Had ik geld maar hahaha..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kijk gewoon geen advertenties meer, ik ga toch geen andere kopen. En volgens de praatjes kunnen ze altijd alles al maar dat moet achteraf ook nog maar blijken 
Trailers heb ik helaas niet echt verstand van, ik laat er altijd een ander naar kijken en me goed informeren. Word altijd een beetje huiverig van die slechte bodem verhalen enzo.

is vaak zo hoor,

Maar wie weet waar je tegenaan loopt!
Tamme is helemaal opgefokt
Iets met hormonen denk ik
Vandaag was hij dan weer wat rustiger, was met een vriendje rijden. Friese ruin, echt een leuk stel

Heb zelf wel lessen gevolgd, maar het examen niet gehaald. Maar heb nu wel geleerd om met een aanhanger te rijden en dat valt best tegen moet ik zeggen hahaha. Had verwacht dat de bijzondere verrichtingen het moeilijkst zouden zijn, maar het gewoon rijden ermee op de weg is echt zooveel moeilijker
Als je zoveel vertrouwen heb zou ik zeker gaan lessen
Nee hoor grapje haha. Vond het zelfs wel leuk dat lessen!! Je rijdt in een grote bus met zo'n zwaar ding erachter, voelde me echt stoer
Nu rijd 'k in een Mazda met trailer erachter. Stuk minder zwaar en ik zit heel laag, da's echt raar ineens en kan vaak het stoepje niet eens zien ter hoogte van de banden van de trailer
Dus maar hopen dat ik het op voorhand goed inschat hahaha!

zij had ook Sam!
Maakt ook eigenlijk geen zak uit ook hahaha!! Hoop dat ze een mooi plekje krijgen

Hoop ooit nog een PRE in m'n stal te krijgen. Maar omdat ze nu zo populair zijn vind ik 't eigenlijk weer niet meer leuk
Wachten tot de hype over is of een ander barokkie zoeken
, en m'n vader rijd meestal .