Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Idra schreef:Ik ben vandaag naar een FEI wedstrijd gaan kijken in Hansbeke en heb er de Spaanse equipe bewonderd. Fuego was er om in een clinic mee te rijden (door Jan Bemelmans) en verder waren er nog 3 andere PRE's die met de kür meereden. Fuego had gisteren de GP Special niet gereden dus deed niet mee met de Kür. Ik vond de combinatie van PRE Jade met (knappe) ruiter Claudio Castillo de mooiste, zij behaalden iets van een 71% en daarmee een 4de plaats (na Jeannette Haazen, Marlies Van Baalen en Stefan Van Ingelgem). Hier kunnen jullie hem eens zien: http://www.youtube.com/watch?v=ID8pNdj6ce4
Net het filmpje zitten kijken...ik kan niet zien of het een knappe ruiter is![]()
maar zo te zien op de film, loopt het paard links achter niet helemaal zuiver.
Hij trekt dat been elke keer snel weg, daardoor komt er veel spanning in het lijf.
Zonde...het is een pracht dier!
Yenneke schreef:Jeetje, wat een verhaal over dat jongetje. Weer zo'n kind dat de dupe wordt van een scheiding. Dat die moeder ook tegen hem zegt dat ze hem zat was. Arm kind. Hoop dat de politie hem weer terug naar familie heeft weten te brengen!
nombrado schreef:Volgens mij was dit alleen in het aanspringen rechtergalop toch? Vanuit haar rechter knie?