Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze hadden regen beloofd.. maar had beter bbqspul kunnen kopen
haha
Krijg ik altijd aan t eind van de vakantie.
.
flavio is ook altijd heel nieuwsgierig naar kinderen. Leuke foto! 
. Soms heel leuk, soms ook niet
. Wat eng met die honden... Was ook een keer op het strand, toen er een hond kwam. Chico ging zowat zitten, maar bleef super braaf bij me! Fijn dat het goed is afgelopen!
Jeeeeeeejjjjjj
. Echt SUPER wijffie, gefeliciteerd met je wp!! Gaat echt lekker met de wedstrijden. Jullie zijn er ook poepie sjiek uit telkens!!
Wat een scharminkeltje nog idd!! Maar wel leuk koppie erop
. Ben nu ook wel heeeel benieuwd naar zn gangen
. Dat moet wat beloven!!
. Lekker hoor!! Xantha ook weer blij je te zien?!
. Met zulke luchten... tsja, weer is wat anders hihi!
Gaaaaaaaaaaaf.. Lijkt me ook leuk om te doen
. Veel plezier!!! En hopen dat je je droom jurk vind! Ook leuk van Hincapie en de wedstrijd. SPannend
hahahahaha.
. Knappe Furia!! Weer een grote stap overwonnen!!
. Maar gelukkig niks aan over gehouden!
! Geniet ervan!
. Je hebt er ook wel een fijn zadel opliggen volgens mij
!
. Maaaaaaar volgens mij was het echt de moeite waard
. Wat is die Sanne toch goehoeeed met dr camera!!!! Die schiet echt prachtige plaatjes
. We zijn het park in geweest in het spaans (geel en rood
) . En daarna nog het strand op in het zwart
. Zaten super mooie tussen. Mocht er maar een paar zien hihi. Maar die waren leuk
. Ben zoooo benieuwd naar het eind resultaat!
, zag ook een superfoto van Chico voorbij komen en een dressuur-fries
netjes hoor!
Jolynn schreef:Welkom Mayke!!(ik heb nog eens een les bij jou gereden, was heel leerzaam)
En natuurlijk Karina, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een plaatje!!!!
Ik ben lekker uitgerust en ga van de week weer eindelijk rijden!!
En hopelijk kan ik het nu een tijdje doorzetten zonder weer iets te krijgen waardoor ik niet kan rijden!!
Vanaf nu weer blijven bij reageren!!
jus schreef:Haha alle families hebben wel wat , ik ben totaal geen handelspersoon , mijn zwager is nog vrijgezel , in topic 2 heb ik weleens een foto gezet van hem , stallen zijn van hem.
Utixo schreef:Ik ga misschien vannacht, en anders morgen in de middag bijlezen en reageren, maar afgelopen vrijdag is Banto S Biko goedgekeurd en heb ik hem gelijk opgehaald uit Belgie. De grote slungel is dus gekocht.
Als ik morgen tijd heb volgen er foto's!
Hij is inderdaad nog een slungeltje, maar als je die benen ziet kan het nog een behoorlijke vent worden
Ben wel heel benieuwd hoe hij loopt!
Wanneer gaan jullie weer wedstrijden starten?
Hoe heeft de dierenarts dat dan zo fout kunnen doen?
, die foto van jou en Chico is ook mooi 

Heb toch een paar prachtpaarden op de foto mogen zetten!! Als eerst een heel schattig vosje, genaamd Sjaak
Daarna een schitterende Fries. Echt zo'n gaaf beest. Hij was wel 1.74 en daarbij ook geen scharminkel, maar ook nog een lekker breed!! En toen natuurlijk X-tremo van Yenneke
Oh, dat is toch zo'n plaatje
Echt heel fotogeniek (als hij er zin in heeft
) Liep ontzettend fijn onder het zadel en dat kleurtje!! Echt heel gaaf
Chico heeft zich weer uitermate goed ingezet als fotomodel en hij vond Johan reuze interessant
Het zijn weer prachtige plaatjes geworden
)
Ik moet ook nog steeds afspreken met Sanne..... *schaam*