[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:12

ik had iets gekocht, dacht zo dat het betrouwbaar was, ben al eens eerder opgelicht op marktplaats met iets kopen dus ben al wel soort voorzichtig geworden, maar dit kwam gewoon goed over, hoop ook nog steeds dat het allemaal misverstanden zijn, maar begin er steeds banger voor te worden dat het niet zo is...
baal enorm, gaat om best veel geld...

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:14

Pfff... dat is zuur... Melden bij de mod's he!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:20

ja heb ik al gedaan...

hoop dat ze nog iets kunnen doen...

baal er echt van :(

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:13

Moppie , goed nieuws zeg !!

Nouvel , koop ook weleens dingen op MP en ook via bokt tot nu toe is alles goed gegaan maar ja ben op ebay ook weleens gelicht gelukkig geen grote bedragen maar ja is altijd rot , dacht dat ik ook opgelicht was met een scheerapparaat had ik betaald met paypal dat is beveiligt dus had de koop al geannuleerd , toen kreeg ik het apparaat toch heb ik het geld weer overgemaakt .
Mooie filmpjes trouwens van het mennen vond de galop juist heel mooi lijkt me ook heel moeilijk om te doen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:18

dank je!
was ook echt blij dat ze het best goed deed die dag!

ja, ik hoop ook nog steeds op een misverstand of overmacht of iets dergelijks, maar het duurt nu wel heel erg lang en ik krijg nergens reaktie op...

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:22

Nati: Oei, da's niet zo mooi om te lezen. Hoe gaat het nu met de diertjes en wat hebben ze?

Mies: Gefeliciteerd, goed gedaan! :j _/-\o_

Angela: Wat een goed nieuws, opluchting!

Ellis: Jee, dat meen je niet! Erg zuur. Kun je je geld niet terughalen? Wanneer je het per bank hebt overgemaakt, kun je het binnen 10 dagen weer teruggestort krijgen op je rekening.

Ik heb gestemd! <3

Denise: Ik zal je binnenkort een profiel met foto's sturen.

Ik heb vandaag weer wat laarzen van mn werk gescoord! Normaal boven de 300 euro, heb ik nu voor 100 euro! :):) :D Dus ik ben weer helemaal blij. Vanmiddag ook weer de griepprik gehaald, heb nu wel last van mn arm. Maar goed, da's echt bijzaak. Dable is nu weer wat beter aan het gedragen, blijft alleen wat vast zitten, dus mn trainer mag hem donderdag weer even tunen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:29

dat is super van de laarzen!
ik heb de griepprik vrijdag gehaald, deze doet inderdaad zeer, heb nog steeds iets last van m'n bonvenarm...

het is te lang geleden om 't geld terug te halen helaas...
dus hopen maar dat het nog goed gaat komen...

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 08:52

Goed nieuws Angela *D

Nouvel, hoop dat het opgelost wordt .

Ingrid.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:08

angela - super nieuws. hoe is het verder met je moeder?
en de foto's op hyves zien er netjes uit

Ellis - he bah dat meen je niet hopelijk krijg je toch nog de spullen, en anders rechtbijstand inschakelen als je dat hebt, die doen echt een hoop voor je :j ik heb ze ook al een keer bij een oplichting gebruikt :(:)

Alicia - ik zie je profiel vanzelf wel verschijnen, en oeh hopelijk heb je geen last meer van die griepprik
en leuke laarzen gescoort lekker hoor, en hopelijk kan je trainer dable even loskrijgen voor je

Ook ik heb gestemd bij de hengsten op die van shanna en ellis
en bij de merrie's op die van angela en een bokker met een overleden fries vond het verhaal heel bijzonder

tevens ook hier super nieuws: *\o/*
gisteren dierenkliniek weer aan de lijn gehad en er is er een langsgeweest en we mogen nu 2x in de week onder het zadel ook een galopje meepakken en dat een maand lang en over een maand mogen we heel de training hervatten en kunnen we weer wedstrijd klaar gemaakt worden :j

echt ben super blij en tevreden met hoe het opbouwen nu gaat <3 *\o/*

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:31

hallo iedereen is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb maar was een beetje druk nog wel mee gelezen af en toe.

wat goed dat het goed aardig is zal een pak van je hart zijn.

ze komen bij mij morgen lang op het zadel op sueno te passen is nu anders op gevuld in de hoop dat het nu gaat passen. dus hopen dat het past. zal eens kijken of ik binnen kort een keer foto's of een filmpje kan maken dat ik met sueno aan het rijden ben heb ik nog niet:S

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:17

Heb niet bijgelezen, ben ik wel ff bezig, maar iig even een teken van leven van mijn kant. Heb al een tijd geen internet, en t schiet niet op..
Is alweer veel gebeurd, geen internet geeft allemaal nieuwe mogelijkheden haha..
Zo scharrel ik alweer even met iemand, erg leuk en gezellig. Was best moeilijk voor mij, persoonlijke dingen, maar het is nu erg leuk
Verder met de paardjes ook alles goed, ben inmiddels werkloos sinds maandag (contract liep af) en heb per 1 april een baan in een viswinkel

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:10

Nouvel: Dat klinkt niet best nee. Hopelijk misverstand ofzo idd of dat de modjes wat kunnen doen!

Heikedenise: Dat zijn goede berichten!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:40

suus weer veel gebeurt in jou leven lees ik, leuk aan het scharrellen maar minder leuk van je baan, was dat je baan in het restaurant?
en in april een nieuwe baan das best nog wel ver weg april, wat ga je in de tussen tijd doen.

wanda - dat zijn zeker goed berichten

lizzy - ben benieuwd naar foto's of beelmateriaal.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:13

Heey

Dankjulliewel :D. Is idd een hele opluchting :D.

Ellis: Jeetje, das balen zeg :(:).

Denise: Met mijn moeder gaat het goed :D. Ze moet natuurlijk nog wel rustig aan doen maar ze kan al wel weer wat dingetjes :D.
Wat een super nieuws zeg :D. Echt heerlijk dat het zo goed vooruit gaat :D.

Suus: Weer een hoop gebeurt zo te lezen. Wat leuk van je scharrel zeg :D. Wel balen van je baan :(:).

Alicia: Wat gaaf van die laarzen zeg :D.

Woensdag 10 november komt de zadelmaker/passer. Het zadel ligt echt niet lekker en gelukkig zag mijn vader dat ook dit weekend :). De bijrijdster moet maar even zonder zadel rijden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:52

Suus: Balen dat je zo lang niks te doen hebt! Je gaat toch ook nog naar Tunesie (dacht dat ik zoiets had gelezen :P). Ennuh als je nog eens zin hebt om deze kant op te komen ben je altijd welkom he ;).

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:40

Denise: Voor jou ook al goed nieuws! Super dat heike zo goed hersteld! Jullie zijn straks weer helemaal klaar voor de wedstrijden!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:50

angela - fijn dat je moeder ook alweer een paar dingetjes kan doen, en binnenkort de zadelmaker voor shaddy dan heeft ze weer lekker een goed zadel

mies - ja echt super nieuws, we kunnen nu weer lekker gaan kijken welke wedstrijden we gaan plannen in 2011

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:19

Nou het onvermijdelijke (als je paardrijd) is gebeurd... Stefan is van Jippe gevallen! Hij had cap op en bodyprotector aan gelukkig. En ik had nooit verwacht dat hij als eerste in het zand zou happen van mijn 2 kids. Maar dus toch.

Het zat er een beetje aan te komen. Stefan zit steeds steviger op Jippe dus die probeert ook wel eens wat. Daarbij leert Stefan steeds beter hulpen geven en dat heeft ie vandaag gemerkt. Hij was al een beetje te veel aan het vechten met Jippe, was wat gespannen en had wat frustraties dat Jippe steeds de teugels uit zijn handen wilde trekken. (er was vandaag iemand aan het filmen voor dat programma, dus het was allemaal net even wat anders dan anders. Voor Jippe en voor Stefan). Er was dus geen echte samenwerking. Na een 15 minuten vroeg ik Stefan Jippe iets meer aan te drijven om hem wat actiever te krijgen. Stefan (die al de hele tijd niet echt goed naar mijn aanwijzingen luisterde) gaf dus meerdere keren (wel vrij subtiel maar toch) been en dat interpreteerde Jippe als "ga draven". Dus daar ging hij! Ik dacht: Stefan glijd er zo af, maar hij bleef zitten! Wel zeker de lengte van een halve grote volte... Jippe kwam mijn kant uit gedraafd dus ik deed heel kalm Hooooo! En op dat moment sloeg de paniek weer toe bij Stefan, omdat Jippe niet luisterde (hoewel hij net een beetje aan het afremmen was) en Stefan gaf dus weer een gil. Toen sprong Jippe aan in galop :oo En maakte een bocht naar links... Dat hield mijn mannetje niet meer en kukelde er vrij rustig af. Glijden is meer het juiste woord. Hij hielde de teugel vast waardoor hij slechts op zijn billen geland is. Daarna liet hij de teugel pas los. Jippe stond direct stil achter mij te snorken...

Ik heb hem even rustig laten zitten, laten opstaan e.d. en heb hem meteen er weer op laten stappen toen ik merkte dat alles het nog deed. Heb even meegelopen, teugels in zijn handen gegeven en hem een ronde laten stappen.

Inmiddels is ie wat bekomen van de schrik (mama nog niet helemaal :o ), heeft wat pijn boven zijn rechterbil en ziet nu wel in dat hij toch een aardig drafje uitgezeten heeft. Begint zich al wat stoerder te voelen... Ik denk dat ie er de volgende keer wel weer opklimt en hopelijk wat beter gaat luisteren naar mij ;) Ik zit nu met een gevoel van: vraag ik niet te veel, is dit wel goed? Neem ik te veel risico...?? Aan de andere kant... ELKE jonge ruiter valt er een keer af toch? (zeg ja, zeg ja!!! :o ) Ik heb al tegen Stefan gezegd dat hij nu een echte ruiter is....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:35

Klopt hoor... iedereen, dus ook jonge ruiters, vallen een keer van het paard!! Geeft niks! :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:51

Ik heb er vroeger ook behoorlijk vaak naast gelegen :). De shetjes en welshjes op mijn vroegere manege maakte er af en toe een sport van om hun ruiter er tijdens de les af te gooien :D.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:00

Super Denise dat het zo goed gaat met Heike.
Zilfstar, we vallen allemaal wel een keer van ons paard (helaas) :D

Hier weinig beleefd gisteren een heerlijk buitenritje wezen doen want het weer was hier heerlijk en vandaag kijk ik wel wat het weer gaat doen.

Gr. Ingrid

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:00

wanda - hoe vaak ik er niet van af heb gelegen is niet te tellen (niet van heike hoor)
dus van vallen wordt je hard zei mijn paps altijd als ik er weer naast lag, en ik ben ook niet gestopt met paardrijden je leert er alleen maar van

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:16

Iemand bij mij in een topic had als ondertitel: The art of riding is keeping the horse between you and the ground. Die vond ik altijd wel grappig.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:17

Ja zelf vallen is nog tot daar aan toe... Maar je oudste voor het eerst van een paard zien stuiteren :P Ik heb wel de nuchterheid gehad om rustig te reageren, zelf niet te panieken ofzo. En hem er weer (heel hard!) op te laten stappen. Maar anders krijg je angst he! Inmiddels heeft ie op school het heel stoer verteld aan de juf en zijn remedial teacher en begint de stoerheid van "eraf vallen en niks hebben" door te dringen :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:20

Ik moest op de manege ook altijd weer opstappen. Deed ik ook altijd netjes :).