[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:55

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:19

Hej allemaal!

Ik heb al wel alles bijgelezen, maar reageren gaat nu helaas wat lang duren, dus sla ik een keertje over... Ik heb net namelijk mijn vinger zwaar gekneusd tijdens een shoot met Vaidosa Verdrietig Johan heeft foto's van ons gemaakt in een natuurgebied hier vlakbij en toen wilde ik voor de foto zonder zadel op haar gaan zitten, maar dat had ik nog nooit eerder gedaan.. Vaidosa schrok dus en maakte een paar rare sprongen en daar lag ik. Ik heb op het moment zelf niet eens gemerkt dat het gebeurde, maar nu doet het super veel pijn!
De foto's zijn gelukkig we mooi geworden!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:35

Lobke GEFELICITEERD!!! Go jij! Go jij!

Zasread oei,arme jij Ach gut Moreno vind dat ook heel spannend als je er zonder zadel opkruipt!
Gelukkig zijn de foto's wel mooi geworden....uhhh...zien? Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:36

Jeetje, san... Nagelbijten / Gniffelen Dat is ff een onverwachtte actie!! Daar schrik je dan wel ff van. Ik ben ook heel benieuwd hoe chico daarop reageerd. Ik ben al op een hele grote strobaal gaan staan en dan over hem heen hangen/leunen deed ie braaf! Maar ik had er al rekening mee gehouden dat ie het eng zou vinden Nagelbijten / Gniffelen . Noujaa, hopelijk snel herstel met je vinger!! Ach gut

Lobke: GEFELICITEERD!
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:28

Lobke van harte gefeliciteerd meid en nog vele jaartjes!

Sanne dat is even balen van je vinger Verdrietig Hopelijk is het snel weer over!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:32

sanne balen van je vinger hopelijk doet het snel minder pijn gelukkig wel een troost dat de foto's mooi zijn geworden dus we zijn erg benieuwd naar de mooie shoot

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:04

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:36

lobke: van harte. mogen wij bar-bokkers ook komen volgende week? haha
sanne: oei, das ff balen. ja ze kunnen raar reageren op bareback. sam is er ook zo één, des is net het tegenovergestelde (gelukkig). maar de foto's mogen er zijn! wel mooi die bibop manenkam.
jolijn: al eens gedacht aan een msfc-er? bianca boonacker bijv. meet de hele paarderug op en geeft je dan een volkomen vrijblijvend advies. kost iets van een tientje of 7-8. http://www.2bone.nl. enne dat niet bijlezen/reageren mag ons allemaal wel gebeuren hoor hierzo. overigens reageer ik daar toch maar op ondanks dat je alleen de meiden hierzo noemt...
iloon: aahhh lekker joh zo'n vakantie. gaat vast goed komen. voor des staat een buitenrit in de drunense duinen ook snel op de planning zo gauw het goed weer is. eerste keer met sam destijds was ook superrelaxed. (relaxter dan tegenwoordig haha). gefeliciflap met je pa.
madelief: lekker zo wandelen in dit landschap. hier is het geen doen. enne weer een wii-bokker erbij? er loopt sinds vorige week een topic waarin afgesproken wordt om online te mariokarten. is echt een hot-item tegenwoordig. keertje tegen mij / ons? ik verlies online bijna altijd hihi

edit: nog ff me eigen verhaaltje.
vanmiddag effe lekker wezen schaatsen, deze keer op een opgespoten ijsbaan. is toch heel anders dan natuurijs, veel stroever. was wel een mooie grote en niet te druk. zaterdag nog een keer denk ik, nu kan het nog. denk dat ik des zaterdag ook maar eens mee naar de binnenbak neem, hij wordt nou wel erg sjaggie van het niksen
Laatst bijgewerkt door frankiej op 08-01-09 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:09

Madelief: Veel succes met schaatsen Knipoog. Ik blijf heeeel ver uit de buurt van schaatsen en ijs Knipoog. Leuk hoor studeren aan de UVA, ik hoop dat alles goed loopt daar ook te kunnen beginnen in september. Maar dat kan alleen als ik in juni afstudeer, anders kan ik me geloof ik niet op tijd inschrijven....
Cloris: Hopelijk vind je snel iemand voor Alegra! Helaas dat ik niet genoeg ervaring heb...
Michelle: Hopelijk kan je lekker op vakantie in september! Hier in Nederland heb je niet echt veel zomer...
Zasread: Gelukkig alleen een gekneusde vinger... Al weet ik uit ervaring dat dat ook niet fijn is! Vooral als je telkens tegen dingen aanstoot! De foto's zijn idd wel mooi geworden Lachen.

Het was hier de hele dag echt vreselijk koud, en voor het eerst is het geloof ik niet gaan dooien... Gelukkig konden de paardjes nog wel even naar buiten. Atlas vond het wel heel spannend in de mist Knipoog. Hij stond nog heerlijk te spelen met de twee haflingers in het land er naast. Echt heerlijk om m weer zo te zien Lachen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:18

hm, esther, hier heeft het alleen gister rond een uur of 2 heel ff gedooid, meer niet

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:21

esther ja hoop ht ook! en zal wel ff lekker zijn Tong uitsteken hier is het helemaaal wit. echt mooi Tong uitsteken

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:25

De laatste dagen was het af en toe echt flink aan het dooien... Dat scheelde wel een flink stuk, konden we tenminste wel de bak gebruiken enz. Maar het was vandaag zo mistig, de zon kwam ook gewoon niet door. En idd het is hier ook helemaal wit... Nou ja op de landen dan en de bomen enz. Op straat en op de huizen enz niet Knipoog.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:41

Erg jammer dat verder iemand gereageerd heeft op de foto van Jaopie die ik na veel moeite door iemand van het forum hier eb kunnen laten platsten. Ik had wel door willen kletsen zoals een vorrwaarde was, op dit forum,had ik te verstaan gekregen, maar wat valt er verder te kletsen, as niemand dat paard interessnt vindt? Waar moet ik het dan verder nog over hebben? Over mijn hoofdpijn? Of... tsja, 't is geen Anda, of Lusi, maar dat zei ik al. Vonden mensen geeen problem, want "er zitten hier ook mensen met Haffen (Haflingers)" Okee, dacht ik, dan kan ik er zeker wel op met mijn Tinker x Fries.
Nou zelfs na de foto echt helemaal niks.
Jammer, maar 't blijkt dus een echt WEL hel onder mekaar clubje... Veel plezier dan maar verder, onder mekaar. Noem het dan ook geen Barokke Paarden Forum...

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:49

lobke: gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Gaat alles goed met Licor?

Ellis: Als ik je verhaal zo lees over het ziekenhuis klinkt het toch wel aardig positief. Wel fijn dat je nu toch iets meer mag gaan belasten. Het zal nog wel een lange weg worden denk ik maar het eerste begin is er in ieder geval.

Sanne: Beterschap met je vinger joh! Je zal wel flink geschrokken zijn.....

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:54

Terpetijn ik denk dat je even moet terug scrollen naar je foto,en als je daarna de posts die iedereen daarna geschreven hebt leest,zie je wel degelijk dat er een hoop mensen op hem én op jou hebben gereageerd....kijk maar eens terug!
Ik snap je punt niet helemaal geloof ik Verward
Laatst bijgewerkt door borderjay op 08-01-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:57

en nog iets...ik ben ook nog niet zo lang hier,en heb ook geen "echte" barokke maar heb een "gewone" kruising fries,en ik voel me van het begin af aan welkom hier,dus zal het dan ook soms niet een beetje aan jezelf liggen?
Als je ná de foto's van Japie de posts leest zie je dat verschillenmde mensen gereageerd hebben en je welkom hebben geheten,op hoeveel foto's van andermans paarden in dit topic heb jij gereageerd?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:22

Terpentijn ; Ik snap jou punt niet helemaal. aangezien er wel mensen zijn geweest die op jou jaopie hebben gereageerd! En we zijn helemaal niet moeilijk over barroke :S Ik had zelf een kwpn merrie en heb nu helemaal geen paard meer. En zit er ook gewoon vrolijk en gezellig tussen !
En iedereen is hier welkom :S

Esther, hier is het wel wit op de straten en de huizen Gaaaap en zover zitten we toch niet van elkaar vandaan:P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:31

Terpentijn: Ik snap je punt ook niet helemaal.... Ik heb ook gereageerd op de foto van je paard. En ik weet dat andere ook gereageerd hebben.

Michelle: Hahahaha echt grappig, we zitten idd niet ver bij elkaar vandaan. Maar zie je echt helemaal niks. Bij de paarden was het wel wit door de rijp zeg maar, maar sneeuw echt niet. Ach wie weet als ik morgen wakker wordt Nagelbijten / Gniffelen. Al hoop ik dat niet, want dat is zo lastig fietsen naar me werk!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:36

Frank -> Ik copieer het ook altijd, maar gisteren was ik ook foto's van internet aan het copieren naar mijn tekst toe, en tot 2x aan toe ging ik een pagina terug en was toen alles kwijt....... Stoom uit je oren

Nishada -> Wat een ontzettend leuk koppel zijn jullie zeg!

Esther -> Ik moet de afsluitdijk over, dus ik hoop maar dat ze goed strooien!

Denise -> Beterschap!
Hoe maak je een mooie hengstenvlecht?
Laat iemand je eerst helpen die het kan en dan zelf oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

Ilona -> Het is voor mij de eerste keer dat ik naar de HK ga, maar ik hoor overal op het FPF dat het elk jaar een groots spektakel is.
Vorig jaar heb ik het via filmloop gevolgd, en vond het toen al indrukwekkend, laat staan als ik er live bij ben!
Voor een weekje weg en betaalbaar kan je heel goed naar de Woody Ranch!
Ik ben er afgelopen zomer een week geweest en dit jaar gaan we weer een week, alleen mag dan Rintske mee!
Waarom proberen jullie niet in week 30 te komen? Dan ben ik er ook! Haha!
*ik zie net dat Karina het ook al zei Pling *hihi! en Peet!*
Gefeliciteerd met je paps!

Cloris -> Jeetje wat vervelend dat Alegra steeds zo'n terugslag heeft na de hoefsmid.
Hoe oud is ze nu?

Lobke -> Gefeliciteerd!
Afbeelding

Sanne -> Oei! Dat ging niet zoals gepland! En nu een zeer vingertje....
Beterschap ermee!
Mooie foto's van Vaidosa zo met die rijp!

Terpentijn -> Doei! Doei! Doei! bye bye! Doei, doei Doei, doei Doei, doei

Meiden, reageer gewoon niet meer op die zagende Terpentijn, want dat is juist de opzet van z'n posts.........
En nu verder met alle anderen (met en zonder barokkie) die wel gewoon normaal kan doen!

Gisteren m'n nieuwe dekens binnen gehad voor Rints!
Een helder blauwe en een helder rode met een hele stevige buitenkant omdat madam ze anders stuk schuurt.
Ze waren nu in de uitverkoop, dus moet ik alvast m'n slag slaan voor volgend jaar! Haha!
Dit jaar probeer ik het nog uit te zingen met de dekens die ik al heb.
Ze heeft er nu eentje op (een zwarte) waar ze al verschillende scheuren in heeft die ik dan weer dichtplak met ducktape.
Nog even en ik heb een astronautje! Haha!

Nog 2 nachtjes slapen!!!
Afbeelding

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:55

Ja saida dat is inderdaad het beste Lachen

esther ; dat was vanmiddag ook heel raar. ik ging boodschappen doen bij de hoogvliet en dat is echt nog geen 5min lopen vanaf me huis Tong uitsteken En bij de hoogvliet was het helemaal wit. En hier niet haha:P
Sloten waren ook helemaal dicht, zelfs van die gekke die met de fiets het ijs opgaan Lachen
Nou mij niet gezien Tong uitsteken

Ohh lobke trouwens gefeliciteerd! Zie het helemaal over het hoofd! Bloos

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:59

Hahaha die Rintske, ik zie het al voor me Cool Maar wel fijn dat je goed geslaagd bent! En sluit me helemaal aan bij jouw mening over terpentijn. Ik had het niet beter kunnen typen Haha! Ik ken er nog zo eentje trouwens, HC, misschien moeten die maar een met zn tweetjes gezellig gaan doen (ergens anders dan Tong uitsteken niet hier! Schijnheilig)

Ellis op zich wel goed nieuws van je voet, ik zou ook voorzichtig zijn maar ik denk als je goed naar je lijf luistert, het vanzelf goed komt. Prachtige foto's van Fifi trouwens, ze staat er daar super hoor! Daar wil ik ook wel eens vertoeven met Suevke Haha!

Loontje stoer dat je met Benthe en de paardjes op vakantie gaat, dat wil ik ooooooook!!

Verder weet ik het weer ff niet meer en ga ik ook mijn mandje opzoeken!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:06

Allereerst Lobke van harte met je verjaardag.

Sjaad: Urbino ziet er supermooi uit. Gaaf paard en lekker ontspannen zo.

Denise: Beterschap en heel veel succes zondag. Gewoon lekker van genieten en idd ervaring opdoen. Komt de rest vanzelf wel en niet zo'n stresskip spelen als ik altijd ben. Wat die hengstenvlecht betreft, tja kan ik je ook niet echt bij helpen. Hoe ik het ook bij Halley doe hij zakt altijd weer uit. Ik maak wel een hengstenvlecht, probeer zo strak mogelijk en zo dicht mogelijk bij de kam te vlechten. Na een paar vlechtjes doe ik er een elastiekje in. Zo blijft hij wel zitten.

Madelief: Eindelijk een bijrijdster voor Fuur. Ik hoop dat het blijft klikken.
Ik heb met Otto voor de vijfde keer in het M2 gestart. We hebben nu 3 winstpunten. We worden steeds meer een combinatie. Had echt niet verwacht dat ik daar rond zou komen. Binnen is hij heel kijkerig. Mijn eerste M2 wedstrijd heb ik hele stukken achterstevoren afgelegd. Clown Feliciteer je vriend maar namens mij, goed gedaan. Banjer groeit echt superhard. Met Jan gaat het ook goed. Sonrisa begint al meer op haar moeder te lijken. De fokker van Halley was onder de indruk van haar en van Querida. Querida gaat dit jaar waarschijnlijk mee naar de keuring. Altanera wordt wel al rustiger, maar met de hoefsmid ging het nog niet best. Ga eerst met haar oefenen om voeten langer te geven. Een studie in Amsterdam is voor jou natuurlijk ook beter te doen dan Dronten. Wel een gave stap hoor.

Ilona: Van harte met je vader. Gaat je vast wel lukken met Chico voor de zomer. Vind ik ook belachelijk dat je moet gaan betalen voor zo'n dier. Wel zielig.

Peet: Gaaf les van Loes Corsel. Is hier in het Noorden heel bekend. Laat je weten hoe het is geweest?

Michelle: Gaaf hoor, lange teugelles. Lijkt mij ook heel leuk, maar ik wil al zoveel Haha!

Cloris: Hou mijn ogen en oren voor je open. Je weet nooit hoe een balletje kan rollen.

Sanne: Oei, dat is pijnlijk. Wel gaaf dat je eerste autorijles goed is gegaan. Bij wie les je? Kan ik extra opletten op de weg Haha!

Terpentijn: Jammer dat je het zo voelt. Volgens mij is dit het gezelligste forum van bokt. Juist omdat niemand aangekeken wordt op zijn of haar paard. Er zijn hier mensen van alle leeftijden en zelfs Frank voelt zich hier thuis.

Saida: Ben jaren terug op de hengstenkeuring van het Friese paard geweest. Rosanna Hofman, degene die zingt terwijl ze op haar Fries rijdt, was een vriendin van mij. Met haar ben ik toen meegeweest. Ben toen ook nog met mijn fjord meegeweest op trainingskamp bij het Fries Paardencentrum toen nog op de oude locatie in Drachten. Weet trouwens zeker dat degene die daar heengaan helemaal uit hun dak gaan. Ik vond het in elk geval toen fantastisch.

Hier heb ik ook last van de vorst. Zelfs mijn binnenbak is bevroren en de paarden die in de manegehal staan moet ik nu met emmertjes watergeven. Niet fijn. Gelukkig kan ik in een manege in de buurt wel terecht. Aan de andere kant zit ik er ook over te denken om de ijzers onder te binden. Ik heb echter altijd wat en moet er niet aan denken dat ik hier de paarden dan niet meer kan doen. Dilemma, maar het gaat wel steeds meer kriebelen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 00:34

Dank jullie wel allemaal!!!!!!!!!!! Kusje

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:16

oh nee me tekst weg had zo een leuk verhaal over mannen geschreven dat houden jullie nog te goed

Knipoog wat een gezeik zeg om een paar foto/s hoe oud ben je eigenlijk,
mss kunnen we samen eens wat gaan drinken zal ik je ook wat mooie foto laten zien
Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:31

Pfff, ik probeer bij te lezn, maar dat gaat echt niet hoor. Het is ook al laat. Maar ik verdenk jullie ervan dat jullie zo snel mogelijk bij de 500 willen zijn
!

Ik heb vandaag de rest van de foto's binnen gekregen, zitten enkele erg leuke tussen. Als ik morgenoctend zin heb zal ik er eens wat uitzoeken en uploaden.

Ik heb ook mega veel zin in de vakantie. Ik denk dat ik sowieso van te voren nog wel een ritje Drunense Duinen maak, of een endurancerit. Wat betreft Chico, die is echt wel klaar voor die tijd. Utixo heb ik ook maar een keer of 3 mee naar buiten genomen, en toen op de trailer gezet en naar de Veluwe gegaan Lachen.

Ik ga zo even surfen, maar wil eigenlijk wel een omgeving met veel uitijmogelijkheden. Bij Otterloo mag je toch ook het Nationaal park in tegen betaling? Trainingsstal van Laar (de oude Mossel) is weg daar.

Borderjay; waar woon jij dan precies? Otterloo is niet zo heel groot, en ik meen heel het dorpje toch al wel gezien te hebben.