Ben benieuwd Boemel!
Gaan jullie het OS ook kijken? Dressuur dan vooral? Ik heb de tijdschema al een beetje opgezocht, moet toch iets doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meya_ schreef:Lastig Jelske, maar zoals je zegt.. je hebt er geen invloed op. Wel fijn dat ze meer haarzelf wordt.
Ben benieuwd Boemel!
Gaan jullie het OS ook kijken? Dressuur dan vooral? Ik heb de tijdschema al een beetje opgezocht, moet toch iets doen
SunnyHorse schreef:Ben blij dat we ervoor gekozen hebben om hem in najaar ipv voorjaar in te sturen naar abfp. Hij is in een paar maanden echt sterker geworden.
In het voorjaar vond ik hem nog echt puppy, nog geen paard om al op te gaan zitten. Nu vind ik hem er beter voor staan.[ [url=m/RygnSb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na longeren nog even zadel erop. Beetje jammer dat hij dacht daarmee te kunnen rollen
afkepieteke schreef:Ik val weer even binnen.
Begin dit jaar een 3 jarige Friese merrie gekocht met het idee, die beleer ik zelf wel even, met hulp uiteraard. Alleen het valt mij wat tegen omdat ik ook steeds afhankelijk ben van anderen, niet zelf een bak heb etc, buurman wel, maar ben dan wel afhankelijk zegmaar..
In elk geval, ik zoek een adres waar ik haar heen kan brengen te beleren. Ik woon in Friesland, dus zit al rond te neuzen. Iemand ervaring ergens mee? Mag ook als ze braaf is wel direct voor de kar beleerd worden, als ik haar maar braaf terug krijg en mij nagenoeg zelf kan redden. Dressuurmatige pruts ik er graag zelf op