Ook een mooi paardje heb jij zeg! Was een lekker zonnetje he vandaag met t rijden
. Gelukkig is onze bak helemaal gedraineerd.. dus ze staan nog droog gelukkig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gelukkig is onze bak helemaal gedraineerd.. dus ze staan nog droog gelukkig!

mogelijk zelfs van daarvoor al en ik sprak dan ook als eerste over "paardje".
Op m'n 9e kreeg ik dan mijn eerste pony, geheel overwachts en buiten de planning.
Ik was nietsvermoedend maar na afloop van de les op weg naar huis begon mijn pa erover, hij vroeg of ik het zou zien zitten als we hem kochten mits ons mams ermee akkoord was. ja was dat nou voor een vraag dacht ik nog...
Tuurlijk wil ik die hebben
Gelukkig kostte het niet teveel moeite om mams om te praten en was ik algauw trotste pony bezitster! Totaal ongepland dus, maar mijn pa werd verliefd op Greg (zoals velen hier ook verliefd zijn geworden op hun pony/paard
) en aan hem heb ik het dan ook te danken 
)
We staan een beetje bergop en ik zat flink voorover! 

Maar jullie kunnen niet geloven hoe sterk die was! Als hij los brak (en hij mocht nooit los want dan kreeg je hem onmogelijk nog gepakt) dan liep hij dwars doorheen een wurggreep van een dokwerker die dik 140 kilo woog
Greg was àlles behàlve een normale doorsnee pony, Welsh hé
In Wales rijden volwassenen ook doorheen ruig landschap op een A'tje
Ik heb ze zelf zadelmak gemaakt en Angelke heeft ze veel gereden, ze kon eigenlijk heel goed springen maar daar heb ik denk ik geen foto's van. In ieder geval verkocht ik haar naar Frankrijk (aan dezelfde persoon aan wie ik de vorige pony had verkocht) en daar staat ze nog steeds!
)
(ze is geslepen!)

Hudson Hawk hebben we hem gedoopt, maar bij nader inzien is het nen echten Giovanni
Je moet hem meeten om te begrijpen wat ik bedoel 

Ga nu de volgende 10 pagina's bij lezen
, maar ze heeft iig een mooi hoofdje. Wat leuk dat je haar kan rijden vanaf zo kort onder het zadel, is dat andere hele witte paard ook een verzorgpaard van je?
En die van Sam ook, wat een beest zeg! 
en welkom kjoeties mama

Ga nu vriendlief maar even vervelen

Ik wist niet dat hij was ingeslapen, wat erg voor je
Wat was er gebeurd? (Mag ook via PB) Dat zwart/grijze veulie is echt om op te vreten, Hudson heet hij toch? Jij hebt allemaal knappe paardjes 

Heb nog een hele coole foto van hem en mij, die zal ik strax na mijn ontbijt even plaatsen!
soeske schreef:Wat leuk Dinkeygirl,wat heb je gedaan?
Jaa, was zeker een super ervaring, wat er allemaal bij komt kijken zeg.. Pff, om 11 uur begonnen, om kwart over 6 hadden we 2 liedjes op cd.. Vermoeiend hoor haha
Ik zong ontzettend veel, pop, zachte rock maar ook country, country was ik en ben ik nog altijd helemaal weg van, maar dan wel de wat modernere country. Heb hier ook een mic en allerlei apparatuur om het om de comp te zetten maar ik heb dr nooit tijd voor haha
Misschien als we verhuisd zijn toch maar weer eens oppakken 
soeske schreef:Wat leuk Dinkeygirl,wat heb je gedaan?
Jaa, was zeker een super ervaring, wat er allemaal bij komt kijken zeg.. Pff, om 11 uur begonnen, om kwart over 6 hadden we 2 liedjes op cd.. Vermoeiend hoor haha

Toen ze een paar dagen later voor de enting langs de kleine huisdieren ging, kreeg ze van die DA op dr kop waarom ze niet had laten hechten, en toen werd het als nog (wel op een andere manier) gehecht. kjoetie schreef:wat een mooie welshjes hierboven, Ik vind Hudson Hawk wel echt een lekkertje hoor![]()
Ben net naar Happy Feet geweest, wel leuke film, maar best wel met een boodschapGa nu vriendlief maar even vervelen

Nouvel schreef:
en hier toen ik m'n nieuwe bruine hoofdstel net had:
Citaat:Loolapelooza, ja vervelend he, al die nattigheid...
Heb je niet al iets van een zandpaddock ofzo waar ze met erg nat weer in kunnen?
Dat is inderdaad wel praktisch in geval van nood met zulke natte dagen...
Hopen dat het nu even wat beter wil blijven, hier begint het ook eindelijk weer een beetje op te drogen!

soeske schreef:Eerst maar ff bijgelezen. Wat een mooie fotos weer.
Over mijn studio opname. Jullie hebben niets gemist hoor, heb het er nog niet over gehad hihi.
Vorig jaar met mijn inmiddels ex-vriend hebben we de soundmix show gewonnen. Hij zingt en speelt gitaar, ik dwarsfluit (tegenwoordig, zo`n 8 jaar inmiddels, speel ik basgitaar in een band, dus wel ff wat anders weer hihi). Die soundmixshow hebben we toen gewonnen, de prijs was dus een dag studio opname. We hebben 2 liedjes gedaan, zal ze proberen online te zetten.
Ik heb altijd al zangeres willen worden haha
Ben benieuwd naar je hits! 
DinkeyGirl schreef:Lola die foto van jouw en GregIk wist niet dat hij was ingeslapen, wat erg voor je
Wat was er gebeurd? (Mag ook via PB) Dat zwart/grijze veulie is echt om op te vreten, Hudson heet hij toch? Jij hebt allemaal knappe paardjes
Mijn eigen veearts heeft toen nog veel moeite gedaan maar uiteindelijk moesten we hem 26 juni laten gaan na de zoveelste koliek aanval... 
Citaat:Het buitenrijden gisteren was echt geweldig, wat een mooie omgeving daar zeg! We hadden een mountainbike mee en haar paardje, en hebben we om de beurt gereden en gefietst. Haar paardje is echt heel moeilijk te rijden dus ik heb nu overal spierpijn hahaHeb nog een hele coole foto van hem en mij, die zal ik strax na mijn ontbijt even plaatsen!