ingrid - ik zie de foto en info vanzelf wel tegemoet.
ellis - ik denk dat je knappe zwarte man wel een gespierde bink gaat worden hoor
ben ook wel benieuwd hoe die uitgroeid Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ook wel benieuwd hoe die uitgroeid
Wrs moet hij eerdaags weer en we gaan dan naar het WKZ. Afgelopen keer is hij emt mij meegeweest (2 weken terug) zodat hij een skon zien wat het nou helemaal was.... 
.
. Is nog wel wat blauw maar niet echt pijnlijk meer
.
.
. Ze is steeds wat vrolijker en ze eet weer bijna normaal
.
fijn he van die relaxte paardjes.. Voor de stalling moestn z'n ballies er dus af? Oh en ja hier moet alles wit geschilderd worden! Creme mag ook nog wel maar felrood dus weer niet 

ze zegt dat hij zeker potentie heeft om verder te komen
verder ziet Mabrouk er steeds beter uit, hij krijgt ook steeds meer energie haha, hij danst nu soms leuk in het rond, helemaal enthousiast
.
.
.
. Ze was heel blij toen we kwamen. Ze hinnikte heel hoog en blij toen ze ons zag/hoorde
. Daarna kwam ze meteen om lekker te knuffelen. Heb dus heerlijk geknuffeld en ze knuffelde ook lekker terug. Ze ziet er echt super uit
. Ze heeft nu een lekker rond hooibuikje
. Ze is ook weer goed gegroeid
. Ze voelt zich helemaal thuis. Ze reageert bijna niet meer als de rest vervelend doet
.
.
. Ze loopt netjes
.( tot zover ik er verstand van heb
).
.
.
, en op het veulentje van Ellis
.
. Al die veulentjes zijn gewoon leuk! Gelukkig waren er hier twee waar ik wel op moest stemmen (bij de hengsten) bij de merries heb ik maar alvast op Nouchka gestemt
, en die tweede moest ik ook kiezen maar ze zijn allemaal leuk!
.
.
. Ze is weer dik aan het worden
. Ze gaat maar weer op dieet. Hebben haar lekker gepoetst enzo. Toen kwam pap met het idee om de bijrijdster maar te laten rijden ( die was daar met andere paardjes bezig). Dus gevraagd of ze tijd had en dat had ze
. Het ging best goed
. Shaddy was wel lekker aan het uitproberen maar ze heeft het best goed opgelost
. Ze moest wel erg wennen, ze heeft eerst altijd op pony's gereden. Ze heeft daarom ook nog niet echt op haar houding gelet.Op mijn hyves komen de foto's. Ze vond het erg leuk en wil graag Shaddy vaker gaan rijden
.