Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben immers niet meer zo fanatiek hier..
. Gelukkig blijft ie altijd wel netjes bij me
. Vannochtend ook les gehad, was weer even hard werken maar hij deed het super goed!
. Ze mag heel misschien morgen al naar huis en anders maandag of dinsdag waarschijnlijk
.
.
.
. Vandaag is de ruggenprik eruit gegaan en als het goed is ook de katheter
. Ruggenprik is een klein infuusje in de rug waar ze de pijnstillers inspuiten. Daardoor voelt ze vanaf de borst tot aan de tenen geen pijn. Ze heeft nog wel verhoging en ze hoest ook nog een beetje maar verder gaat alles goed
.
. Ze doet het goed
. Ze moet nog wel een beetje aan de groep wennen maar ze heeft al 2 vriendjes
. Verder is ze lekker vrolijk en ze eet goed
.

maar dat kan aan mij liggen,
. Straks ook weer lekker naar hem toe, het is gelukkig lekker zonnig en droog
. Gister was het echt storm en regen ineens! 
om te kijken of we nog langs moeten komen, of dat hij binnenkort weer naar stal komt
.
. Hij heeft weer goed zijn best gedaan! Hij is altijd zo braaf als er iemand anders op zijn rug zit, echt lief!
. Maar ach leuke sfeerfoto's lukken altijd wel
.
. Ik zou ook graag weer naar buiten willen enzo, maarja, op stal heb ik niemand, en ik kan niet alleen.. lastig dus!
?
Lees allemaal super verhalen over het opbouwen wat zo goed gaat met Heike!! Ben zo blij voor je
!
.
.
En wat deed ie weer zn best, echt een kanjer. Trailerladen gaat allemaal echt súper sinds de DVD van 't Balingehof. Werkt altijd, zo blij mee. Alles liep op schema, en was mooi optijd aanwezig. Daar gaan opzadelen etc en gaan rijden. Super fijn, want je mag daar de bak verkennen, gelukkig maar! Want de eerste rondjes ziet hij altijd spoken..
. Gelukkig was dat al snel over en liep ie heel braaf! De eerste proef schrok hij 1 keer en ging op de noodrem haha
. En 1 x reed ik verkeerd, oeps
. Maar toch nog 180. En de tweede proef ging heel fijn, daar had ik 187 en een eerste prijs (van de twee hoor
). Dus met 2 wp en een beker naar huis, jeeej
.