moonforever: Mooi hoor, ziet er goed uit!
Utopia: Haha Tamme is niet welkom nee? Spring je wel eens met hem dan? Leuk dat je elke maand mee doet op dat paard, wat een gave dingen heb jij altijd
Ik ga in eerste instantie met Camée lessen, Storm gaat dan wel een keertje mee. Ik durf hem niet meteen mee te nemen omdat ik nu af en toe met hem ga rijden en als hij ergens moeite mee heeft ga ik rustig een kwartier stappen tot we verder kunnen. Dat is dan bij de rijvereniging eigenlijk weer zonde van de tijd want het kan maar zo zijn dat we maar een halfuurtje echt wat doen.
We hebben net weer even geoefend in de bak van de vereniging, mijn vriend (van wie Camée eigenlijk is) heeft wat filmpjes en foto's gemaakt. Ik vind het er persoonlijk echt belachelijk uit zien, alsof ik een zachtgekookt ei ben die op een afgekeurd racepaard zit
Maar afgezien van de snelheid ging het best wel goed, het enige goede dat me opviel was dat ik op haar veel stiller en rustiger zit dan op Storm
Wel raar want Storm loopt veel regelmatiger en rustiger.
En ik vind het zeker leuk om vast te denken over hoe we over een paar maanden rond gaan, gewoon lekker oefenen en er plezier in houden dan denk ik dat het wel goed komt.