[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:20

Malin: Jeeeh *\o/* weer happy van Suevie! :D Echt super dat je er weer even op hebt gezeten! Dat het niet serieus rijden was maakt toch niet uit... Het gevoel van bezig zijn kan al zó lekker zijn :D .

Shanna: Bofkont, zomaar op Halley rijden!! ;) Wat vond je er van?!

Lisenka: Leuk dat Shanna op Halley mocht :D . Was zeker wel grappig om iemand anders er zo mee bezig te zien? Zelf ook nog lekker gereden las ik ;) . Super hoor!! Zijn er nog foto's van? Of speelde Jan dit keer niet voor fotograaf hihi. En wat een verhaal.. arm jochie... Door die fantasie vast erg lastig ergens achter te komen.. Jammer dat je waars. niet zult weten hoe het nou is afgelopen.

Laura: Die hincapie, wat een dondersteen haha! Maar wel een leuke clown is het. Gelukkig ging het rijden weer helemaal toppie :j .

Kelly: aaaaaaaaaaahhhh Adornoooo :+: . Wat een droppie is het zeg.... Dat stijgeren, super gaaf!!! Wat leert hij giga snel zeg :oo . Of ben jij gewoon mega goed met kunstjes aanleren :o ? Mag je ook wel eens mij en Chico komen bij scholen hihi :D . En dan nog Infinito... wat een clowntje :+ . Echt een geweldig dier, een onwijze knuffelkont volgens mij hahaaha! Super foto's weer :# .

Lobke: Haha, dat filmpje had ik al gezien, wel enorm schattig!! Wat kan die Yoshi een kreng zijn haha!

Yenneke: Wat goed van je opleiding! Heb je er veel zin in? Super dat Xje ook braaf was! Is toch wel fijn he! Wel een draakje om daarna de trailer niet meer op te gaan... :o . Deed Chico dus ook vanaf de veluwe en wei... de draak :( . Was echt een lastbak, terwijl hij voorheen er binnen no-time op liep.. Maar goed, ik zou er dus eigenlijk mee moeten oefenen. Benthe heeft een (super mooie) trailer gekocht nu, dus wie weet kan ik daar nog is mee oefenen.. ;) . Ben jij ook zo benieuwd naar de foto's :D . Ik ook, Sanne heeft me ook enkele gave laten zien :~ Kan niet wachten nu haha!

Heidi: Haha, je handen vol aan flip dus :D . Ieder paard is weer zo anders! Vaak ben je echt gehecht aan je eigen beestje. Daar raak je zo mee ingespeeld op elkaar! :j

Elise: Jeetje, wat k.lote zeg... ;( Succes en sterkte ermee.... Wel leuke foto's van projectje.. :) Ze ziet er zo al heel anders uit dan tijdje terug.

Sanne: Hahahaha, wat een geweldig kunstwerk op Canvas :D :D .

Cloris: En, hoe vind Alegrea het in Heilo :D ?

*Zucht* en dan is het alweer maandag. Vinden jullie nou ook altijd dat het weekend veel te snel gaat?! Echt zo jammer... maar ik teer nog steeds op zaterdag, en dan vooral de rit op het strand..
Wat was tie braaf. Helemaal in zn uppie! (Laatste keer liep dat niet zo goed af natuurlijk.. := ) . Maar Sanne hield hem vast langs de weg. Eenmaal op het strand wilde hij even gek doen, maar naar 1 keer "ehh" te zeggen liep hij súper. Het was super mooi weer, en zn oren stonden naar voren, en gaan met die banaan :D . Lekker in galop en draf over het strand en tussendoor wat poseren.. :+: . Ik voelde me echt wel zo trots als een pauw hoor! (Kreeg echt dat gevoel terug wat ik doen met Pitufo had op t strand..)Kan niet wachten op de plaatjes, nog meer de herinnering boven halen haha! *D
Hoop deze week weer lekker aan de slag te gaan. Vorige week had ik echt tijd gebrek, heb maar 2 x gereden. Dus deze week hoop ik toch weer serieus aan de slag te gaan en een ritme te kunnen aanhouden!

Lisenka

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:45

Jan heeft foto's gemaakt met de camera van Shanna.

Super dat het met Chico zo goed ging op het strand. Ben benieuwd naar de foto's. Mag je bij jullie het hele jaar door het strand op?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:02

Ilona Ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's!
Je verhalen over Chico vind ik altijd zo mooi!
Jij hebt zoveel liefde naar dat paard :j

Adorno is wel een heel slim paard maar het is ook net hoe je alles aanleert.
Ik stimuleer zijn natuurlijke gedrag en hang daar een commando aan.
Dat hoofdje scheef houden bijvoorbeeld doet hij zelf ook dus dat is vrij simpel om te leren.
Steigeren doet hij ook vaak in het spel met rennen en draaien en dat soort dingen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:07

Heb wel bijgelezen,maar ging wel snel...
Mooie fotos van Iloon voorbij zien komen!
Ook van Kelly en Adorno :)
Zo,verder weinig, druk weekend gehad, gister gelukkig niet. Stond in de keuken en waren gelukkig weinig eters.. Vandaag nog even en dan weer weekend..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:08

Kelly: Hihi, ben ook super gek op Chico :+: . Echt... weet niet hoe ik dat moet beschrijven, het is gewoon zo'n gevoel... Als ik over dat strand ga.. Tsja, dat heb ik toch maar even bereikt met hem. Hij is nog geen jaar ohz, en heb hem zelf zover gekregen. Hij was overal bang voor, maar dat vertrouwen in mij, dat is zoooo mooi :+: . Heb zo'n idee dat jij dat geloof maar al te goed kent haha. Adorno lover :D :D

Lisenka: Gaaaf!! Ga je de plaatjes nog delen.......... :D :D :D ?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:11

Elise, aii,dat is mooi balen! Sterkte ermee!
Kelly, haha, grappige fotos van Infinito :D
Iloon, weekends werk ik altijd dus heel ander gevoel... Vind t nooit zo heel erg om weer aan het werk te gaan na me weekend (dinsdag en woensdag) want iedereen is dan toch aant werk..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:17

hee wat een gezellige boel hier zo op de maandagmorgen. ook ik ben benieuwd naar de foto's van halley en shanna.

ilona zweeft weer hoog en droog op het roze... haha. foto's!

elise: nou sterkte met het gedonder met je ogen. mooie plaatjes.

kelly: haha lachen die laatste foto's.

malin: goed zo! dat houdt de moed erin

nou, weer snel aan het werk. ben vandaag in me uppie: anouk is met de kids en een bevriend stel ook met de kids naar kasteel de haar bij utrecht. m'n broer is op vakantie dus tis errug stil hier. nouja wel 6 turkjes rondhuppelen in de champignonnen en 3 perdjes in de wei die vanmorgen natuurlijk weer vergingen van de honger..... weer een strookje weiland bijgegeven.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:21

Haha ja die Infinito is zo'n clown, echt een heerlijk paardje!
en ik vind zijn bouw ook bloedmooi :~

Gisterochtend was ik op hem aan het rijden en ik voelde me net de spaanse Anky.. man o man wat ging dat diertje fijn door de baan..
Ik had er gewoon kippenvel van! :o

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:43

Jeetje wat gaan we snel zeg! Ben het weeken druk bzig geweest in het huisje. Begint ergens op te lijken haha.
Nu even wachten tot me ventje klaar is met werken en dan kunnen we weer aan de slag gaan!
Ik ga proberen of ik vanavond alles bij kan lezen en reageren.

Ilona : Ben nog steeds gesloopt van Zaterdag zeg! gister had ik een kop staan, aardige kater hahah

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:45

Elise -> Had al op je Hyves gereageerd wat betreft je oogletsel, wat een domper zeg!
Geniet je een beetje van je vrije dagen tussen de paarden nu?
Je hebt het gewoon even nodig om je batterijtje weer op te laden en er dan volop tegenaan te kunnen gaan.
Hoe gaat het trouwens met die leuke Ferro-merrie?
Al een leuke nieuwe baas voor haar gevonden?

Ilona -> Weer lekker het strand op geweest met je kanjer.
Bij ons hebben we langs het IJsselmeer wel wat kleine strandjes, maar dan moet je eerst met je paard schuin de dijk af, en dat vind ik niet echt een strak plan.
In m'n jeugd deed ik dat wel, geen greintje angst, maar nu.....

Lisenka -> Zeg eens tegen die man van je dat ie die foto's van Shanna en Halley erop zet! ;)
Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:49

Citaat:
Lisenka -> Zeg eens tegen die man van je dat ie die foto's van Shanna en Halley erop zet!

Ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:50

Maar volgens mij moet Shanna ze erop zetten, Jan had namelijk met haar toestel plaatjes gemaakt ;) :D

En ja dus, ook ik lees nog steeds mee :o

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:06

Amable schreef:
Maar volgens mij moet Shanna ze erop zetten, Jan had namelijk met haar toestel plaatjes gemaakt ;) :D

:j

Hoe gaat het met jouw zwarte knuffelpaard?

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:07

_Saida_ schreef:
Lisenka -> Zeg eens tegen die man van je dat ie die foto's van Shanna en Halley erop zet! ;)

frankiej schreef:
hee wat een gezellige boel hier zo op de maandagmorgen. ook ik ben benieuwd naar de foto's van halley en shanna.

Prinslover schreef:
Lisenka: Gaaaf!! Ga je de plaatjes nog delen.......... :D :D :D ?

Kelly_Taco schreef:
Lisenka Fijn dat je wat tips hebt gekregen van Shanna, ze kan lekker sturen!
Zijn er nog foto's gemaakt van Halley?

De foto's zijn gemaakt met de camera van Shanna. Dus hoewel we jullie graag van dienst zijn, moeten we even wachten tot Shanna ze in het forum kan plaatsen. Zitten hele mooie bij. Wij zijn trouwens ook ******* nieuwsgierig...

Dus namens iedereen roepen we: Shanna : Foto's, Foto's, Foto's........ !! :D :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:14

Lisenka schreef:
Amable schreef:

:j

Hoe gaat het met jouw zwarte knuffelpaard?

Goed :D Gisteren weer les van John gehad, eerste pasjes passage gedaan :DDus ik zit ook op een roze wolk :D En van de week weer bij mijn kleine knuffel op bezoek, kan niet wachten tot 'ie bij mamma weg mag en ik hem lekker mee naar het zuiden mag nemen :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:27

Frank Lees jij express over mijn berichtjes heen.... Zal anouk niet leuk vinden :P

Kelly Super dat het zo goed ging joh!! Ik moet inderdaad eerst genoeg wp daar rijden. Baal er echt van want was l2 startgerechtigd toen mijn paard kreupel werd en ik dus niet meer kon starten. 1 wedstrijd meer en ik had gewoon mogen starten met Hincapie...

Elise sterkte ik hoop echt voor je dat het niet verder achteruit gaat! Hoe veel mis je nou in zich of weten ze dat nog niet precies? Leuke foto's hoor van je gvr! Ziet er lekker ontspannen uit!

Ilona Ben ook heel benieuwd naar de foto's! Echt gaaf dat Chic zich zo super gedroeg!

Amable Wow echt gaaf de passage!! Vraagt om foto's :P

Vanochtend eerst Hincapie lekker op de wei gezet. Bleef er even bij staan om foto's te maken en hij stond lekker te eten en te snuffelen en hij krijgt me daarna toch ineens een dolle bui! Begint te rennen, bokken, springen hij was echt helemaal maf. Vloog echt door de wei heen! Had gelukkig mn camera bij dus heb een paar hele gave kiekjes geschoten! Een keer rende hij echt langs het hek aan de kant van de buitenbak (je hebt de wei dan een breed pad van een meter of 4 en dan de buitenbak) en er was een klein meisje op een manegefjord aan het rijden en die liep Hincapie te roepen dat hij mee moest rennen en zij in galop met die fjord de bak door. En een lol dat dat kind had. Ik hield mn hart vast dat die fjord niks zou doen haha.. Gelukkig ging het goed maar dat kindje had echt lef (jaar of 9 denk ik....)

Daarna Hincapie gereden en hij ging echt weer heerlijk. Paar moeilijke stukken maar daar kom ik steeds sneller doorheen! Hij liep even te donderen toen een klein bont ponytje erbij kwam. Hij is echt helemaal verkikkerd op bonte pony's hihi...
Maar verder ging hij echt lekker! Zelfs de galop ging alweer wat beter!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:52

Nou, Nadina is niet dragend. :(

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:56

Bedankt voor het meeleven iedereen... Het is nu even afwachten allemaal.

@ Nadina! DAT IS BALEN ZEG!!! Jeetje... nu blijft ze guste?

@ Kelly... een spaanse Anky? Dan mag je wel een spaans beugeltje aan gaan schaffen :D

@ Laura, ben benieuwd naar de foto's!!!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:59

Ja, ze blijft gust. Er was ook nog geen spoor van hengstigheid te bekennen. En ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Om haar nu nog weg te brengen... Morgen maar even bellen naar de hengstenhouder.

Niet het belangrijkste, maar als ik denk aan al het geld dat nu de waal in is gegooid :o 7 weken dubbel stalgeld, dubbele veeartskosten, dekgeld (gustgeld)... Nou ja, niets aan te doen.

Ben nu chagrijnig, haha

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:02

Ja ik ken het gevoel. Dit jaar heb ik mij er gelukkig goed uitgekletst (op de DA rekening na) vorig jaar ben ik voor weet ik het hoeveel honderden euro's de boot ingegaan...

Volgend jaar nog 1x een merrie laten dekken door een externe hengst en vanaf 2011 gebruik ik alleen mijn eigen hengsten nog. Pakken de merries niet, dan laat ik ze gewoon natuurlijk springen, dan is de kans dat ze pakken vele malen groter...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:11

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:12

Nadina oh wat rot! Snap dat je dan flink chagrijnig wordt!

Elise ik zal ze er zo op zetten maar t zijn er veeeel te veel dus is moeilijk kiezen...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:14

Regine inderdaad nooooit geweten haha...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:49

Alvast een voorproefje!

Afbeelding

En als hij zich wel gedraagt:

Afbeelding
Is terwijl mijn moeder hem aan het uitstappen was!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:16

Whahahaha die eerste foto! Hoe bedoel je "achterbeengebruik"!!!!