[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 08:24

tsjillert schreef:
oh nee me tekst weg had zo een leuk verhaal over mannen geschreven dat houden jullie nog te goed

Knipoog wat een gezeik zeg om een paar foto/s hoe oud ben je eigenlijk,
mss kunnen we samen eens wat gaan drinken zal ik je ook wat mooie foto laten zien
Haha!

ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Sjaad hele mooie foto's! Ziet er netjes en ontspannen uit, toppie OK dan!

Denise beterschap! Komt vast goed zondag, het wordt gewoon een leuke ervaring erbij!

Lisenka Doei! Leuk om even te horen hoe het met je gaat! Fijn dat het rijden met Otto nu zo lekker gaat. Hmm onze binnenbak is ook best hard nu maar het is nog wel redelijk te doen. Je moet toch iets. Dink heeft geen ijzers dus die banjert lekker een paar uurtjes per dag buiten maar Suev krijgt allemaal van die sneeuw klompen tussen zijn ijzers dus die moet het helaas met de binnebak doen (eerst even los en daarna rijd of longeer ik hem nog).

Madelief die bijrijdster klinkt goed, hoop voor je dat dat zo blijft gaan!

Chica als ik iemand voor je weet laat ik het je weten. Wat mogen ze precies allemaal met haar doen? Dan kan ik het bij ons op stal vragen voor je.

Michelle ik moest lachen om het verhaal over jouw kleine Nagelbijten / Gniffelen Mijn pa was vroeger niet zo vaak thuis maar als hij er wel was zat ik ook onderhand aan hem vastgeplakt haha Haha!

Nou mensjes ik ga zo maar weer werken, tis hier nu -9 echt niet normaal Boos! Suevo was woensdag wat minder *ploing* als van t weekend, toen is hij echt als een raket te keer gegaan in de bak (ook met mij er op Nagelbijten / Gniffelen) Hij was nog redelijk lekker te rijden! Heb woensdag ook nog even geschaatst maar dat was van korte duur, daarna had de hond (die uberblij met een andere hond aan t spelen was) haar voetkussentje gescheurd, het bloedde best erg dus ben ik maar naar huis gegaan met haar. Dus hopelijk kan ik van het weekend wel weer schaatsen. Heb nog een paar leuke winterpret foto's gemaakt (ook van Suevo) dus die houden jullie van mij te goed Tong uitsteken Knipoog

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:18

saida - ja ik ben nu ook met iemand aan het oefenen want ja wil natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen, en wat je zeg over terpetijn helemaal gelijk hij klaagt wat over ons topic daar reageren wij op en vervolgens laat die weer dagen niks van hem horen om vervolgens weer te zaniken

lisenka - nou ik ben ook een erge stresskip hoor en heel nerveus totdat ik in de ring ben dan gaat het wel weer, en bij mij zakt die hengsten vlecht altijd uit erg frustrerend of hoe je het ook schrijft haha

malin - we gaan nu ook voor de ervaring heb me eigen ook nergens op ingesteld als we netjes in de binnen baan blijven ben ik trots en alles wat we dan krijgen is meegenomen maar ik verwacht er niks van

benthe - ben nieuwsgierig naar de foto's dus plaats ze maar zo ik zeggen

sanne - foto's zijn heel mooi geworden tis dat ik zo ver weg woon anders wouw ik gelijk een shoot van je

esther - hier blijft het ook gewoon vriezen en de sneeuw blijft leggen echt een drama

frank - ik denk dat de meeste paarden nu wel saggie worden van het weer, die van mij gaat ook helemaal uit zijn plaat

Terpetijn - ik ben normaal helemaal niet zo maar bah wat ben jij iritant en vervelend, iedereen is van mij hier welkom maar jij mag van mij toch uit het topic hoor, je bent niets anders dan neerbuigend over ons terwijl je ons helemaal niet kent zoals de andere hier al zeiden zou ik eens goed terug scrollen en kijken hoeveel mensen je hier verwelkomt hebben en wat over je foto heben gezegt, want ik heb ook een fries en zit hier nu een tijdje in dit topic maar ik heb het hier echt naar me zin en ze hebben mij echt goed verwelkomt en nu ben ik hier niet meer weg te slaan en praat lekker met de anderen mee en steun ze ook waar dat ik ook kan dus ik zou zeggen ga lekker je frustratie ergens anders op reageren,
(sorry hoor meiden en heer maar ik ben hem gewoon ff zat )

nou ik ben nog steeds ziek thuis dus leg weer ''heerlijk'' op bed, misschien vanavond wel met vriendlief mee even naar me ventje op hem ff beweging te geven en ff een frisse neus te halen,
gistere heeft vriendlief hem lekker aan de longeerlijn gedaan en lekker met hem gespeeld dus hij heeft weer lekker beweging gehad, en ik ben weer trots op mijn 2 kanjers(L)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:32

tsjillert schreef:
mss kunnen we samen eens wat gaan drinken zal ik je ook wat mooie foto laten zien
Haha!

Whahahaha ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL

Utixoik woon midden in Otterlo(rijtjeshuis) het leuke witte hotelletje midden in het dorp,daar werk ik.
Het park(nationale hoge veluwe) mag je idd in tegen betaling met je paard,maar eigenlijk heb je hier zo ontzettend veel mooi en gevarieerd bos dat dat helemaal niet nodig is Bloos ik ben in die 37 jaar dat ik hier woon 1x met mn paard de Hoge Veluwe op geweest...
Je kan trouwens ook gaan "trekken" over de Veluwe en iedere nacht ergens anders slapen,de Veluwetrial....is ook érg leuk!
(en als ik die periode dagje vrij kan krijgen wil ik wel dagje mee Haha! Bloos )

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:00

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Vorig jaar zijn we er ook niet ingeweest, maar waren we er maar 4 dagen. Dit jaar gaan we er 7, er moet dus ergens en vrije dag te vinden zijn.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:09

madelief: Is het toch nog gelukt! Voor hoeveel dagen wil je een bijrijdster?
Toen Encanto kwam kon hij hij al een aantal kunstjes, dus heb daar mee kunnen oefenen, heb een pb gestuurd!
Mag jij mij de tips die je krijgt doorsturen, bij ons kun je nog enigzins het bos in (maar kan nog niet alleen met shannon) dus het is veeeel wandelen, beetje schriktraining met zeiltje, paraplu's vd en daar blijft het bij...

gabriella: Heerlijk om te kunnen rijden! geweldig is dat als je binnen een uurtje zoveel verbetering voelt!

nishada: Mooie foto!

esther: Niet gek, vakantie naar egypte, ga je met je vriend?. Zo'n rit lijkt me ook wel een hele apparte ervaring

ilona: gaaf zo'n vakantie! Zou ik ook wel willen (als er nog plek over is Tong uitsteken! Heb erg veel zin in zondag, ben benieuwd.
Wat een geld voor een hondje! Zeker als ze er vanaf willlen, dan ben je toch blij dat hij naar een goed tehuis kan...bij het asiel krijg je ook niet!

Sanne: Ben mn batterijen al aan het opladen dus veel foto's! Je hebt toch wel een foto dat je valt he Tong uitsteken Beterschap!

denise: Veel oefenen! hoe vaker je ze maakt hoe sneller en beter het gaat!

lobke: gefeliciteerd!

michelle: doe mij ook zo'n vakantie naar spanje!

terpetijn: Nog niet gewieberd? het is een onder elkaar clubje die open staat voor andere, maar ook voor andere interesses dan paarden...niet al te moeilijk te begrijpen toch? En waarom barokke paarden....omdat DAT juist de interesse is die we delen, maar dit betekend niet dat we het daar 24/7 over moeten hebben.

saida: Die dekens had ze toch niet zo lang? Of zijn dat andere diktes? De nieuwe deken klinkt mooi

Lisenka: Ik ken je dilemma, shannon verveeld zich nu rot en ik kan gewoon weinig met dr doen, *iig wat dr langer tijd kan interesseren* zit ook nog met schoolwerk...en wil eigenlijk ook nog wel even schaatsen...

malin: Leuk zo'n scheur, gaat het goed dicht of ben je naar de da geweest?

Heb net mn nieuwe schoolrooster en hoef maar 2 dagen!!!! De andere dagen wel thuis huiswerk maken, maar hopelijk is het dan beter weer en kan ik lekker met shannon aan de gang! Ze verveeld zich verschrikkelijk en de dingen die ik verzin kunnen dr niet erg lang interesseren, zo hoef ik niet 3 dagen achter elkaar te gaan wandelen...gelukkig zondag die clinic...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:11

2 Dagen school? Bloos! Luxe!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:15

dinsdag en woensdag...ben dan wel van 9 tot 5 van huis...en de rest is gewoon thuis werken hoor Knipoog maarja het scheelt me wel reistijd! (nu heb ik 3 dagen school, maar zit wel vandaag heel de dag een project af te maken)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:42

Malin: Hoe is het nu met je hondje?

Michelle: Is op zich wel lekker dat je je tijd voor school zoveel mogelijk zelf in kunt delen.

Denise: Lief van je vriend. Is te hopen dat je snel weer beter bent.

Morgen weer wedstrijd met Otto. Ga vandaag (als de wegen goed blijven) weer met hem naar de manege toe. De wedstrijd is hier vlakbij en wordt door onze eigen rijvereniging georganiseerd. Er deden zo weinig mensen mee, dat ik toch maar mee doe. Zondag schrijven bij een jurylid, oa Z paarden. Dat is een hele leuke meid die heel goed uitlegt, dus kan ik direct zien wat de punten zijn in het Z. Verleden jaar heb ik ook bij haar geschreven en toen heeft zij mij de punten verteld voor het M waar ik extra op moet letten. Een paar maandjes later ben ik toen voor het eerst M gestart.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:43

Jullie kijgen straks een pagina vol met links, ik kan niet kiezen Bloos. En dit zijn al maar 23 foto's van de 200nogwat.

Nu eerst even bijreageren.

Cyrina

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:53

terpentijn schreef:
Erg jammer dat verder iemand gereageerd heeft op de foto van Jaopie die ik na veel moeite door iemand van het forum hier eb kunnen laten platsten. Ik had wel door willen kletsen zoals een vorrwaarde was, op dit forum,had ik te verstaan gekregen, maar wat valt er verder te kletsen, as niemand dat paard interessnt vindt? Waar moet ik het dan verder nog over hebben? Over mijn hoofdpijn? Of... tsja, 't is geen Anda, of Lusi, maar dat zei ik al. Vonden mensen geeen problem, want "er zitten hier ook mensen met Haffen (Haflingers)" Okee, dacht ik, dan kan ik er zeker wel op met mijn Tinker x Fries.
Nou zelfs na de foto echt helemaal niks.
Jammer, maar 't blijkt dus een echt WEL hel onder mekaar clubje... Veel plezier dan maar verder, onder mekaar. Noem het dan ook geen Barokke Paarden Forum...

Misschien is je geheugen niet zo goed, want er is zeker gereageerd...en je hebt zelf nog terug gereageerd op die berichtjes.
Ik weet niet wat je steed zit te piepen over; het is geen anda of lusi, maar een fries is ook een barok paard hoor, niemand die dus vindt dat een fries x tinker hier niet thuis hoort. Behalve jijzelf misschien???

Wat een prachtige foto's zijn er weer voorbij gekomen zeg! Mooie paarden, maar vooral ook blije combinaties, wat het extra leuk maakt om te bekijken!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:55

Frank; Zo jij neemt het er wel van he, met dat schaatsen hihi. Ik heb schaatsen liggen, er zijn hier ijsbanen, maar heb nog steeds niet geschaatst.. misschien van t weekend nog ff.. En jij met je luxe van een trailer!! Jij hebt gelukt dat je despi zo kan inladen Haha! .

Esther; Atlas gaat goed he! Rijd je inmiddels al op m, of doe je dat niet meer?

Madelief: Hoe is je schaatspartij afgelopen Haha! Haha! ?

Eef: Haii! Jij ook weer in vogelvlucht hier in t topic hihi. Haha!

Malin: Jaaaah, Suevvie-in-de-winter foto's! Hyper! Aah, arme Luna! Hoe is het nu met dr?

Gab: Jaaaaaaaaah, meetennn!! Kan Karina dan ook niet gezellig mee doen Haha! ?! Lijkt me wel weer tof zo'n mini-meeting Cool . Ik kan niet wachtennnn!

Saida: Goed gezegd over die akelig in dit topic.. Knipoog . Ik dacht precies hetzelfde!! Oeeh, wat een knapperd op die foto zeg. Jij gaat kwijlen hahaha Kwijl. En wat leuk dat je ook met Rints gaat! Haha! Alleen wij willen expres nog in juni, omdat het nog voor het hoogseizoen is dan... Knipoog

Lisenka: Zo daar vriest het hard! Zelfs je binnenbak bevroren joh?! Gelukkig bij ons niet, hij is wel wat harder dan normaal, maar nog goed te doen! En gewoon je schaatsen aantrekken joh, Jan mee nemen, en het ijs op Haha! . Jan die is je houvast hahaha! En wat leuk met Otto weer op wedstrijd, keep up the good work!

tsjillert schreef:
oh nee me tekst weg had zo een leuk verhaal over mannen geschreven dat houden jullie nog te goed

Haha!

Hahaha, jaa, ook ik ga even lachen!! Haha! Haha! Haha! ROFL ROFL

Benth: Jaaa, met Chicky komt het helemaal goed. En met Captain Utix die buiten zo bomproof is, gaat het zeker lukken! Cool JAAA FOTO'S!!

Denise: Beterschap meis!! Wat rot dat je nog ziek bent.. Zondag wel beter zijn he Knipoog

Mies: Jaaa, je hebt pb Hyper! . Leuk leuk leuk!!! Haha! Ik ga het overleggen!! En zondag weer aan t werk, zal ze wel leuk vinden (misschien wat enthousiast denk haha). En lekker joh, 2 dagen! Ik ben 4 dagen van 8.30 tm 17.00 aan t werk, dus geniet er maar van gehehe Knipoog

Zo, dat was iedereen geloof ik Lachen ! Gister weer op Chicky geklommen!! Lovers Stappen ging heel goed, zo af en toe zwalkten we als 2 dronkenlappen over de hoefslag Clown Maar verder wassie braaf!! Haha!
Tot dat we gingen aandraven, toen ging meneer tijdens het aandrijven zn kont naar mn been draaien... En een schijterd als ik ben, ik durfde niet meer Bloos Nagelbijten / Gniffelen . Dus Benthe erop geklommen. Meneer bleef lekker stilstaan, en verzette eerst geen stap. Dromen Later een klein zweepje erbij gepakt, en die in de handen hebben was al genoeg! Meneer deed op het eind alles zo braaf!! (Hij heeft trouwens geen kick meer gegeven Huilen van het lachen haha) Benthe kon hem netjes laten aandraven, stappen, halt, en weer weg stappen Haha! . Ik was echt weer zo trots als een pauw natuurlijk Lovers . Benthe rijd hem nu ff 2 weken "door" en dan ga ik zelf lekker karren! Heb voor mezelf besloten dat dat beter is, dan dat ik in deze fase ga zitten mutsen met mn eigen onzekerheid, daar heeft ie niks aan Knipoog .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:08

Malin ; Ja haha, nouja kleine ziet mijn vriend ook niet echt vaak. Teminsten niet zo bijna 3 weken achter elkaar. Weekend is die meestal wel altijd thuis maar doordeweeks komt hij meestal pas thuis als ik kleine al op bed heb gelegd. Dusja mijn ma zegt is normaal :p Maar ik vind het soms behoorlijk vervelend. Ze luistert niet meer naar mij, en bij alles wat ik aan dr vraag is het NEE ! hahaha. Kleine duivel dat het is. ROFL

Mies ; Jaa ik hoop ook echt dat we erheen kunnen! Maar mijn vriend moet wel een beetje meegaan met de vakanties van die andere bedrijven waarvoor die werkt. Dus hopelijk gaan hun ook een beetje rond die periode Haha!
September is het ook wat rustiger en zitten we niet gelijk met die kleintjes in onwijs hoge temperaturen!
Trouwens lekker dat je nou maar 2 dagen naar school hoeft!

Ilona & Benthe ; Wanneer gaan we weer ff cocktail bar dan ROFL ??

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:16

Nouvel Veel beterschap met je been. Hopelijk klim je snel weer op een paard.
Sjaad Lekker ding die Urbino!
Madelief Fijn he, een bijrijdster waarmee je een klik hebt. Ideaal, vaak zijn ergenissen dan ook veel minder.
Karina jij komt ook gewoon gezellig meerijden als we in de Veluwe zijn?
Lobke Ik ben een dagje en 2 pagina's te laat, maar gefeliciteerd!
Sanne Das grappig he, op paarden zonder zadel klimmen die het niet snappen. Utixo legt me er ook zonder pardon naast. Behalve als ik eerst een uur heb gereden, dan is het goed. Misschien handig voor de volgend ekeer Haha! . hoe is het met je vinger?
Leuke foto's!
Frank Ik wil ook schaatsen, maar ik heb geen schaatsen. En geen tijd om te schaatsen, maar dat terzijde :d.
Saida Als jij de tip hebt gevonden tegen dekenslopers, gaarne! Matz sloopt ze bij het leven.
Tsjillert Doe mij dat mannenverhaal eens?
Lisenka Succes morgen.

En dan, de foto's. Matcho zijn er volgens mij wat meer, maar dat zijn rijfoto's. Ik krijg geen genoeg van Utix zijn hoofd, maar ik kan me zo maar eens voorstellen dat je na drie keer dezelfde foto het wel gezien hebt.
Bij Matz is het beeld niet altijd even vriendelijk, maar ik had een bommetje onder me, zoals je afentoe zult zien.
Ik kom er net pas achter dat ik ze allemaal in het klein heb ge upload, maar ik ga ze niet opnieuw uploaden. De grote versie komt ooit nog wel.

http://smg.photobucket.com/albums/v327/ ... G_2597.jpg

Als hij om een password vraagt, is mijn guest password utixo

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:19

Die kleine foto's zijn niet leuk . Maar ik heb geen zin meer om opnieuw te uploaden. Ik ga zo douchen, eten, naar stal en werken.

Wacht... eerst mijn bed uitkomen...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:21

Zijn leuke foto's benthe Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:27

De link doet het nu niet bij mij... komt misschien omdat ik op me werk ben.. ? Jammer.. Boos!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:29

Parnassia schijnt te filteren.
En jij kent die draken persoonlijk Haha!

Als je dan toch niet hard aan eht werk bent, help eens zoeken. Ik ben accomodatie aan het zoeken Lachen
Heb je al vrij gevraagd?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:30

benthe - mooie foto's hoor

iloon - bedankt hoop ook echt dat ik snel beter ben

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:47

Zojuist is Mies aan ons lijstje van vakantiegangers toegevoegd. Althans, als ze geen hertentamens heeft. Het word gezellig!

cloris

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:57

terpentijn schreef:
Erg jammer dat verder iemand gereageerd heeft op de foto van Jaopie die ik na veel moeite door iemand van het forum hier eb kunnen laten platsten. Ik had wel door willen kletsen zoals een vorrwaarde was, op dit forum,had ik te verstaan gekregen, maar wat valt er verder te kletsen, as niemand dat paard interessnt vindt? Waar moet ik het dan verder nog over hebben? Over mijn hoofdpijn? Of... tsja, 't is geen Anda, of Lusi, maar dat zei ik al. Vonden mensen geeen problem, want "er zitten hier ook mensen met Haffen (Haflingers)" Okee, dacht ik, dan kan ik er zeker wel op met mijn Tinker x Fries.
Nou zelfs na de foto echt helemaal niks.
Jammer, maar 't blijkt dus een echt WEL hel onder mekaar clubje... Veel plezier dan maar verder, onder mekaar. Noem het dan ook geen Barokke Paarden Forum...

Dit is een vrij lachwekkende vertoning aan het worden, het is pas intressant als jouw paard blz.lang besproken wordt, je moet jezelf niet zo zielig vinden, over je paard is niets dan goeds gezegd maar teruglezen is vrij lastig denk ik, adios dan maar he Slapen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:04

Jaaa Hyper! . Hopen dat Miesje ook mee kan!!! Echt GEWELDIG! Wie weet Gab (en misschien Ka) ook nog een dagje mee over de veluwe??? Nouuuu, ik zie het echt wel zitten hoor Haha! Haha! Haha! .

Goh, zit ik net op MP te kijken, zie ik dat de paarden van Mayke te koop staan? Een zwarte, en Gemelo? Jammer dat ze verkocht worden zeg.... maar zal vast een goede reden voor zijn Ach gut .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:11

Ow hihi, ik had julie nog niet over mijn flasbackdroom verteld he? Van de weke was ik het paspoort en mijn startkaart van schimpie kwijt. Nu gebeurt het regelmatig dat ik wat kwijt ben, dus ik raakte niet al te gestressed. Maar ik wilde het wel graag vinden. Ik had al in mijn auto gekeken, aangezien ik me niet kon herinneren dat ik ze na de laatste wedstrijd eruit had gehaald. Daar lagen ze niet. Maar goed, het was laat, en morgen weer een dag. Ik ga dus heerlijk naar dromenland, en devolgende ochtend, tijdens mijn slaap (je weet wel, zo'n slaap dat je niet wakker bent, maar je wel beseft dat je droomt) krijg ik een flasback. In mijn droom! echt mega grappig. Ik zag mezelf de envelop met paspoort en startkaart achter mijn reservewiel leggen (die hangt in mijn kofferbak) zodat hij wat uit het zicht lag. Toen schoot ik wakker, en wist ik het weer. Needless to say dat hij inderdaad daar lag. Erg apart, maar wel leuk Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:22

Verdorie... Zit ik alles bij te reageren, kan die de website niet vinden en weg tekst. En ik nog netjes mijn hele verhaal kopieeren, maar vergat dat ik nog wat had aangepast en een link had ingevoegd (die ik ook gekopieerd had Clown). Dus nu maar weer opnieuw...

Saida: Ik moet ook over de afsluitdijk... Dus hopelijk is het te doen idd! Mijn moeder brengt me eerst naar Midwoud, daar woont een vriendin van mij waar ik samen mee naar de hengstenkeuring ga. Vanaf haar huis gaan we eerst even naar haar paardjes, zij fokt met friese paarden (en daar kwam ik pas achter na drie jaar bij haar in de klas te hebben gezeten Tong uitsteken). Daarna gaan we door naar Leeuwarden. Ik heb er echt enorm veel zin in!

Heikedenise: Hopelijk wordt je weer snel beter! Wel lief dat je vriend je paardje nog even beweging gaat geven.

Mies_Apollo: Ik ga samen met me moeder op vakantie (het is trouwens uit met mijn vriend Tong uitsteken, maar dat had ik nog niet vermeld geloof ik Nagelbijten / Gniffelen). We hebben dat drie jaar geleden voor het eerst gedaan en het beviel wel. Laten we lekker mijn paps en me broertje voor het huishouden zorgen en voor de cavia en wij gaan genieten van de zon. Lekker hoor trouwens twee dagen school! Ik heb nu ook bijna geen school meer maar voor mij komt het afstuderen er aan en dat is ook hard werken.

Lisenka: Succes met de wedstrijd! Wel handig zo'n jurylid wat tips geeft. Laats bij ons bij de manegewedstrijden hadden we een jury die sommige mensen naar het juryhok toe riep en nog even tips ging geven Lachen. Dat vond ik best wel leuk van haar, want je leest soms wel dingen op je protocol dat je denkt ja wat moet ik ermee. Maar zij gaf echt goede tips. En ach dat moet kunnen bij fnrs-wedstrijden...

Prinslover: Het gaat idd weer goed met Atlas. Ik heb vorige week zondag voor het eerst sinds april op m gereden en hij was me echt heel erg aan het uitproberen. Maar vanaf volgende week ga ik op vrijdag weer met m lessen, dus dan kan ik weer lekker streng gaan zijn en m aan het werk zetten Tong uitsteken. Met Chico gaat het zo te horen ook goed! Wel lief van Benthe dat ze m voor je wil 'doorrijden' de komende twee weken. Dan kan je er net weer even iets zelfverzekerder opstappen en dat is voor jullie allebei wel goed idd! En die paardjes had ik ook al te koop zien staan op MP idd... Wist niet dat ze van iemand uit het topic hier waren...

Hier schijnt het zonnetje al weer lekker, en zo achter het raam zit je dan echt heerlijk Lachen. Wordt altijd helemaal vrolijk als ik het zonnetje weer zie! Zo meteen even de paardjes buiten zetten en daarna ga ik maar aan mijn schoolwerk beginnen. Ik moet maandag een portfolio met opdrachten voor Europeesrecht inleveren, en dat is best wel veel Boos!.

Ik kon het even niet laten... Nog maar 1 nachtje!!
Afbeelding
Toevallig de vader van het friese merrieveulen waar ik het laatst over had Tong uitsteken.
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 09-01-09 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:24

Utixo: Hahahaha grappig zo'n droom, heb ik ook wel eens idd. In je onderbewustzijn blijf je er dan toch wel aandeken en ineens komt het dan naar voren in een droom. Wel handig eigenlijk Knipoog, volgende keer als ik wat kwijt en ga ik maar gewoon slapen Tong uitsteken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:35

Benthe: echt weer iets voor jou die droom Haha! .Wel bijzonder trouwens, heb ik nog nooit gehad..

Esther: Super joh van Atje! En leuk weer lessen. Ga ik straks ook weer doen! Al 'les' ik nu een beetje bij benthe eigenlijk Clown
Paarden zijn niet van iemand hier op uit het topic... Ze zit hier wel op bokt geloof ik. Maar Saida uit het topic hier, is erg goed bevriend met haar, en ze is best 'bekend' onder de barokkies. Lachen