Veel plezier op HE morgen regine.
Ik ga zondag met 2 stalgenootjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Mayke: Wat goed zeg! Fijn dat de Berner een goed leven krijgt.
Dat is de reden dat ik het ook alleen met dieren doe haha! Die staan er altijd voor open. Ik heb iemand gekend die liep er zo mee te koop, ze moest duidelijk nog leren dat niet iedereen gediend was van haar gave. Dat heeft bij mij heel veel weerstand veroorzaakt. En ook mijn moeder heeft daar aan meegewerkt. Zij voelt zich ook zo superieur, dat het haar gave in de weg zit.
nombrado schreef:Even een goed bericht over de berner sennen....
hij heeft een nieuw baasje gevonden, mede dankzij de inzet van een bokker![]()
hopen dat drommel zichzelf kan en mag zijn op zijn nieuwe thuis
idefix4 schreef:Heidi: ik wist dat het Marcel niet was hoor, maar ja, ik wilde weten of je hapt hahahaha! Hij lijkt wel op zijn papa!
Prinslover schreef:Misschien hier geïnteresseerde? Spotte het toevallig.. [EA-CO] Les David de Wispelaere, 45 min. voor de prijs van 30 min.
regine schreef:Hoe valt een Andalusier uit een boom?![]()
Loolapelooza schreef:Ik kom hier even binnen vallen in dit topic![]()
Met een vraag.
Voor Xender (Lusitano) wil ik op zoek naar een Portugees (dressuur)zadel. Omdat ik er zelf geen kaas heb gegeten doe ik dit oproepje. Ik zoek dus de beste zadelkenner met dergelijke zadels in zijn assortiment die aan huis komt passen/aanmeten en proberen.
Wie raad wie aan?
Prinslover schreef:Google even op calista sadles? Ik weet toevallig dat Frankiej uit dit topic daar een zadel vandaan heeft, die is zeer te spreken over de service. Meerdere mensen trouwens!
Prinslover schreef:Google even op calista sadles? Ik weet toevallig dat Frankiej uit dit topic daar een zadel vandaan heeft, die is zeer te spreken over de service. Meerdere mensen trouwens!
Jolynn schreef:Hee , dat is grappig, ik moest laatst nog aan jou denken Looapelooza.
Hoe gaat het nu met Xender.
Met Xantha gaat het super.
Over het zadel, ik heb voor Xantha de Relvas
Vind het een fijn zadel met mooie brede kussens en een breed tussenkanaal.
Ik heb het zadel gekocht via Lusitana (van bokt) het zadel is handgemaakt van Gomez Equestre
nombrado schreef:afhankelijk van wat je zoekt , kan je onderstaand ook bekijken wat ik heb,
er komen nog 2 andere merken in het assortiment.
zie http://www.ollashop.com
_Saida_ schreef:[Mayke -> Ik weet wel wat Rints wilde zeggen met haar geschud; dat die rotwesp moest ophoepelen! Hahaha!
Ben wel benieuwd wat je hebt gevonden over de wesp.....
!