:Dben er echt zo blij mee! hij is zo lief!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D
Wat mega spannend en leuk voor je zeg!! Echt een hele ervaring straks met Fuurtje! Je hebt nog wel even de tijd om te oefenen, maar straks voor het eggie
. Fotoooo's!
De stouterd. Maar wat een schatje zeg als veulen

Goed sterk maken in de rug is nog niet altijd even makkelijk! Succes ermee..
Dus maar even lekker aan de longe gedaan met halstertje. Daarna heeft ze nog 10 min lekker los geweest, gek dat ze deed
Echt jammer dat ik mn foto's toestel niet bij me had!
ie gaat dus mee volgende x!* En ze heeft ook nog met een ander paardje losgestaan..
Vind het maar een beetje eng, zeker als het wat hoger word (Lees: 50 cm
) Maar wie weet doe ik toch mee, Amanda springt álles met bijwijze van ogen dicht
Ik ga er nog even over denken...
Welkom hier! Erg gezellig topic voor als je het nog niet wist
Vertel wat meer over jezelf en klets gezellig mee. En oja, wij zijn hier gek op foto's
ben ik weer 

Anniick schreef:hoi! ik heb 2 maanden geleden een andalusier gekregen:D
ben er echt zo blij mee! hij is zo lief!

flamon schreef:Anniick schreef:hoi! ik heb 2 maanden geleden een andalusier gekregen:D
ben er echt zo blij mee! hij is zo lief!
Leukk FOtos
haha

Maar ben geen held verder
Ga het denk k wel doen...
Krijg je echt fijne plaatjes van
. Ik houd persoonlijk juist niet van Friezen maar weer wel van Anda's, ook weer een andere smaak..
.
. Wel heel erg balen zeg!
. Bovendien altijd een beetje raar, arrogant, niet aankijken en dat soort dingen. Ze is heel erg met haar moeder bezig, dus die zal ook wel ons totaal negeren en boos zijn. Jeetje, gelukkig zei de Veearts dat maar, want als je dat niet wist, nu kan je er iig op letten.
.
!

)
Ze is lang niet geweest dus zal wel opkijken van de verandering (sinds half jaar pensionstalling)
!