[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:55

Ilona: ik weet nog steeds niks, zodra ik iets weet ben je de eerste die het hoort!
Gefeliciteerd!

heidi: Die filmpjes zijn wel heel herkenbaar! Wat is hij mooi wit trouwens!

Madelief: Ik moest weer is naar school, en dacht lekker vanmiddag naar de paarden te kunnen in de zon, mag ik het verslag gaan maken en zit ik dus weer lekker binnen achter mn computer Boos!
Heb je een rustige en een ego boost route op je werk Knipoog

parties: Zo wil ik ook wel weer 19 worden!

Nou ga maar is aan dat idiote verslag beginnen zodat ik hopelijk morgen naar de paarden kan.
Heb trouwens voor 5 euro een leren halster van een vriendin kunnen overkopen, dag 1 ingevet, dag 2 gepoetst, dag 3 met een speciaal goedje gepoetst en dag 4 weer ingevet en tadaaa zo goed als nieuw!
En ik had 4 licht blauwe bandages overgekocht en die zijn ook binnengekomen vandaag Haha!
Alleen nu nog een paard om alles op te doen Vork

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:00

Ilona: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:04

Mies-Apollo: Haha! Baron is heerlijk met poetsen.
hij heeft een mooi dun huidje en dun in zijn haar waar amper vuil op blijft zitten
je poets het snel eraf en hij is aardig schoon in zijn stal.

Als ik hem heb gewassen lijkt het net dat ie zilver is Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:12

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! !!!ILONA, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Sorry hoor, maar ik heb jammer genoeg geen tijd om iedereen bij te reageren dus even een egoberichtje voor een keer. Duivel
Ik heb het heel druk met verpleegster zijn en alle gewone taken.
's Morgens ben ik op stal, geef ik Cipke de antibiotica en daarna gaan ze lekker een uur of 2-3 naar buiten de bak in.
's Middags heb ik dan tijd voor andere dingen zoals gisteren rijles en vandaag een stal bezichtigen.
En dan 's avonds ga ik weer naar stal om Cipke de antibiotica te geven en Grytsje te longeren.

De boer vertelde dat als er veel leven in het veulen zit er dan ook veel leven in de moeder zit.
Niets is minder waar!
Grytsje is al die tijd dat Cipke zo rustig was ook heel rustig geweest, maar ik kan al duidelijk verbetering zien.
Cipke is veel levendiger, helemaal als hij buiten is, dan is hij lekker aan het springen en rennen.
Zelfs Grytsje was vanmorgen aan het galopperen en bokken dus het gaat al stukken beter!
Ik vergeet steeds om mijn fototoestel mee te nemen, daar baal ik zo van!

Grytsje wordt (voorlopig) niet verkocht.......
Ik heb gisteren de boerin gesproken en zij was er nog niet aan toe zei ze.
Ze kon wel begrijpen dat ik haar graag wil kopen ivm de onzekere toekomst van de manege en de gezondheid van de boer, maar verzekerde mij dat mocht er wat gebeuren dan is ze voor mij.
Ze zullen nooit en te nimmer haar van mij afpakken en ik moet gewoon doen alsof het mijn eigen paard is.
Al neem ik d'r mee naar Frankrijk dan mag dat ook, en ik moet niet zeggen dat ik haar huur, ik moet zeggen dat ze van mij is want in weze is ze dat ook! zei de boerin allemaal.
Ik heb gevraagd of ze er over na wil denken en dat mijn aanbod om haar te kopen blijft staan.
Dat zou ze doen.
Moeilijk hoor, ik zit nu heel erg in tweestrijd.......

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:45

_Saida_ schreef:
Nou het Weekend van het Iberische Paard zondag 13 april te Bunschoten komt al heel dichtbij, tijd om wat af te spreken!
Ik heb er zin in!
Nog even wie er allemaal zeker gaan en wie er misschien komen;
Citaat:
Saida (gaat met Mayke mee samen met Sandra (Obelix op Bokt))
Machonito met Baron
Don_Marcello met Llano
Karina (komt Barón knuffelen en laat Veludo nog maar even thuis)
Patries (misschien met vriend, maar laat Ensueño thuis)
MissMuts
Debby
SandravdB
Madelief&Danielle komen samen

Misschien;
Branka
Jacobien
Iris

Mocht ik iemand zijn vergeten, plaats je dan zelf even je naam erbij?

Wat en waar zullen we afspreken?
Is er nog iemand die op bepaalde tijden ergens moet zijn?

Nou, Danielle (Dani62, die Furia dus ook rijdt), en ik komen zondag met zn tweetjes! Ja Zijn er al afspraken over t meeten die ik heb gemist?

Esmee: Sjee, balen van Fuego, hopelijk komt het in orde.. En kan je hem hier in ieder geval snel knuffelen! En kan er een NLse da naar kijken.
Heidi: Haha, is je jurk zo zwaar? Nou goed nieuws dus want ik kan gewoon komen kijken Haha! Ben benieuwd!
Wil de filpmjes kijken maar ze zijn natuurlijk net met onderhoud bezig
Ilona: Ja, krijg ook vast nog wel een keer een uitnodiging voor Tommie... En wedstrijd rijdenis ook errug leuk, je moet gewoon een keer komen kijken Haha!
Mies: Heb de 20e weer wedstrijd, en 1 mei, en dr staat nog meer op de planning Haha!
Oeei balen dat je nu (net als mij overigens) achter de pc zit, gelukkig is t 's avonds wel echt al lekker lang licht!
Malin: Fijn dat Suevo er weer bovenop komt, die rode verf waar je t over had, kwam dat van de auto? En was die bestuurder eigenlijk nog geschrokken?
sanne: Er zit dus al wat vooruitgang met otje, fijn!
Malenka: Hierbij trouwens nog even de juiste link hihi, mocht je het nog niet gevonden hebben: http://www.paardenvandezon.com/evenementen

Oeef een lekker lichaam komt daar voorbij Haha!

Saida: Tsja, op zeg is dat niet positief óf negatief om te horen, vervelend dat je haar (nog) niet mag kopen, maar op zich wel fijn dat je haar mee mag nemen naar Frankrijk (of was dat figuurlijk bedoeld Tong uitsteken ) en je Grytsje dus echt als je eigen mag beschouwen, snap wel dat je graag haar echte eigenaar wil zijn, maar wil je er anders mee stoppen oid?

Nog steeds op mn werk, wel zin om straks weer bij fuur te zijn Pling En zondag dus ook naar de Iberische dag, meeten Haha! Wel doen mensen, iedereen mag me ook pben voor tel nr is ook errug handig!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:16

madelief: Om half 7 mag ik weer beginnen met werken, dus ook dat licht gaat aan mij voorbij!

Saida: Gelukkig dat ze niet zomaar verkocht zal worden mocht het nodig zijn. En wie weet veranderd ze nog van gedachte!
Maar ga gewoon ook is naar andere paarden kijken, ik wilde eerst ook niet toen encanto kopen op de planning stond, maar achteraf blij dat ik het gedaan heb. Het is zoieso leuk om te doen! En wie weet wat je tegenkomt!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:06

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:35

Nou update van Fuego even snel. Dat witte poeder dat heeft hij vandaag gelukkig gegeten, in een boterham nog wel hihi. Het gaat al ietsjes beter, maar hij is wel heel erg wild, niet zo gek natuurlijk..

Verder heb ik altijd ratten/muizen gehad, en vandaag kreeg ik echt een herrinering van een ratje van mij die was overleden, dus vandaag een kooi gehaalt met alle nodige spullen en net een heel lief klein ratje opgehaalt, en japannertje heet het ras, zwart bont Haha!. Een mannetje, echt een schat, hij kroop al helemaal in me nek, en is nu zijn hok aan het verkennen.

Sorry, bijlezen word me te snel.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:46

Prinslover schreef:
En verder ben ik vandaag JARIGGGGGGGG Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wat mij alweer 19 jaar maakt.. De tijd gaat wel snel hoor haha. Weet nog dat ik zo graag 16 wou worden toen ik nog niet op Heidi dr brommertje mocht rijden Haha! Haha! Maar dat is nu wel anders haha!! Zaterdag vier ik daarom ook een feest voor vrienden enzo, ik heb er nu al zin!! Pling Pling

Van harte gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:47

Michelle: Wanneer ga je weer bij Eros kijken?

Saida: Waarom ben je in tweestrijd? Grytsje blijft en als ze verkocht moet worden ben jij de eerste die ze benaderen.
Of wil je liever niet dat ze nog als fokmerrie gebruikt wordt? Dan heb je inderdaad wel periodes dat je niet met haar aan de slag kan.

esmee: Gelukkig krijgt Fuego zijn medicijnen nu wel binnen. Ach gut

Cinv: Ik heb gereageerd in je topic Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:48

Nouvel schreef:
Prinslover schreef:
En verder ben ik vandaag JARIGGGGGGGG Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wat mij alweer 19 jaar maakt.. De tijd gaat wel snel hoor haha. Weet nog dat ik zo graag 16 wou worden toen ik nog niet op Heidi dr brommertje mocht rijden Haha! Haha! Maar dat is nu wel anders haha!! Zaterdag vier ik daarom ook een feest voor vrienden enzo, ik heb er nu al zin!! Pling Pling

Van harte gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!

HETZELFDE Haha!!!!! Van harte!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:11

Dankje wel iedreeen voor de lieve reacties!!! Haha! Haha! Echt super! Haha!
Nu voel ik me toch een klein beetje jarig haha Bloos

Patries: Omg, die foto is echt GEWELDIG hahahaha! ROFL Heeeeeeerlijk om jong te zijn Haha! Ik geniet er nog van, voor je het weet ben je "oud" Knipoog

Madelief: Haha lekkere body he van die foto Haha! Lekker met Fuurtje rijden lees ik?! Ik moet werken tot 21.00 uur en daarna manda nog doen, dus dat word longeren of losgooien. Ik heb gister gelukkig lekker gereden! En leuk man dat je naar paarden van de zon gaat! Ik had ook heel graag gewild, maar helaas.. Ach gut Wil Jasmijn ook niet met je mee?

Saida: Jou 2 strijd snap ik wel.... En ik heb ook vaak gehad (niet dit soort dingen, maar toch) dat eigenaren mij dingen beloofden, en het toch heel anders liep.. Maar daar gaan we maar niet vanuit he Knipoog Ik zou het voorlopig nog even aankijken met Gryts, wie weet hoe het loopt ook met de manege en alles. Je kan altijd nog besluiten het anders te doen!

Es: Wat leuk ratjes! Haha! Ik heb er ook ooit eens 2 gehad. Een siamees van de boerderij waar Heidi werkte Haha! En ook een japannertje! *Ik wou eigenlijk een husky ofzo Tong uitsteken * Snel een fototje plaatsen hoor! Ze zijn nog zo schattig als ze klein zijn haha Knipoog En goed nieuws over Fue! Gelukkig eet ie zn medicijnen nu op!

Cin: Leeeeeeeeeeeuk een topic van die onwijs stoere kanjer van jou!! Haha! Ik ga meteen kijken!

Heid hahaha weet je nog! Tong uitsteken Ik was 14 en reed al rond samen met jou op je brommertje!! Tot ie "kapot" raakte, en een fietsers ons gingen inhalen zo zacht dat ie ging HAHAHAHA Haha! Haha! Echt geweldig die tijden!! Haha! Haha!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:15

AHA Prinslover , GELUKKIGE VERJAARDAG Feestvarken hihi , maak er een mooie dag/avond van !
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan! Vriendjes zijn? dit laatste wel met een blij gezichtje !

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:54

Ilona> Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Cin> Ik ga even in je topic kijken,eindelijk weer eens foto's van je kanjer Clown

Esss> Jakkie,ratjes Rolleyes
Ik krijg spontaan de kriebels bij het idee dat zo'n beestje in je nek zit en dan die staart zo langs je nek en gezicht gaat,brrrr.
Maar fijn dat jij er blij mee bent Haha!

Saida> Op zich wel goede berichten toch,wat Gryts betreft?
Hoewel ik kan me voorstellen dat je graag helemaal zelf overal zeggenschap over wilt hebben.

Met Mynke gaat het gelukkig goed.
Uiteraard zit de schiefel er nog,maar ze loopt prima en is druk voor 10 (zeg maar gewoon rotvervelend Gestoord ).
Was eigenlijk van plan om haar een weekje staprust te geven,maar ze is zo nadrukkelijk aanwezig dat ik haar morgen toch maar rustig aan,aan het werk ga zetten.
En dan maar zien hoe of wat.
Op goed geluk dus.....

Ben nog steeds wel erg boos over het hele gebeuren en ben dus ook op stallenjacht geweest.
Maar nergens was het leuk/goed genoeg om te verkassen.
Wat dat betreft zit ik echt in de verkeerde regio.
Ik heb dus maar weer een staatslot gekocht, als ik daar nou eens een mooie prijs mee win,zijn alle problemen in 1x opgelost,dan koop ik m'n eigen boerderij met stallen,wei enz....
Hihihi,ik droom lekker verder....... Gaaaap

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:45

Hoi
Weet iemand een leuke andalusier merrie te koop, zouden vandaag de merrie ophalen bij de handelaar maar aangezien de vader van mijn vriend een ernstig ongeluk heeft gehad gaat dat niet door, nu gaat de handelaar haar verkopen zegt hij dus daarom ben ik op zoek naar een andere merrie, vind het belachelijk dat de handelaar haar gaat verkopen aan iemand anders, maar hij had haar eigenlijk te goedkoop verkocht dus zal wel geldkwestie zijn, maar echt eerlijk vind ik het niet maar ja, hij zegt dat wij liegen omdat we haar niet op hebben kunnen halen vandaag.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:26

Ilona, van harte met je verjaardag!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:38

@ Ilona: Haha leuk he Haha!. Ik had altijd muisjes (voor de slangen van me broer, maar die redde ik altijd stiekem Huilen van het lachen) en ratten gehad. Hihi, een husky. Daarvan heb ik er 2 gehad, maar jammer genoeg verdwijnt die mooie kleur na een tijdje. Omdat deze nog jong is, zoekt ie van alles uit, is lekker fit, maar vind mijn nek het aller leukste plekje om lekker uit te rusten of te slapen. Hij heeft net al wat lekkers uit me hand gegeven, vind ze altijd zo leuk Haha!.

@ Pipi: Hahah Nagelbijten / Gniffelen. Kan me wel voorstellen hoor, de meeste vinden ratjes viese beesten, maar als je er aan gewend ben, dan zijn ze ongelovelijk schattig. Die staart is helemaal niet vies Haha!, en ze zijn lekker zacht en kroellig, als ze aan je gewend zijn kan je ze overal meenemen en dingetjes leren, echte schatjes. Gelukkig gaat het ietsies beter met Mynke!! Hahaha, wie weet, met een beetje goed geluk win je het, ik zal zoiezo voor je duimen, ook al is de kans klein, als je het eenmaal wint....!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 20:44

prinslover .... Go jij! Go jij! hoi meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!!!!!! Go jij! Go jij! en maak er een super !!!!! !!!!!!! Pling party van Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:02

Djemo & Soeske & Paola & Cin: Dank jullie wel Haha!

Es: Jaa, ik vind ratten nu wel "enge beesten" hoor Huilen van het lachen Echt heel stom, maar ben nu toch bang dat ze bijten enzo Nagelbijten / Gniffelen Maar als ze zo klein zijn dan zijn ze echt schattig! Haha! Maar neem je er niet nog 1 bij? Als die nog een maatje heeft zou het helemaal lachen zijn natuurlijk Knipoog

Paola: Gelukkig gaat het wat beter met Mynk... maar je bent tuurlijk erg geschrokken! Zo erg dat je naar een andere stal wilt/wou lees ik!! Maar hier in de buurt vind ik het ook weinig aan, en anders ben je met het drukke verkeer lang onderweg naar je stekkie denk ik... Wel jammer! Gaan ze er nog wel wat aan doen, aan die " anti" slipmat?

Sandra: Jeetje, dat is balen zeg!!! Dus nu opzoek naar een ander... Jammer, de merrie is een leuk paard. Maar ik weet helaas niks, misschien iemand anders Lachen

Zo lekker klaar met werken Haha! Nu lekker naar amanda toe en even wat doen Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:27

Ratten zijn lief!! Heb ook jaren ratjes gehad...ze zijn zo slim, knuffelig en schattig Haha!

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:41

prinslover gefeliciteerd met je verjaardag. ik vind ratjes ook lief, heb er ook gefokt maar heb er nu al een paar jaar geen meer, was best leuk want was nog iemand die ratjes fokte in de omgeving en daar wisselde ik kleuren mee uit.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:47

Ilona, GEFELICITEERD!!
Ess, balen van Fuego!!

Ik heb het druk, druk, druk en lees daarom alleen eventjes mee.
Zodag sta ik in de LVN stand bij de paarden van de zon, komen jullie mij eventjes gedag zeggen??

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:02

Sorry ik kom alleen effe Iloon feliciteren want ik kom net pas uit mn werk (normaal tot 20:00 Schijnheilig

Iloontje van harte meis en nog heel veel jaartjes! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:15

en ik ben denk ik dan de laatse die je gaat felieciteren ilona

bij deze van harte met je verjaardag

ik hoop dat je heel erg verwend bent

liefs peet en een dikke knuffel en lik van tsjillert Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 23:36

Ben er weer Haha!
ja ik heb eventjes proef gereden op Baron in me jurk Go jij! Go jij!
Je zag Baron gelijk niet meer hahahaha alleen de voorkant Tong uitsteken
Baron was er erg braaf onder ook met zijn nieuwe show hoofdstel Haha!
Dus gaat wel lukken met baronnetje en mij hahahahaha.
Oke ik zag er eventjes niet uit een mooie rode jurk een t-shirt met lange mouwen eronder hahahaha (had het koud brrrr hahahaha)en een bruine cap en blauwe rijbroek eronder met gewone stevige stal schoenen hahahaaha.
ik moest alleen maar eventjes passen hoor en eventjes 2 tellen uit poberen of alles goed bleef zitten en hoe Baron reageerde.

Verder heeft mijn nieuwe verzorgstertje prive les gereden op Baron en het gaat steeds beter een echte combi.
ze rijd veel beter dan ik Bloos
maar ben er erg blij mee en heel trots op ze Haha!