tsjillert schreef:oh nee me tekst weg had zo een leuk verhaal over mannen geschreven dat houden jullie nog te goedwat een gezeik zeg om een paar foto/s hoe oud ben je eigenlijk,
mss kunnen we samen eens wat gaan drinken zal ik je ook wat mooie foto laten zien
Sjaad hele mooie foto's! Ziet er netjes en ontspannen uit, toppie
Denise beterschap! Komt vast goed zondag, het wordt gewoon een leuke ervaring erbij!
Lisenka
Leuk om even te horen hoe het met je gaat! Fijn dat het rijden met Otto nu zo lekker gaat. Hmm onze binnenbak is ook best hard nu maar het is nog wel redelijk te doen. Je moet toch iets. Dink heeft geen ijzers dus die banjert lekker een paar uurtjes per dag buiten maar Suev krijgt allemaal van die sneeuw klompen tussen zijn ijzers dus die moet het helaas met de binnebak doen (eerst even los en daarna rijd of longeer ik hem nog). Madelief die bijrijdster klinkt goed, hoop voor je dat dat zo blijft gaan!
Chica als ik iemand voor je weet laat ik het je weten. Wat mogen ze precies allemaal met haar doen? Dan kan ik het bij ons op stal vragen voor je.
Michelle ik moest lachen om het verhaal over jouw kleine
Mijn pa was vroeger niet zo vaak thuis maar als hij er wel was zat ik ook onderhand aan hem vastgeplakt haha 
Nou mensjes ik ga zo maar weer werken, tis hier nu -9 echt niet normaal
Suevo was woensdag wat minder *ploing* als van t weekend, toen is hij echt als een raket te keer gegaan in de bak (ook met mij er op
) Hij was nog redelijk lekker te rijden! Heb woensdag ook nog even geschaatst maar dat was van korte duur, daarna had de hond (die uberblij met een andere hond aan t spelen was) haar voetkussentje gescheurd, het bloedde best erg dus ben ik maar naar huis gegaan met haar. Dus hopelijk kan ik van het weekend wel weer schaatsen. Heb nog een paar leuke winterpret foto's gemaakt (ook van Suevo) dus die houden jullie van mij te goed
ik ben in die 37 jaar dat ik hier woon 1x met mn paard de Hoge Veluwe op geweest...
Luxe!
Aah, arme Luna! Hoe is het nu met dr?
. Ik kan niet wachtennnn!
. En wat leuk dat je ook met Rints gaat!
! Gister weer op Chicky geklommen!!
Stappen ging heel goed, zo af en toe zwalkten we als 2 dronkenlappen over de hoefslag
Maar verder wassie braaf!!
Later een klein zweepje erbij gepakt, en die in de handen hebben was al genoeg! Meneer deed op het eind alles zo braaf!! (Hij heeft trouwens geen kick meer gegeven
haha) Benthe kon hem netjes laten aandraven, stappen, halt, en weer weg stappen
. Maar ik heb geen zin meer om opnieuw te uploaden. Ik ga zo douchen, eten, naar stal en werken.
.