[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:19

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:22

Whahahaha, lachuh joh!!! Zat laatst ook weer op zo'n springkippie! Geweldig vind ik dat altijd. Ik moet daar zo vreselijk om lachen!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:39

Haha ja mijn vorige paard deed dit soort dingen te pas en te onpas. Die kon stijgeren, dan uitbokken en uiteindelijk landde hij vierkant. Heb door dat soort acties wel een hele goede zit gekregen haha. Mij krijgen ze niet zomaar op de grond...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:41

*\o/* bijgelezen voor het topic!!! Dus kan nu aan de slag met al het leuks en weer normaal bijhouden/lezen hier..

malin: super dat je weer even gereden hebt!

Zaterdag heb ik voor het eerst een crossles, ik ga samen met een vriendin gewoon om het is te proberen, ben benieuwd hoe het gaat!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:45

@Mayke, klopt toen was ik net met het inrijden bezig.(Samen met Elise)
Het gaat heel goed met Xantha (ik ben er zelf wel even uit geweest)
Xantha is nu 2 jaar onder het zadel maar wordt nog steeds maar een paar keer per week gereden!
Ze is heel werklustig en heeft een eigen willetje, maar wel op een leuke manier.
Volgens mij blijft ze voor altijd kleuter! Hahahaha :D

@Sanne, laat zien die mooie foto's :Y)
Igneo op canvas, hahahahaha geweldig, twee druppels water!!

@Yenneke, gefeliciteerd dat je bent aangenomen!!!!

@Jus, het is dat ik al getrouwd ben, wat een lekkere zwager heb jij zeg :~

@Malin, wat heerlijk dat je weer op Suevo hebt "gereden", ik zat met tranen in mijn ogen toen ik na een hele poos weer op Xantha zat!

@Lobke, wat een onwijs leuk filmpje.
Wat is Licor ontzettend lief en voorzichtig met die kleine draak zeg!

@Utixo, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

@Kelly, leuke foto's wat een clown

@Nadina, balen dat het niet gepakt heeft! :(:)

@Laura, wow die foto!!
Meeeeeer!!!
Ja Elise vind dat juist geweldig, hoe gekker hoe beter toch?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:46

je hebt de link gemist haha! hij staat hier een stukje boven :p haha! Daarin staan er veeeeeeeel meer :P

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:47

Hey Michelle, hoe is het met de Spaanse dames?
Ik zag laatste nog leuke foto's van jou en Shannon voorbijkomen :) Ziet er fijn uit!

Bah Elise, blijvende schade :(:) Gelukkig gaat met je paardjes alles naar wens!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:47

Ik heb ze net bekeken :o :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:48

Ok haha zag net toen ik dit gepost had dat je had gereageerd hihi...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:49

Idra schreef:
Hey Michelle, hoe is het met de Spaanse dames?
Ik zag laatste nog leuke foto's van jou en Shannon voorbijkomen :) Ziet er fijn uit!

Bah Elise, blijvende schade :(:) Gelukkig gaat met je paardjes alles naar wens!

Ja gelukkig gaat dat allemaal goed!!! Ben erg blij met wat ik momenteel in mijn stalletjes heb staan... Mag wat dat betreft echt niet klagen...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:55

Lobke: heel goed! Yema is absoluut niet schuw meer en krijgt zelfs al praatjes... eerst kon je dr bijna niet aaien en als je dr nu uit dr stalletje haalt zou ze nog door je heen banjeren ;) die wordt nu dus even goed opgevoed. Gister bracht ik dr naar de wei en pas als ze braaf stilstond ondernam ik actie, dus het halstertouw vast maken/ de poort open maken en losmaken in de wei. Nou toen we in de wei stonden was ze heel boos en stond ze heel demonstratief stil, zodat ik dr meteen los kon maken!

Met navarra gaat het ook goed. Ik heb er nu 2x opgezeten en ze vind het allemaal wel best. Gister heeft ze een nummertje met encanto gemaakt ;)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:57

Leuk om te lezen Mies!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:21

Goedemiddag allemaal ben even een weekendje niet geweest en mag gelijk 7 pagina’s bij reageren nou daar gaat die dan:

Ilona – het is idd niet zo’n fijne plek op mijn kont maar dat heb ik nog altijd liever dan op mijn gezicht en ja het klopt normaal komen ze ook ‘’alleen’’ op je gezicht maar helaas hebben wij een erge vorm ervan te pakken want we hebben nu ook mijn schoonvader aangestoken.
Jij lekker wezen eten met je vriendin en krijgen wij de foto’s van chic ook nog te zien.
Ik zie al een plaatje stoer hoor ook jij met die zonnenbril :D

Heidi – fijn om te horen dat het met jesse zo goed gaat lekker hoor zo’n knulletje

Jolijn – leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je nieuwe paard en leuk dat je misschien toch wel een wedstrijdje wil doen ik gun het je van harte

Esther – leuk om te lezen dat je zo’n plezier heb met shaggy en gefeliciteerd voor je vriendin

Eline – het is maar net hoe de foto gemaakt wordt maar nu dat heike lekker op de wei in de zon staat wordt die echt wel bruin :D
Het gaat wel lekker met atlas he nu weer zijn oog waar die wat aan heeft hopelijk geneest het snel.

Saida – weet je misschien ook waar je die brokken kan halen (sorry voor de zoveel vragen) en heb idd even gegoogeld nu krijg ik er tenminste een beeld bij
En lekker dat jou les ook goed ging ondanks de bokken van rints :+
En ik lees dat je alweer 13 jaar getrouwd ben alsnog gefeliciteerd dan maar, lekker gegeten ?

Jus – weer super foto’s om naar te kijken :9

Shanna – ondanks jou dubbele gevoel alsnog van harte gefeliciteerd wat supergaaf zeg om dat mee te maken wanneer is het NK?

Mies – het wordt nou een beetje eentonig hoor :p nee hoor meis super gefeliciteerd het is je gegund jullie gaan echt lekker en je zit bijna aan de 190 die je wilde rijden het komt helemaal goed met jullie
En de foto’s zien er weer goed uit

Anouk – jullie ook weer lekker bezig geweest met de paarden en spelletjes alleen jammer van prince dat die het meisje beet maar zoals je al zegt overal is een rede voor dus misschien is die volgende keer in een betere bui is voor sabrina ook leuk

Karina – fijne vakantie gewenst en wat een super kwijl foto’s :9

Frank – fijn dat des zo leergierig is misschien kan je er zelf wel mee doorgaan

Debby – fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad

Madelief – super om te lezen dat je les zo goed ging leuk om jullie vooruitgang te lezen :j

Laura – jij ook lekker bezig geweest met hincapie leuk dat je je eigen heb opgegeven voor de wedstrijd kan je daar nu lekker op oefenen. En super dat je naar een bruidsjurk ga kijken spannend hoor

Benthe – gefeliciteerd met de koop :D

Sanne – weer lekker bezig geweest met fotograveren ben benieuwd naar de foto’s
En die foto van igneo is echt leuk echt heel gaaf

Yenneke – ben ook benieuwd naar jou foto’s je verslag klinkt iig super

Malin – kan best begrijpen dat het voor jou als heel veel voelt dus geniet lekker op die roze wolk

Kelly – die foto’s van adorno :9 jullie moeten het idd super gezellig hebben
Maar wat is polkapas ?
En die laatste foto’s op het hek zijn ook super zeg

Lobke – leuk om weer een keer een filmpje van licor te zien en dan helemaal schattig om hem samen met yosi te zien

Lisenka – tjee wat een verhaal van dat jongetje maar hij is gelukkig in goede handen bij de politie en wat gaaf dat shanna op halley heeft gereden heb je er ook foto’s van ?

Elise – ebby ziet er ook goed uit zeg

Nadina – balen zeg

hehe na 1 1/2 uur eindelijk bij.

ga nu even eten en dadelijk weer lekker naar mijn kanjer toe :+:

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:50

Even Spammen hoor met een Fries veulen van een kennisje van mij. Weten jullie nog iemand met interesse?
Afbeelding

Hij loopt nu nog bij zijn mama. Hij heet Fedde en hij is echt een beauty. vinden jullie ook niet?

http://link.marktplaats.nl/272202542 voor meer foto's...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:06

Eline - ik verwacht niet dat Prince het zal doen. Hij geeft altijd al duidelijk aan dat ze hem overal mogen aaien en hij werkt overal aan mee, maar van zijn hoofd moeten ze afblijven. Dat wil ie echt niet. Dus we gaan het niet meer proberen. Zowiezo vraag ik me af of ik het wel prettig vind om gezoend te worden door mijn paard en of ik het gezichtje van mijn kind in de buurt van een paardenmond wil. Ik heb zelf al een paar flinke bijtincidenten gezien en ervaren en sindsdien mogen paarden mij ook overal aanraken, behalve in mijn gezicht. Dan gaat ie maar lekker beentjes opgooien ofzo. :Y) Desje kijkt al veel vriendelijker en betrouwbaarder uit zijn ogen, als het hier op aankomt. Van hem verwacht ik geen berichte aanval naar mijn gezicht.

Het vliegenmasker is nog heel, want we hebben nog geen tijd gemaakt om het om te doen. We gaan Sam dan waarschijnlijk wel apart zetten... :o

Je paard is duidelijk koudbloedig! Samaranch zou het op een lopen hebben gezet!

Marine - Ja, Sam is heel slim! Hem heb ik al geleerd om mijn hand aan te raken. Waar Dessie zich nog heel blond afvroeg wat nou de bedoeling was, had Sam het na 2 snoepjes al door! Kusje ben ik niet zo happig (meer) op. Fijn dat je dubbelgebroken trens bij jou wel werkte!

Saida - Rints heeft natuurlijk meegeleefd met Yorick? Laten zien hoe je het beste een kopbal kan maken! Haha

Yenneke - gefeliciteerd met het aangenomen zijn. Wat is ISPH ook al weer? Sterkte op je werk! En dat trailerladen dat vult al vele topics. Het is een veelvoorkomend probleem. Sommigen verdienen er zelfs hun brood mee om ze snel op de trailer te krijgen.

Jus - Wowo!! Ik zou het bijna gaan proberen!
En ja, mijn moeder heeft zo'n bit in de kist liggen van spullen in onbruik. Moet er alleen even op de koffie nog. :D

Straks lees ik verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:08

Laura Oh dacht dat je van het weekend ging passen. Nou ben wel heel benieuwd hoe je het gaat vinden! Bij ons in de vriendengroep was een stel getrouwd en is inmiddels alweer gescheiden na 1 jaar huwelijk ofzo... Niet echt een goed voorbeeld dus. :Y) En z'n ex is vorig jaar getrouwd in december. Die zit ook in de vriendengroep. Maar of hij daardoor de trouwkriebels zou gaan krijgen... ;)
De foto's van jouw wilde hengst zijn ook weer erg leuk! Ben jaloers op zijn manen! X-tremo heeft jammer genoeg niet echt van dat barokke behang.

Anouk ISPH staat voor International School for Professional Horsemanship. Klinkt altijd lekker duur die Engelse benamingen. Maar het is een dressuur-/intructeursopleiding die gebaseerd is op de principes van de klassieke dressuur en holisme. Het is wel iets veranderd nu. Voorheen was er heel veel nadruk op theorie en holisme, maar nu meer praktijk en de theorie ondersteunend aan de praktijk.
Dat Friesje ziet er zeker leuk uit! Sowieso vind ik al die jonge dingen zo leuk. Als ik al die foto's van veulens zie die hier in dit topic worden geplaatst denk ik altijd 'doe mij die maar!'. Maar ja... ik heb nu wel een tuintje, maar dat geldboompje wil steeds maar niet gaan groeien... :Y)

Lobke Heb je trouwens ook nog foto's of filmpjes van de dagen dat je in Aken aan het trainen was? Vind het altijd leuk om rijfoto's van jou en Licor te zien. ;)

Oh oh oh, ik ben zo benieuwd naar de foto's.... :):)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:13

Denise ja je moet bijna een part-time baan hebben om hier bij te reageren :P

Anouk gaaf veulen hoor! Mooi fier ding!

Yenneke ja bij mijn vriend hielp het wel haha want hij heeft tijdens die bruiloft foto's gemaakt enzo.. En anders maar flink wat hints geven haha... dr is een topic op bokt met het showen van trouwfoto's te paard haha.. stille hint.. (geloof op LZP)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:22

Mies_Apollo schreef:
*\o/* bijgelezen voor het topic!!! Dus kan nu aan de slag met al het leuks en weer normaal bijhouden/lezen hier..

malin: super dat je weer even gereden hebt!

Zaterdag heb ik voor het eerst een crossles, ik ga samen met een vriendin gewoon om het is te proberen, ben benieuwd hoe het gaat!

Oh zo GAAF he! Als ik beter ben mag ik dan ook een keertje mee? Waar ga je, in Zundert? Hoorde dat daar ook een vrouw zit die op haar eigen (?) terrein lessen geeft. Wel foto's maken he, ben heel erg benieuwd!

De foto's van Hincapie zijn LEUK! En ben net als de rest benieuwd naar de foto's van Shanna en Halley :j

Staat Baldomero in de opfok? Hehe dus nu kan ik niet meer op regelmatige basis foto's van hem verwachten hehe :P :D Gaat het goed met hem? En heeft hij het daar wel naar zijn zin?

Saida wb het uitslaan van t achterbeen uit frustratie, Suevo doet dit ook wel eens als ik hem net te ver push of idd als hij iets moeilijk vindt. Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken! Nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Lobke geweldig hoe Yoshi hem blijft pesten, wat is Licor toch een schat! Jij hebt maar brave hengsten hoor, vergeleken bij de jouwe waren de mijne echt klieren tegen elkaar toen ze nog hengst waren :P

Kelly wat een leuke foto's, vind Adorno echt een heel leuk paard! En die schimmel, echt geweldig!

Lisenka wat een verhaal over dat jochie, hopelijk is alles op zn pootjes terecht gekomen.

Nadina wel balen zeg, je blijft toch tobben met dat dier. Kan me goed voorstellen dat je even flink chago bent :(:)

Debs ik kreeg al tranen in mn ogen als ik hem poetste en er aan dácht, maar toen ik er eenmaal op zat was ik echt zo aan t genieten, en heel erg met hem bezig. Voelde echt onwijs goed!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:30

DinkeyGirl schreef:
Staat Baldomero in de opfok? Hehe dus nu kan ik niet meer op regelmatige basis foto's van hem verwachten hehe :P :D Gaat het goed met hem? En heeft hij het daar wel naar zijn zin?

Hij zei toen wel: He, maar hier woont Malin helemaal niet.....

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:32

Daarom zijn ze beide nog hengst hè Malin :D
Licor heeft toen we naar Aken gingen met een hengstige merrie op de trailer gestaan, zonder hoofdschot, buiten wat gemummel gaf hij geen kik. Als hij naast een ruin of andere hengst staat is er zelfs meer gerommel. Het is gewoon een kanjer :+:

Yenneke: filmpjes vind je op mijn YouTube account (kijk maar bij het filmpje van Yoshi en Lic).
Ik ga ze hier niet posten, omdat ik niet op zoek ben naar rijtehnisch commentaar (heb ik immers les voor ;) ), maar je mag ze natuurlijk bekijken hè! ;) Weet dat ik over het drafwerk en met name mijn zit niet tevreden ben. Blijven trainen hè ;)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:49

Ben net terug van Nadina, mijn sjaggie bui is over. Best lekker gereden, maar ze is knap achteruit gegaan van al die weken niets doen. Ze heeft niet zo'n hele sterke rug en dat merk je. Ook is ze slap in de achterbeentjes ;) Maar goed, nu kan ik wel weer trainen, haha! Vervolgens in de wei gezet en ze kwam met me knuffelen, zo schattig! Ik zat in kleermakerszit en ze stak gewoon haar neus tussen mijn benen om geknuffeld te worden :+: Toen dacht ik: je bent gewoon mijn vriendinnetje en daar moet ik blij mee zijn.

Ik twijfel of ik wil gaan sparen voor een jong paard, of dat ik haar volgend jaar weer wil laten dekken. Het allerliefst zou ik sparen voor een barokke schoonheid (voor die zwarte beauty bijvoorbeeld die hier laatst op de foto stond, volgens mij was die foto van Kelly?) maar mijn vriend heeft het niet op barokkies. Hij vind dat als ik een paard koop, deze beter moet zijn dan Nadina (dus meer potentieel dan z2), en volgens hem kan een barokke dat niet. Het nadeel vind ik zelf dat ik 1.80 ben en ik denk dat een paardje voor mij toch minstens 165 moet zijn. Aan de andere kant: ik kan nu wel een droom uit laten komen...

We hebben nog even om erover na te denken ;) Eigenlijk zou het goed zijn als ik eens nader kennis zou maken met de barokkies, ik ken ze nu alleen van films, foto's. Toch eens kijken of er bij mij in de buurt niet een stal is of zo...

Zo, nu is het over met mijn egoposts, ik ga even kijken waar ik kan bijreageren, haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:50

malin: ja in zundert, bij kim peters...ik zal zeker laten weten hoe het was!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:53

Mies_Apollo schreef:
malin: ja in zundert, bij kim peters...ik zal zeker laten weten hoe het was!

Wanneer ga je? En zou ik misschien mogen komen kijken als ik dan kan?

Jan ja Domi en ik zijn voorbestemd he, dus vind ik niet zo gek dattie dat zei :D :P O:)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:04

*kijkt voorzichtig om het hoekje en hoopt dat ze niet gebombardeerd wordt*

Hoi! :wave:

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:06

foto's!!!!!