Prinslover schreef:Westbest: Hoe staat het met de verkoop van je kanjer? Al serieuse gegadigden?
Er zijn heel veel reacties binnengekomen, maar niet iedereen is geschikt voor hem. Er zijn nu twee vrij serieuze gegadigden.
Goed, Lisenka!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prinslover schreef:Westbest: Hoe staat het met de verkoop van je kanjer? Al serieuse gegadigden?
).

Had moreno je ook gemist? Ben je al opgeknapt?
Volgens mij komt des niks te kort 
Of er in 20 min met de fiets ben...
Kwam erachter dat het te paard waarschijnlijk sneller is dan met de trailer....Als ze wil meewerken dan..anders alsnog inladen.
.
.
. Las dat je ook al even had gereden met m.
. Lijkt mij ook onzettend leuk.
. Vanavond kan ik weer lekker longeren, de bak is weer zacht
. Ben blij dat ik aan de kust woon
. 

We hebben ook nog even geoefend met Fiesta uit de wei halen, maar dat vond meneer helemaal niet erg. Hij heeft een klein hinnikje gedaan en verder vond ie het wel best. Fiesta hebben we ook niet te lang weggehaald, dus echt reden voor paniek was er ook niet echt.

dat is dan weer een beetje overdreven,maar ik voel me niet meer ziek in ieder geval! Dus...ik ga me nu omkleden en lekker naar Moreno!

. Super lief! 
. En wat grappig dat je ook rechten doet! Ik studeer ook rechten (op HBO-niveau).
, gelukkig ben je weer beter!
. Hij was weer behoorlijk fit, ik had alvast aan de hand ingestapt en in de longeerbak ging die al gelijk galopperen en gek doen. Dus ja maar even gek gedaan met m
. We hebben ons weer vermaakt
.

. Ik doe het in Amsterdam. Heb er voor gekozen omdat ik