Maartje_M schreef:Nee een nierdeken kan volgens mij ook voor het zadel lopen. Dit model noemen ze overal een quarter
Deze?
https://www.minihorseshop.nl/bucas-ther ... &520=13473
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maartje_M schreef:Nee een nierdeken kan volgens mij ook voor het zadel lopen. Dit model noemen ze overal een quarter
of dat voor de korte trainingen die wij hebben wel wat toevoegt

en BRAAF dat de baby was! Volgende keer roep ik mijn man even, maar stond zelf helemaal te stuiteren dus vond 1 keer wel genoeg
Maartje_M schreef:Ooooh jongens ik zat net op Lissy![]()
[ [url=m/McQNLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was een beetje aan het hangen, en toen gooide ik ineens mijn been erover heenen BRAAF dat de baby was! Volgende keer roep ik mijn man even, maar stond zelf helemaal te stuiteren dus vond 1 keer wel genoeg
![]()
Deze diva doet het trouwens ook echt heel goed![]()
[ [url=m/uoRDXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die eerste keer is magisch

misschien volgende week nog een keer. Vind dit wel fijn om gewoon met daglicht te doen

163,5
Maartje_M schreef:Ik was een beetje aan het hangen, en toen gooide ik ineens mijn been erover heenen BRAAF dat de baby was! Volgende keer roep ik mijn man even, maar stond zelf helemaal te stuiteren dus vond 1 keer wel genoeg
misschien juist nog wel meer omdat ik alleen was

Geen Spanjaard .. Ik moest wel écht weer even wennen met rijden, ik moest weer eens duidelijke hulpen geven ipv eraan te denken, wát een verschil!
Deze week nog een keertje gaan kijken

Hij laat mij in gedrag/karakter denken aan m'n vorige paard.
Ben benieuwd!