Ik mag TMM 1300 hebben en dan mag ik zonder rijbewijs (E) met de trailer op pad... Ik moet zeggen dat ik dat terugkeuren nooit helemaal snap 
Maar doordat ik 1300 kan, kan een 2 paards eigenlijk niet. 1 wil ik niet dus kom ik op 1,5
Ik ga als we een nieuwe hebben wel een paar lessen met mijn eigen auto en eigen trailer volgen bij een vriend van me, die is rij-instructeur, dat voelt toch wat veiliger dan om gewoon maar wat te proberen!
Zijn nu opzoek naar en polyester-trailer, dat hout zijn we een beetje klaar mee... dan lijkt het super goed, dan wil je ergens een schroefje in of uit draaien en blijkt het vanbinnen toch rot te zijn... Daar wordt zoooooo veel mee gesjoemeld! Niet normaal...
Jolijn, Mo en jij gaan echt goed vooruit he? Lekker bezig en fijn aan de ontspanning werken. Super!
Bij ons gaat t ook weer de goede kant op
Heb gisteren heerlijk ontspannen gereden in de bak. Kwam super nageeflijk en daarna nog een tijdje lang-laag gedraafd. Een paar knopjes werken bij haar gewoon net iets anders dan ik het altijd geleerd heb, nu heb ik dat wat door en gaat t ineens super fijn!
Morgen masseur erbij en daarna echt lekker op gaan pakken en ook de galop er weer proberen doorheen te krijgen. Buiten is ze momenteel heel relaxt, volgensmij heeft ze door dat we vanzelf toch wel weer een keer naar stal terug gaan