Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Johan heeft foto's van ons gemaakt in een natuurgebied hier vlakbij en toen wilde ik voor de foto zonder zadel op haar gaan zitten, maar dat had ik nog nooit eerder gedaan.. Vaidosa schrok dus en maakte een paar rare sprongen en daar lag ik. Ik heb op het moment zelf niet eens gemerkt dat het gebeurde, maar nu doet het super veel pijn!
Moreno vind dat ook heel spannend als je er zonder zadel opkruipt!
Dat is ff een onverwachtte actie!! Daar schrik je dan wel ff van. Ik ben ook heel benieuwd hoe chico daarop reageerd. Ik ben al op een hele grote strobaal gaan staan en dan over hem heen hangen/leunen deed ie braaf! Maar ik had er al rekening mee gehouden dat ie het eng zou vinden
. Noujaa, hopelijk snel herstel met je vinger!! 
Hopelijk is het snel weer over! 
. Ik blijf heeeel ver uit de buurt van schaatsen en ijs
. Leuk hoor studeren aan de UVA, ik hoop dat alles goed loopt daar ook te kunnen beginnen in september. Maar dat kan alleen als ik in juni afstudeer, anders kan ik me geloof ik niet op tijd inschrijven....
.
. Hij stond nog heerlijk te spelen met de twee haflingers in het land er naast. Echt heerlijk om m weer zo te zien
.
hier is het helemaaal wit. echt mooi
.
en zover zitten we toch niet van elkaar vandaan:P
. Al hoop ik dat niet, want dat is zo lastig fietsen naar me werk!
*hihi! en Peet!*
bye bye!

En bij de hoogvliet was het helemaal wit. En hier niet haha:P

Maar wel fijn dat je goed geslaagd bent! En sluit me helemaal aan bij jouw mening over terpentijn. Ik had het niet beter kunnen typen
Ik ken er nog zo eentje trouwens, HC, misschien moeten die maar een met zn tweetjes gezellig gaan doen (ergens anders dan
niet hier!
)
Feliciteer je vriend maar namens mij, goed gedaan. Banjer groeit echt superhard. Met Jan gaat het ook goed. Sonrisa begint al meer op haar moeder te lijken. De fokker van Halley was onder de indruk van haar en van Querida. Querida gaat dit jaar waarschijnlijk mee naar de keuring. Altanera wordt wel al rustiger, maar met de hoefsmid ging het nog niet best. Ga eerst met haar oefenen om voeten langer te geven. Een studie in Amsterdam is voor jou natuurlijk ook beter te doen dan Dronten. Wel een gave stap hoor.
wat een gezeik zeg om een paar foto/s hoe oud ben je eigenlijk,
.