[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:32

Ow en allemaal een kusje van Adorno!

Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:11

Achos, wat een toffe foto!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:16

Haha ja zijn favoriete kunstje :D

nog een kunstje
Afbeelding

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:33

nombrado schreef:
Idra schreef:
Ik ben vandaag naar een FEI wedstrijd gaan kijken in Hansbeke en heb er de Spaanse equipe bewonderd. Fuego was er om in een clinic mee te rijden (door Jan Bemelmans) en verder waren er nog 3 andere PRE's die met de kür meereden. Fuego had gisteren de GP Special niet gereden dus deed niet mee met de Kür. Ik vond de combinatie van PRE Jade met (knappe) ruiter Claudio Castillo de mooiste, zij behaalden iets van een 71% en daarmee een 4de plaats (na Jeannette Haazen, Marlies Van Baalen en Stefan Van Ingelgem). Hier kunnen jullie hem eens zien: http://www.youtube.com/watch?v=ID8pNdj6ce4

Net het filmpje zitten kijken...ik kan niet zien of het een knappe ruiter is :D

maar zo te zien op de film, loopt het paard links achter niet helemaal zuiver.
Hij trekt dat been elke keer snel weg, daardoor komt er veel spanning in het lijf.
Zonde...het is een pracht dier!

Ik heb het niet volledig bekeken en had het er maar bijgezet ter illustratie, maar dit is ook geen filmpje van vandaag natuurlijk, ik heb hem vandaag gezien en ik vond hem prachtige en de hele combi straalde rust en lichtvoetigheid uit +:)+

HOERA voor Malin!!!!!!!!!!!! :D

Mooie foto's Kelly!!!!!!

Had hier al lang niks meer over Licor gepost denk ik, maar het gaat echt heel goed met hem. Hij en Yoshi staan sinds een week op een vers stukje weide (want met die regen was hun normale weide helemaal "op") en nu is hij weer wat voller. Hhij is nogal moeilijk dik te krijgen dus daar ben ik altijd blij mee. De wissels oefenen we nu ook op de cirkel en dat gaat ook netjes, alles wordt steeds meer bevestigd. Het drafwerk moet altijd maar beter, maar ja, geduld is een mooie deugd, je kan die kracht ook niet over 1 nacht goed krijgen ;)
Ik geloof dat ik dit filmpje hier nog niet had laten zien: Yoshi en Licor die elkaar na 3 dagen terugzien (ik was met Lic naar Aken geweest):

(Licor heeft veel te veel geduld met dat monstertje := )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:39

Utixo, fijn dat hij goedgekeurd is :)

Lakshmi, lekker met Flavia over t strand gereden en weer van die enge wilde honden achter je aan gehad.

Prinslover, genoten van de fotoshoot. Ben ook wel benieuwd naar t resultaat. T klinkt al goed.

Zasread, Leen is een fjord. Ik pas voor een aantal dagen op hem, mijn verzorgfjordje Roos en een reusachtige (geblesseerde)
KWPN-er. Alleen Leen zit op t moment niet in de ziekenboeg en ik mocht er lekker met rijden en de weg op van zijn baasje.
Jij hebt dus genoten van het fotograveren, leuk!

Saida, ze is dus best bokkig op t moment. Je hebt iig wat om aan te werken.

Branka leuk gelest.

Anouk, haha. dat is waar ook.. de ko de boswachtershow.. met anton gleuf :+
Op jacht naar een ander bitje.

Snowy, leuk dat je Flan wel interessant vindt. Ik zal nog weleens een leuke foto van haar plaatsen.
We smeren nu met factor 50 en hebben haar t grootste deel van de dag binnen.
Vanaf woensdag mag ze weer op de wei. Ik doe haar dan tot ze genoeg haar heeft van de avond tot 7 uur s'morgens naar buiten zodat ze niet verbrand.
Longeren gaat dus super met hem. Kan voor jou vast niet snel genoeg 1 september zijn.
Was wel even schrikken gisterenaaf. Gelukkig liep het goed af.

Vanmorgen lekker buitenritje gemaakt op Leen. Flan in de tussentijd op stukje land gehad.
Verder vrij lui geweest. Nog wel met de hond gaan wandelen in recreatiegebied.
Vanaaf weer naar stal. Flan en leen op een weitje gehad. En roos en de GVR samen op een afgezet stukje.
Verder druk in de weer geweest met medicijnen klaar zetten. Geit water geven enz..
Was wel erg relaxed op stal.

We zijn de laatste dagen ook niet echt meer actief aan t zoeken geweest naar een paardje erbij.
Komt vast wel weer.

Madelief, de kittens waren lekker aan t luieren... mss vanwege de hitte?
Morgen lekker rijden, have fun!

Dinkeygirl, wat heerlijk dat je weer even op Suevo hebt gereden +:)+

:)) Laulau verloofde klinkt iid wel eng.. moest toen ik getrouwd was ook erg wennen aan man.
Zei ook liever vriend..

Kelly, wat een leuke foto van jou en Adorno. Geef hem maar kusje terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:05

Kelly Die Adorno is echt een knapperd!! :9

Lobke Die Yoshi! Bijdehand manneke zeg! Licor heeft zeker veel geduld. Je ziet hem bijna denken van laat me nou lekker eten en Yoshi denkt alleen maar spelen, spelen, spelen. Als ik dit zo zie dan zou ik toch ook wel graag een vriendje voor X erbij willen hebben. Alleen ik zou niet weten waar ik hem moet laten. Ik durf ze denk ik niet samen in een stal te laten staan. En alleen buiten is ook weer zo alleen.

Voor X-tremo lag het tempo ook te hoog hoor. Hij liet zich hierdoor niet fijn los. Hij heeft al erg dat hij wilt versnellen om er onderuit te komen. Ze had het tijdens de informatiemiddag over vanuit ontspanning naar inspanning te gaan, dus misschien dat ze tijdens de lesdagen de instructies nog aan zal passen. Het was tenslotte ook de eerste keer dat ze hem zag. Het is trouwens ook geen grote groep dit jaar. Ze had het over 5 à 6 leerlingen. Lekker rustig dus!

Malin Komend weekend komt mij ook niet zo goed uit. En volgens mij is Karina zaterdag of zondag ook pas weer terug. Dus dan misschien het weekend daarna? Het weekend van 5 september heb ik weer opleidingsweekend, dus dan kan ik niet. En super trouwens dat je even op Suevie hebt gezeten!

Laura Hoe was het bruidsjurken passen eigenlijk? Dat wil ik ook zo graag een keertje doen. Zeg het wel eens tegen m'n zusje, maar we durven niet. :Y) Mijn vriend zegt ook dat hij niet wil trouwen, dus waarschijnlijk komt het er voorlopig ook niet van... ;(

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:06

Jellie: Jij hebt het over een verzorgfjord die Roos heet. Ik heb vroeger een fjordenmerrie gehad die Roosje heet, vader Myrstein en ongeveer 1.53. Ik weet het is een minimale kans, maar is dit misschien dezelfde.

Kelly: Gaaf die steigerfoto. Begrijp wel waarom je verliefd op hem bent.

Lobke: Ben wel een beetje jaloers op je. Leuk zo'n FEI wedstrijd, waarbij het Spaanse team ook meedoet.

Madelief:Leuk dat de katjes het samen zo goed kunnen vinden.

Malin: Stouterd. Super dat je er weer even op hebt gezeten. Kan me goed voorstellen dat je dat mist.

Was vandaag heel gezellig met Shanna. Ze heeft mij wat tips gegeven voor het rijden met Halley en ze heeft hem zelf ook gereden. Dat zag er heel gaaf uit. Vond het ook heel leuk om eens een ander op hem te zien rijden.

Vanochtend fietste er een jochie bij ons het terrein op. Jan erheen. Jochie vraagt aan Jan waar de weg naar Delfzijl is. (Delfzijl ligt hier behoorlijk ver vandaan) Jochie dus mee naar binnen. Hij was 7, wist alleen zijn eigen naam, geen adres oid, had hele grote fantasie, kortom we kwamen er niet uit. Toen politie maar gebeld en die hebben hem meegenomen. Had wel met hem te doen, omdat hij zei dat zijn ouders gescheiden waren en hij bij zijn moeder sliep, maar dat zij hem zat was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:09

Jeetje, wat een verhaal over dat jongetje. Weer zo'n kind dat de dupe wordt van een scheiding. Dat die moeder ook tegen hem zegt dat ze hem zat was. Arm kind. Hoop dat de politie hem weer terug naar familie heeft weten te brengen!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:13

Yenneke schreef:
Jeetje, wat een verhaal over dat jongetje. Weer zo'n kind dat de dupe wordt van een scheiding. Dat die moeder ook tegen hem zegt dat ze hem zat was. Arm kind. Hoop dat de politie hem weer terug naar familie heeft weten te brengen!

Ja, ik ook. Weet niet of het waar was, jochie had grote fantasie, maar had echt met hem te doen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:16

Lisenka, had wel apart geweest als het dezelfde was maar ik noem haar roosje. Ze heet Rosella. De 1.53 haalt ze niet.
Ik zet wel even een foto neer van de winter :+ (past goed bij de hutspot die we gisteren aten :)) )
Gaaf dat je goede tips hebt gekregen voor t rijden met Halley.
Jeetje wat een triest verhaal over dat jochie :n :(:)

Dit is roosje
Afbeelding

Ik duik mijn bed maar eens in. Trusten!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:17

Lisenka Heb je niets meer gehoord over dat jongetje?
Vreemde zaak zeg.
Fijn dat je wat tips hebt gekregen van Shanna, ze kan lekker sturen!
Zijn er nog foto's gemaakt van Halley?

Jelie Het was ook lui weer vandaag zeg! Haha wat een hitte

Idra Wat is Licor toch een wereldpaard!!

Yenneke Bedankt!

Nog wat foto's van hem

:+:
Afbeelding

Afbeelding

Hij kent ook wat dingetjes op commando maar daar heb ik eigenlijk niet echt veel foto´s van ...

Zijn favo, de kus staat hierboven, en het steigeren.
Hij kan ook nog rondje draaien, hoofd laag houden, jambette en polkapas

#12 Mooi staan
Afbeelding

#13 Hoofd scheef houden
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kelly_Taco op 16-08-09 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:18

Is wel een leuke fjord. Is idd niet de Roosje die ik bedoel. Die was heel licht van kleur. Bedankt voor de snelle reactie.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:20

Hier nog een paso :D
Niet echt goede moment maar geeft een beeld :+

Afbeelding

Jellie Mooi fjordje :~

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 23:50

jus wat onder je zwager zit vind ik wel wat :9 (Ik bedoel wel het paard hoor :o)

Kelly_Taco Ja Llano is een mooi paard op lange benen :D en zo rustig en zeer braaf.
geen kwaad zit in hem totaal niks :o
Hij kan ook zo mooi lopen :D
Ik heb veel geleerd op Llano en ook met 1 hand rijden :D
is een goede leermeester 8-)
Ja Kyle is er erg gek mee dat was gelijk al in de proeftijd :D
Ik ben erg blij dat ie het wel getroffen heeft hoor :o is ook altijd afwachten of je een goede besluit heb genomen :o
Gelukkig maar *D
het zal wat zeg dat je je paard aan een verkeerde persoon verkoopt en je paard de handel in gaat en slecht treft met te verkeerde mensen :(:)
nou dan had ik hem gelijk terug gehaald :o
Nee bij haar heeft ie het goed en daar zijn we blij mee. :D

Ja Benthe Foto,s van je Nieuwe slungel :D

DinkeyGirl laat je niet van je roze wolk blazen hoor :P hou het stevig vast en roep keihard hij is van mij }> :P
ik begrijp het wel toen ik weer na een jaar op Baron stapte nou ik zat echt te genieten :D

madelief88 ooh jonge katjes dat zou ik ook zo graag willen maar kan niet in ons huisje :o
en ze zijn zo leuk :D
Ik moet voor een katje verzogen (van de ouders van Annick (van Flip )
maar is helaas een schuw katje ze hebben haar uit een asiel maar is voor vreemde erg schuw :(:)
ze is nu al paar dagen spoorloos zit ergens in het huis verstopt maar waar weet ik niet :(:)
ik zet netjes voor klaar en water al eet ze niet zo en als ik er ben dan praat ik tegen haar al laat ze zich niet zien :o
je kan zien dat ze zo gehecht is aan het gezin. :(:)
ze zit gewoon in haar eigen huis hoor niet bij mij ;)

idefix4 Wij hebben hier ruiter paden ernaast liggen moet een piep stukje over de weg.
en ook als je naar delfse hout wil is het een stuk over de weg om weer bij de ruiterpaden tekomen het sluit helaas niet aan :o
en als ik naar Zoetermeer wil is het een half uurtje over de weg :o
maar Baron zijn voeten zijn zo gevoelig.
Hij heeft ook atrose in zijn voorbenen kan zijn dat het daarom zo gevoelig loopt hij heeft speciale ijzers en daarmee gaat het goed :o
en in de trailer zetten naar de bossen crossen zou ik wel willen maar we hebben helaas geen eigen trailer :o

Zo leuke foto,s en filmpjes gezien :9

Zo te horen komen er straks veel foto,s van chico :+ 8-)

Ik heb vandaag voor het eerst op Flip zonder hoofdstel gereden hahahaha.
beest ging eerst alle kanten op en wilde niet langs een deur nou uit eindelijk wel met heel veel kleine voltes :P
iedere keer als ie weg wilde schieten gooide ik hem op een mini volte zodat ie geen ruimte kreeg om echt de hele bak door te galoperen.
wat een verschil zeg tussen Baron en flip ik moest er wel aan wennen :o
baron is net een elastiekje :D allebij de kanten erg buigzaam en zeer soepel in zijn lichaam en dat is flip nog niet :o
Marcel is erg bezig om flip ook soepel tekrijgen met goede oefeningen :D
Flip heeft jaren lang scheef gelopen met zijn heup en achter kort (wat ze niet wisten) en bij zijn vorige eigenaar heeft ie alleen op het land gestaan.
dus paard liep in het begin helemaal op zijn voorhand en zeer slecht en sterk met zijn hoofd in de lucht.
door de lessen van Marcel is hij zeker voor uit gegaan hij loopt nu al veel meer ontspannen dan voorheen en houd zijn hoofd niet meer in de lucht :D .
maar met veel oefenen komt het wel dan word ie net zo als Baron :P
Je ziet dat flip erg zijn best wil doen maar dat het niet altijd lukt en foseren doen wij niet :o
Flip word aan komende donderdag voor de 2 de keer behandeld aan zijn heup en rug bij Erik laarakkers praktijk :D
hopelijk na al deze behandelingen gaat flip lekkerder in zijn velletje zitten en beter lopen als niks meer scheef zit :o

andere dagen heb ik schiktraining gedaan met hem is ook erg belangrijk :D
Flip kan erg schijterig doen hahaha zelfs van een killer bunny :+ die overal door de park heen huppelen en dat is zo eng brrrrrrrrrrr :=
heb je hun slachtanden gezien :roll: := hahah nou flip wel hahahaha.
van de week zat Annick haar vader erop en Flip schok van een konijn nou gelijk hoorde ik hoho achter me met een bokkende wegschietende geluid achter me hahahaha 8-) :(:) maf beest :P

zo ga maar weer het is weer zo laat :O

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:39

Heidi Die Flip.. het valt ook allemaal niet mee :+

Hier nog een leuke serie van het clowntje Infinito.
Ik moet altijd zo lachen om dit dier.
Het is een heerlijke aandachtzoeker en echt een bijdehandje maar op een leuke manier.
Hij doet me wel aan Taco denken.

Ik zat bovenop het hek (het hek is 1.80m ongeveer):

Wil jij misschien... mijn tandjes even zien :D
Afbeelding

Owww ja dit is lekker
Afbeelding

Kusje :+:
Afbeelding

Mijn ijsje vond hij ook erg lekker.. die tong _O-
Afbeelding

En toen wilde ik van het hek af maar Infinito vond dat ik mooi nog even moest blijven staan...
Ik moest zo hard lachen..
Afbeelding

Koekoek
Afbeelding

Clown :+:

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:52

nombrado schreef:
Volgens mij was dit alleen in het aanspringen rechtergalop toch? Vanuit haar rechter knie?

Nee hoor, dit deed ze ook als ze niet aan mijn been was en ik haar een schopje of een tikje gaf, en ook bij poging tot wijken wat ze erg moeilijk vond.

Sanne -> Grappig dat schilderij van Igneo, maar persoonlijk vind ik het meer iets voor een klein kind.
Ik ben meer van de realistische schilderijen/aquarellen.

Malin -> Je hebt rijden en je hebt meehobbelen -> je hebt dus niet gereden maar mee gehobbeld! :D
Kan me levendig voorstellen dat je de verleiding niet meer kon weerstaan, geniet er nog maar lekker van na!

Laura -> Oh op die manier! Dat is dan toch evengoed officieel starten die barokke wedstrijden?

Kelly -> Lief dat kusje van Adorno!
En dat stijgeren heb je hem ook snel aangeleerd!
Leuk hoor al die kunstjes, ik ga toch ook maar eens een begin maken met targetten.
Volgens mij vindt Rintske dit ook erg leuk om te doen!
Hahaha! Die laatste foto's zijn ook geweldig!

Lobke -> Haha! Die Yoshi gunt Licor geen moment rust; hij wil spelen en wel NU! :D

Lisenka -> Och jee, arm jochie!
Waarschijnlijk heeft zijn moeder die opmerking gemaakt en heeft hij het voor waar aangenomen.
Heb je ook vernomen hoe het is afgelopen?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 08:55

Moggel! Ben er ook weer. Ga zo even rustig bijlezen. Zie wel allemaal foto's voorbij komen, leuk!

Ik heb minder goed nieuws... Bij de controle afgelopen week, is blijvend letsel aan mijn oog geconstateerd. De vraag is hoe het is ontstaan en in hoeverre (en vooral hoe) het behandeld kan en moet gaan worden. Mijn oog was verder redelijk tot goed hersteld (geen wondvocht meer) en mijn zicht had dus verbeterd moeten zijn, maar helaas :(

Er gaat nu een heel scala aan onderzoeken plaatsvinden de komende tijd, om erachter te komen wát er nu precies is gebeurd in mijn oog.... Wettelijk gezien is er nu dus sprake van zwaar lichamelijk letsel door schuld.

Zoals jullie zullen begrijpen ga ik hier op internet verder geen nadere tekst en uitleg meer over geven.

Verder gaat het met de paardjes heel goed! Met GVR gaat het super! Ze gaat steeds fijner lopen voor zo'n groot kolos. Gisteren zijn we voor het eerst naar buiten geweest (samen met duits projectje) en braaf dat ze waren. Zelfs het water helemaal ingeweest (zijn ook foto's van gemaakt!). Helemaal goed dus!

En verder heb ik wel nieuws, maar dat ga ik hier nog niet vertellen haha! Dat houden jullie van mij tegoed.

Ga nu maar eens bijlezen...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:09

Haha Kelly geweldig die foto's! Kan zo een nieuwe manier worden van opstappen die laatste haha... En ook weer gave foto's van Adorno!

Heidi ja maar konijntjes zijn zoooooo gevaarlijk haha...
Wel fijn dat het uiteindelijk niet verkeerd ging zonder hoofdstel!

Lisenka oh wat rond van dat jongetje. Echt zielig inderdaad! Wel fijn dat Halley zo goed ging en dat hij zo lekker ging bij Shanna. Ik vind dat inderdaad ook altijd leuk zien hoe hij bij een ander loopt!

Yenneke ik ga morgen pas jurken kijkenmaar vind het echt zooooo spannend! Heb echt geen idee wat mij gaat staan....
Ennuh wie weet dat je vriend toch de smaak nog wel te pakken krijgt als er meer in de omgeving gaan trouwen. Dat werkte bij mijn vriend ook heel goed haha..

Jellie ja vind dat echt zooo raar klinken haha.. En man klinkt echt nog gekker haha maar dat wordt hij pas in juni dus nog tijd om daar aan te gaan wennen :P

Lobke haha Yoshi helemaal dol en Licor had veel meer interesse in het gras haha.. Een voordeel bijna alles wat Yoshi doet gaat onder Licor langs haha. Hij hoeft gewoon alleen zn hoofd op te tillen zeg hihih...

Malin super joh!!!! Had het al wel een beetje verwacht dat je een dezer dagen zoiets hier zou plaatsen. Merkte het aan je toen je langs was gekomen haha...

Hincapie ging gisteren echt weer heerlijk! Hij was in het begin even aan het donderen met zijn hoofd. Hij draait hem helemaal plat waardoor je niks te zeggen hebt. Ik dacht negeer het gewoon en doe extra met mijn been en het hielp zowaar. Na 10 min was het over!!! Hij ging daarna echt heel lekker met rijden en deed het super. Zijn aan het oefenen op de middendraf want hij wil nogal graag in galop aanspringen dan.
De linker galop ging ook alweer een stuk beter maar rechtsom nog niet echt... Maarja kan ook niet alles tegelijk...

Daarna lekker zijn manen gewassen want het iedere keer in de wei rollen doet die echt geen goed. Water was gewoon bruin wat eraf kwam.... Hij vond het echt lekker :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:12

oh zie dat in de tijd dat ik aan het typen ben geweest er alweer twee hebben gereageerd hihi....

Saida ja het is ook eigenlijk wel officieel alleen heb ik nog geen startkaart want die kan ik dus nog niet aanvragen met hem...

Elise oh balen zeg dat het blijvend is! Had zo gehoopt voor je dat het nog over zou gaan... Heel veel sterkte meid!
En ben benieuwd naar de foto's! Je maakt me wel nieuwsgierig wat het nieuws is hoor...

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:16

Heb niets meer over het jochie gehoord. Hoop idd dat het niet zo erg gesteld is als dat hij het deed voorkomen.

Kelly: er zijn idd foto's gemaakt. Die foto's van Infinito, geweldig.

Elise: Tjee, dat is schrikken van je oog. Staat het stil of kan het nog slechter worden of moet dat nog blijken uit de onderzoeken.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:18

Nee, het kan nog slechter gaan worden. Ze durven er geen uitspraken over te doen. Dus dat was wel een enorme domper...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:24

Foto's komen van de week pas! Het waren een aantal onbekenden die het peuterzwemmen hebben vastgelegd! Dus ik krijg ze nog via de mail!

Hier wel wat foto's van GVR, die hadden we van de week gemaakt (valt trouwens niet mee om zo'n slagschip een beetje goed op de foto te krijgen :o ).

Meet Abby:

Afbeelding

Afbeelding

Hier nog laag, maar inmiddels gaat ze ook alweer wat meer oprichten (maar dat valt niet mee als je lijf zo groot is! Dus dat doen we rustig aan!).
Afbeelding

Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:48

Jeetje Suelza, mooi klote!

Wat een onwijs leuke foto van Infinito! En die van Adorno zijn ook geweldig! Ik ben ooit eens met een stijgerende pony achterovergeklapt, die viel bovenop mij, dus ik vind die kunstjes als stijgeren maar een beetje eng altijd :o

Wat een mooie foto's van Abby! Wat een reus! Ik kan me voorstellen dat die soms wat moeite heeft met zijn lijf zeg!

Nou, ik ga eens ontbijten, laatste vakantie week :'( :)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:50

O, Elise duim voor je dat het niet verslechterd. Wat een eng vooruitzicht.

Rijden ziet er lekker ontspannen uit zo en idd oprichting komt wel. Vind het altijd belangrijk dat een paard lekker de hand volgt.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:59

Nadina Het steigeren zo los in de bak is heel anders dan dat je het onder het zadel aanleert.
Overigens zal ik erbij Adorno ook niet een vaak herhaalde oefening van maken.

elise Mooi kl*te allemaal.
Leuke foto's van je projectje!

Laura Moet jij nu eerst bij de Barokke wedstrijden genoeg wp rijden om met Hincapie te mogen starten?