[ITP] Voetje van de vloer met Hincapie!
Elise ben dan zoooo blij dat hij dat niet onder het zadel doet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er fijn uit!
Gelukkig gaat met je paardjes alles naar wens! Idra schreef:Hey Michelle, hoe is het met de Spaanse dames?
Ik zag laatste nog leuke foto's van jou en Shannon voorbijkomenZiet er fijn uit!
Bah Elise, blijvende schadeGelukkig gaat met je paardjes alles naar wens!
die wordt nu dus even goed opgevoed. Gister bracht ik dr naar de wei en pas als ze braaf stilstond ondernam ik actie, dus het halstertouw vast maken/ de poort open maken en losmaken in de wei. Nou toen we in de wei stonden was ze heel boos en stond ze heel demonstratief stil, zodat ik dr meteen los kon maken!

jullie moeten het idd super gezellig hebben

Desje kijkt al veel vriendelijker en betrouwbaarder uit zijn ogen, als het hier op aankomt. Van hem verwacht ik geen berichte aanval naar mijn gezicht.
En z'n ex is vorig jaar getrouwd in december. Die zit ook in de vriendengroep. Maar of hij daardoor de trouwkriebels zou gaan krijgen...

Mies_Apollo schreef:bijgelezen voor het topic!!! Dus kan nu aan de slag met al het leuks en weer normaal bijhouden/lezen hier..
malin: super dat je weer even gereden hebt!
Zaterdag heb ik voor het eerst een crossles, ik ga samen met een vriendin gewoon om het is te proberen, ben benieuwd hoe het gaat!

Gaat het goed met hem? En heeft hij het daar wel naar zijn zin?

), maar je mag ze natuurlijk bekijken hè!
Weet dat ik over het drafwerk en met name mijn zit niet tevreden ben. Blijven trainen hè
Maar goed, nu kan ik wel weer trainen, haha! Vervolgens in de wei gezet en ze kwam met me knuffelen, zo schattig! Ik zat in kleermakerszit en ze stak gewoon haar neus tussen mijn benen om geknuffeld te worden
Toen dacht ik: je bent gewoon mijn vriendinnetje en daar moet ik blij mee zijn.
Eigenlijk zou het goed zijn als ik eens nader kennis zou maken met de barokkies, ik ken ze nu alleen van films, foto's. Toch eens kijken of er bij mij in de buurt niet een stal is of zo...