[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anniick

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:19

hoi! ik heb 2 maanden geleden een andalusier gekregen Haha!:D
ben er echt zo blij mee! hij is zo lief!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:40

Madelief: Whoeehoee! Haha! Wat mega spannend en leuk voor je zeg!! Echt een hele ervaring straks met Fuurtje! Je hebt nog wel even de tijd om te oefenen, maar straks voor het eggie Haha! . Fotoooo's!

Jolyn: Fijn dat het rijden zo goed ging! Misschien even wel goed dat zij erop gaat, kan ze even goed aangepakt worden Clown De stouterd. Maar wat een schatje zeg als veulen Bloos! Lovers

Peet: Wauw, leuke foto's zeg van Tjil!! Hij ziet er goed uit daar, lekker in het zomervachie!

Saida: Ojee.. best jammer, maar idd doen wat je denkt dat het beste is Ja Goed sterk maken in de rug is nog niet altijd even makkelijk! Succes ermee..

Volgens mij heb ik iedereen gehad! Zo vandaag toch niet zoveel puf gehad om er op te stappen Bloos Dus maar even lekker aan de longe gedaan met halstertje. Daarna heeft ze nog 10 min lekker los geweest, gek dat ze deed Clown Echt jammer dat ik mn foto's toestel niet bij me had! Plingie gaat dus mee volgende x!* En ze heeft ook nog met een ander paardje losgestaan..

Er werd trouwens gevraagd of ik zondag mee wou springen met dr. Lijkt me echt heeel leuk, alleen ben niet zo'n held met springen Bloos Vind het maar een beetje eng, zeker als het wat hoger word (Lees: 50 cm Bloos ) Maar wie weet doe ik toch mee, Amanda springt álles met bijwijze van ogen dicht Clown Ik ga er nog even over denken...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:41

Oje, vergeet de nieuwkomer Bloos! Welkom hier! Erg gezellig topic voor als je het nog niet wist Knipoog Vertel wat meer over jezelf en klets gezellig mee. En oja, wij zijn hier gek op foto's Clown

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:25

Doei! ben ik weer Tong uitsteken
hahaha

iemand had mij gemailt of ja gepmt dat er binnekort wedstrijden zijn voor friesjes in eindhoven en je mag daar gewoon starten zonder startkaart

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:34

Spannend Madelief!
Annick, welkom, fotos?
Heb ook niets gedaan met de paarden, ja, heerlijk gespeeld en weer super gave fotos haha.
Verder lekker uitgeslapen (vrij vandaag), huiswerk gemaakt en ff naar Karwei geweest voor mams, tegeltjes waren in aanbieding, kan ze strax gaan mozaïken haha. ook nog ff naar ruitersportzaak geweest, kon me gelukkig inhouden, maar moest ff voor bitje voor Bram kijken.. Vergeten op te meten haha dus had er nie veel aan

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:07

Tong uitsteken
ik weet toevalig dat janske 12 heeft Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:10

Anniick schreef:

Leukk FOtos Tong uitsteken
haha

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:11

flamon schreef:
Anniick schreef:

Leukk FOtos Tong uitsteken
haha

Leuk ilona dat je gevraagd bent zou er zeker over na denken Knipoog
je kunt het Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:41

Fanny: Jaa, ik kan het ook wel, en als het niet te hoog gaat en in een ontspannen sfeer vind ik het ook super gaaf om te doen! Haha! Maar ben geen held verder Nagelbijten / Gniffelen Ga het denk k wel doen...

Soeske: Heerlijk dagje gehad denk ik zo! Leuk he dat spelen Haha! Krijg je echt fijne plaatjes van Ja

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:34

ilona: Tong uitsteken
haha Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:45

@ Ilona: Fijn dat het zo goed ging. Dat opstappen gaat bij Fuego nooit goed haha, hij deed het even, maar nu zit ik er nog niet op en loopt hij weg.. Leuk dat ze nu ook zo de boging doet!

@ Patries: Ook al zo'n setjes gek, of dekjesgek hahah. Ik vind 't ook leuk, maar krijg voorlopig geen zakgeld meer Huilen van het lachen. Ik houd persoonlijk juist niet van Friezen maar weer wel van Anda's, ook weer een andere smaak..

@ Michelle: In haar antwoord had ze geen reden.. Een één of ander lúlverhaal waarin ze ons belachelijk maakt.

Okéee iedereen doet aan setjes lees ik nu Clown.

@ Jasmijn: Dat is echt ongelovelijk idd, wat sloridg. Ik zou het idd ook mondeling doen.. Dan kan je je idd nog uitlúllen Huilen van het lachen. Wel heel erg balen zeg!

@ Petra: Mooie foto's van mooie Tsjil, rood staat haar goed!

@ Jolynn: Gelukkig ging het dan wel bij je vriendin goed. Gaat het al wat beter met je arm?

@ Idra: Ik ga gelijk de link aanklikken. Hoezo zijn de foto's niet zo geschikt dan?

@ Saida: Valerie was al ruim in de 20, niet echt mijn leeftijd dus Clown. Bovendien altijd een beetje raar, arrogant, niet aankijken en dat soort dingen. Ze is heel erg met haar moeder bezig, dus die zal ook wel ons totaal negeren en boos zijn. Jeetje, gelukkig zei de Veearts dat maar, want als je dat niet wist, nu kan je er iig op letten.

@ Malin: Wat vreselijk dat rotweer, met de gedachte dat ik daar dan ook weer heen moet..

@ Jolynn again: Wat een schatje als veulen!!!!

@ Madelief: SUCCES! Haha!

@ Aniick: Vertel is wat meer Lachen.

@ Ilona again: Haha een sprongetje is toch leuk. Als Amanda het zo doet, altijd een poging proberen, kan geen kwaad! Als jij er lekker bij voelt dan.

@ Soeske: Haha ik kan me eigenlijk nóóit inhouden in een Ruitersport zaak. Hmm jammer dat je er toch niets voorniets was geweest. Foto's? Zienzienazien Haha!!

Zozo, ik heb iedereen denk ik wel gehad.. Ik heb vandaag nog zo'n heerlijke buitenrit gedaan. Hij is wel even geschrokken van een auto die aan de weg stond, er kwamen 2 mannen uit de bosjes, hadden wat geplukt ofzo. We hebben wel ff wat dressuur geoeffent, want morgen kan ik niet meer oeffenen, dan gaan we namelijk niet. Kan niet wachten tot Zaterdag, weet haast wel zeker dat we daar heen gaan..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:16

okee Es, zal ze ff uploaden Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:33

komen ze
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:35

die laatste woo daar komt je mooie paardje hoog Tong uitsteken

weltrusten iedereen Doei, doei

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:53

gave foto's jammer dat ze niet scherp zijn.. waar kom je vandaan?? anders wil ik ze wel eens een keer voor je vast leggen Tong uitsteken

lees workum waar ligt dat Tong uitsteken

Ow ja zag nog een nieuwe welkom en veel plezier hier.. enneh foto's Tong uitsteken

heb net les gehad..ging echt super mijn instructrise was ook nog opgestapt * kwijl kwijl * damz wat loopt ze dan mooie zeg.. ze wou even voelen hoe ze liep zodat ze mij beter kan helpen Tong uitsteken

heb wel foto's gemaakt ben ze nu op mijn pc aan het zetten

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:58

Lindy en Flamon, thnx!
Camera is niets mis mee haha, maar moet zo snel zijn en met dit weer is het drama.. Canon powershot IS S5
Maar je mag ze altijd vast komen leggen, workum ligt in zuidwesthoek van Friesland, eindje bij je weg dus haha

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:00

was het al aan het opzoeken.. ik fotografeer met een spiegelreflex eos 350 d heb met slecht weer ook een spingend paard vast gelegd ging ook prima.. maar inderdaad met zon fotografeerd lekkerder

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:02

net een klein uurtje bij mij vandaag valt mee.. moet van de week wel die kant op.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:03

moet naar Tzummarum een lens ophalen voor mijn camera

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:19

Woooow mooie foto's zeg, wat doet die toch stoer, en die kleine ook zeg hahaha, heerlijk om ze zo te zien spelen!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:28

heb net prive les gehad ging echt super.. mijn vriendin maakte foto's ik had mijn camera helemaal ingesteld zodat er niets fout kon gaan.. heeft ze hem naar een andere stand gezet want dan waren de foto's lichter zei ze.. met als gevolg allemaal wazige foto's.. jammer genoeg.. maar heb gelukkig zelf foto's gemaakt toen mijn instructrice ging rijden en die zijn gelukkig wel allemaal goed..

ff uploaden

Afbeelding

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 02:40

El mooi foto's, ik zal snel ook weer eens van Rod foto's maken door de verbouwing is er niet veel van gekomen.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:25

soeske: aaah wat schattig, de shetlander is echt niet bang!
Lindy1982: Ziet er leuk uit mooi setje ook Knipoog

Zo ben gisteren weer wezen lessen, zoals jullie weten was freek de laatste tijd erg sloom en had geen aandacht voor zichzelf of mij.. Maar gisteren was de oude Freek weer terug, ik was zo blij hé Ik hoefde bijwijze van even te klikken en hij verruimde Haha!
Mijn dag kon gisteren echt niet meer stuk Bloos

Vandaag ga ik weer even rijden hopen dat het weer zo gaat alleen heb nu eerst nog een sportdag Slapen

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:00

Suzanne -> Als ik het goed heb berekend dan is ze nu ruim 9 maanden drachtig en moet ze begin maart/halfweg maart bevallen.
Maar de boer dacht dat een andere fries als eerste is gedekt en had aan Annemarie (veearts) gevraagd of zij in de computer wilde kijken als ze toch naar Wijdewormer toe ging.
De meeste friezen worden nl bij stal Wijdewormer gedekt.
Annemarie vertelde dat de andere fries op 18 maart is uitgerekend, dus dat zou betekenen dat Grysje later moet bevallen als de boer gelijk heeft.
Hij heeft de dekbewijzen helaas nog niet binnen, dus we weten het nog niet zeker.
Weer mooie foto's van Bram en Goya! Wat kunnen die 2 leuk spelen, zeg.

Malin -> Dat is zeker balen dat je dure dekjes toch niet van zo'n goede kwaliteit zijn.
Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze zo snel stuk zijn.
Ik heb nu een Eurostar pad en daarvan was meteen de eerste keer de lus waar de singel door moet al los.
De verkoper adviseerde mij om voortaan alleen de achterste singelriem door de lus te doen, dan staat er minder druk op en laat de lus op de pad niet zo snel los.
Idd weer balen van het weer gisteren, maar vandaag ziet het er weer hoopvol uit! Go jij! Go jij!

Debby -> Wat een schattig en onwijs mooi veulentje was Xantha!
Ik heb net ff in je profiel gespiekt, maar ben jij zo klein of is Xantha zo groot?
Ja klopt, haar buikje helpt ook niet echt mee haar achterhand er goed onder te zetten.
We gaan het gewoon lekker rustig aan doen en veel longeren met en zonder pessoa, of balkjes laten draven, dat soort dingen maar dan zonder mij erop.
Alleen mijn priveles laat ik dan nog doorgaan, maar dat is maar een half uur werken.

Madelief -> Spannend je debuut!
Neem je wel iemand mee die foto's gaat maken?

Anniick -> Nogmaals welkom hier! Clown
(een poosje geleden heb je ongeveer hetzelfde berichtje geplaatst...... Knipoog )

Ik ga!
Als het doorgaat heb ik zo weer priveles! Go jij! Go jij!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:05

Peet en Lindy: mooie foto's!!

Gaaf madelief, zal zeker goedkomen met jullie debuut!

Jasmijn: waarvoor heb je nu gekozen?

saida: Succes bij je les!

es: ik blijf het raar vinden, hopelijk wordt die nieuwe stal iets!
waar ga je eigenlijk in nederland wonen?

Ik ga zo eerst snowboarden en daarna met een vriendin mee naar dr Fries..en daarna samen naar mijn kudde Lachen Ze is lang niet geweest dus zal wel opkijken van de verandering (sinds half jaar pensionstalling)
Dus misschien wel foto's en anders morgen zeker Lachen!