Welkom! Wij zijn voor het eerst naar het grote bos gewandeld vrijdag én ook nog meteen een uur. Ik denk dat ik de braafste 2jarige heb ooit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst BugsFunny, wat is het er precies voor een? Hoe oud?
Lukie: ah dat is sneu..sommige paarden doen het beter als ze een rustig plekje hebben om te staan met niet teveel wisselende mensen om zich heen.
Elisa2 schreef:Ow leuk die heb ik te koop zien staan, ben benieuwd naar foto's en ben benieuwd naar hoe het karakter gaat zijn. Vond hem ook al meer Spaans dan Fries er uit zien.
Ania schreef:Het ging wel een beetje zo: hallo ik ben Bo en hier heb je een voerton vol informatie *gooit voerton over mij leeg in 45 min
En ik stond daar te knikken "Ja logisch, ja logisch "
En achteraf denk ik, whuuttt??!
Ik begin maar rustig want ik weet niet hoe lang dit gaat duren. En daar heb je de rest van hun leven profijt van.
Maartje_M schreef:Ik heb voor Elevada een Micklem en die zit best wel prima bij haar. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel andere anatomische modellen waar je naar kunt uitwijken. Ligt toch een beetje aan het paard wat lekker zit denk ik