Annash schreef:Ik ga vanmiddag naar Jan en Lisenka!
Leuk, gezellig!!
Heel veel plezier daar

En niet stiekem met een van hun veulens thuis komen he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:Annash schreef:Ik ga vanmiddag naar Jan en Lisenka!
Leuk, gezellig!!
Heel veel plezier daar
En niet stiekem met een van hun veulens thuis komen he
_Saida_ schreef:[
Mayke -> Dat bokken komt puur omdat ik óf mijn hulpen te hard doorgeef en zij mij dat even laat merken dat dit niet de bedoeling is.
Óf omdat ze iets moeilijk/zwaar vindt en zo even protesteert voordat ze gaat doen wat ik vraag.
Dat voor m'n sokken rijden viel nog wel mee, hoor!![]()
Lekker gewerkt?
Idra schreef:Ik ben vandaag naar een FEI wedstrijd gaan kijken in Hansbeke en heb er de Spaanse equipe bewonderd. Fuego was er om in een clinic mee te rijden (door Jan Bemelmans) en verder waren er nog 3 andere PRE's die met de kür meereden. Fuego had gisteren de GP Special niet gereden dus deed niet mee met de Kür. Ik vond de combinatie van PRE Jade met (knappe) ruiter Claudio Castillo de mooiste, zij behaalden iets van een 71% en daarmee een 4de plaats (na Jeannette Haazen, Marlies Van Baalen en Stefan Van Ingelgem). Hier kunnen jullie hem eens zien: http://www.youtube.com/watch?v=ID8pNdj6ce4
_Saida_ schreef:Mayke -> Ik durf heel zeker te zeggen dat het bokken niet met een pijnprikkel te maken heeft.
Het is idd uit joligheid, of omdat ik teveel hulp geef of omdat ze iets nog niet goed kan/moeilijk vindt.
Ze trapte toch al vaker naar m'n been als ik haar een schopje gaf of als ik een tik gaf met de zweep?
Puur uit protest of uit nijd, en dat was gisteren ook het geval.