[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:37

Ohja moet dit ook nog even kwijt!!!
ik ga dinsdag naar een bruidszaak jurken kijken!! Echt zoooo gaaf! Kan echt niet wachten!! Ben zo benieuwd hoe het staat!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 19:48

Karina, Fijne vakantie! Gave foto's.

Frank, hopelijk blijft t vliegennetje nog heel!

Thanx Lakshmi. Bij jullie erg broeierig warm geweest..
Balen van die verkeerd geplaatste injectie.

Prinslover, wat een supermooie foto van jullie *D

Mies_Apollo, ziet er goed uit!

Madelief, gaaf dat je Furia zo goed voor elkaar hebt, nu Cloris kwam kijken.
Blijf maar lekker op je roze wolk :D

Saida, t ziet er idd hobbelig uit maar in de kliniek zeiden ze dat t meeviel.. ze zien vaker nog slechtere (tinker)huiden.
Alleen die bult bij de peesschede is dus de boosdoener zeg maar..
T is ook best lastig uitleggen zoiets dus kan me voorstellen dat ik t niet helemaal duidelijk had neergezet :D
Woei, Rintske dus een bok(t)Sessie gegeven.. gelukkig niet over de kop gegaan.
Van harte met je 13 jaar getrouwd *\o/*

Laulau, dat gras is zeker belangrijker haha.. normaal staat ze er dag en nacht op en nu maar een poosje.
Jammer dat de pony hoestte en snot had. Cool dat je ma t zo goed deed met Hincapie.
Spannend dat je je opgegeven hebt voor de wedstrijd :)
En ook erg leuk om jurken te kijken en te passen, have fun!

Vanmiddag op stal geweest. Flan op een weitje gehad en roosje + gvr ook op afgezet stukkie. Jan is eerst gaan rijden op Leen.
Maar die zit beetje met zijn rug dus hebben we maar gewisseld. Was wel erg leuk. Leen was erg van de frisses ondanks de hitte 8-)
Dus even genoten. Flan keek toe haha.. Ze zag nog een ander paard aan de andere kant van t lijntje en die draafde op haar af..
dus zij spoot even in draf weg en dat zag er best goed uit +:)+ maar t mag natuurlijk nog niet..
Na t rijden t hele spul verzorgd en voorzien van bepaalde middelen.. en naar huis en daar eerst in t zwembad gesprongen..
Net hutspot op :+ Ze hadden regen beloofd.. maar had beter bbqspul kunnen kopen _O-

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:18

Ik ga zo toch lekker feest vieren met een clubje :D :+

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:18

Haha hutspot met dit weer das weer eens wat anders haha...
Fijn dat flan bij het kleine stukje draf niet verkeerd liep! Nou maar blijven duimen he!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:19

Uiteindelijk smaakte t nog wel aardig ook :+
We blijven zeker duimen voor Flan.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:26

Haha ik vind hutspot toch echt meer voor in de winter, in de sneeuw en lekker voor de haard zittend haha...
De peen is nu voor mijn paard :P haha

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:29

Daar heb je gelijk in. Alleen toen ik de boodschappen deed gaven ze nog zoveel regenkans op dus toen had ik al helemaal zo'n herfstgevoel :+ Krijg ik altijd aan t eind van de vakantie.
Je paard boft maar... Flan krijgt zelden peen. Die moet t doen met wat vazuintjes. Zij wordt al gauw dik van de lucht en t niet veel werken van de laatste maanden.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 20:46

@Saida, gefeliciteerd met jullie trouwdag. :D
Wij waren 13 augustus al weer 16 jaar getrouwd!
En stoute Rints, om zo te bokken!

@Laura, wij zijn naar Drenthe geweest, heerlijk (helaas zonder paard, je kunt daar zoooo lekker rijden)

Wat leuk dat je al naar een jurk gaat kijken, dat is zo leuk!!
Ik heb toen van alles gepast, ook wat ik absoluut niet mooi vond.
We hebben toen zo gelachen! ;)

Ben vandaag nog even naar Xantha geweest om een knuffel te geven.
Ik had niet zo veel tijd want de hond werd thuisgebracht na zijn logeer partij, hij was weer blij!!
Gisterenavond Harry opgehaald en alles is nu weer compleet! :j

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:06

laura wat gaaf!!! Dat lijkt me zooo leuk om te doen!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:31

Ik ga misschien vannacht, en anders morgen in de middag bijlezen en reageren, maar afgelopen vrijdag is Banto S Biko goedgekeurd en heb ik hem gelijk opgehaald uit Belgie. De grote slungel is dus gekocht :).
Als ik morgen tijd heb volgen er foto's!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:52

Annash: haaaallo he, dat is nogal wat, en dat zonder papieren.. Hier is het dan toch wel goedkoop zeg...

Ilona: ze voelen het toch aan ofzo he :) flavio is ook altijd heel nieuwsgierig naar kinderen. Leuke foto!

Jus: zo jij bent in een goede familie terechtgekomen daar ;)

Saida: hij wordt zowieso al twee keer per dag gedoucht (met deze hitte moet dat ook echt wel..) en als ik het vies zie probeer ik het ook steeds even schoon te wassen.. Probleem is dat het hier zo zanderig en stoffig is dat het eigenlijk onbegonnen werk is, vandaar die wondspray juist om het vuil een beetje buiten te houden :s lastig... maar het lijkt al beter te worden. Naar inderdaad hier die DA's, ik was er zelf toen niet bij omdat ze hier komen wanneer ze willen en dan ook binnen 5 minuten weer weg zijn, kan best dat hij dezelfde spuit gebruikte als hij voor Flavio heeft gebruikt.. Gefeliciteerd met je trouwdag!! Kan je afbeelding niet zien?

Laura: hehe jij jezelf een beetje met wondspray onderspuiten... Mm nou weet ik iig dat ik dat niet ga proberen :p Wat leuk voor trouwjurken kijken!! Ik zal ook moeten volgend jaar, maar ik haal er wel lekker een uit nederland want hier hebben ze zulke lelijke kerstboomjurken... Jammer dat die pony ziek was, maar wel goed van Hincapie dat ie zn best heeft gedaan :)

Heb vandaag even over het strand gereden met Flavio, eerst was hij niet vooruit te branden en toen ik hem eindelijk in een vlot drafje had kwam er een roedel wilde honden achter ons aan! gelukkig is het goed afgelopen...

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:01

Citaat:
Jus: zo jij bent in een goede familie terechtgekomen daar

Haha alle families hebben wel wat , ik ben totaal geen handelspersoon , mijn zwager is nog vrijgezel , in topic 2 heb ik weleens een foto gezet van hem , stallen zijn van hem.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:03

Op verzoek van Ilona hierbij wat Frío-spam! :D

Op 1 hand rijden is nog best lastig! :+
Afbeelding

Frío loves the camera 8-)
Afbeelding

Foto's zijn trouwens gemaakt tijdens onze eerste doma vaquera les. Het is duidelijk dat er nog hard geoefend moet worden. Dus dat gaan we doen.
Frío heeft trouwens aanzienlijk meer talent dan ik :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:03

Lakshmi: Hihi, jaa, ze voelen alles :D . Soms heel leuk, soms ook niet _O- . Wat eng met die honden... Was ook een keer op het strand, toen er een hond kwam. Chico ging zowat zitten, maar bleef super braaf bij me! Fijn dat het goed is afgelopen!

Mies: *\o/* Jeeeeeeejjjjjj :D . Echt SUPER wijffie, gefeliciteerd met je wp!! Gaat echt lekker met de wedstrijden. Jullie zijn er ook poepie sjiek uit telkens!!

Benthe: Ik heb hem gezien!!! :D Wat een scharminkeltje nog idd!! Maar wel leuk koppie erop *D . Ben nu ook wel heeeel benieuwd naar zn gangen :D . Dat moet wat beloven!!

Debby: Lees dat je naar Drenthe bent geweest :D . Lekker hoor!! Xantha ook weer blij je te zien?! *D

Jellie: Haha, hutspot _O- . Met zulke luchten... tsja, weer is wat anders hihi!

Laura: :# Gaaaaaaaaaaaf.. Lijkt me ook leuk om te doen :D :D . Veel plezier!!! En hopen dat je je droom jurk vind! Ook leuk van Hincapie en de wedstrijd. SPannend :D

Jan: _O- hahahahaha.

Madelief: Haha, ik wordt gewoon vrolijk van jouw berichtje :D :D :D . Knappe Furia!! Weer een grote stap overwonnen!!

Saida: Oh oh... eng hoor!! Heb het toen ook met die fries gehad... vond het erg schrikken := . Maar gelukkig niks aan over gehouden!
Gefeliciteerd met het 13 jaar huwelijk :D ! Geniet ervan!

Edit: Branka hahha, leuke foto's!! Frío kijkt super blij op de 2e foto :D . Je hebt er ook wel een fijn zadel opliggen volgens mij :) !

Zoooo net terug van de gezellige fotoshoot. Gezellig Sanne en Johan weer gezien! Wat een voorbereidingen pff haha! Vanaf 3 uur bezig geweest, en nu net een uurtje thuis :O . Maaaaaaar volgens mij was het echt de moeite waard :D :D . Wat is die Sanne toch goehoeeed met dr camera!!!! Die schiet echt prachtige plaatjes :~ . We zijn het park in geweest in het spaans (geel en rood :D ) . En daarna nog het strand op in het zwart :D . Zaten super mooie tussen. Mocht er maar een paar zien hihi. Maar die waren leuk :D . Ben zoooo benieuwd naar het eind resultaat! ;)
Sanne, nogmaals BEDANKT!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:11

Moest van die 2e foto ook vreselijk lachen. Hij lijkt echt helemaal in de camera te willen klimmen :D
Zadel ben ik inderdaad erg blij mee. Ik vind het heerlijk zitten. Niet hard zoals het vooroordeel schijnt te zijn. Is n.l. een Stübben.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:30

Karina wat een heerlijk snoepje is het toch *D, zag ook een superfoto van Chico voorbij komen en een dressuur-fries ;) netjes hoor!
Fuur deed idd vanmorgen waanzinnig zijn best maarrrrrrr Madelief heeft eigenlijk nog veel meer haar best gedaan, top-koppel is het.
De zwarte parel Rinske had hele andere plannen vanmorgen en heeft mij wat grijze haren bezorgd, liep gek te bokken en vergat gewoon echt haar voorbenen, het was zo'n raar gezicht en ik schrok me rot toen ze ineens op haar knieen zat, gelukkig kon Saida goed blijven zitten en voor we het wisten stond mevrouw alweer pfffff paarden? raar volk af en toe hoor :+

Branka, komt goed, het was trouwens een aanloopje om met de garrocha te rijden en daarbij zijn we idd eerst begonnen om met 1 hand te rijden, het zweepje moest het idee geven dat ze de andere hand niet even 123 naar de teugel kon gooien, indenken dat dat zweepje 3.75mtr lang was. Volgende keer doen we weer een stapje verder 8-)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:37

Ik moet bekennen dat ik er al zin in heb! Maar ik ga eerst met maar even heel hard oefenen met de longeerzweep. Moet bekennen dat ik achteraf blij was dat de garocha niet mee kon. Dit was al lastig genoeg.
Twijfel alleen over een ITP topic. Foto's delen is leuk, maar op rijtechnisch commentaar zit ik niet te wachten aangezien de meesten niet snappen wat ik aan het doen was en dus zeker niet snappen hoe lastig het is.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:31

Jolynn schreef:
Welkom Mayke!!(ik heb nog eens een les bij jou gereden, was heel leerzaam)
En natuurlijk Karina, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, wat een plaatje!!!!

Ik ben lekker uitgerust en ga van de week weer eindelijk rijden!!
En hopelijk kan ik het nu een tijdje doorzetten zonder weer iets te krijgen waardoor ik niet kan rijden!!
Vanaf nu weer blijven bij reageren!! :P

heee wat leuk, Volgens mij sta je op mijn site op Nombrado toch?

Je was toen net bezig om Xantha zadelmak te maken volgens mij? Gaat het goed met haar?

gr mayke

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:34

hee Saida

gefeliciteerd met jullie trouwdag en ik reed je gister nog wel zowat voor de sokken :D

Wat is er toch met Rinske? die bok perikelen? Ben ik helemaal niet van haar gewend

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:43

jus schreef:
Haha alle families hebben wel wat , ik ben totaal geen handelspersoon , mijn zwager is nog vrijgezel , in topic 2 heb ik weleens een foto gezet van hem , stallen zijn van hem.

doe nog maar een foto van hem een keer... 8-)
volgens mij zitten er hier heel wat vrijgezelle dames, die best eens een stage in spanje willen lopen :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:29

Volgens mij sla je de spijker op zijn kop :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 09:58

Utixo schreef:
Ik ga misschien vannacht, en anders morgen in de middag bijlezen en reageren, maar afgelopen vrijdag is Banto S Biko goedgekeurd en heb ik hem gelijk opgehaald uit Belgie. De grote slungel is dus gekocht :).
Als ik morgen tijd heb volgen er foto's!

Ik heb hem ook gezien :D Hij is inderdaad nog een slungeltje, maar als je die benen ziet kan het nog een behoorlijke vent worden :j Ben wel heel benieuwd hoe hij loopt!

Madelief: Oh, wat heerlijk dat het zo lekker ging met Furia! Vaak als je het dan aan iemand wilt laten zien lukt het juist niet. Dus wel extra fijn dat je het met Beda hebt kunnen delen :j Wanneer gaan jullie weer wedstrijden starten?

Branka: Leuke foto's

Laura: Leuk!! Dat lijkt me echt fantastisch, allemaal verschillende bruidsjurken passen. Volgens mij voel je je dan zo mooi :D

Karina (en Gabriella dan ook toch) : Een fijne vakantie!!

Martine: Gedsie, arme Darius :(:) Hoe heeft de dierenarts dat dan zo fout kunnen doen?
Flavio is echt zo mooi!

Heidi: Kelly hier in het topic kan je ook wel vertellen hoe Llano er nu bij staat, want die ziet hem elk weekend ;)

Ilona: Waarom heb je mij laten komen ;), die foto van jou en Chico is ook mooi :j

Mies: Zo, Shannon liep wel lekker zeg :D

Saida: Weet je ook waarom Rintske zoveel bokt met rijden?
Gefeliciteerd met jullie 13 jaar!

Jellie: Hutspot in de zomer :=
Volgens mij heb ik wat gemist, wie is Leen?

Oh, wat heb ik gisteren toch gesmult :9 Heb toch een paar prachtpaarden op de foto mogen zetten!! Als eerst een heel schattig vosje, genaamd Sjaak := Daarna een schitterende Fries. Echt zo'n gaaf beest. Hij was wel 1.74 en daarbij ook geen scharminkel, maar ook nog een lekker breed!! En toen natuurlijk X-tremo van Yenneke *D Oh, dat is toch zo'n plaatje :+: Echt heel fotogeniek (als hij er zin in heeft ;) ) Liep ontzettend fijn onder het zadel en dat kleurtje!! Echt heel gaaf :j
En toen op naar Ilona :):) Chico heeft zich weer uitermate goed ingezet als fotomodel en hij vond Johan reuze interessant := Het zijn weer prachtige plaatjes geworden :D

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:28

Karina, wat is hij mooi!!!! Fijne vakantie!

Ilona; Jullie kunnen zo in een James Bond film!!!!!
Branka, leuk aan de DV.
Jus; Ik vind het schimmelje ook erg leuk!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:52

Ik ga vanmiddag naar Jan en Lisenka!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 10:58

Laura -> Hincapie is toch nog hengst?
Wat voor wedstrijd ga je dan met hem rijden? Onderlinge? (gewoon nieuwsgierig..... :o )

Jellie -> Nou idd, ik heb gisteren weer flink wat bokken uitgezeten met die rare merrie van me.
Komt omdat ik óf mijn hulpen te hard doorgeef, óf omdat ze er onderuit probeert te komen omdat ze iets moeilijk/zwaar vindt.
Maar dat komt wel goed, we gaan er weer lekker mee aan de slag. ;)
Vreemde combinatie; mooi weer, zwembad en dan hutspot eten..... hahaha! :D

Debby -> Jij ook nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Benthe -> Gefeliciteerd met je grote slungel!
Ben benieuwd naar de foto's!

Martine -> Niet zo netjes als die DA het zo heeft gedaan, maar het gebeurt wel vaker.
Ik heb het ook eens gehad met mijn kat, toen voelde ik een korstje in haar vacht wat ik eruit probeerde te krijgen.
Toen het loskwam spoot er in ene alles pus uit, echt goor!
Het moet echt heel veel pijn hebben gedaan, maar m'n kat bleef heel rustig op m'n schoot liggen toen ik het schoon ging maken.

Branka -> Wat leuk om jou en Frío weer eens op de foto te zien!

Ilona -> Oeh ja de fotoshoot! :o Ik moet ook nog steeds afspreken met Sanne..... *schaam*

Beda -> Ik heb nog wel wat haarverf voor je, kan je die grijze haren even wegwerken die Rints je heeft bezorgd, hahaha! _O-

Mayke -> Dat bokken komt puur omdat ik óf mijn hulpen te hard doorgeef en zij mij dat even laat merken dat dit niet de bedoeling is.
Óf omdat ze iets moeilijk/zwaar vindt en zo even protesteert voordat ze gaat doen wat ik vraag.
Dat voor m'n sokken rijden viel nog wel mee, hoor! :D
Lekker gewerkt?

Sanne -> Maak ons even nieuwsgierig met je mooie plaatjes van Chico!
Wat dat bokken betreft; zie mijn reactie op Mayke. ;)

Shanna -> Veel plezier bij Jan en Lisenka!