[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 01:37

Ik ga jullie wat vaker proberen bij te houden Haha!

Wat een schattige pony is Prince! En Desperado ziet er mooi uit, in de sneeuw.
Ik ken Mayke niet, maar het lijkt me heel vervelend voor haar. De paarden zijn echt prachtig!
Cloris, ik hoop dat je iemand kan vinden voor Allie.
Die deken kan ik goed gebruiken Enamorado, maar helaas is ie te klein.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 02:14

Saida: Op zo'n manier! Ik kon hem op meerdere manieren opvatten nl Haha! . Ik weet het niet.... het is voor hem nu precies in een fase dat hij goed begeleid moet worden, anders snapt hij het niet meer. Ik ben te schijterig om hem daarin te begeleiden, bang dat ik er vanaf kletter, en het idee dat ie nog 'groen' is. Met andere paarden die wat drukker zijn heb ik dat veel minder... Maar het idee dat ik er iets aan verpest.. Nagelbijten / Gniffelen . Benthe kan hem even weg wijs maken, zodat hij iig begrijpt wat er van hem verlangd wordt. Mocht ie mij daarna alsnog uitproberen, kom ik daar wel door heen hoor Lachen . Maar dan weet ik iig dat hij wel snapt wat de bedoeling is Haha! .

Westbest: Jaa leuk! Vertel zelf ook gerust je verhaal, en foto'ssss, vinden we leuk!!

Frank: JAAAH! Despi foto's. Vind hem zo stoer he! Die laatste foto hihi Cool . Wat ging meneer doen?! En die kleine dan met Prince, wauw!

Karina: Hihi, jaa LEUK he!! Heb er echt zin in. Ben sowieso al onwijs benieuwd naar jullie EN jullie geweldige paardjes uiteraard Pling

Joke: Welkom hier!!! Lijkt mij erg leuk!!

Denise: spannend, laat ff weten hoe het is gegaan! Haha!

Esther en Saida: Have FUN!! Cool En niet teveel kwijlen he ROFL .

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 08:23

goeiesmorges! dank je wel allemaal voor de feli's
evelien: ja ik weet het die breedte.... er past maar 1 zadel op waar ik momenteel nog op wacht
lisenka: het puppy-achtige is er ongeveer wel af. hij is idd meer in proportie nu. maandag had het stevig gesneeuwd, wat er nu van over is, is meer van die bevroren poeder-ijs-sneeuw die absoluut niet plakt
ilona: haha ja hij was wild. enkele keren steigeren en meppen met de voorbenen (spaanse pas in de lucht), dit was het einde van een steigeractie, net te laat met de foto. maarja anouk moest opzij gaan staan, hij had de halve wei nodig dus kon ze niet constant schieten. goeie instelling heb je met inrijden!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:45

Frank, gefeliciteerd! Weet even niet zo snel waarom, en heb geen zin om terug te lezen (zit op mijn werk, computer is traag). Wie weet heb ik je al gefeliciteerd. Maar het is in ieder geval gemeend.

Bah, de auto van een collega is vannacht vakkundig gesloopt, voor het werk. Er zat een briefje van buurtbewoners onder de ruitenwissers dat de daders zijn aangehouden, gelukkig zijn er nog fijne mensen. Helaas enkel een naam en geen adres. De collega is nu naar het politiebureau, maar ik denk toch dat ik vraag of m'n moeder me morgen wil brengen, en dat ik maandagochtend de bus naar huis pak. Met mijn oude auto had ik het wel aangedurft, maar met deze niet. Wel heel raar dat alleen zijn auto was vernield, maar misschien zijn ze bij zijn auto begonnen. Wel heel banketstaaf, hij heeft het al niet breed, en dan zijn er nog (waarschijnlijk pubers) die dit doen. Ik vind het zo sneu voor hem.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:26

Dat zijn hele nare dingen! Mensen moeten respect hebben voor elkaars eigendommen! Heel sneu voor je collega.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:47

Jeetje benth, wat lu.llig voor je collega Boos! . Je hebt tegenwoordig steeds meer van die debielen lijkt wel!! Achterlijke mensen, je moet gewoon met je tengels van andersmans spullen afblijven! Groot gelijk hoor, met jou eigen auto. Anders ga je toch wel ff bikkelen op de scoot Knipoog . Is wel koud, maar dat stukje naar loosduinen moet je wel redden toch Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:49

Die is gek. Toen ik dat de vorige keer deed moest ik in de stromende regen terug. Buiten dat weigert mijn scooter perminent te starten met dit weer, en moet ik de kick gebruiken. Die het dan toch ook niet doet.

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:45

Evelien: Leuk dat je ook weer mee komt kletsen Ja
Ik ben zeker erg geschrokken, maar Vaidosa ook, dus ik kan het haar niet kwalijk nemen Ach gut

Saida: Veel plezier vandaag op de keuring!
zo! Jou deken knalt lekker van het scherm zeg!

Lisenka: Ik les bij E.Hillenga, ik rijdt in een zwarte Audi, maar ik kom op dit moment nog niet verder dan van mijn huis naar winschoten en een beetje door winschoten heen crossen Tong uitsteken
Wow, zelfs de binnenbak bevroren, lekker is dat!

Malin: Waar blijven de foto's Knipoog

Denise: Wat super dat je vriend gewoon bijspringt als jij Heike niet kan doen! Ik hoop dat ik Johan ooit ook nog zo ver ga krijgen! Wel balen dat je ziek bent Ach gut Volgens mij loopt iedereen te kwakkelen met dit weer!
Had je nou vandaag of morgen je wedstrijd?

Mies: Nee, natuurlijk heb ik geen foto van dat ik val! Johan schrok zich dood! Die was heel bezorgd Tong uitsteken
Heeeeeel veel plezier morgen!! (jaloers!!)
Oh! maar 2 dagen, dan ga ik snel eens kijken of ik hetzelfde heb Knipoog

Benthe: Prachtige foto's van Utix en Matz! Die was overigens echt een stuiterbal zo te zien Tong uitsteken
Mmm, dat is misschien wel handig, ik zal het volgende keer na het rijden nog eens een keertje proberen. Want dit was totaal geen succes. Nadat ik gevallen was was ik er weer opgeklommen, voorbereid deze keer, toen probeerde ze te gaan rennen. Ik ben er toen zelf maar afgestapt voordat mijn vriend een hartverzakking zou krijgen Nagelbijten / Gniffelen
Haha, handig zo'n droom Knipoog

Ilona: Mutsen is het juiste woord Muts! Die Chico neemt je gewoon in de maling! No nonsense gewoon opstappen jij! Wat is dit nou Knipoog haha.. Je moet dan maar blij zijn met Benthe, ik had je er gewoon zelf weer opgestuurd Tong uitsteken Wel super dat je dronkenlappie alles zo goed doet!

Jasmijn: Heb je nou al een date?!!!!

Esther: Ook jij veel plezier vandaag!

Frank: Gefeliciteerd met Bas!!
Die foto's van Prince zijn leuk! Ennuh is Des nou zo gegroeid (of ben jij maar een klein ventje Tong uitsteken)

Ik vind de kou niet meer leuk Ik heb namelijk zaterdag weer een wedstrijd met Vaidosa en van trainen komt er zo natuurlijk niks. Ik denk dat ik daar echt lekker rond zal rijden op een bommetje... Zij zijn groot en ik is klein!

Met mijn vinger gaat het nu wel redelijk, hij is nog erg stijf en dik, maar doet niet meer zo de hele tijd pijn!

Ohhoh, een veluwe vakantie, jammer dat ik een beetje uit de richting woon, anders wilde ik ook wel mee!!

Ik had het ook al gezien Ilona, wel zonde dat Mayke die paarden moet verkopen! Ach gut Het moet echt verschrikkelijk zijn om zo'n beslissing te moeten nemen!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:31

Ze hoeft ze niet allebij te verkopen, maar 1. Ze laat het aan het lot over welke het wordt, omdat ze niet kan kiezen.

Wauw Frank, wat een mooie foto's van Des!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:44

stal_kuiper - klinkt wel leuk zo'n meeting

Frank - wat zijn de foto's mooi geworden in de sneeuw des is echt breed geworden gaaf hoor

Gab - dank je wel me les is ''redelijk'' goed gegaan

Ilona - nou me les is redelijk gegaan alleen hij was zo fris en opstandig dat ik er af ben gevallen

bethe - wat banketstaaf voor je collega, ik snap niet dat mensen zulke dingen kunnen doen, dan heb je echt geen respect voor andermans spullen

sanne - ik ben idd ook blij dat mijn vriend zo lief is om bij te springen, mijn wedstrijd is morgen maar die gaat jammer genoeg niet door.

nou mijn les van vanochtend is redelijk gegaan maar heike was zo fris en het was in een andere omgeving en in een binnenbak dus hij was het er niet mee eens en gaf een flinke bok die ik niet kon uitzitten en toen rende die weg en pats boem daar lag, daarna ben ik er weer opgestapt en toen liep die wel redelijk maarja wat verwacht je met deze kou

en me wedstrijd van morgen gaat jammer genoeg niet door maar wegens een probleem tussen het knhs en de vereniging krijg ik me startkaart niet opgestuurd terwijl die gewoon al klaar ligt dus ik baal als een stekker nu maar op zoek naar een andere wedstrijd voor mijn b debuut dus jullie horen vanzelf wnr mijn nieuwe wedstrijd is

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:44

Denise dat is balen dat je wedstrijd niet doorgaat. Je had je er zo op verheugd.

Vanmiddag liep Otto de sterren van de hemel in een bak waar hij normaal heel kijkerig is. Hij liep echt super. Had dan ook 202 punten. Was 18 punten verschil met de tweede plek.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:51

Teeering Lisenka!!!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:59

lisenka - ja het is idd balen had me eigen er echt op verheugd
super joh van otto en ook van jou gefeliciteerd lekker 2 winstpunten erbij super hoor

saida en esther - hoe is jullie dag geweest ??

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:04

Enamorado schreef:
over dekens gesproken.... is er nog iemand die toevallig een bucas big neck deken zoekt die maar 3 maanden gebruikt is maat 175.
door de big neck past hij goed op friezen,andalusiers, lusitano's en tinkers en fjorden en zo.

Ik hoor het wel als er iemand intresse heeft......

ohhhhhhhhh jammer dat hij te klein is
anders kon ik hem wel gebruiken

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:11

en iedereen al naar filmloop aan het kijken ga het zo ff doen

was vanmiddag bij tsjillert had hem in de bak gedaan maar hij was zo gek dat hij na een half uur ziknatr eruit kwam deken helemaal wit van het schuimen en dus een zeiknatte tsjillert moest gaan drooglopen met hem wat denk je hij loopt in de bocht en gaat me toch onderuit, kon er ook nog wel bij arme beest als die wat overkomt dan kan je mij wegbrengen,ligt echt languit zo op zijn rug en met die klote ijzers kon hij ook niet zo opstaan wat een rot gezicht is dat dan
toen hij stond was hij zo geschrokken dat hij bijna niks wou
nog wat gelopen maar hij dacht volgesn mij bij elke stap daar ga ik weer niks geen vertouwen meer
wat wonden maar gelukkig niks gebroken

jullie horen het wel hoe het verder gaat

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:14

Ilona: Idd lastig om mijn dekens te verkopen. Gelukkig liggen ze niet in de weg, maar geld kan
ik altijd gebruiken.
stal_kuiper: Een meeting lijkt me altijd wel gezellig.
Frank: Desp ziet er super uit!
Esther en Saida: Ben benieuwd hoe het vandaag was...
Denise: Jammer van je val, maar wel weer kunnen rijden.

Ik ga jullie weer lastig vallen met foto's van mijn aapje Clown .

Afbeelding

Afbeelding

En er komen er straks nog meer.. erg??? Schijnheilig

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:17

tsjillert.. Dat is schrikken zeg! Gelukkig niks ergs aan over gehouden. Ben echt blij
als het weer richting zomer gaat. Rotweer Boos! .

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:22

zasread schreef:
Jasmijn: Heb je nou al een date?!!!!

Ik reageer even snel: Ja..
maandagavond!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:25

ik zit filmloop net te kijken,maar alleen Zwolle en indoor Veendam ofzo :-( misschien dat zo Leeuwarden nog komt?

Amanda Wauw,wat een mooie deken,staat mooi op die knapperd van je!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:40

Even snelle reactie, want ik moet nog steeds verder aan mn huiswerk! *gelukkig gaat mn moeder me zo even helpen de opdracht af te maken!*

saida: Het is wel een mooie deken, volgens mij staat dat felle ook wel mooi op zwart (maar ik vind alles wat blij is snel mooi) Ik dacht dat je veel meer dekens had, *geen idee waarom* maar het valt dus best mee!

Frank: Leuke foto's!

esther: Veel plezier morgen!

Denise: Succes! Verwacht wel uitgebreid verslag! Leest verder: Balen dat je niet kan starten! Ik hoorde dat er ook veel wedstrijden zijn afgelast!

ilona: Ik kom binnenkort nog maar is naar chico in actie kijken!

benthe: Het is natuurlijk ook erg leuk om een auto te slopen Koe Erg kl*te. Logish dat je je auto er niet wilt zetten..zou het ook niet aandurven!

sanne: Ja je kan natuurlijk niet achterblijven he...maar 2 dagen voor mij zou goed ook 2 dagen voor jou kunnen betekenen! Ik woon ook uit de richting.... Succes met je wedstrijd, ga je nog bitloos?

Lisenka: Woow gefeliciteerd met weer een wp!

Clinic gaat morgen niet door....Echt Kl*te en ik baal..hopelijk snel een nieuwe data!
Vandaag wel lekker foto's gemaakt van sneeuwpaardjes...zal ze binnenkort plaatsen! *als jullie nog niet verveeld zijn van mijn foto's Tong uitsteken*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:56

tjonge wat een drukte weer hier. hmm, alles bijreageren gaat me niet lukken.
sanne: hihi ik klein?? 1,71. hoe groot des inmiddels is weet ik niet, maar gister maakte ie zich wel groot. hoe ist met je vinger?
lisenka: winstpuntengroothandel begonnen?? gefeliciteerd hoor.

allemaal nog bedankt voor de leuke reacties. vandaag nog een paar plaatjes geschoten. ik had het pad naar de wei vanochtend gestrooid zodat ze er veilig over heen konden. kwartiertje samen los, ze genoten ervan. (ik ook trouwens).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vanmiddag weer een uurtje geschaatst. een dode arm van de maas ligt helemaal dicht over een lengte van zo'n 3 km. echt geweldig ijs!! een deel daarvan gereden; heen ging lekker snel, terug met de wind tegen viel toch niet mee.

hier een plaatje van de route welke dicht ligt

Afbeelding

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:58

Hooi Doei!
Even bijgelezen ( was een hele klus en zie dat ik nog niet alles gelezen heb. Vork )

Heikedenise, succes op wedstrijd en vooral heel veel plezier toegewenst. Ben je al weer beter?

Evdpanne, oh lijkt me een geweldige ervaring... een woestijnrit in Egypte Bloos! Wow!

Prinslover, lijkt me inderdaad ook erg raar om een hondje te verkopen. Onze hond hoort bij de familie. Net als mijn paarden Bloos Ik heb wel eens een jong paard verkocht, maar die had alleen nog maar in de opfok gestaan. Had ik dus ook nog niet zo veel contact mee gehad zeg maar. Ik zou Coco en Urbino echt niet kunnen verkopen.

Leuk, een weekje Veluwe met de paarden! Heel veel plezier...alvast Haha!

Madelief88, haha ja...Bar-Bokkers Tong uitsteken
Fijn dat het goed klikt tussen jullie en je bijrijdster! Lijkt me niet simpel om een geschikt persoon te vinden.

Cloris, succes met het vinden naar iemand voor Alegra. Aan de foto's in je profiel te zien is het nog een jong paard?

Lobke, alsnog van harte gefeliciteerd!

Robijntjah, had/heb precies hetzelfde probleem met zadels. Heb al een reactie geplaatst in je topic.

Zasread, ooh leuk foto's Haha! Zo even je topic bekijken.

Lisenka, wij zijn ook al water aan het geven met emmers. Lastig he, die lage temperaturen. Ik ben héél blij als het weer over is met die vorst en sneeuw.

Utixo, leuke strandfoto's!

Frankiej, ook leuke foto's; een práchtige voorpluk heeft Desperado!

Amanda89, Leuk die foto's, helemaal niet erg als er meer komen hoor Vingers aflikken Knipoog Plaats maar heel veel haha.
Mooie deken ook.

Heb vandaag gewoon een regendeken voor Urbino gekregen van mijn vriendin. Naar aanleiding van wat foto's die ik voor hen gemaakt heb voor hun bedrijf Nagelbijten / Gniffelen Haha! Kei mooie ook nog.

Urbino was vandaag erg fris. Wat wil je ook met die kou. Zowel aan de hand als onder het zadel was hij erg actief! Aangezien we ze met die pak sneeuw niet buiten zetten, wilde ik vanmorgen met hem gaan wandelen in plaats van zijn weide-ochtend. Hij was toch wel heel erg goed wakker aan de hand haha... Clown Het rijden vanmiddag ging goed.

Verder... heb ik een baan! Voor een aantal uren in de ochtend op stal! Paarden buiten zetten/binnenhalen en krullenboxen doen. Verder twee avonden in de week afvoeren/afsluiten op stal. Ben benieuwd. Ik ga in februari beginnen.
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 10-01-09 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:18

Ik kom even snel een pic droppen Tong uitsteken van vandaag vind hem zooo leuk haha

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:21

Afbeelding

Mijn vriend en me dochtertje.

(die had het trouwens zoo onwijs naar d'r zin op het ijs! Ze vond het echt super geweldig)
Ze wou ook elke x liggen en dan weggeduwd worden!
En met dr fietsje helemaal in love haha.

(is trouwens niet tezien he dat het een meisje is ROFL

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:31

Joke -> Ik heb gerust interesse in meetings, maarrrrrrrr......... helaas (nog) geen trailer om Rintske in te vervoeren.......

Frank -> Gefeliciteerd met je zoontje!
Kweetniet of het rastypisch is, die anda's van Mayke gaan gewoon glibberen en schaatsen op de plassen ijs. Verward

Ilona -> Ik was ook bang dat ik het zou verpesten, maar met Mayke d'r hulp heb ik nog nooit een moment gehad dat ik het gevoel kreeg dat ik bang werd of wat dan ook.
Goede begeleiding is dan ook erg belangrijk, én geen angst om te vallen want dan ga je je juist aanspannen.

Benthe -> Wat een l*llige aktie w.b. de auto zeg, echt laf.

Denise -> Balen dat je wedstrijd niet doorgaat, dan maar een lekkere buitenrit?

Lisenka -> Zo hè! Wat een verschil! Gefeliciteerd!

Petra -> Ach arme Tsjillie! Geef 'm maar een dikke knuf van Rints en mij!

Amanda -> Nino staat er lekker relaxed bij zo met z'n warme deken!

Michelle -> Ik vind vrijwel alle kleuren mooi staan op zwart, of het nou bruin is, of zwart of een fel kleurtje.
Maar die felle kleurtjes zie ik wel liever, valt lekker op! Haha!

Ik kan jullie vertellen dat ik een super leuke dag heb gehad in Leeuwarden!
Echt heel veel leuke en mooie parels gezien, en vooral; Beart gezien, gekriebeld en er bij weg gezwijmeld!
Hij is echt gaaf!
Maurus is kampioen geworden, het dak ging er zowat af als hij ging draven, wat kan die sjouwen zeg!
Ik vond hem tijdens de keuring eerder vanmorgen al erg leuk om te zien, en hij lijkt mij een mooie hengst voor Rintske als ik in de toekomst een veulen van haar wil.
Maar dan moet hij natuurlijk wel goedgekeurde dekhengst blijven! Haha!
Afbeelding