Zier er goed uit springen will zo graag weer is doen vanwege niemand is die wilt verhogen enz.. doen we eingelijk nooit
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
My_Chimanga schreef:Spannend dat gezeik met nieuwe zadels he? Je weet het zelf gewoon nooit echt zeker… soms zijn ze juist zo fris omdat ze duidelijk meer ruimte hebben en is lekker los gaan, of ze rennen juist echt weg voor pijn oid…
Ik heb inmiddels door dat de dracht van de staart heel veelzeggend is! En of ze je hand durven te volgen naar beneden en kunnen stofzuigen tijdens het draven…
Jolijn, fijn dat t weer beter gaat! Soms moet je echt even weer een nieuwe tijdsverdeling maken he?
Deze trailer (als hij t wordt, gaan wel uitgebreid kijken) wil ik liever ook in n andere kleur, maarjaEerst maar eens het paard er in zien te krijgen…
Moonforever, bij mij doet de link het ook niet. Op de foto ziet het er wel behoorlijk op de voorhand uit ja, maar het kan net een ongelukkige still uit het filmpje zijn. Wel fijn dat je het rijden in de bak weer gaat oppakken! Weet je ook waarom dat niet goed ging?
Leuk dat Sterre goed gaat! Kent ze been al wel? Dat kende Chim niet, die snapte er werkelijk niets van… hele rondes achteruit heb ik afgelegd