Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik ben weer helemaal blij. Vanmiddag ook weer de griepprik gehaald, heb nu wel last van mn arm. Maar goed, da's echt bijzaak. Dable is nu weer wat beter aan het gedragen, blijft alleen wat vast zitten, dus mn trainer mag hem donderdag weer even tunen!
ik heb ze ook al een keer bij een oplichting gebruikt 

. Is idd een hele opluchting
.
.
. Ze moet natuurlijk nog wel rustig aan doen maar ze kan al wel weer wat dingetjes
.
. Echt heerlijk dat het zo goed vooruit gaat
.
. Wel balen van je baan
.
.
. De bijrijdster moet maar even zonder zadel rijden.
). Ennuh als je nog eens zin hebt om deze kant op te komen ben je altijd welkom he
.
En maakte een bocht naar links... Dat hield mijn mannetje niet meer en kukelde er vrij rustig af. Glijden is meer het juiste woord. Hij hielde de teugel vast waardoor hij slechts op zijn billen geland is. Daarna liet hij de teugel pas los. Jippe stond direct stil achter mij te snorken...
), heeft wat pijn boven zijn rechterbil en ziet nu wel in dat hij toch een aardig drafje uitgezeten heeft. Begint zich al wat stoerder te voelen... Ik denk dat ie er de volgende keer wel weer opklimt en hopelijk wat beter gaat luisteren naar mij
Ik zit nu met een gevoel van: vraag ik niet te veel, is dit wel goed? Neem ik te veel risico...?? Aan de andere kant... ELKE jonge ruiter valt er een keer af toch? (zeg ja, zeg ja!!!
) Ik heb al tegen Stefan gezegd dat hij nu een echte ruiter is....
. De shetjes en welshjes op mijn vroegere manege maakte er af en toe een sport van om hun ruiter er tijdens de les af te gooien
.
Ik heb wel de nuchterheid gehad om rustig te reageren, zelf niet te panieken ofzo. En hem er weer (heel hard!) op te laten stappen. Maar anders krijg je angst he! Inmiddels heeft ie op school het heel stoer verteld aan de juf en zijn remedial teacher en begint de stoerheid van "eraf vallen en niks hebben" door te dringen
.