evdpanne schreef:Ik moest op de manege ook altijd weer opstappen. Deed ik ook altijd netjes.
hier nog een Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar zoals de rest al zegt hoort vallen er wel bij. Ook goed dat je hem er weer opgezet hebt.
. Ik ga nu elke dag van half 9 tot half 1 naar school en als ik moe word dan kan/mag ik even ergens rustig gaan liggen/zitten. Ook is eruit gekomen dat ik ga hyperventileren als het te druk word. Daar krijg ik vanaf maandag fysiotherapie voor.
Idra schreef:Ik kom hier niet meer vaak, maar misschien willen jullie dit ook wel zien?
[ITP] Mijn nieuwe Spaanse vriend Zinfandel - PRE-jaarlinghengst
.
. 
.
. Bak is nu ook een zwembad geworden.
.
enkel nog wat afwerkingsdingetjes nu. We gaan zo Flavio en Dari naar huis halen, spannend! Zal snel even wat foto's maken dan 

.
.
. Ze groeit echt super en ze komt nog steeds geen eten te kort
. Ze heeft het echt super naar der zin daar
.
. Ze had er echt schik in
. Daarna ben ik er even op gegaan...
. Daarna zijn we nog even het pad op en neer gegaan ( je moet dat pad over om bij de weg te komen en de plaats van hun af te gaan). Dat ging ook super
. Normaal vind ze dat heel spannend en krijg je haar dus bijna dat pad niet op maar nu liep ze er zo op
. Ben echt zo trots op haar
. Daarna nog even lekker geknuffeld.

Hoe is het verder? Alles nog een beetje okee?
.
!
.
!
Hoe is het verhuizen gegaan? Foto's!
. Maar de rest lekker kunnen rijden. Ik had een lieve jury
. En kreeg 201 en 182! Dus weer 3 wp erbij
Jeeej. Helemaal happy met paardje
. Voorlopig even geen wedstrijd deze maand, eind december waarschijnlijk de laatste voor dit jaar.
.
.
en hopelijk is zeker 2011 ons jaar
het is jullie ook zo gegund en 3 wp netjes hoor
, maar ik snap het wel hoor 3x achter elkaar wedstrijd is ook best veel ik heb nu de laatste tijd 1x in de maand gehad en als we dadelijk weer kunnen starten dan doe ik misschien 2x in de maand maar dat is voor mij ook echt genoeg
. Nu voorlopig weer 1 x per maand hoor
.
. Ohja, waren maar 3 in de rubriek. Ik was tweede.