Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Dus maar een vakantie van gemaakt ja
.
vaak moet hij er niets van hebben als 'grote mensen' hem willen aanhalen, hij is een beetje eenkennig, maar met kinderen is hij eigenlijk altijd lief
zo grappig hij wil zich nu dus niet meer laten vangen door de staljongens als hij buiten staat
hij rent alle kanten op, en als ze hem in een hoekje hebben gedreven weet hij toch weer te ontsnappen.. Hoe is het met Chico? Hij heeft ook wel eens van die streken he
wel jammer van Prince :s als de zomer hier is afgelopen wil ik daar ook wat meer tijd aan gaan besteden, Flaaf vind het volgens mij ook wel interessant.
ja het loopt nog steeds lekker, alleen viel gisteren ineens de gloednieuwe koelkast/presentoir uit... Er komt nu iemand om hem te repareren, maar wel gelijk stress :s
zal ik vorige keer wel voor niks alles overnieuw hebben geschreven... Hier was het gisteren de heetste dag tot nu toe, een beetje bewolkt en heel broeierig dus
de paarden zijn het wel gewend, maar de twee jonge honden die we hebben liggen de hele dag te hijgen en te puffen
probeer ze steeds maar nat te spuiten, maar daar zijn ze dan ook weer niet van gediend. 's avonds een rit gemaakt met twee andere paarden, Flavio was weer erg macho en wilde de hele tijd voorop :s toen hebben we het steeds afgewisseld, eerst hij een stukje voorop, dan in het midden, dan achteraan. Dat werkte goed en na een half uur werd hij steeds rustiger. Darius heeft nu een flinke wond op zijn nek, te danken aan de verkeerd geplaatste injectie van de DA. Eerst was het een bal geworden van zo'n 3cm doorsnede, die is toen opengegaan met een hoop pus en nu is het dus een open wond, en hij vind het maar niks als je er wat wondspray op probeert te doen. Naja.
Marcel vanochtend erop gezet.
met alle liefde

) en die vindt het ook maar helemaal niks!!
die paar keer dat ik even de grote weg moet oversteken zullen zijn hoeven niet gelijk uit elkaar doen vallen... Fijn om te horen dat je oude paardje het goed heeft

Niet dat ik er een hierheen zou halen, je hebt hier zat mooie paarden die wel aan het klimaat en het niet zo voedzame eten gewend zijn... Vrienden van me hebben het wel geprobeerd maar alle paarden zijn binnen een paar jaar gestorven
Vraag me ook wel af hoeveel mensen nou eigenlijk voor een berber met papier zouden neerleggen in Nederland...

.
En waaaaauw, die Girasol toch
Wat issie mooi!! Hij lijkt me alleen niet zo heel groot he? Die manen zijn ook al erug mooi zeg..
. Jum jum!
.
.
.

), moet het echt even met jullie delen!
Was zelf ook wel heel trots!! Op furia maar ook op mezelf, merkte ook meteen dat het zitten makkelijker ging.
Fijne vakantie gehad las ik.