Soeske: Wauw, wat een prachtige foto's zeg van je paardjes! Wat kan Goya steigeren zeg

Lindy: Mooie foto van je paardje met je instructrice erop! Jammer dat ie van jou niet gelukt zijn...
Mies: Encanto! Wat een knapperd zeg!

Whoeehoee! Zie ik net dat we weer kunnen quoten!!!

madelief88 schreef:Jasje is van Horka
Fijn dat het lekker ging met die vriendin!
Weekend is begonnen...!
Gaat alleen niet helemaal lekker met mn vriend&moi, zit te twijfelen of ik wel nog wil gaan samenwonen...
Dus denk dat dit niet zo'n leuk weekend gaat worden
Zondag wel les!
Ojee, balen zeg

Jolynn schreef:Goeiemoggel
Wat kan Goya hoog steigeren zeg!
Lindy, dat ziet er zeker goed uit, gaaf is dat he, als een ander je paard rijdt, en het ziet er dan zo uit.
Mijn vriendin, die Xantha nu rijdt, gaf Xantha gisteren tijdens de galop een snoepje.Ze pakte het aan en galoppeerde gewoon door, ik lag echt dubbel.
Spannend zo'n verhuizing Esss.
Gisteren belde mijn baas om te vragen hoe het met mijn arm gaat.
Ik vertelde dat ik maandag meer weet.
Hij wilde natuurlijk gewoon weten wanneer ik weer zou komen.![]()
Nou ik ben nooit ziek en verveel me rot dus als het kan ga ik echt wel, maar nu gaat het gewoon nog niet.
Hij wilde natuurlijk precies weten wat er gebeurd was en zei dat ik een gevaarlijk paard had, haha
Hij zei nog net niet dat ik niet meer mocht rijden maar doelde daar duidelijk wel op.
Hij heeft echt niets te klagen, ben echt nooit ziek en ik heb met mijn gebroken vinger ook gewoon doorgewerkt, eikel!
Jaa, het draait allemaal om geld he bij de baas.. Pff

Zo bij mij ging het rijden weer k.lote.. Helaas, was zelf ook niet echt in de stemming hoor, maar deed toch een poging door netjes in te vlechten enzo.. Alleen voelt ze het toch op de 1 of andere manier