Graag gedaan hoor, het is ook gewoon een leukerd .
idefix4
Geplaatst: 31-10-10 22:13
Ik ga in elk geval stemmen op Andamoon haar merrieveulentje. Sorry. Heb ik al beloofd.
Angela, wat zit je er netjes op! Wel een beetje met vastgehouden rug, maar die had je geblesseerd hè? Dus niet verwonderlijk. Netjes hoor! Wat balen dat het nog steeds niet goed is met je bloed. Hopelijk vinden ze er snel een oorzaak van die goed te behandelen is. Duurt lang hè? Als jij weer beter bent waardeer je dat dubbel!
Esther: Jij ook weer hier! Hoe gaat het verder met jou? Hier gaat alles zijn gangetje. Weinig te melden.
Martine: Wow! Lekker weer, hier was het weer nat. En leuk te lezen dat Flavio potentie heeft in de endurance. Super!
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 31-10-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Anouk: Iets beter lezen haha . Ik heb niet gereden hoor. Dat is de bijrijdster . Ze moet daar idd nog aan werken maar dat komt wel goed . En het bloed is nog controle op de Qkoorts . Dan kijken ze of het nog in mijn bloed zit of dat het nu helemaal weg is .
Zilfstar
Geplaatst: 01-11-10 16:37
Mies_Apollo schreef:
even een ego post hoor..
maar ik was vandaag 2e en ben nu L2 startgerechtigd! *en dat in 3 maanden tijd *
De cyste is goedaardig We werden net gebeld met de uitslag . Ze hadden de cyste op kweek gezet en er was nog kans dat het kwaad aardig was maar dat is gelukkig niet .
_Saida_
Geplaatst: 01-11-10 18:48
moppielover schreef:
De cyste is goedaardig We werden net gebeld met de uitslag . Ze hadden de cyste op kweek gezet en er was nog kans dat het kwaad aardig was maar dat is gelukkig niet .
Dat is nog eens goed nieuws!!! Gefeliciteerd met deze uitslag!
O wat fijn zeg!!!
Nouvel
Geplaatst: 01-11-10 20:54
dat is goed nieuws zeg!
ben er achter gekomen dat ik waarschijnlijk voor een hoop geld door een bokker ben opgelicht, kan het echt nog steeds niet geloven dat mensen echt zo zouden kunnen zijn en hoop ook nog steeds dat het niet zo is...