Nou ik ga eindelijk eens ff lekker achter de laptop kruipen om hier weer een beetje bij te reageren en wat muziek te downloaden..
Borderjay: oei, veel beterschap dan maar! Holte ontsteking is echt niet fijn, mij moeder heeft dat eens heel zwaar gehad en sindsdien kan ze veel minder goed proeven en ruiken...
Lobke: Vind het niet eens extreem hoge prijzen voor die stalling, hihi we hebben ze hier wel veeeel hoger...
Maar ook veel lager maar goed, dan heb je ook veel mindere faciliteiten natuurlijk..
3 uur dat is niet chill... Ik vind de Belgische spoorwegen zo mogelijk nog een grotere ramp dan de NS..
en HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! Gefeliciteerd, al een fijne verjaardag tot nu toe?
Iloon: haha, dat heb ik ook met sneeuw, zo lang ik maar niet de deur uit hoef vind ik t prima
)
Deze vrieskou vind ik ook echt niet leuk, je moet je echt warm aankleden en dan de beperkingen die je hebt met de paarden erdoor.. 
Sjaad: Aaah, lieve foto joh van je nichtje..
heikedenise: Spannend je eerste wedstrijd, heel veel succes alvast zondag!
Just_kiki: Fijn dat je aan de slag gaat met je rug, hopelijk verdwijnt de pijn dan.
Robijntjah: Das zeker niet fijn, weer een blaasontsteking, sterkte ermee. En pas idd op dat je niet aldoor aan de AB zit, echt niet goed voor je 
Mies: hoe leer je dat Shannon dan? Van die spaanse pas/voetjes? Ik heb wel eens wat geprobeerd met Furia maar hij snapte er niks van haha!
En wat een gaaave foto's van Encanto, wat een droppie is t toch
Furia heeft die behoefte niet haha om op zijn tong te worden gekriebeld 
Super leuk je eerste lange teugel les!
Sanne: Echt relaxt, dat je autorijles zo goed ging, ik wil ook wel echt beginnen...
yeaah vriendlief belde net hij is geslaagd voor zijn rijbewijs
Echt superhappy!!
Ellis: wat een leuke foto van Fifi zo vanuit haar stalletje.
Saida: Inderdaad, de paarden kunnen van nature wel hun weg vinden
Pfoe, je verhaaltje over Buehne eng!! Krijg ik altijd meteen beelden van The Horsewisperer...
Zo'n vreselijk stukje in de sneeuw met die paarden brrr..
jus: Aaah Gallo is zo'n lekker ding daar mag je wel meer foto's van plaatsen!
Als ik al die verhalen zo lees ben ik duidelijk niet de enige die zo baalt van die gladheid...
Furia gaat gelukkig wel lekker op de wei, die is zeker te doen helemaal niet glad, maar de bak is inderdaad en grote schaatsbaan en het stuk erf dat je over moet om het erf te verlaten is ook superglad, geukkig kan je het grootste stuk in de berm en ik ging dinsdag toch echt een poging wagen het erf af te geraken met Furia, in de berm ging het wle goed maar er was ook een stukje waar geen berm was en toen gleden Furia zijn hoeven alle kanten uit was ff eng!
Maar toen wel heerlijk gewandeld... Gisteren ook vandaag ga ik niet heen, ff leuk dagje gepland met een vriendin van me.
Maar wie heeft er TIPS wat je kan doen met dit weer? Iedereen die dus afhankelijk is van een buitenbak he..?
Furia staat namelijk ook echt mega mega fris.. Terwijl ie op t land de sufkont aan t uithangen is 
Regine: haha, Furia vind dat echt geweldig maar die is sowieso echt een grote hond
Als ik ga wandelen gaat ie vaak met zn neus zo over de grond als een speurhond, en vaak zeult ie ook n tak mee 
Lisenka: Was je nu met Otto in het Z1 gestart of nog M2? Sowieso nette punten voor het M2 en voor een Z debuut was het ook netjes geweest dus daarom ben ik ff in de war hihi 
Hoe is het met Banjer en kanjer Sonrisa? En de rest van de paardenboel natuurlijk en Jan?
Amanda: ik heb van Dronten afgezien oa vanwege de locatie, ik vond t echt een dooie boel daar in the middle of nowhere en daar ben ik niet aan gewend 
De school zelf en de studie sprak me wel heel erg aan, maar goed, in 80% van de gevallen kom je waarschijnlijk in een "normale" managersfunctie terecht, ik heb het kantoorleven gezien en dat trekt mij niet echt.
Ik ben altijd al zeer geinteresseerd geweest in de advocatuur en hoop daarme ook wat te kunnen bereiken in de jeugdzorg, en wat ook wel heel belangrijk is is dat ik gewoon flink wat geld wil kunnen verdienen en het trekt mij gewoon heel erg.
De studie schijnt wel heel droog te zijn maar na 2 jaar werken ben ik super gemotiveerd om weer met mijn neus in die boeken te duiken!!
Bovendien heb je na je studie een vrij goede kans op werk. Ik ga het overigens aan de UVA in Amsterdam studeren 
Sanne Gave foto zeg is dat die draver!
He Peet Hou je je een beetje staande? Vast wel geniet maar lekker van Tsjillert en je dochter en ga lekker naar die hengstenkeuring joh!!
Sjaad:
Ik moest ff nadenken over Bar-bokkers haha maar hijs goeoed! Ga zo je topic ff bekijken vind deze foto iig een plaatje!
Evpanne: oooh echt heerlijk Egypte!! Mn beste vriendin is er met kerst geweest, zie haar zo ben benieuwd hoe ze t heeft gehad!
Ik ga vd zomer lekker naar Griekenland met mn vriend, maar zou tussendoor ook al wel een zonnige bestemming kunnen gebruiken 
Ik ga dus studeren aan de UVA 
Iloon: Ik ben nog steeds hard op zoek...! Maar goed, de twee weken van Kerst en Oud&Nieuw heb ik veel gesolliciteerd maar daar is vrij weinig mee gedaan denk..
En ik ben niet zo moeilijk, ik wil alleen niet in een winkel staan voor max 5 euro per uur das mn enige eis... Maar goed ben nu wel met meerdere dingetjes bezig hoop dat dat wat wordt!
Gefeliciteerd met je paps, balen van die JR vind ik ook niet normaal zoveel geld er alsnog voor vragen..
Aaah leuk vakantie met de paarden dat wil ik ook!!
Nou hehe, weer ff bij
Ik ga zo lekker schaatsen met mn vriendin, haha lol en daar ben ik zooo slecht in!!! Een paar jaar terug moesten we schaatsen met gym en toen heb ik met diezelfde vriendin gespijbeld haha, zo weinig zin hadden we er in 
Ik kan t ook echt niet
Wil mn fototoestel meenemen dus dat wordt lachen 
En daarna lekker ons favo-game spelen (sentiment van de laatste jaren): Mariokarten nu op de Wii!
We deden dat altijd met de Gamecube waren we echt gek van
Maar ze neemt nu dr Wii mee dus wij vermaken ons wel!!
En morgen eens een poging wagen tot een staprondje met Furia en Mischa (tinker die ik dit weekend weer even verzorg).
Nog even over mijn bijrijdster, ik ben er zelf echt enthousiast over! Zij is zelf ook heel enthousiast en dat is gewoon echt super, zaterdag komt ze dus weer hopelijk kunnen we dan een rondje om ofzo..
Bak zal het nog wel niet worden helaas!