Gefeliciteerd!
heidi: Die filmpjes zijn wel heel herkenbaar! Wat is hij mooi wit trouwens!
Madelief: Ik moest weer is naar school, en dacht lekker vanmiddag naar de paarden te kunnen in de zon, mag ik het verslag gaan maken en zit ik dus weer lekker binnen achter mn computer
Heb je een rustige en een ego boost route op je werk

parties: Zo wil ik ook wel weer 19 worden!
Nou ga maar is aan dat idiote verslag beginnen zodat ik hopelijk morgen naar de paarden kan.
Heb trouwens voor 5 euro een leren halster van een vriendin kunnen overkopen, dag 1 ingevet, dag 2 gepoetst, dag 3 met een speciaal goedje gepoetst en dag 4 weer ingevet en tadaaa zo goed als nieuw!
En ik had 4 licht blauwe bandages overgekocht en die zijn ook binnengekomen vandaag
Alleen nu nog een paard om alles op te doen
Zijn er al afspraken over t meeten die ik heb gemist?
) en je Grytsje dus echt als je eigen mag beschouwen, snap wel dat je graag haar echte eigenaar wil zijn, maar wil je er anders mee stoppen oid?
En zondag dus ook naar de Iberische dag, meeten

Heeeeeeerlijk om jong te zijn
dit laatste wel met een blij gezichtje !
).
) en ratten gehad. Hihi, een husky. Daarvan heb ik er 2 gehad, maar jammer genoeg verdwijnt die mooie kleur na een tijdje. Omdat deze nog jong is, zoekt ie van alles uit, is lekker fit, maar vind mijn nek het aller leukste plekje om lekker uit te rusten of te slapen. Hij heeft net al wat lekkers uit me hand gegeven, vind ze altijd zo leuk
. Kan me wel voorstellen hoor, de meeste vinden ratjes viese beesten, maar als je er aan gewend ben, dan zijn ze ongelovelijk schattig. Die staart is helemaal niet vies