anouk met heike gaat het super helemaal geen last van het rijden 2 weken geleden is de dierenarts weer geweest, en aankomende maandag moet ik weer bellen
ingrid - ik zie de foto en info vanzelf wel tegemoet.
ellis - ik denk dat je knappe zwarte man wel een gespierde bink gaat worden hoor ben ook wel benieuwd hoe die uitgroeid
Nouvel
Geplaatst: 29-10-10 09:03
ja, wel spannend, we wachten af! hij is nu pas 9 maanden dus hij heeft nog even om te groeien...
Zilfstar
Geplaatst: 29-10-10 12:57
Zo tijdje niet gereageerd hier. Wel meegelezen.
Heikedenise: Wat fijn dat het met Heike goed gaat zeg!!! Moet nog even een keer een verhaaltje maken voor de OP! Maar nu erg druk. heb ik er nog even tijd voor??
Nouvel: lekker koppie!!! Laatste foto vind ik erg leuk.
Moppielover: hoe is het emt je arm nu? Mijn zoon is de eerste keer dat ie geprikt moest worden (was 6) zo beroerd geprikt (6 a 7 buizen, beide armen moeten doen etc) dat ie er echt een trauma van heeft. Had 2 blauwe armen arm joch Wrs moet hij eerdaags weer en we gaan dan naar het WKZ. Afgelopen keer is hij emt mij meegeweest (2 weken terug) zodat hij een skon zien wat het nou helemaal was....
Wanda: Leuk te zien dat je weer af en toe meedoet...
Ellis: Ja, die bink van jou! Wat een beest joh. En die eigenwijze blik in zijn ogen. Geweldig! Ik had er niets over geschreven volgens mij maar dat vlakt niet uit dat ik de foto's erg mooi vindt weer.
Angela, volgens mij heb ik nu een berichtje gemist. Wat is er met je arm gebeurd? Hoe is het verder met je? Kun je weer een beetje meekomen met de je leeftijdgenoten?
wanda - je hebt nog wel even de tijd ik wil het topic af hebben als we op pagina +/- 450 / 480 zitten
moppielover
Geplaatst: 29-10-10 15:49
Anouk: Ik moest dinsdag bloed prikken en toen hadden ze erg beroerd geprikt. Mijn arm was erg blauw en pijnlijk . Verder gaat het nog niet goed, de moeheid blijft en lijkt niet minder te worden waardoor ik nog steeds maar weinig naar school kan
sorry meiden, maar heb ff weinig tijd. Hond van de week met 41 graden koorts, dus met spoed naar de dierenarts geweest en nu Bando ziek...
Nouvel
Geplaatst: 30-10-10 12:37
he vervelend zeg... sterkte!
Zitouna
Geplaatst: 30-10-10 12:47
Juangi ja als het eenmaal regent doet het het goed! Nu is het weer zonnig en 28 graden dus de afwisseling is op zich wel lekker fijn he van die relaxte paardjes.. Voor de stalling moestn z'n ballies er dus af? Oh en ja hier moet alles wit geschilderd worden! Creme mag ook nog wel maar felrood dus weer niet
Denise ja fijn hoor, ow ik zal je ook even pben voor die info enzo.
Angela ja hij begint echt een mannetje te worden zo die Mabrouk. Pfff wat een gedoe weer met dat bloedprikken, het blijft wel kwakkelen zo he, hopen dat de resultaten in ieder geval goed zijn! Veel beterschap ermee!
Ellis aah wat een leukerd is het toch, wel een echte slungel ja maar hij groeit vast nog wel vol
Anouk wat lief van Sam, jammer dat er geen foto van is!
Ingrid fijn toch nog even gereden ondanks de regen. Spannend dus misschien met Ashley!
Nati wat naar, veel sterkte ermee!
Hier gaat alles goed, het is weer prachtig weer dus da's mooi, lekker een paar keer gereden met Flavio, een keer samen met een Franse endurance amazone die helemaal weg van hem was, was toch leuk ze zegt dat hij zeker potentie heeft om verder te komen verder ziet Mabrouk er steeds beter uit, hij krijgt ook steeds meer energie haha, hij danst nu soms leuk in het rond, helemaal enthousiast
Ik heb zelf niet gemend maar mijn ex waar ik de paarden mee samen heb wel, en volgens hem is ze behoorlijk voorwaarts voor de kar. Ze wil graag hard. Ze zijn nu weer aan het mennen om te kijken hoe het met daglicht gaat. Als het goed is blijft ze nog een week weg. Ingrid.
Ingrid: Wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat zeg .
Net weer lekker bij Nouchka geweest . Ze was heel blij toen we kwamen. Ze hinnikte heel hoog en blij toen ze ons zag/hoorde . Daarna kwam ze meteen om lekker te knuffelen. Heb dus heerlijk geknuffeld en ze knuffelde ook lekker terug. Ze ziet er echt super uit . Ze heeft nu een lekker rond hooibuikje . Ze is ook weer goed gegroeid . Ze voelt zich helemaal thuis. Ze reageert bijna niet meer als de rest vervelend doet .
foto's zijn aan het uploaden.
Nouvel
Geplaatst: 31-10-10 14:36
hey, ben ik ook weer even!
fijn dat Flavio goed gaat! leuk dat ze weg van hem was, dat is altijd leuk om te horen!
Nouchka doet het goed, dat is fijn!
gaaf, ik heb een filmpje van vorige week tijdens het mennen, wel grappig om terug te zien, ik zie haar nooit van de zijkant... http://www.youtube.com/watch?v=YlGS0rPhuXo
Ben ook erg blij dat ze het zo goed doet . Wat een gaaf filmpje zeg . Ze loopt netjes .( tot zover ik er verstand van heb ).
Nouvel
Geplaatst: 31-10-10 14:54
dank je! ik vind 't echt grappig om het zelf ook eens te kunnen zien...
hier een filmpje dat we de galop aan het oefenen zijn, daar heeft ze heel veel problemen mee (spanning, vluchten), maar hier deed ze het toevallig echt super voor haar doen! http://www.youtube.com/watch?v=gkq_pBxIluI
Lastig he . Al die veulentjes zijn gewoon leuk! Gelukkig waren er hier twee waar ik wel op moest stemmen (bij de hengsten) bij de merries heb ik maar alvast op Nouchka gestemt , en die tweede moest ik ook kiezen maar ze zijn allemaal leuk!
Net lekker bij Shaddy geweest . Ze is weer dik aan het worden . Ze gaat maar weer op dieet. Hebben haar lekker gepoetst enzo. Toen kwam pap met het idee om de bijrijdster maar te laten rijden ( die was daar met andere paardjes bezig). Dus gevraagd of ze tijd had en dat had ze . Het ging best goed . Shaddy was wel lekker aan het uitproberen maar ze heeft het best goed opgelost . Ze moest wel erg wennen, ze heeft eerst altijd op pony's gereden. Ze heeft daarom ook nog niet echt op haar houding gelet.Op mijn hyves komen de foto's. Ze vond het erg leuk en wil graag Shaddy vaker gaan rijden .