Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jankawijnsma schreef:Komt ze vermoeid van de trailer af Michelletjuh? Staat ze er zo gespannen op dan?
Ik rijd ook altijd wedstrijden in de buurt, half uur rijden vind ik wel oke, veel langer moet t niet worden. Gelukkig hebben we genoeg wedstrijden in de buurt.
Ik zal vanmiddag na het werk ook even rijden, het is hier mistig, hopelijk komt t zonnetje er nog even bij!
jankawijnsma schreef:Haha het is ook nogal wat natuurlijk zo'n wedstrijd, hoe oud is ze ook alweer?
jankawijnsma schreef:Een groentje dus!
Het is een beetje gek maar dat heeft mijn eigen paard ook, vooral rotondes was een drama ze snapte dan niet hoe ze mee moest leunen in de bochten. Bij een anderhalfpaards trailer was het beter dan bij een 2paards. Gekke paarden. Wil ze er wel goed op?
Estherr__1 schreef:KarinvdM, jij jureert ook toch?
Wat ik me af vroeg laatst had ik bijvoorbeeld een 7 voor het binnen komen.
Maar wat zou dan voor een jury het verschil uit maken om een 7 of toch die 8 of zelfs 9 te geven?
Naar mijn idee reed ik gewoon netjes over de hoefslag maar ik kreeg bijvoorbeeld geen 8, wat zou dan die overweging zijn om toch die 8 te geven?
Heb toen zelf de jury niet meer kunnen spreken aangezien deze al weg was voordat ik mn protocol had
KarinvdM schreef:Je kijkt naar het totaalplaatje.
Als je bijvoorbeeld draaft met impuls voor een 6je dan kan je, als de aanleuning goed is en de takt is ook zuiver, nog best een 7 krijgen, maar geen 8.
Maar impuls voor een 8 met een goede takt en een paard dat tegen de hand is kan ook geen hoog cijfer zijn.
Een goede impuls met een nette aanleuning maar met een onregelmatig paard is ook geen voldoende.
KarinvdM schreef:Je kijkt naar het totaalplaatje.
Als je bijvoorbeeld draaft met impuls voor een 6je dan kan je, als de aanleuning goed is en de takt is ook zuiver, nog best een 7 krijgen, maar geen 8.
Maar impuls voor een 8 met een goede takt en een paard dat tegen de hand is kan ook geen hoog cijfer zijn.
Een goede impuls met een nette aanleuning maar met een onregelmatig paard is ook geen voldoende.