Ook een mooi paardje heb jij zeg! Was een lekker zonnetje he vandaag met t rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soeske schreef:Wat leuk Dinkeygirl,wat heb je gedaan?
Jaa, was zeker een super ervaring, wat er allemaal bij komt kijken zeg.. Pff, om 11 uur begonnen, om kwart over 6 hadden we 2 liedjes op cd.. Vermoeiend hoor haha
soeske schreef:Wat leuk Dinkeygirl,wat heb je gedaan?
Jaa, was zeker een super ervaring, wat er allemaal bij komt kijken zeg.. Pff, om 11 uur begonnen, om kwart over 6 hadden we 2 liedjes op cd.. Vermoeiend hoor haha
kjoetie schreef:wat een mooie welshjes hierboven, Ik vind Hudson Hawk wel echt een lekkertje hoor![]()
Ben net naar Happy Feet geweest, wel leuke film, maar best wel met een boodschapGa nu vriendlief maar even vervelen
Nouvel schreef:
en hier toen ik m'n nieuwe bruine hoofdstel net had:
Citaat:Loolapelooza, ja vervelend he, al die nattigheid...
Heb je niet al iets van een zandpaddock ofzo waar ze met erg nat weer in kunnen?
Dat is inderdaad wel praktisch in geval van nood met zulke natte dagen...
Hopen dat het nu even wat beter wil blijven, hier begint het ook eindelijk weer een beetje op te drogen!
soeske schreef:Eerst maar ff bijgelezen. Wat een mooie fotos weer.
Over mijn studio opname. Jullie hebben niets gemist hoor, heb het er nog niet over gehad hihi.
Vorig jaar met mijn inmiddels ex-vriend hebben we de soundmix show gewonnen. Hij zingt en speelt gitaar, ik dwarsfluit (tegenwoordig, zo`n 8 jaar inmiddels, speel ik basgitaar in een band, dus wel ff wat anders weer hihi). Die soundmixshow hebben we toen gewonnen, de prijs was dus een dag studio opname. We hebben 2 liedjes gedaan, zal ze proberen online te zetten.
DinkeyGirl schreef:Lola die foto van jouw en GregIk wist niet dat hij was ingeslapen, wat erg voor je
Wat was er gebeurd? (Mag ook via PB) Dat zwart/grijze veulie is echt om op te vreten, Hudson heet hij toch? Jij hebt allemaal knappe paardjes
Citaat:Het buitenrijden gisteren was echt geweldig, wat een mooie omgeving daar zeg! We hadden een mountainbike mee en haar paardje, en hebben we om de beurt gereden en gefietst. Haar paardje is echt heel moeilijk te rijden dus ik heb nu overal spierpijn hahaHeb nog een hele coole foto van hem en mij, die zal ik strax na mijn ontbijt even plaatsen!