Zier er goed uit springen will zo graag weer is doen vanwege niemand is die wilt verhogen enz.. doen we eingelijk nooit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(eigenlijk wil ik de dansende banaan hier doen) Jeej, als t goed is gaan we vandaag of morgen een nieuwe trailer ophalen! Na heel veel bekeken te hebben en steeds gedonder met verkopers die m dan ineens al verkocht hadden enz, lijkt het er nu dan toch van te komen
Een RUIME trailer. 
Ik begin toevallig ook net knopen door te hakken
Dus voor mij komt 't ook steeds dichterbij! 

Toch ook leuk met je eigen paard

Morgen nog een dagje vrij en als alles meezit zaterdag eerst strandritje bij Haarlem, zondag de wedstrijd. Ben benieuwd
Doen lekker mee voor de lol en zien wel wat eruit komt. Ik verwacht gewoon laatste te worden, kan het altijd meevallen.
).
Eerst maar eens het paard er in zien te krijgen…
My_Chimanga schreef:Spannend dat gezeik met nieuwe zadels he? Je weet het zelf gewoon nooit echt zeker… soms zijn ze juist zo fris omdat ze duidelijk meer ruimte hebben en is lekker los gaan, of ze rennen juist echt weg voor pijn oid…
Ik heb inmiddels door dat de dracht van de staart heel veelzeggend is! En of ze je hand durven te volgen naar beneden en kunnen stofzuigen tijdens het draven…
Jolijn, fijn dat t weer beter gaat! Soms moet je echt even weer een nieuwe tijdsverdeling maken he?
Deze trailer (als hij t wordt, gaan wel uitgebreid kijken) wil ik liever ook in n andere kleur, maarjaEerst maar eens het paard er in zien te krijgen…
Moonforever, bij mij doet de link het ook niet. Op de foto ziet het er wel behoorlijk op de voorhand uit ja, maar het kan net een ongelukkige still uit het filmpje zijn. Wel fijn dat je het rijden in de bak weer gaat oppakken! Weet je ook waarom dat niet goed ging?
Leuk dat Sterre goed gaat! Kent ze been al wel? Dat kende Chim niet, die snapte er werkelijk niets van… hele rondes achteruit heb ik afgelegd