

We hebben jaren bij elkaar op Polanerduin gestaan Clown
Doe haar maar de groetjes als je haar ziet (van Paola).
Gaat alles goed met haar en Jorden?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:32

Zo weer ff bijgelezen.. naja ff door gelezen ff snel Haha!
heb net heerlijk op daisy gereden training ging weer goed.. heb alleen een verliefde pool achter mijn reed aan lopen Clown Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:33

Daar ben ik ook weer is! En jeetje wat is het barokke topic toch weer druk bezocht geweest. Bloos! Een hoop bij te lezen, maar ook een heleboel goede berichten heb ik gezien! Haha! Dat is mooi om te lezen. Ik ben afgelopen weekend lekker naar buiten geweest met Amanda. Was echt heerlijk Ja Helaas ging het springen niet door de zondag, maar ben toen lekker in de polder gaan rijden! En daar lag ook een kleine natuurlijke hindernis (boomstammetje) en daar ging ze heel netjes over heen hihi Clown

Mies: Wat een ontzettend leuk filmpje van jou en Sita zeg! Haha! Echt een leuke pony, ze gallopeerd ook heel relaxed moet ik zeggen, en het ziet er uit of ze heerlijk zit! Ja En de foto's van Encanto zijn ook om te smullen zeg Vingers aflikken

Patriesje: Heb nog geen tijd gehad om je topic te bekijken, maar dat ga ik zo toch maar is doen Knipoog

Madelief: Wat leuk dat je les weer zo super ging! Ben ook super benieuwd naar de fotoshoot Ja Hij zal er wel een stuk anders uit zien dan de vorige keer! Haha! Je bent immers zo hard aan t trainen! Ja

Jolyn: Jij hebt ook alweer wat meer zekerheid lees ik over je arm. Gelukkig duurt het niet zo heel lang meer! Hopen dat je daarna weer lekker aan de slag kunt met je meis. En dat ze een beetje voorzichtig met je doet Knipoog

Fanny: Nog gefeliciteerd met je PP. Ik heb ook FNRS proefjes gereden. Vond het altijd heel erg leuk om te doen, is echt een leuke opstap naar het échte werk Lachen

Sanne: Leuk dat je wat met Otje wil doen met dubbele lijnen enzo! Ze hebben tegenwoordig zulke leuke spulletjes voor die kleintjes. Haha! Lovers En super man van die 10!! Haha! Dat die leraren de zelfde oefententame hebben gegeven he... ongelovelijk Haha!

Peet: Wauw, leuke foto;s van je gezien met Tjillert!! Wat issie mooi zo in het blauw. Echt heel sjiek Ja En nog 2e geworden ook, leuk voor Celine dat ze 1e is geworden Ja

Malin: Jeetje, ook al ziek! Er komt een griepgolf aan zei me mams.. Echt balen zeg! Ik voelde me ook niet helemaal 100% afgelopen dagen, en me vriend is ook heel t weekend ziek geweest. Bah! Snel beter worden hoor! Ach gut Maar wat een goed nieuws over je nieuwe stal!! Haha! Klinkt echt ideaal! Hopen dat je het daar ook naar je zin krijgt Knipoog

Saida: Gefeliciteerd met je hubby! Haha! Was erg gezellig heb ik gelezen. Leuk idee om 2 oude vrienden uit te nodigen Haha! En fijn dat je nog zo lekker bezig bent met Grytsje! Ik vind ook dat je moet doen wat jij denkt dat goed is Lachen

Es: Zo dan! Dat klinkt als een super de luxe, mega gave, super grote mooie stalllll!! Haha! Hoe is het daar? Al lekker gereden, en was die een beetje braaf? Hij was wel lekker gek toen je hem losgooide he? Knipoog Ik hoop dat je het hier wat beter naar je zin krijgt!

Paola: Wanneer komen er weer foto's van Mynk? Ze zal vast gegroeid zijn in spieren? Volgens mij is ze al heel erg mooi aan het worden! En ik wil het wel graag zien hoor Haha! Fijn dat het rijden zo goed vooruit blijft gaan. Nog even en je verslaat straks iedereen in de ring Haha!

Enno: Ook al op wedstrijd! Gaaaaf zeg. Iedereen zal Enno prachtig vinden, maakt niet uit hoe die loopt denk ik Clown Hij is zo leuk om te zien hihi. En het is maar om de ervaring he. Neem wel een foto toestel mee, want ik ben zeer benieuwd Ja

Kim: Gaaf jo dat Freek weer zo goed ging vandaag! OK dan!

Zoo hehe! Hoop dat ik zo iedereen een beetje gehad heb, en anders sorry! Bloos Het was ook zoveel! Ik zal proberen om eens foto's te laten maken van het weekend door vriendlief. Lachen

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 23:48

prinslover ligt het westland vlak bij middenmeer??

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 00:20

Mijn schatje vandaag het ging super lekker alleen de fotografe heeft me onthoofd Tong uitsteken

Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 00:21

Lindy1982 schreef:

Ehhhmmm... lesjes topografie vergeten? Volgens mij nog steeds in Zuid Holland. Dus niet echt in de buurt van Middenmeer Knipoog

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 07:59

Nou lesje topografie.... bij mij zijn Middenmeer en Westland nooit behandled hoor Knipoog

Tjonge wat zijn jullie allemaal snel gegaan zeg.... nu niet echt tijd, maar hopelijk vanavond wel om goed te kunen reageren... Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 09:27

Debby -> Ik heb gisteravond de site van Marijke de Jong goed bekeken, heb veel info opgedaan, maar kan de oefeningen niet vinden, hoor!
Kan je mij anders de link naar de oefeningen sturen?
Die Xantha! Totaal niet bang van de trekker, hahaha!
Bij Grytsje kan ik goed merken dat ze heel erg op mij af gaat door haar reacties op gebeurtenissen.
Zoals gisteren toen er van alles langs kwam rijden en ik daar vrijwel niet op reageerde, dus deed zij dat ook niet echt.
Bij die helicopter was ik in de lucht aan het kijken om te zoeken waar of het vandaan kwam, misschien dat dat voor haar verontrustend werkte en ze daarom ging dribbelen en briesen.
Omdat ze de laatste tijd zo opgefokt was met een buitenrit en er regelmatig vandoor wilde gaan ga ik nu eerst maar weer een poosje met haar buiten wandelen om weer wat vertrouwen terug te krijgen.

Malin -> Het is dat je zover weg woont, maar anders had ik je graag willen helpen!
Hopelijk ben je snel weer op de been en kan je naar je mannen toe!

Paola -> Grytsje is idd een schatje, ik zou zeggen; kom eens een keertje langs dan kan je kennis met haar maken! Clown

Enamorado -> 3 verhuizingen in korte tijd gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt mij, en al helemaal niet als je ook nog eens Pfeiffer hebt.
Hopelijk heb je nu een vast stekje gevonden en hoef je niet meer met je spullen te slepen. Knipoog
Spannend die barokke wedstrijd!
Ik moet nog maar afwachten hoe ik reageer als ik wedstrijd ga rijden, vorig jaar met de Onderlinge klapte ik helemaal dicht, zat ik te trillen en bijna te janken op mijn paard, brok in m'n keel, mijn hart die 3x sneller sloeg dan normaal en ik kan me maar weinig meer herinneren van de proef die ik toen gereden heb........
Ik ben in maart '07 begonnen met rijden en de Onderlinge was in juni, dus ik zat toen nog maar een paar maanden op les.
Ben wel eerste geworden toen!
Gaaf je vriend op rijles!
Die van mij krijg ik er vast niet op, dat heeft hij ooit één keer gedaan, maar nooit meer! Hahaha!

Kim -> Knap hoor van Freek!
Grytsje kan nog niet eens een rechte lijn lopen, ze lijkt dan net dronken, hahaha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 09:46

Yolynn: Je bent wel heel goed gevallen, 3 weken rusten, das niet niks! Hoe ga je het nu doen met je werk?

Soeske: ik zag het in je profiel! Ik hoop dat Encanto wel zn donkere manen behoudt, en dan nog iets witter lijf.

zasread : Bedankt Lachen

DinkeyGirl : beterschap! Kun je niet aan een vriendin ofzo vragen of ze suev beweging wil geven?

saida: Leuk dat het wandelen zo goed ging! Zo te horen is ze goed vertrouwd met jou, en zal de omgeving snel volgen!

Enamorado: Leuk zo een barokke wedstrijd, waar is die? Ik heb vorig jaar in Belgie met een meegereden.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:17

PatriesjeMR2: Zo, lekker even anar de veluwe, en een cursus, wat voor cursus dan?
Fijn dat het zo lekker gaat, en juist leuk dat hij zo n plezier in de zijgangen heeft dat hij het zo graag wilt doen (alleen niet altijd even handig natuurlijk Knipoog ).
Mies: Echt lekker dat het zo goed gaat met Sita!
Hmm wat ziet Encanto er weer knap uit! En wat was ie donker Bloos!
Jolynn:Stoer dat je het wel aan durfde, obstakeltraining met maar 1 hand! Ik wil dat ook n keer bij ons op stal Ja
Mooi dat het "meevalt" met je hand.. Sterkte ermee voorlopig!
_Saida_: Ja, ruzies horen erbij, zonder regen geen zonneschijn hé Knipoog
Longeren met balkjes is een goede oefening, moet ik ook wat vaker doen. Wandelen is inderdaad goed om te laten wennen, altijd leuk en lekker ontspannen!
Soeske:Zo lekker gereden zo te horen!
Sanne: Vet goed van je 10 Pling
Met dat het vlak bij amersfoort is, bedoel je dan de dag van het barokke paard of waar je dat trainingsweekend rechtrichten kon doen?
Nu maar hopen dat de fotoshoot doorgaat met de aankomende weersvoorspellingen...
Dinkeygirl: Zo balen zeg he! Das niet niks, heftige griep zo te lezen Bloos!
Pipi: Ik loop nu al een half jaar te zeggen dat ik ook n dagje beautyfarm wil boeken, maar nog steeds niet van gekomen..
Fijn dat het zo goed gaat met Mynke!
Evline Nog gefeliciteerd!!
Wat leuk dat je vriend weer aan het rijden is en het zo makkelijk oppakt, en spannend je eerste barokke wedstrijd!
kimmK: Klinkt alsof het erg lekker ging!
Prinslover: Buitenrijden is ook fijn! En toch nog een sprongetje meegepakt dus Pling

Zo, nou gisteren even lekker weer een ontspannen middagje gehad met Furia, eerst even lekker laten rennen in de bak, toen even een beetje gestapt en gedraafd aan de lange lijnen, en daarna even een wandelingetje met hem gemaakt in de wijk, was erg leuk! Hij was braaf, ook kleine stukjes gedraafd, lekker ontspannen!
Heeft iemand nog tips etc voor werk aan de lange lijnen?
Ik wil er graag meer mee doen maar weet niet echt hoe te beginnen..
Furia barst trouwens echt van de energie! Maandag had ik gereden en ik denk ik pak hem maar even flink door (normaal rij ik 25-30 min), maar was zo fanatiek dat er een uurtje voorbij vloog en hij nog steeds stond te stuiteren van de energie! Maar hij was ook bezweet, terwijl hij na een half uurtje dat niet meer is, dus denk dat ik hem af en toe wat vaker wat langer ga trainen.
Binnenkort met een meisje van mijn stal lekker naar buiten met haar&haar tinker, kan ik even zien hoe die tinker is want die mag ik binnenkort mee zodat Danielle op Furia kan en dat ik mee kan naar buiten.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:26

BrankaZ schreef:
Lindy1982 schreef:

Ehhhmmm... lesjes topografie vergeten? Volgens mij nog steeds in Zuid Holland. Dus niet echt in de buurt van Middenmeer Knipoog

dan is dat bij middenmeer westerland.. lijkt toch op elkaar en nee inderdaad topo vond ik niets aan

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 11:45

Hallo!

Furia is een wilde brok Knipoog Leuk dat je binnenkort samen met danielle naar buiten kan, zal toch wel goed gaan met die tinker?

Ik kreeg me net toch een hoop inspiratie (was werkstuk voor school aan het maken) ik kon in 1x doorschrijven en nu is het af Lachen Dus even eten en heb ik lekker veel tijd voor de paardjes vandaag!
Heb zondag weer wedstrijd dus nog even de puntjes op de i zetten met Encanto, ik mag iemand van stal haar paard ook uitbrengen maar daar ga ik vandaag voor het eerst op. Ik weet nog niet zeker of ik zaterdag een proef kan rijden, kon alleen als er iemand uitviel. En sita natuurlijk rijden Lachen
Ook nog leuk nieuws: We hadden mensen op pensionstal waar ik dus absoluut NIET mee overweg kon, altijd hadden ze commetaar of was dit weer niet goed en verschrikkelijk..en die zijn maandag vertrokken naar een andere stal Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:11

@ Michelle: Wat was hij toen nog zwart zeg, geinig.

@ Ellis: Haha wat een rare mentor. Maar niemand kan/kon tippen aan mijn mentor.. Want die was echt gek Huilen van het lachen.

@ Jolynn: Nog best lang, maar dat kan je wel haha. Gewoon lekker rusten en voor je 't weet kan je weer rijden!

@ Malin: Jeetje, dat is echt balen zeg. Beterschap! Hopen dat je weer snel beter word! Hopen dat alles weer snel voorbij gaat.

@ Saida: Lekker he je paardje even verwennen. Wat goed van Gryts dat ze heeft gesprongen uit haar zelf nog wel haha, en al helemaal goed hoe ze met jou lekker buiten heeft gestapt. Gelukkig maar, houden zo. Aardig van die man dat hij even stopte, want bij de meeste van tegenwoordig geven gewoon gas..

@ Pipi: Lekker dat het zo goed ging, alleen jammer van de 2de keer.. Volgende keer beter hihi. Wat grappig dat het dan met je instructrice na een dagje stilstaan wel weer goed ging. Lekker zeg, zo'n beauty gebeuren. Altijd genieten.

@ Enamorado: Succes met je Barokke wedstrijd, zal voor je duimen! Beterschap alsnog.. Wat leuk dat je vriend rijd, goed hoor!

@ Kim: Super dat het zo goed ging!

@ Ilona: De manege is super, ik zal vanmiddag foto's maken. Haha ja, Fuego ( en ik ook ) geniet echt als hij lekker in de bak kan. Hij racet hinnikent de bak door, grote neusgaten, en voelt zich dan helemaal Arabier. Hij vind dat zo heerlijk, oortjes naar voren, en lekker rennen. Ja foto's! Haha!

@ Lindy: Wat loopt ze lekker. Je mag wel wat meer naar achter maarja het is maar een foto he. Wel vind ik dat je bandages iets lager kunnen? Ziet er wel goed uit, lekker dik buikje krijgt ze!

@ Madelief: Zo te horen heb je heerlijk gereden, mooizo!

@ Michelle:Succes op de wedstrijd! Gelukkig maar, dat die mensen zijn vertrokken. Dat ken ik ook..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:19

Michelle -> Ik hoop het dat ze meer en meer vertrouwd raakt met de omgeving, en dat ze zodra ik op haar zit ook meer ontspannen buiten kan lopen.
Nog een paar maanden en dan hebben we weer mooi weer om weer lekkere buitenritten te maken!
Gelukkig maar dat die nare mensen weg zijn, scheelt weer een hoop stress.
Succes op je bijrijdpaardje!

Madelief -> Ja hoor! Haha! Als je ruzie maakt heb je ook weer eens iets om goed te maken en dat kan ook heel leuk zijn! Knipoog
Ik vind het wel gezellig om met Grytsje te wandelen, als het maar droog is en er niet teveel wind staat.
Ik steek hele verhalen tegen d'r af, toch nog iemand die naar me luistert, hahaha! Haha!
Leuk op een tinker naar buiten!
Zal wel heel anders zijn dan Fuur.

Ik BAAAAAAAAAL!!!!! Boos!
Kreeg net een telefoontje dat de instructrice die vanavond de privelessen zou geven ziek in bed ligt.
Kan zij ook niets aan doen, maar ik had er zo'n zin in!
Ik hoopte echt dat zij mij goede en bruikbare tips kon geven en mij kon helpen Grytsje d'r achterhand eronder te krijgen.
Dan gaan we maar weer longeren ben ik bang.......

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:33

Saida: Dat is idd balen zeg.. Echt jammer. Is er niet iemand anders die je nog les kan geven? Volgende keer beter..

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:27

Enamorado schreef:
17 februari hebben we onze eerste barokke wedstrijd. Ik ben nu al super zenuwachtig en ik verwacht er niet zo veel van. Als enno ontspannen is dan loopt hij super. Maar als hij ook maar enigzins gespannen is dan wordt de proef een drama en dan hoop ik maar dat ik niet uitgelachen word..... Of naar huis gestuurd haha.

Leuk ik start daar ook, misschien zien we elkaar dan..
met Larena hetzelfde als ze ontspannen is loopt ze heerlijk maar als ze geen zin heeft kan ik ook beter naar huis gaan Haha!