Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gek paard haha. Hopen dat je arm snel weer beter is 
Ik ben dr ook gek op, alleen het weer zit niet echt mee de laatste tijd.. Maar wie weet vanhet weekend weer een keer
En ik snap wel wat je bedoeld met dat sfeertje, bah.. Gemeen van dr hoor..
Amanda heeft er ook heel wat! En ik zelf ook, een setje in rood + bandages, donkerblauw + bandages, beige + bandages, zwart + babyrose met bandages.
Alleen altijd zoveel werk met die bandages om + dekje verwisselen is zo'n gedoe dat ik het eigenlijk niet om doe.. 
Ben benieuwd!
Opstappen en wegrijden de laatste dagen. Maar toen ik er gister opstapte was ze weer druk, proberen dr neus eruit te trekken en sterk maken. Ik baalde er echt even van, omdat ik in de verwachting was dat ze het wel weer lekker zou oppakken.. Gelukkig na een minuut of 15 begon ze te ontspannen! En vanuit daar ook echt loslaten en netjes buigen om mn been. Ook weer de galop mee gepakt, ging heel goed. Moet alleen op mn houding gaan letten, want ben geneigd naar voren te kiepen..
En Amanda wil de voorkant altijd loslaten (ze loopt dan wel netjes rond) zodat ik geen aanleuning heb. Dus daar kan ik nu ook mee gaan werken. Vandaag maar weer is proberen in de bak

Haha, wish you luck!
En dan vinden ze mij op stal gestoord met een stuk of 10 setjes en ca 20 sjabrakjes...
das een echte fries!
En voor elk setje peesbeschermers+strijklappen te kopen vind ik weer te duur...

) rijden tegen de dazen is gewoon een katoenen dekje het fijnst voor hem.

.
. 

Die van Eurostar, heb net een erg mooi exemplaar aangeschaft 

Doe er nie zoveel aan, kom toch nie zoveel tgen hier..
Ik ben al blij met mijn 3 setjes, als je het al setjes kan noemen......Idra schreef:Wat vreemd Malin, mijn Anky dekjes zijn allemaal een jaar of 3 oud, worden intensief gebruikt en zien er nog als nieuw uit!
Ik heb wel net nòg betere dekjes ontdektDie van Eurostar, heb net een erg mooi exemplaar aangeschaft
Maar ja ik heb Suev al zo lang en ik heb zelfs mijn eerste dekjes die ik had toen we nog in Spanje woonde, nog bewaard. Toen bestonden al die luxe dingen nog niet, en was het helemaal hip als je de naam van je paard erop had laten borduren. Maar die zijn allemaal bij de singelstoten kapot geschuurd dus die gebruik ik niet meer.
Heb net al 45 min met de hond in de regen gelopen en ben net weer een beetje warm en droog dus zit niet echt te wachten op nog een nat pak

dus rij ook vaak met peesjes.. Mijn merrie doe ik uit voorzorg wel wat om omdat ze een scheef been heeft. Ze is een jar geleden uit het wild gehaald en op stal gezet. waardoor ze is gaan draaien in stal en haar been is nu dus naar binnen gegroeit en heeft ze een scheef beentje zal is kijken of ik er een foto van heb 

Dus dat zat weer mee...
in