[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:37

zo ben er ook weer ff
heb wel alles een beetje bijgelezen maar heb nu niet zo de puf om te reageren
komt wel weer
gaat er nog iemand naar leeuwarden friezen keuring???????
ik heb wel een uitnodoiging gekregen en mss gaan we er nog wel ff heen
celine heeft (ipv mij in de les, had er niet de puf voor) gereden met tsjillert
had hem alleen een elastiek omgedaan dan is hij wat minder sterk voor haar
hij liep verder netjes en celine heeft weer wat bij geleerd

zal proberen om weer wat meer op jullie te reageren gr peet en celine en van mijn kanjer Tsjillert een dikke hinnik Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:43

Sjips, dit was dus de 2e keer dat m'n reacties wegfloepen! Boos!
Sjorrie hoor, maar ga nu niet weer opnieuw reageren.........

Nog 3 nachtjes slapen!!!
Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:52

he saida wat flauw dat je niet wer gaat schrijven typ nog ff wat leuks meid het is buiten toch heel koud hahahaha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:55

saida: dat probleem heb ik nou bijna nooit. maar als ik een heel verhaal heb geschreven, kopieer ik die hele tekst even. als het fout loopt, kun je gewoon opnieuw replyen en dan die tekst plakken. wel opletten dat je tussendoor toevallig niet iets anders kopieert want dan is het wel pleite.
lisenka: goed gedaan zeg! en wat een geweldige plaat: powerr!
peet: niet erg hoor dat je niet alles bijreageert.
ellis: wow nog een heel stukkie te gaan. maarre je schrijft dat je maar voor 50% mag belasten. als je met 1 been op de weegschaal je halve gewicht probeert te krijgen, dan zit je toch op de 100% voor 1 been. ik ga er tenminste van uit dat je normaliter met 2 benen loopt Tong uitsteken als je bijv. 60 kg weegt, zou je 50% van 1 been (30 kg) = 15 kg mogen indrukken. veel getallen, ik weet t....
sanne: wat een wollige knuffelbeer is ie zeg. die hoefjes tillen gaat echt goed. das iets wat des nog wel wat beter moet gaan doen, hij gaat er erg graag op hangen.

dat was het weer voor mij vandaag, net lekker gezonnebankt en gesopt dus de kou is er weer helemaal uit.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:57

frank, ja in die zin is dat wel zo, maar als je loopt en je tilt je andere been op om een stap te zetten heb je dus 100% gewicht op je zere been en dat is nog teveel...
Dan mag ik dus 50% (de helft van mijn lichaamsgewicht) op mijn been hebben en 50% op mijn krukken.
Maar als je staat en je zou het exact over je 2 benen verdelen is dat inderdaad op beide benen evenveel...

Ik moest er inderdaad ook even over nadenken, maar in de zin van lopen klopt het wel... Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:01

ja daar heb je ook weer gelijk in, niet bij nagedacht. maar in elk geval beterschap, het heeft al lang zat geduurd.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:00

Ben lekker bij mn paardje geweest,geknuft, gepoetst en zelfs gereden! Go jij! Go jij!
Hij was niet zo best aan mijn been en erg tegen de hand,ben heel veel overgangen gaan rijden en tempo-wisselingen,heel erg voorwaarts in draf en dan heel erg terug nemen dat ie nét niet in stap valt en dan weer weg rijden...hij werd er lekker vlot van en liep op het laatst een stuk beter!
Heerlijk om weer van mn paardje te genieten! Lovers

Burberry staat hem trouwens gewéldig Cool

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:32

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:49

sanne - je mooie knuffelbeer weer op de foto leuk hoor en ook vaidosa ziet er weer super uit

amanda - leuke deken idd en ook weer een mooie nino op de foto

lisenka - wat een kracht heeft die in zijn achterbenen zeg mooi hoor

esther - dus altlas had zin om te spelen altijd lekker om even gek te doen

saida - nu nog 2 nachtjes en dan mag je lekker genieten

ellis - nu maar hopen dat het snel blijft herstellen zodat je over een tijdje weer lekker les kan geven

frank - altijd lekker een zonnebankje knap je helemaal van op

gab - fijn dat je weer helemaal beter bent en dat je teminste weer hebt kunnen rijden

sjaad - super mooie foto's en ook je paard natuurlijk het ziet er lekker ontspannen uit ben je ook van plan om wedstrijden te rijden

nou nu ben ik ook goed ziek ben vandaag ook een dagje thuis gebleven, morgen ga ik denk ik gewoon weer werken als ik me teminste goed voel.

heike is eindelijk los geweest we konden nog niet rijden maar zoals het er nu uit ziet vandaag wel maar ja ik ben ziek dus misschien gaat vriendlief hem even doen die wil hem wel longeren voor mij, die schat

en nog 3 daagies en dan hebben we onze wedstrijd ik moet om 14.25 en om 15.00 uur dus spannend maar heb er wel zin in en we gaan nu echt voor de ervaring dus we zien wel hoe het loopt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:37

Madelief: Fijn dat je een nieuwe bijrijdster hebt waar je ook een goede klik mee hebt Lachen. Dat is idd wel heel belangrijk. En nog een rechtenstudent erbij Knipoog. Waar ga jij studeren? Ik zit er nu over te twijfelen om na het HBO nog me master te gaan halen in Amsterdam Tong uitsteken.
Zasread: Het gaat idd een stuk beter met Atlas. Hij zit weer helemaal lekker in zijn vel. Hij heeft echt een hele lange periode gehad dat ie helemaal duf op stal stond en dat je merkte dat ie nergens zin in had. Maar nu wordt ie steeds vrolijker en actiever Lachen. En ook weer lekker speels!
Tsjillert: Ik ben zaterdag in Leeuwarden te vinden Lachen.
Saida: Nu nog maar twee nachtjes slapen Knipoog. Ik heb er ook echt zin in, een hele dag mooie paarden kijken Tong uitsteken. Alleen het er naar toe rijden wordt een beetje spannend met dit weer Nagelbijten / Gniffelen. Met het openbaar vervoer doe ik er veeel langer over (woon ook maar een klein beetje uit de buurt Tong uitsteken).
Borderjay: Lekker dat je weer hebt kunnen rijden Knipoog. Gelukkig dat het na een tijdje beter ging!
Sjaad: Wat is Urbino toch ook een schoonheid, zo maar even het topic kijken Lachen.
heikedenise: Balen dat je ziek bent! Hopelijk ben je zondag weer helemaal beter voor je debuut Tong uitsteken.

Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen (als je normaal 5 uur je bed uit moet is tot 9 uur in je bed liggen echt heel lang uitslapen Knipoog). Zometeen ga ik even boodschappen doen en de vakantie naar Egypte boeken Lachen. Ik ga weer lekker naar het zonnetje in april, dus ik heb weer iets om naar uit te kijken Haha!. Ik heb ook ontdekt dat je bij het hotel naast ons kan paardrijden, dus wie weet wordt het dit jaar wel een woestijnrit. Vriendin van mij heeft dat ook gedaan en volgens haar was het echt een geweldige ervaring. En als ik de foto's zag geloof ik dat ook helemaal Tong uitsteken. Vanmiddag weer even naar de paardjes toe. Dan kunnen ze weer even lekker een middagje naar buiten. 's ochtends zijn de plassen allemaal een beetje bevroren, maar het dooit hier best wel hard al 's ochtends dus dan kunnen ze in de middag gelukkig wel op het land Lachen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:52

esther - ja ik hoop ook dat ik dan beter ben maar dat zal heus wel want zoals het er nu naar uit ziet ga ik morgen gewoon weer werken, want bij mij komt het ook een hoop door de zenuwen van mijn wedstrijd dat ik me zo beroerd voel dus komt wel goed

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:08

Mies; Ik ben jaloersss! Haha! Maar echt leuk voor je hoor. Iedereen in dit topic is zeer positief, dus ik denk dat jij ook wel een ervaring apart gaat meemaken Pling .

Sanne: Wat een hoog knuffelgehalte heeft iggie hihi. Hij is LEUK! Lovers Hopen dat het weer gaat dooien ja. Al die ijspret heeft lang genoeg geduurd Clown . Wanneer komen er nou foto's van je kamer?! Party!!

Amanda: Hihi, kijk die Nino eens kijken uit zn luikje Cool . Stoere bink is het hoor! Ideaal zo'n stal. En je hondje is ook echt een droppie. Wat schattig dat filmpje met al die pups!! En een opleiding in dronten, leuk zeg! Nou je kent iig penny al Haha! .

Esther: Das lekker, heb je een dagje vrij Pling ? En leuk een vakantie naar Egypte. Lijkt mij ook nog eens leuk te doen Ja . En Atlas is zo te lezen in het humeur van "Ifeel good!" Cool

Lisenka; Wow, wat een spetter die otto. Je rijd hem netjes, wat een powerrrr! Haha!

Ellis: Weet nou niet of ik al gereageerd had? Noujaa, nog een x dan hihi. Succes met je been, lastig met inschatten lijkt me, maar je bent iig weer een stapje vooruit!

Westbest: Das fijn, heb je nog keus ook hihi!

Madelief: En heb je inmiddels een baantje? Of is het nog steeds lastig iets te vinden wat je leuk vind? Wel een leuke bijrijdster misschien lees ik Haha! . Top zeg! Hopen dat het ohz ook is naar verwachtingen. Is wel fijn iemand waar je op kan rekenen als jij er niet bent!

Saida: Pfff, ook ik ken het idd... echt zó vervelend... maar dat trukje doe ik nu ook van frank Pling . Ik vergeet het nu echt niet meer te kopiëren Clown . Ziet er gaaf uit dat plaatje, wordt vast spectakel! Vingers aflikken

Gab: Fijn dat je weer hebt gereden! Morrie deed net of die het vergeten was Dromen hahaha.

Sjaad: Oeeeh Vingers aflikken Sexy Urbino ITP! Hij is prachtiggggg. Ik neem snel een kijkje in je topic!

Denise: Spannend je wedstrijd! En wat een lieve vriend heb jij, die je paard gaat doen! Doet de mijne niet zo snel hoor, zeker niet als ik niet mee ga Huilen van het lachen .

Zo en dan even 'mijn' feitjes op een rijtje Haha! .

- vandaag is paps jarig! Dus lekker visite vanavond! Go jij! Go jij!

- Gister wezen kijken bij een hondje, een Jackie. Lief beestje... Was toevallig op het pad gekomen van mn broer, die was bij mn neef op visite. Daar was een oude schoolvriend met een JR die weg moest.. Zij waren al de 2e eigenaar(!!) en nu moest ie weer weg.. Wij hadden gezegd, als je niemand hebt, dan willen wij wel, mits onze hond het toelaat. Dus gister gaan kijken, maar ze wilden er 150 euro voor hebben alsnog!!! Nou sorry, dat gaan wij niet betalen.. (vinden wij opzich al best raar, je neemt een huisdier toch je hele leven Bloos ? -paarden zijn natuurlijk gevallen apart, wegens grote kosten-). Je hond weg doen en nog ook nog geld gaan vragen, beetje gek. Maarja, hondje gaat dus niet door Knipoog .

- Ennnnnnnn LEUK nieuws!!! Vakantie tussen mij en Benthe is al afgestemd, voor eind juni een weekje VELUWE met de PAARDEN!!! Hyper! . Whaaaaaaaaa, ik hoop dat Chicotje er tegen die tijd klaar voor is!! Maar we hebben nog 6 maanden, dus opzich moet dat wel lukken gok ik! Party!! . Heb er echt nu al meeeeeeeeeeeeega veel zin in Haha! Haha! . En kan niet wachten tot het zover is hahaha.
Dusss als iemand nog een leuk en betaalbaar adresje weet, roep dan even! Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:29

Gefeliciteerd met je paps!! Ik ga van 18 juni tot 22 juni een weekendje op 'ponykamp' van onze stal. Volgens mij is dat ook ergens op de veluwe... Ze hebben daar twee grote huizen voor groepen en kleinere bungalows. Ben even kwijt hoe het heet, zal wel even gaan zoeken Knipoog.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:02

Ilona, als jullie naar de Woodyranch gaan waar Saida ook geweest is dan zitten jullie heeeel dicht bij mij, zo goed als loopafstand!
Chico gaat er echt wel klaar voor zijn hoor, daar hoeft ie niks moeilijks voor te kunnen Knipoog. Braaf zijn ze eigenlijk vaak vanzelf lekker rechtuit in het bos...

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:05

nog steeds lekker koud he
vrijdag komt loes carsel, weet niet of de naam goed is maar schijnt goed les te kunnen geven hihihi, bij ons op stal les geven en daar doen we ook aan mee <
mss rijdt celine en anders rij ik zelf
jullie horen hoe het gaat

liefs peet en celine<

en ilona de woody ranch is geweldig kan je heerlijk rijden ben er ook geweest met saida was erg leuk doen we volgedn jaar zeker nog een keer

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:06

Jullie komen dan toch wel allemaal naar Otterlo hè? Tong uitsteken gezellie!
Iloon,stoeterij willemien is overnachting paard én ruiter samen 40 euro.Wat ook leuk schijnt te zijn is "de kleine pol" in Otterlo(ook overnachting paard en ruiter),moet je even googlen,ze hebben een website...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:20

Nou ik ga eindelijk eens ff lekker achter de laptop kruipen om hier weer een beetje bij te reageren en wat muziek te downloaden..

Borderjay: oei, veel beterschap dan maar! Holte ontsteking is echt niet fijn, mij moeder heeft dat eens heel zwaar gehad en sindsdien kan ze veel minder goed proeven en ruiken...
Lobke: Vind het niet eens extreem hoge prijzen voor die stalling, hihi we hebben ze hier wel veeeel hoger...
Maar ook veel lager maar goed, dan heb je ook veel mindere faciliteiten natuurlijk..
3 uur dat is niet chill... Ik vind de Belgische spoorwegen zo mogelijk nog een grotere ramp dan de NS..
en HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! Gefeliciteerd, al een fijne verjaardag tot nu toe?
Iloon: haha, dat heb ik ook met sneeuw, zo lang ik maar niet de deur uit hoef vind ik t prima Clown)
Deze vrieskou vind ik ook echt niet leuk, je moet je echt warm aankleden en dan de beperkingen die je hebt met de paarden erdoor..
Sjaad: Aaah, lieve foto joh van je nichtje..
heikedenise: Spannend je eerste wedstrijd, heel veel succes alvast zondag!
Just_kiki: Fijn dat je aan de slag gaat met je rug, hopelijk verdwijnt de pijn dan.
Robijntjah: Das zeker niet fijn, weer een blaasontsteking, sterkte ermee. En pas idd op dat je niet aldoor aan de AB zit, echt niet goed voor je
Mies: hoe leer je dat Shannon dan? Van die spaanse pas/voetjes? Ik heb wel eens wat geprobeerd met Furia maar hij snapte er niks van haha!
En wat een gaaave foto's van Encanto, wat een droppie is t toch Lovers Furia heeft die behoefte niet haha om op zijn tong te worden gekriebeld Haha!
Super leuk je eerste lange teugel les!
Sanne: Echt relaxt, dat je autorijles zo goed ging, ik wil ook wel echt beginnen...

yeaah vriendlief belde net hij is geslaagd voor zijn rijbewijs Haha! Echt superhappy!!

Ellis: wat een leuke foto van Fifi zo vanuit haar stalletje.
Saida: Inderdaad, de paarden kunnen van nature wel hun weg vinden Ja Pfoe, je verhaaltje over Buehne eng!! Krijg ik altijd meteen beelden van The Horsewisperer...
Zo'n vreselijk stukje in de sneeuw met die paarden brrr..
jus: Aaah Gallo is zo'n lekker ding daar mag je wel meer foto's van plaatsen!

Als ik al die verhalen zo lees ben ik duidelijk niet de enige die zo baalt van die gladheid...
Furia gaat gelukkig wel lekker op de wei, die is zeker te doen helemaal niet glad, maar de bak is inderdaad en grote schaatsbaan en het stuk erf dat je over moet om het erf te verlaten is ook superglad, geukkig kan je het grootste stuk in de berm en ik ging dinsdag toch echt een poging wagen het erf af te geraken met Furia, in de berm ging het wle goed maar er was ook een stukje waar geen berm was en toen gleden Furia zijn hoeven alle kanten uit was ff eng!
Maar toen wel heerlijk gewandeld... Gisteren ook vandaag ga ik niet heen, ff leuk dagje gepland met een vriendin van me.

Maar wie heeft er TIPS wat je kan doen met dit weer? Iedereen die dus afhankelijk is van een buitenbak he..?
Furia staat namelijk ook echt mega mega fris.. Terwijl ie op t land de sufkont aan t uithangen is Tong uitsteken

Regine: haha, Furia vind dat echt geweldig maar die is sowieso echt een grote hond Haha! Als ik ga wandelen gaat ie vaak met zn neus zo over de grond als een speurhond, en vaak zeult ie ook n tak mee Huilen van het lachen
Lisenka: Was je nu met Otto in het Z1 gestart of nog M2? Sowieso nette punten voor het M2 en voor een Z debuut was het ook netjes geweest dus daarom ben ik ff in de war hihi Haha!
Hoe is het met Banjer en kanjer Sonrisa? En de rest van de paardenboel natuurlijk en Jan?
Amanda: ik heb van Dronten afgezien oa vanwege de locatie, ik vond t echt een dooie boel daar in the middle of nowhere en daar ben ik niet aan gewend Haha!
De school zelf en de studie sprak me wel heel erg aan, maar goed, in 80% van de gevallen kom je waarschijnlijk in een "normale" managersfunctie terecht, ik heb het kantoorleven gezien en dat trekt mij niet echt.
Ik ben altijd al zeer geinteresseerd geweest in de advocatuur en hoop daarme ook wat te kunnen bereiken in de jeugdzorg, en wat ook wel heel belangrijk is is dat ik gewoon flink wat geld wil kunnen verdienen en het trekt mij gewoon heel erg.
De studie schijnt wel heel droog te zijn maar na 2 jaar werken ben ik super gemotiveerd om weer met mijn neus in die boeken te duiken!!
Bovendien heb je na je studie een vrij goede kans op werk. Ik ga het overigens aan de UVA in Amsterdam studeren Lachen
Sanne Gave foto zeg is dat die draver!
He Peet Hou je je een beetje staande? Vast wel geniet maar lekker van Tsjillert en je dochter en ga lekker naar die hengstenkeuring joh!!
Sjaad: Huilen van het lachen Ik moest ff nadenken over Bar-bokkers haha maar hijs goeoed! Ga zo je topic ff bekijken vind deze foto iig een plaatje!
Evpanne: oooh echt heerlijk Egypte!! Mn beste vriendin is er met kerst geweest, zie haar zo ben benieuwd hoe ze t heeft gehad!
Ik ga vd zomer lekker naar Griekenland met mn vriend, maar zou tussendoor ook al wel een zonnige bestemming kunnen gebruiken Ja
Ik ga dus studeren aan de UVA Haha!
Iloon: Ik ben nog steeds hard op zoek...! Maar goed, de twee weken van Kerst en Oud&Nieuw heb ik veel gesolliciteerd maar daar is vrij weinig mee gedaan denk..
En ik ben niet zo moeilijk, ik wil alleen niet in een winkel staan voor max 5 euro per uur das mn enige eis... Maar goed ben nu wel met meerdere dingetjes bezig hoop dat dat wat wordt!
Gefeliciteerd met je paps, balen van die JR vind ik ook niet normaal zoveel geld er alsnog voor vragen..
Aaah leuk vakantie met de paarden dat wil ik ook!!

Nou hehe, weer ff bij Haha! Ik ga zo lekker schaatsen met mn vriendin, haha lol en daar ben ik zooo slecht in!!! Een paar jaar terug moesten we schaatsen met gym en toen heb ik met diezelfde vriendin gespijbeld haha, zo weinig zin hadden we er in Tong uitsteken
Ik kan t ook echt niet Huilen van het lachen Wil mn fototoestel meenemen dus dat wordt lachen Tong uitsteken
En daarna lekker ons favo-game spelen (sentiment van de laatste jaren): Mariokarten nu op de Wii!
We deden dat altijd met de Gamecube waren we echt gek van Haha! Maar ze neemt nu dr Wii mee dus wij vermaken ons wel!!
En morgen eens een poging wagen tot een staprondje met Furia en Mischa (tinker die ik dit weekend weer even verzorg).

Nog even over mijn bijrijdster, ik ben er zelf echt enthousiast over! Zij is zelf ook heel enthousiast en dat is gewoon echt super, zaterdag komt ze dus weer hopelijk kunnen we dan een rondje om ofzo..
Bak zal het nog wel niet worden helaas!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:24

Ik had het ook al op een van de Andalusierforums geplaatst maar ik plaats het ook even hier;

Ik ben echt heel heel dringend op zoek naar iemand die zich met Alegra wil gaan bezighouden, (heb 1 reactie) het gaat niet om verkoop of wat dan ook maar iemand die er een uitdaging in ziet grond werk met haar te gaan doen, iemand die haar het vertrouwen kan teruggeven want vermoedelijk is er een aantal maanden geleden weer een slechte hoefsmidervaring geweest waardoor haar trauma weer in alle hevigheid is teruggekomen als het om het optillen van de benen gaat, ik kan met mijn rug gewoonweg niet meer aan beginnen, ik ben al blij als ik kan rijden met Piropo..
Ik zoek dus iemand waar ze lekker buiten kan staan met anderen, ze mag ook 24/7 buiten want dat staat ze nu ook. Desnoods als gezelschap en dat er een paar x per week wat mee gedaan wordt maar het gaat voornamelijk om de persoonlijke aandacht. De kosten van de weide/stalling moeten een beetje redelijk zijn want dan kan ik ze gewoon blijven betalen..
Willen jullie alsjeblieft om je heen kijken of jullie iemand weten.. Alegra is een pittige tante met een behoorlijk karakter, ze is niet snel onder de indruk dus je moet redelijk stevig in je schoenen staan.
Het maakt niet uit waar, ik breng haar!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:28

iloon - gefeliciteerd met je paps, en lekker een weekie weg met je ventje leuk hoor moet heus wel goed komen je hebt nog 6 maanden, ga je samen met benthe of gaat vriendlief ook mee , het komt nu ook omdat ik ziek ben anders wil die liever ook niet alleen naar me paard Tong uitsteken

madelief bedankt ben ook heel zenuachtig ben zo benieuwd hoe die het doet Bloos

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:39

even nog een vraag of wat tips :

hoe maak je een goede / mooie hengstenvlecht vindt het zo moeilijk

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:34

Zoo ik kom ook weer even aanwaaien:P
Tis allemaal zo druk, Zusje jarig vriendtje lief vakantie.
Kleine die alleen maar in de kou buiten wil spelen.

Nouvel ; Nou wel heel erg fijn dat het volgens de arts het zo hoort te gaan! Hopen dat het snel helemaal genezen is en je weer lekker vanalles kan doen Lachen

Sjaad ; Leuke foto's, heb ook even het topic doorgekeken!
Echt zo'n mooi paardtje Lachen

Denise ; Is het je eerste wedstrijd? Wel jammer dat je nou niet echt goed kan oefenen met dat weer :S Maargoed, komt allemaal wel goed Tong uitsteken

esther ; Ohh lekker zo'n vakantie naar egypte!

Ilona ; Gefeliciteerd met je papa! (zijn ook veel mensen jarig vandaag Tong uitsteken Lisenka en Shanti van Rianne ook)
Jaa inderdaad beetje raar met die JR!!
Oee leuk hoor lekker weekje er tussen uit met de paarden Lachen

zoo eigenlijk moest me ventje vandaag weer werken, maar ging niet door. (Kan niet met het weer).
Hy mag van mij nou best wel weer gaan werken, want met die kleine heb ik nou echt moeite.
Alles is papa papa papa en mama mag niks Tong uitsteken Ze eet geneens meer bij me, alleen bij papa haha.
Dat gaat nog wat worden als die weer moet werken.
Pff eindelijk deze week kan me vriendtje lief gaan overleggen met de bedrijven waarvoor die werkt Lachen Zodat we miss September op vakantie kunnen naar Spanje Lachen Samen met nichtjelief en dan haar man en baby:P
Maar dat ligt geheel aan die bedrijven Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:36

Bedankt Madelief Haha!
Helaas vier ik mijn verjaardag op mijn werk en heb ik net een saaie vergadering van 3 uur achter de rug Rolleyes
Maar zaterdag heb ik een zaaltje gehuurd om te feesten met vrienden en volgende week met familie Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:37

Gefeliciteerd Lobke!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:46

lobke gefeliciteerd

michelle ja dit is mijn eerste ''officiele'' wedstrijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:47

Meiden, ik kan echt zo 1 keer in de 2 a 3 dagen een keer online komen... is het een hele grote ramp als ik het bijlezen voor nu even skip?