[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:40

evdpanne schreef:
Ik moest op de manege ook altijd weer opstappen. Deed ik ook altijd netjes :).

:j hier nog een

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:59

Heey

Wanda: Das schrikken zeg :(:). Maar zoals de rest al zegt hoort vallen er wel bij. Ook goed dat je hem er weer opgezet hebt.

Ik moest ook altijd weer opstappen. Al was het maar even een rondje stappen. Ik heb dat 1x niet gedaan en toen was ik de keren erna een stuk angstiger.

Gister gesprek gehad met de leerplichtambtenaar, de schoolarts en de contactpersoon van school. Was erg positief :). Ik ga nu elke dag van half 9 tot half 1 naar school en als ik moe word dan kan/mag ik even ergens rustig gaan liggen/zitten. Ook is eruit gekomen dat ik ga hyperventileren als het te druk word. Daar krijg ik vanaf maandag fysiotherapie voor.

en even een Nouchka spam :o
moppielover @ [KS-ITP] Nouchka van geboorte tot nu ( 5,5 maand)

Idra

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:08

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:19

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 09:20

ik ga ook even reageren in angela en indra der topics

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:11

Heey

Ik heb ook gereageerd ;).

Is het bij jullie ook zo nat?.

Het is hier echt grafweer. De wei staat helemaal blank dus Shaddy is vandaag in de paddock gebleven. In de paddock staan wel wat plassen maar die is toch aardig droog gebleven :).

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:47

goedenavond allemaal

hier is het redelijk/lekker weer gebleven vandaag.

vanochten voor het eerst weer gegalopeerd met heike onder het zadel hoe voelde echt super was heerlijk genieten, hopelijk blijft hij deze lijn vasthouden en ik natuurlijk ook <3

nu even lekker aan het bokken, wat is het rustig trouwens hiero

ga zo lekker uiteten met stal, lekker wokken heb er echt zin en trek in :9

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:09

ook goedenavond! :D

hier was het weer echt niet leuk vandaag, constant buien en alles is nat, nat en nog eens nat...

Met staleigenaar mee op de wagen geweest, Fifi gelongeerd en ander paard gelongeerd, wisselen droog en in de regen...

morgen lange teugel clinic, ben benieuwd!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:01

Grappig, bij ons was het juist best mooi weer! 'S ochtends hele tijd zonnetje en geen druppel regen gevallen (voor het eerst deze week).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 22:18

nou hier was het echt drama, enorme buien, nu nog steeds trouwens...

echt alles is nat... :+

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 22:22

Denise: Wat super dat het zo lekker gaat <3.

Hier ook nog steeds slecht :(. Bak is nu ook een zwembad geworden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:18

Ik heb ook lekker een bui over me gehad toen ik op de boender reed... In het bos was het nog wel droog ;).

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 09:21

Sorry ook hier weer zo druk geweest, familiebezoek, het bouwen gaat maar door, maar ze zijn waarschijnlijk vanmiddag klaar :D enkel nog wat afwerkingsdingetjes nu. We gaan zo Flavio en Dari naar huis halen, spannend! Zal snel even wat foto's maken dan :)

Ik heb ook even gestemd op Dylano, Fevereiro en Nouchka!

Mies gefeli met je resultaat!

Angela wat fijn dat het goedaardig was!

Ellis balen zeg, hopen dat je er nog wat van terug ziet maar dit soort dingen blijft link natuurlijk ;(

Denise wat fijn zeg! Hij gaat dus harstikke goed.. Blij dat te horen, haha jij moet helemaal happy zijn :D

Suzanne fijn dat het goed gaat, wel balen (of juist lekker?) dat je even zonder baan zit, maar die nieuwe scharrel klinkt goed :)

Wanda oh balen zeg dat hij er vanaf is gevallen, gelukkig viel het allemaal wel mee en ach, het gebeurd iedereen wel eens een keer he.. Hopen dat de volgende keer wel weer lang op zich laat wachten!

Ik zal ook even Angela en Idra's topics bekijken.
Hier is het trouwens steeds nog erg mooi weer, ok we hebben 2 dagen wat minder weer gehad waarvan een dag eigenlijk noodweer was, keiharde regen, maar nu is het weer helemaal lekker, graad of 25, zacht briesje..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 17:34

Lees nog steeds mee maar zit midden in een verbouwing dus bijreageren lukt echt niet. Wel nog tijd om van mn knollie te genieten en laat jullie graag meegenieten dus.....

Topicspam!!

[ITP] Hincapie goes crazy...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:25

Heey

Martine: Ging het naar huis halen goed? Echt fijn dat ze lekker thuis staan :D.

Ik kruip ook op de roze wolk <3.

Eerst zijn we vandaag naar Nouchka gegaan :D. Ze groeit echt super en ze komt nog steeds geen eten te kort :P. Ze heeft het echt super naar der zin daar :D.

Vanmiddag kwam de bijrijdster om lekker op Shaddy te hobbelen. Dat ging super. We hebben zonder zadel gereden en alleen gestapt want de bak was echt heel zwaar en nat. Shaddy plonsde vol plezier door de plassen :D. Ze had er echt schik in :D. Daarna ben ik er even op gegaan...
Ze was echt zoo superbraaf en ze had zoveel schik in de plassen :D <3. Daarna zijn we nog even het pad op en neer gegaan ( je moet dat pad over om bij de weg te komen en de plaats van hun af te gaan). Dat ging ook super :D. Normaal vind ze dat heel spannend en krijg je haar dus bijna dat pad niet op maar nu liep ze er zo op <3. Ben echt zo trots op haar <3. Daarna nog even lekker geknuffeld.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 22:04

super dat shaddy zo braaf was zeg! *D

laura, succes met je verbouwing!
ik ga zo je foto's even kijken!

Ik heb vanmorgen lange teugel les van Piet gehad, was weer leuk!
We hebben vooral gewerkt aan het recht gaan en blijven en de juiste stelling pakken, zijwaarste gangen gaan prima bij Fifi, maar recht lopen en goed buigen vindt ze nog enorm lastig met haar lijf, dus daar nu even aandacht voor, ze vlucht nl al snel in het veilig opzij gaan, dan hoeft ze haar lijf niet te gebruiken... 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=kDCAIGvglTc

http://www.youtube.com/watch?v=hmNzDYo2W9w

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:39

Goedemorgen Dames, heer,

Hier is het koud brr

Angela – balen dat de bak nu ook een zwembak is, en ja het gaat echt super met heike
En lekker blijven zitten op je roze wolk hoor doe ik ook, echt fijn om te lezen dat jou kanjers het zo super doen

Martine – fijn dat de verbouwing opschiet ben benieuwd hoe het eruit ziet, en ja ik ben super happy over 3 weken mogen we waarschijnlijk alles weer doen :D

Ellis – lekkere les gehad zo te lezen en de filmpjes zien er super uit heerlijk om jullie zo veelzijdig samen bezig te zien echt genieten <3

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:41

Idra, Een leukerd hoor jou nieuwe vriendje.
Martine, Alle paardjes thuis :D
Moppielover, heerlijk gereden lees ik wel en fijn dat het met school nu goed geregeld is.
Denise, Het gaat de goede kant op met jullie gelukkig maar.
Nouvel, Boukje vind het ook moeilijk om goed recht te worden en vooral blijven vandaar ons probleem met de linkergalop, maar er is verbetering gelukkig.

Hier was het zaterdag wel lekker een klein buitje in de ochtend en voor de rest een lekker zonnetje.
Gisteren was het voornamelijk heel koud.

Ingrid.

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:07

hey ik heb even een vraag
ik wil sueno scheren hij heeft geen stal dus staat 24/7 buiten. na het rijden is hij altijd super nat. en duurt te lang voor hem te laten drogen. een vriendin adviseerde me een jachtpatroon. zodat hij ook niet helemaal kaal is zeg maar. jullie miss nog ideeen.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:15

Plaatje is grappig, maar het geeft wel een beeld wat mogelijk is en hoeveel kouder het daarmee is.
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:42

Super handig plaatje Branka! :) Hoe is het verder? Alles nog een beetje okee?

Lizzy, kijk maar naar t plaatje, denk dat voor jou paardje zo'n jachtpatroon wel fijn is ja :j .

Lobke, hij is echt super leuk :D !

Denise, fijn dat t zo goed gaat meid, het is je gegund. Best wat ellende gehad en nu weer lekker rijden. Hopelijk is 2011 jullie jaar *\o/* .

Ellis, wat leuk dat je weer les hebt gehad. Piet is erg leuk, heb hem toen gezien toen Mies les kreeg. Hele enthousiaste man. En spook doet t knap!

Angela, haha jij bent helemaal in loveee met je paardje, super :D !

Martine, jeeej, het duurde even, maar dan heb je ook wat. Gewoon je paardjes aan huis, super :# Hoe is het verhuizen gegaan? Foto's!

Even gequote:
Ik heb afgelopen zondag weer wedstrijd gehad. Was het best zat, zo voor de 3e keer achter elkaar. Normaal ben ik nogal makkelijk met trainen haha. Ik rijd meestal maar een keer of 3 hooguit 4 in de week. Dus was al het trainen wel ff zat en iedere week weer verplicht serieus rijden hihi. Met losrijden was die ook helemaal niet fijn, heel onrustig in de aanleuning, een beetje wakker enzo.. Dus had er een hard hoofd in.. Maar hij verbaasde me echt! Hij liep heel fijn de eerste proef. Altijd puntjes die beter kunnen, maar goed was zeker tevreden. Merkte dat hij daarna wel echt op was (voor het mooie ook te lang losgereden..). Dus de tweede proef ging wat minder, hij wilde rechtsom niet goed aangalopperen en bleef het fout doen. Ik in de stress natuurlijk haha := . Maar de rest lekker kunnen rijden. Ik had een lieve jury :D . En kreeg 201 en 182! Dus weer 3 wp erbij *\o/* Jeeej. Helemaal happy met paardje <3 . Voorlopig even geen wedstrijd deze maand, eind december waarschijnlijk de laatste voor dit jaar.

De week ervoor hadden we 169, losrijden ging daar juist super, alleen de witte hekjes waren heeeul eng :+ .

En de week daarvoor 180 en 187. Dus ben echt super trots op hem. In 5 wedstrijdjes zijn we nu alweer B+7. Voorlopig nog lekker door trainen, en km's maken voor de overstap naar de L hoor ;) .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:04

branka - geeft echt wel een goed beeld hoe je het in verschillende modellen kunt vinden

ilona - bedankt :o en hopelijk is zeker 2011 ons jaar
en ik had het op hyves al gezegt maar echt top hoor meid *\o/* het is jullie ook zo gegund en 3 wp netjes hoor +:)+ , had je ook nog prijs?

en nu lekker doortrainen want zo komt de l hard in zich :P := , maar ik snap het wel hoor 3x achter elkaar wedstrijd is ook best veel ik heb nu de laatste tijd 1x in de maand gehad en als we dadelijk weer kunnen starten dan doe ik misschien 2x in de maand maar dat is voor mij ook echt genoeg :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:12

Oh nog niet gelezen hihi. Normaal doe ik het ook niet, maar Chico is een heel kijkerig paardje, dus even om het 'ijs te breken' maar 3x achter elkaar zodat ie een beetje feeling ermee kreeg ;) . Nu voorlopig weer 1 x per maand hoor :) .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:26

iloon - groot gelijk hoor toen ik net gestart was ging ik ook zo vaak mogelijk om hem te laten wennen, en ik kan zeggen het werkt wel op den duur raken ze er aan gewend.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 17:30

Ja, merk wel dat ie rustiger werd.. maar toch blijft het per dag verschillend hoe ze zijn hoor, chic wel iig :P . Ohja, waren maar 3 in de rubriek. Ik was tweede.