lobke: van harte. mogen wij bar-bokkers ook komen volgende week? haha
sanne: oei, das ff balen. ja ze kunnen raar reageren op bareback. sam is er ook zo één, des is net het tegenovergestelde (gelukkig). maar de foto's mogen er zijn! wel mooi die bibop manenkam.
jolijn: al eens gedacht aan een msfc-er? bianca boonacker bijv. meet de hele paarderug op en geeft je dan een volkomen vrijblijvend advies. kost iets van een tientje of 7-8. http://www.2bone.nl. enne dat niet bijlezen/reageren mag ons allemaal wel gebeuren hoor hierzo. overigens reageer ik daar toch maar op ondanks dat je alleen de meiden hierzo noemt...
iloon: aahhh lekker joh zo'n vakantie. gaat vast goed komen. voor des staat een buitenrit in de drunense duinen ook snel op de planning zo gauw het goed weer is. eerste keer met sam destijds was ook superrelaxed. (relaxter dan tegenwoordig haha). gefeliciflap met je pa.
madelief: lekker zo wandelen in dit landschap. hier is het geen doen. enne weer een wii-bokker erbij? er loopt sinds vorige week een topic waarin afgesproken wordt om online te mariokarten. is echt een hot-item tegenwoordig. keertje tegen mij / ons? ik verlies online bijna altijd hihi
edit: nog ff me eigen verhaaltje.
vanmiddag effe lekker wezen schaatsen, deze keer op een opgespoten ijsbaan. is toch heel anders dan natuurijs, veel stroever. was wel een mooie grote en niet te druk. zaterdag nog een keer denk ik, nu kan het nog. denk dat ik des zaterdag ook maar eens mee naar de binnenbak neem, hij wordt nou wel erg sjaggie van het niksen
Laatst bijgewerkt door frankiej op 08-01-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt