en lief van je Autumnn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en lief van je Autumnn

Vriendin van mij was daar en schrok zich rot, ik moest stiekem heel erg lachen om de vliegende mini
mini is ongedeerd gebleven hoor, heeft gelukkig een mega dikke vacht en manen.
(Mini is normaal zijn vriendje hoor haha oeps)

Zondag weer wedstrijd, daar gaan we met de trailer heen. Ik hoop stiekem op weer 2 winst
de week erna hebben we clinic van Daniëlle van Mierlo
geef Fuego eens ongelijk. Kan ook best een beetje jaloers zijn, Spanjaarden zijn volgens mij over het algemeen erg beschermend naar hun mens
en je nieuwe, wat een droppie
hoe doet hij het op zn nieuwe plekje? Hij kijkt wel heel chill 
De mini liep gewoon even ongelukkig in de weg, echt vriendin was helemaal in shock en ik lachte mij rot om de mini die een meter de lucht in werd getild
)
Moeilijk om het verschil uit te leggen maar ik zou om het karakter ook zo weer een Spanjaard kopen hoor, top dieren zijn het!
het zijn echte pleasers en hebben humor. Zo ben ik er ooit eens mee begonnen om Nero een knuffel en kus te geven na het rijden dat hij het goed heeft gedaan, en nu staat meneer voortaan te wachten tot ik dat doe. En beledigd dat hij is als ik het niet doe, hij loopt dan met oren naar achteren mee 
Die nieuwe moet ik soms écht even op z'n plek zetten, die denderd anders zo over je heen (manieren heeft ie in ieder geval nooit geleerd
) En Fuego is dan zo enorm makkelijk, die hoef ik maar aan te kijken en dan weet hij hoelaat het is