Dat heeft iemand in haar topic ook al gezegd Robijntjah!!
Haha jaaa Urs, prachtpaard hè!!! Mijn mond valt ook élke keer open als ik der zie.. En ze zou gewoon naar de slacht gaan Zou het eerst met een andere vriendin doen, maar die vond de kans dat ze zou herstellen te klein dus die viel af, en alleen kon ik het niet betalen, dus toen heb ik een hele dag zitten janken omdat 'k niks voor der kon doen en ze toch naar de slacht zou gaan Maar toen kwamen Ilse (calice hier op bokt) en Karen (vriendin van mij zonder bokt ) dat ze me wel wilden helpen en er is een inzamelingsactie op de manege geweest, daar is gewoon het complete aankoopbedrag + nog wat extra opgehaald!!!! Geweldig hè!! Dus nu krijgt ze tóch nog een kans
Vind het echt een mooierd (logisch) maar moet er wel echt even van slikken Ik hoop echt van harte dat ze een heel fijn en lang leven tegemoet gaat! Jullie zijn toppers dat jullie dit doen!
Wie weet wil ik als ik het aandurf wel een keertje naar haar komen kijken?
Oh dat vind ik helemaal goed hoor als je dat wil Als je dat fijn vind moeten we gewoon een afspraak maken Vind het rot dat het zo heftig voor je is.. Als ik dat wist had ik 't iets genuanceerder gebracht... Dankje Wij hopen ook echt zooo dat het goed komt En als ze onregelmatig blijft lopen, zoeken we een plekje voor der waar ze als weidepaard der jaren mag slijten
Krijg vandaag of morgen wat mooie pre's voor de verkoop, voorlopig blijven ze in spanje TOT er ongedeerd is, zal ze in me'n profiel plaatsen en op me.site