weer happy van Suevie!
Echt super dat je er weer even op hebt gezeten! Dat het niet serieus rijden was maakt toch niet uit... Het gevoel van bezig zijn kan al zó lekker zijn
.Shanna: Bofkont, zomaar op Halley rijden!!
Wat vond je er van?!Lisenka: Leuk dat Shanna op Halley mocht
. Was zeker wel grappig om iemand anders er zo mee bezig te zien? Zelf ook nog lekker gereden las ik
. Super hoor!! Zijn er nog foto's van? Of speelde Jan dit keer niet voor fotograaf hihi. En wat een verhaal.. arm jochie... Door die fantasie vast erg lastig ergens achter te komen.. Jammer dat je waars. niet zult weten hoe het nou is afgelopen. Laura: Die hincapie, wat een dondersteen haha! Maar wel een leuke clown is het. Gelukkig ging het rijden weer helemaal toppie
.Kelly: aaaaaaaaaaahhhh Adornoooo
. Wat een droppie is het zeg.... Dat stijgeren, super gaaf!!! Wat leert hij giga snel zeg
. Of ben jij gewoon mega goed met kunstjes aanleren
? Mag je ook wel eens mij en Chico komen bij scholen hihi
. En dan nog Infinito... wat een clowntje
. Echt een geweldig dier, een onwijze knuffelkont volgens mij hahaaha! Super foto's weer
.Lobke: Haha, dat filmpje had ik al gezien, wel enorm schattig!! Wat kan die Yoshi een kreng zijn haha!
Yenneke: Wat goed van je opleiding! Heb je er veel zin in? Super dat Xje ook braaf was! Is toch wel fijn he! Wel een draakje om daarna de trailer niet meer op te gaan...
. Deed Chico dus ook vanaf de veluwe en wei... de draak
. Was echt een lastbak, terwijl hij voorheen er binnen no-time op liep.. Maar goed, ik zou er dus eigenlijk mee moeten oefenen. Benthe heeft een (super mooie) trailer gekocht nu, dus wie weet kan ik daar nog is mee oefenen..
. Ben jij ook zo benieuwd naar de foto's
. Ik ook, Sanne heeft me ook enkele gave laten zien
Kan niet wachten nu haha!Heidi: Haha, je handen vol aan flip dus
. Ieder paard is weer zo anders! Vaak ben je echt gehecht aan je eigen beestje. Daar raak je zo mee ingespeeld op elkaar!
Elise: Jeetje, wat k.lote zeg...
Succes en sterkte ermee.... Wel leuke foto's van projectje..
Ze ziet er zo al heel anders uit dan tijdje terug. Sanne: Hahahaha, wat een geweldig kunstwerk op Canvas
. Cloris: En, hoe vind Alegrea het in Heilo
?*Zucht* en dan is het alweer maandag. Vinden jullie nou ook altijd dat het weekend veel te snel gaat?! Echt zo jammer... maar ik teer nog steeds op zaterdag, en dan vooral de rit op het strand..
Wat was tie braaf. Helemaal in zn uppie! (Laatste keer liep dat niet zo goed af natuurlijk..
) . Maar Sanne hield hem vast langs de weg. Eenmaal op het strand wilde hij even gek doen, maar naar 1 keer "ehh" te zeggen liep hij súper. Het was super mooi weer, en zn oren stonden naar voren, en gaan met die banaan
. Lekker in galop en draf over het strand en tussendoor wat poseren..
. Ik voelde me echt wel zo trots als een pauw hoor! (Kreeg echt dat gevoel terug wat ik doen met Pitufo had op t strand..)Kan niet wachten op de plaatjes, nog meer de herinnering boven halen haha! 
Hoop deze week weer lekker aan de slag te gaan. Vorige week had ik echt tijd gebrek, heb maar 2 x gereden. Dus deze week hoop ik toch weer serieus aan de slag te gaan en een ritme te kunnen aanhouden!