[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 12:50

Femke hij heeft verder toch ook een mooie goud glans? Dan staat goud misschien wel extra mooi bij hem..

Madelief ben benieuwd! Hmm nee ik voel echt al iets zitten, in de auto vind ik hobbels ook al niet bepaald comfortabel meer, dus te paard zal dat ook wel niet zo lekker zijn := daarbij geeft Flaafje nog wel eens een flinke bok als hij wat enthousiast wordt...

Jasmijn oh gaaf zeg! Ha het zal op zich wel rustig zijn dan, geloof dat er nog steeds weinig toeristen zijn.. Gaan jullie ook langs Cairo?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:38

Heey

Dankjulliewel :D.

Saida: Wat heerlijk dat je lekker op het strand hebt gereden :D. Echt geweldig :D.

Jasmijn: Beterschap :(:). Alvast heel veel plezier :D.

Monique: Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk :D.

Madelief: Haha, veel plezier nog met je nichtje :D.

Ik kruip weer op de roze wolk :D. Vandaag kwam de bijrijdster weer lekker rijden :D. Shaddy was echt heel braaf :D. Wel wat eigenwijs natuurlijk maar dat hoort bij haar. De bak was gesleept dus die was echt super :D. Dus heeft voorzichtig even gedraafd. Dat ging erg goed :D. Daarna ben ik er op gegaan en heb even lekker in de bak gestapt :D. Ze was heel braaf <3. Daarna is mijn vader er ook nog even op gegaan en toen was ze ook heel braaf.
Het klinkt alsof ze hard heeft moeten werken maar dat valt mee hoor. We hebben denk ik 20 minuten gereden.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:57

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:06

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 20:08

laulau85 schreef:
Ik kom ook weer even spammen! Lees nog braaf mee maar het gaat mij nog steeds te hard hier...

[ITP] Hincapie gaat helemaal los

hier nog 1!! Ik had jouw topic al voorbij zien komen net :D ik ga even kijken!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:08

cloris schreef:
evdpanne schreef:
Paar sfeerplaatjes van vannochtend, probeer jullie echt niet jaloers te maken hoor O:) :o

Doe je ook niet hoor 8-)

http://i51.tinypic.com/23r8ltz.jpg

http://i53.tinypic.com/mj2r5v.jpg
Hij bleef vocaal :+

http://i54.tinypic.com/4uuiq8.jpg

http://i56.tinypic.com/2058lxc.jpg

http://i51.tinypic.com/33ubjv5.jpg
Zalig over het strand gereden samen met Saida en Rints, Saida mag zelf even fotos plaatsen weet niet welk zij mooi vindt natuurlijk, PI was erg gecharmeerd van Rints :9

Ohhhhhhhh..... Durf het bijna niet te vragen.... maar .... mag ik een volgende keer mee...????

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:14

Ik heb vandaag zo'n heerlijk dagje gehad. *\o/*
Ik ben naar een clinic van Petra Vlasblom (2moons) geweest.
Het was echt heel leuk, een hele hoop bevestiging maar toch ook veel nieuwe dingen.
Volgend jaar ga ik, met een paar vriendinnen, een weekje naar haar toe in Frankrijk!

Verder hebben we vannacht de deur open gelaten en heel gezellig met twee katten op bed geslapen. :o

Leuke foto's van op het strand, Esther, Saida en Beda!!!
En wat hadden jullie lekker weer!!! ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 23:34

Hahaha deb, het is die katten dus toch gelukt! :D

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:43

de af gelopen 2 dagen met Thomas ritter door gebracht en zeer intresante gesprekken gehad, dus voor de mensen die in mei bij hem gaan lessen, erg leuk en zeker leerzaam

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 09:53

BrankaZ schreef:
cloris schreef:

http://i51.tinypic.com/23r8ltz.jpg

http://i53.tinypic.com/mj2r5v.jpg
Hij bleef vocaal :+

http://i54.tinypic.com/4uuiq8.jpg

http://i56.tinypic.com/2058lxc.jpg

http://i51.tinypic.com/33ubjv5.jpg
Zalig over het strand gereden samen met Saida en Rints, Saida mag zelf even fotos plaatsen weet niet welk zij mooi vindt natuurlijk, PI was erg gecharmeerd van Rints :9

Ohhhhhhhh..... Durf het bijna niet te vragen.... maar .... mag ik een volgende keer mee...????

Van mij wel hoor geen probleem.

Femke, ik denk dat goudkleurig best heel mooi zou staan maar heb je geen mogelijkheid dit even te 'testen'?

Jeetje Martine, dat lijkt me best een wat enge situatie...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:33

Goedemorgen Meiden :wave:

Wat betreft het snel starten ik zit er inmiddels weer bijna volledig op sins een week (doen overigens niet alle oefeningen al) en hij pakt het eigenlijk super op en over 2,5 week is pas die wedstrijd is die tegen die tijd er nog niet klaar voor zeg ik hem gewoon weer af. Het is bij ons op eigen terrein dus mocht het niet gaan geven we hem nog een maand extra de tijd.

Esther – met een plantenspuit erachteraan :+ ik zie dat al helemaal voor me

Martine – hoe is het nu daar? Iig sterkte :(:)

Alicia – fijn dat je les zo goed ging, dat is altijd weer even een energieke opsteker na die dipjes, zo kan je weer lekker met goede moed de trainingen herpakken.
En veel sterkte met je oma, hopelijk kan je moeder idd nog even van haar genieten

Madelief – lekker aan de schoonmaak gegaan zo te lezen, dat heb ik zaterdag gedaan. En ook lekker in de zon gereden heerlijk, en je nichtje op bezoek gehad altijd gezellig
En ja ik ben weer aan het rijden het is nu 4 weken geleden dat die zo ziek was, en hij is gewoon echt weer heike, hij staat op stal ook alweer vervelend te doen omdat hij echt een werkpaard is
Ik heb hem 3 weken stil gezet en sins vorige week heb ik hem langzaam opgebouwd, ik zit er nu nog niet helemaal op en ook doen we nog niet alles, maar in stap kan je ook een hoop trainen,

Debby – he bah wat een vervelend nieuws allemaal. Maar gelukkig heb je wel lekker geslapen, en lekker gereden en toch de katten op bed :D

Monique – balen dat het zo druk is, maar hopelijk kan je weer lekker snel aan de gang met je kanjers.

Suus – 1 april beginnen, hopelijk is dat geen grap, ben benieuwd hopelijk krijg je het naar je zin daar

Welkom coshin, wij delen hier behalve onze mooie barokkies ook lief en leed met elkaar :j

Angela – balen dat de dames zijn uitgebroken, hopelijk krijgen ze geen koliek
En lekker blijven zitten op die roze wolk geniet ervan

Esther – nee hoor je maak ons totaal niet jaloers, ;) maar prachtige plaatjes

Penny – leuk zeg, ben benieuwd hoe je vriendinnen kijken al s jij met een trekker aan komt :D

Cloris – heerlijke foto’s had ze ook al op hyves gezien knappe PI

Saida – oh heerlijk zo op strand en hier mag je terecht trots op zijn zodra heike weer helemaal goed is wil ik ook naar het strand.

Femke - ik denk dat zilver mooier is :j

Jasmijn - beterschap, en zal zo even het topic van je nichtje bekijken

Laura – zal ook even in jou topic reageren

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 14:36

Jeetje wat gaat het snel hier. Ik lees wel mee hoor, maar het is wel heel veel om op iedereen te reageren. Ik vind het wel leuk om al jullie verhalen te lezen.
Zal ik me gewoon heel gemakzuchtig aansluiten bij Heikedenise?
Hier gaat alles lekker z'n gangetje, ik heb zowel met Frouke als met Ietsje pas nog een buitenritje gereden, dus we genieten lekker.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:21

Zo, stout geweest vandaag, niet naar studie geweest (Was toch niet heel boeiend vandaag).
Ipv lekker met Jasmijn naar stal geweest, zouden eigenlijk gewoon even rijden, maar dachten toen, ach even lekker kort buitenritje, ook wel lekker! Vervolgens hebben we 4 uur lang door de duinen gezworven en uiteindelijk op het strand uitgekomen :D Echt een prachtig stukje duinen ontdekt waar we nog nooit waren geweest, echt adembenemend!

Fotootje (Jasmijn heeft meer foto's):

Afbeelding

Strand was ook heerlijk, behoorlijk verlaten dus ook een flink rengalopje gedaan. Furia is normaal van handgalopje op het strand maar hij ging nu behoorlijk hard! En dan ging ie nog niet eens voluit haha.

Nou en gisteren, Jasmijn heeft de foto's al laten zien, het eerste lesje voor mijn nichtje, was zo leuk! Echt heel leuk om te zien :D

Angela: Fijn dat Shaddy zo braaf was! Net gesleepte bak is altijd erg fijn :D
Debby: Leuk dat je zo genoten hebt met je clinic :j Neem je naar Frankrijk Xantha ook mee dan?
Denise: Fijn dat Heike al zo snel herstelt is, lekker joh. Nu duimen dat er helemaal niks meer gebeurt en jullie je ook even op wedstrijden kunnen concentreren.
KArin: Ik vind het tempo vh topic nu heel erg mee vallen! Maar het ging echt heel snel een tijdje terug dus :D Lekker genoten van buitenrijden, is ook heerlijk.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 17:39

madelief ben ook erg blij dat hij zo snel hersteld is, nu idd hopen dat er verder niks meer gebeurd zodat wij eindelijk weer kunnen knallen op wedstrijd.
en lekker joh zo'n super rit met je zus ik ben jaloers hoor
mooie foto ook van jasmijn

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:32

Ja hoop het ook voor jullie Denise!

Hier nog wat foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Uitzicht:

Afbeelding

Jasmijns uitzicht :D

Afbeelding

Echt mooi plaatje:

Afbeelding

En op het strand!

Afbeelding

En onze paardjes samen: <3

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:40

Martine, ja, dubbel haha. Ik ga het zelfs anders doen, ik ga het nieuwe baantje doen en de andere dagen (dat ik vrij ben, moeten wel minimaal 3 zijn) uit logeren :) Heb zin in me nieuwe baantje, dat zeker! Fijn dat de meiden een leuk ritje hebben gemaakt!
Moppielover, dankje! Oei, schrikken dat de paarden uitgebroken zijn! En ook nog alels opeten.. Hoe is het nu met ze? Leuke fotos!
Esther, wauww! Mooie fotos! Was het niet koud?
Penny, haha, leuk zeg, dat je dat gewonnen hebt!
Beda, ga jij ook nog met zulke strand fotos spammen.. Dan word ik toch echt wel jaloers hoor haha. Mooie fotos ook!
Saida, dankje. Fijn dat je strand rit geslaagd was! En lekker pootje baden, fijn!
Jasmijn, ben je alweer wat beter?
Debby, leuk dat je naar Frankrijk gaat! Wat gaan jullie doen bij Petra?
Denise, haha, nee, dat is geen grap ;)
Madelief, heerlijk, 4uur door de duinen rijden. Mooie fotos!

Zo, heb heerlijk weekend gehad met mijn, mag ik inmiddels wel noemen, vriendje :) Lekker uit eten geweest, naar feestje van een vriendin van mij en het vooral erg leuk en gezellig samen gehad

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:53

Oooooh het is echt te erg maar ik val keer op keer weer als een baksteen voor het knappe smoeltje van mijn gouden vent!

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:37

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:29

*komt binnenvallen en ziet bekende zwarte billen in gevecht*

:D :D :D

Hier wat hectische dagen achter de rug, of gaande eigenlijk, dus even ego als jullie het niet heel erg vinden......
Gisteren oefenvaardigheid met Fifi gereden op de club, was leuk en ze deed het best braaf!
Tot we daarna nog wat uit gingen stappen en draven over de weg en op hetzelfde terrein een vierspan pony's rondreed, toen ze die hoorde weg ze steeds drukker en meer gespannen tot ze weer helemaal hyper werd...
Ze was druk, wilde alleen maar heftig rondkijken en niet meer stappen, helemaal strak en gespannen...
Dus weer even helemaal mis...
(de dag ervoor had ik haar ook al totaal strak en bezweet uit de paddock gehaald...)

Dan voel je je zo machteloos...
En dat na zo fijn gereden te hebben, zo'n grote omslag ineens door een paar pony's die langs draven...

Ik heb echt staan huilen toen ik haar weg zette...

Vanmorgen hebben we de veearts gebeld, omdat er toch weer een systeem van zo om de 3 weken in leek te zitten...
Of we gelijk wilden komen om te scannen, maar goed, kan niet zomaar weg van mijn werk en had ook nog ouderavond...
Ze wilden wel zorgen dat er eind van middag iemand terug kwam van visites rijden om te scannen.
Dus ik snel om half 4 naar huis, omkleden en Fifi klaarmaken.
vriendlief kwam er gelijk achteraan met bus en toen konden we snel gaan.

Er was te zien dat ze aan het eind van de hengstigheid was en dat er recent een eisprong was geweest van een flink groot ei, waarschijnlijk gisteren...
Er zaten nog wat hele eitjes op die kleiner waren.
Dus toch de hengstigheid...

Ze moest blijven en morgenvroeg gaan ze nog een keer scannen om te kijken hoe het zich ontwikkelt heeft.
Ik heb mijn collegaatje bereid gevonden mijn klas op te vangen zodat ik er zelf heen kan en we Fifi gelijk weer mee naar huis kunnen nemen.

Ze gaat in ieder geval op de regumate en dan moet ik kijken of ze verandert.
ben wel heel benieuwd...

Eenmaal thuis snel stallen gedaan, aangeschoven voor het eten en weer naar school gescheurd, 5 voor 7 op school, 7 uur eerste gesprek! :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:32

Ellis :(:)

Helpt dit?
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:38

El, sterkte met Fifi!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:41

<3
:D die gekke kop van 'm!
als 'ie toch net zo braaf wordt als 'ie er uit ziet 8-)
en niet zo onnozel als 'ie er soms uit kan zien... :=

thanx!
't is wel spannend, ben benieuwd hoe het verder zal gaan...
ben wel blij dat ik er morgen weer zelf bij kan zijn, flexibele collega's zijn goud waard! :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:43

Whahahah nou hij was goed aan het spelen hoor!! Sjonge jonge die vloog me door de bak! ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:47

oeps, ik trek mijn woorden in... := _O-

hij krijgt al best wel een volwassen kop zo trouwens als ik naar die foto kijk...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:49

Ja klopt! Ik vind hem op dit moment ook al lekker rond in zijn body. Zei het vorige week ook tegen Ellis volgens mij, dat die van jou zo bijgetrokken was. Tijdje terug was het zo'n megaslungel. Dat vind ik nu helemaal niet meer. Even kijken of ik een foto heb waar hij helemaal op staat.
Mijn mams heeft de foto's gemaakt trouwens!