Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Estherr__1 schreef:Succes alvast Michelle!
Probeer gewoon rustig aan je teugels geleideijk op te pakken, kan het niet zijn dat je (onbewust) teveel aan 1 kant trekt met het oppakken waardoor ze van de hoefslag afgaat?
(werk gewoon 5 dagen)
!
)
zal even mijn 3 favoriete bijvoegen

(mn houding is bagger want ze ging half dravend half galopperend over de balk heen wat ik niet had verwacht
)
jankawijnsma schreef:Dat klinkt idd als n pittig stukje! Hoe is de galop van Floyd (wat is zijn roepnaam ook alweer?)
Wjera heeft n fijne galop heel makkelijk maar die middengalop wil niet echt!
Donderdagavond is er elke week wedstrijd in Buitenpost, elke week n andere klasse. Verder zijn de wedstrijden hier ook gewoon in de weekenden.
). Middengalop inrijden is geen probleem alleen het terugrijden mag nog wat meer, zeker tijdens mijn proeven staat de gasknop aardig open
.
bij mij ging de galop eerst niet goed door balans gebrek maar nu kan ze zelfs op de korte zijde in op het rechte stuk aanspringen
Ik ben even heel brutaal geweest en heb hem opgezocht in mijn KFPS, wij hebben namelijk ook wat friezen op stal met een O achter hun naam... Maar kan geen familie vinden
hahaha
.
dan moet ik nog wel effies door trainen
hannelover @ [RIJ-ITP] Hanne wéér [RIJ-ITP]! :D