Barokke dressuur was weer een super leuke ervaring
er was van alles: PRE lusitano barock pinto frederiksborger Friezen. Helemaal leuk tussen de andere speknekkies
We hadden goede stukken, maar ook genoeg minder goede, met 180 en 185 weer terug naar huis met 2 WP
en een fijne ervaring..
En nu… M2 startgerechtigd, keihard aan het werk! We gaan dinsdag lessen bij Hester Bischot, eerder wel eens WE en bitfitten gedaan maar nu dressuur lesje
_Tarzan schreef:Grappige is, zolang ik tussen die 2 in sta doet Fuego niks, draai ik mij om vliegt hij meteen uit
En hij vliegt ook uit naar m'n vriend, daar vliegt hij evengoed met z'n tanden bloot op af, die 2 moeten zich echt niet, heel zacht gezegd

Fuego stond vanmorgen weer heel zwaar te ademen, op zo'n momenten weet ik het echt even niet waar ik goed aan doe. Ik wil hem absoluut niet kwijt, hij is echt m'n bijzondere maatje geworden, ik ben echt heel gek op hem, maar ik wil ook absoluut niet dat hij lijdt, op zo'n moment word ik dan wel even verdrietig

Klinkt als rangorde bepaling, en misschien zelfs jaloezie?
Wel heftig lijkt me dat als ze zo moeilijk lucht krijgen, sterkte!
Ineke2 schreef:Uit veiligheidsoverwegingen en de vertrouwenskwestie hebben we samen besloten dat ik er niet meer op zou gaan gisteren.
Mijn instructrice kon Izarra wel weer uit de spanning halen en netjes rijden, maar ook bij haar duurde dat wel eventjes. Nou gewoon super balen, want ik had zelf zo’n zin om te rijden dus dit was wel een domper.
Goed besluit dan toch, een fijne ervaring voor je paard in hectische situaties geeft ook vertrouwen! En ook voor jouw om te zien dat het bij je instructrice uiteindelijk wel goed gaat