Balen dat Shaddy het nu even niet zo goed doet, heeft ze geen ander leuk maatje erbij gekregen? Misschien dat dat een beetje de leegte opvult die Nouchka achter heeft gelaten....
moppielover
Geplaatst: 22-10-10 21:41
Helaas is dat niet mogelijk bij ons Misschien als er een nieuw paard komt maar voorlopig niet.
Angela – fijn dat je moeder zo snel opknapt en gelukkig zijn ze op tijd bij de longonsteking, hou der maar goed in de gaten. Wanneer mag ze naar huis?
Alleen balen dat shaddy der eigen niet lekker voelt, zoals je zegt misschien toch als het te lang duurt even een dierenarts erbij halen, hopelijk voelt ze der eigen snel beter
Hier geen idee wie de opening doet ik dacht aan het begin van dit topic dat jasmijn en madelief het gingen doen, maar hang me daar niet aan op kan me eigen ook vergissen.
We gaan wel lekker hard zo nog een paar pagina’s en dan is het alweer tijd voor deel 5
Hier gaat alles lekker heike zit echt top in zijn vel en de trainingen vorderen goed, we zijn lekker rustig bezig en tot nu toe gaat het heerlijk Vanochten vroeg alweer lekker les gehad,
Gister ben ik lekker met Shaggy naar buiten geweest, hij was errug enthousiast in het bos met zn galopsprongen tussen de draf door en terug uit het bos vandaan was ie ook lekker enthousiast . Gelukkig blijft ie altijd wel netjes bij me . Vannochtend ook les gehad, was weer even hard werken maar hij deed het super goed!
Denise: Dankje . Ze mag heel misschien morgen al naar huis en anders maandag of dinsdag waarschijnlijk . Wat heerlijk dat het trainen en opbouwen zo lekker gaat .
Esther: Fijn dat je lekker hebt gereden en dat Shaggy goed zijn best doet .
Het topic wil ik wel bij helpen maar ik ben niet zo goed met foto's bewerken enzo.
Met mijn moeder gaat het steeds beter . Vandaag is de ruggenprik eruit gegaan en als het goed is ook de katheter . Ruggenprik is een klein infuusje in de rug waar ze de pijnstillers inspuiten. Daardoor voelt ze vanaf de borst tot aan de tenen geen pijn. Ze heeft nog wel verhoging en ze hoest ook nog een beetje maar verder gaat alles goed .
Net lekker bij Nouchka geweest . Ze doet het goed . Ze moet nog wel een beetje aan de groep wennen maar ze heeft al 2 vriendjes . Verder is ze lekker vrolijk en ze eet goed .
Buiten dutje doen met vriendje 1. ( ze konden goed naar binnen hoor)
Daarna lekker gaan eten binnen
en lekker eten met vriendje 2.
bedouin
Geplaatst: 23-10-10 16:17
Hier ook n drukke. 8 paarden sinds gisteren! Ik lees af en toe wel eens een pagina, dan denk ik: "Oh mooie foto's!"of "Jee wat n verhaal!" en "Daar moet ik op reageren!" Het komt er niet van. Wie weet volgende week,...
angela - fijn dat je moeder bijna naar huis mag, en super dat nouschka het zo goed doet leuke foto's, alleen wat vindt ik dat ene veultentje naast haar op foto 1 mager zeg maar dat kan aan mij liggen,
madelief - zou het graag van je overnemen maar hier ook te druk en weinig tijd.
Esther - fijn dat het buitenrijden zo goed ging, en super van je les, nu lekker volhouden
wat een leuke paardjes die 2. fijn ook dat ze naar binnen kunnen wanneer ze willen. zien er buiten wel zielig uit, maar kennelijk vinden ze het niet erg.
wel even lekker met heike buiten gewandeld morgen weer even erop
heikedenise
Geplaatst: 24-10-10 17:01
en iloon hoe ging je wedstrijd vandaag
_Saida_
Geplaatst: 24-10-10 17:38
Hier al de hele dag de zon!
Angela, fijn dat je moeder weer lekker naar huis mag! Ik vind die foto bij waar ze buiten staan er ook wel sneu uitzien met die hangende koppies, maar je zegt zelf al dat ze er zelf voor kiezen. Lekker hoor, dat het zo goed gaat met Noushka! En Shaddy? Hoe gaat het met haar?
Denise, gaat het goed met Heike? Geen rare dingen als warme benen, onregelmatigheid enzo?
Bedouin, volgens mij heb ik wat gemist -> 8 paarden? Hebben jullie er een paar bij?
saida - met heike gaat het heel goed de eerste 3x toen ik erop ging was die even in draf onregelmatig, en dat heb ik nalaten kijken want de dierenarts van de kliniek komt bij ons op stal voor een andere paard (lang verhaal) dus toen heeft de gelijk gekeken maar alles is goed en die onregelmatig heid kwam voort uit het feit dat echt alle spieren weg zijn, en dat die heel onzeker is geworden, ben er nu weer 2x op geweest en nu is die geen pas onregelmatig geweest dus we zullen wel zien hoe het gaat , we doen lekker rustig aan en na het rijden smeren we netjes zijn rug in en volgende week moet ik weer bellen om te kijken of we nog langs moeten komen, of dat hij binnenkort weer naar stal komt
aardig lang verhaal, maar hopelijk wel duidelijk
Nouvel
Geplaatst: 24-10-10 17:59
zo wij zijn gisteren ook weer thuis gekomen!
echt super genoten! 3 dagen droog kunnen rijden zowaar en 2 dagen ervan zelfs met een zonnetje erbij! heerlijk in 't bos gereden en nog een menlesjes mee gepakt in de mooie menbak die ze daar hadden, die moest ik natuurlijk even testen...
Ellis: Dat klinkt ook errug goed! Lekker kunnen genieten dus! Zijn er nog foto's .
Vandaag is een vriendin van mij gezellig mee geweest naar stal en die mocht Shaggy een keer uitproberen . Hij heeft weer goed zijn best gedaan! Hij is altijd zo braaf als er iemand anders op zijn rug zit, echt lief!
Nouvel
Geplaatst: 24-10-10 18:24
lief hoor!
ja, we hebben 't echt super leuk gehad! wel wat foto's gemaakt, maar niet heel veel... gaat nooit zo handig met de kar in 't bos, om dan foto's te maken...
Hahaha dat is zo inderdaad . Maar ach leuke sfeerfoto's lukken altijd wel .
shoes
Geplaatst: 24-10-10 20:31
Shanna: Wat een mooie omgeving! Heb je 't naar je zin?
Denise: Nog iets leuks gedaan met je vent (je jubileum)? Fijn dat de trainingen goed gaan.
Angela: Gelukkig gaat het vrij goed met je moeder en zijn ze er optijd bij met het behandelen van de longonsteking. Wat een schattige foto's overigens!
Esther: Ook rijtechnisch in stijgende lijn lees ik, goed!
Ellis: Jij hebt lekker genoten zo te lezen en foto's bewonderen doen we graag!
Anouk: Sterkte dinsdag met je dochter....
Ik zit de laatste tijd weer in een dip met Dable...Donderdag les gehad, was al vurig met wegrijden, wilde omhoog komen. Tijdens de les flink aan het sleutelen geweest. Zaterdag weer gereden, wat een drama! Hij was al heet met binnenhalen, met borstelen schrikkerig (beetje stormachtig weer). Toen opgestapt en wil de teugels aannemen: zakt helemaal door zn achterhand om vervolgens als een raket recht omhoog te springen met 4 benen in de lucht! We gingen echt steil omhoog! Ik been gegeven om hem naar naar voren te zetten en weer doorrijden. Menig mond stond weer open en nu had ik voor de eerste keer na al zijn stunts echt het gevoel dat dit niet tof was. Het rijden ging niet lekker, onrustig, met zn hoofd schudden etc. Ik heb veel gestapt met lange teugel zodat er geen druk was, veel halthouden en wegrijden etc. Daarna heb ik s'avonds nagedacht hoe ik dit moet aanpakken aangezien hij heel sensibel is en je ook nog je veiligheid in acht moet nemen. Heb besloten om weer een gesprek met hem aan te gaan, teugels niet aan te nemen wanneer ik opstijg en wegrij en vervolgens de komende tijd bezig te houden met rechtrichten en voorwaarts rijden. Vanochtend dit toegepast en het ging best redelijk. Gelukkig geen gekke fratsen en met vol tempo rechtrichten zonder al te veel druk op de teugels. Ik hoop dat we binnenkort dan weer daar komen waar we eerst waren...pfffff.....
Prinslover
Geplaatst: 24-10-10 20:32
Esther, las dat je lekker hebt gereden op Shaggy. Buiten of in de bak, iemand anders op zn rug of niet, hij doet t allemaal, een echte allrounder.. . Ik zou ook graag weer naar buiten willen enzo, maarja, op stal heb ik niemand, en ik kan niet alleen.. lastig dus!
Ellis, fotospam.. ?
Denise, mn wedstrijd ging goed, maar dat had je al op hyves gelezen of niet..? Lees allemaal super verhalen over het opbouwen wat zo goed gaat met Heike!! Ben zo blij voor je !
Angela, jeetje, heftig allemaal voor je moeder, gelukkig verloopt het goed. Snel naar huis met je moeder!! Leuke foto's van Noushka, ze ziet er goed uit! Shaddy maar extra verwennen .
Bedouin en Martine, tis jullie vergeven hoor! Valt niet mee al dat bijlezen.. .
Tsjaa, de opening. Opzich misschien leuk als we de taken een beetje verdelen. Dat er 1 leuke gebeurtenissen opzoekt, de 1 leuk geplaatste foto's en 1 quotes ofzo?!
Vandaag wedstrijd gehad met Chico.. En wat deed ie weer zn best, echt een kanjer. Trailerladen gaat allemaal echt súper sinds de DVD van 't Balingehof. Werkt altijd, zo blij mee. Alles liep op schema, en was mooi optijd aanwezig. Daar gaan opzadelen etc en gaan rijden. Super fijn, want je mag daar de bak verkennen, gelukkig maar! Want de eerste rondjes ziet hij altijd spoken.. . Gelukkig was dat al snel over en liep ie heel braaf! De eerste proef schrok hij 1 keer en ging op de noodrem haha . En 1 x reed ik verkeerd, oeps . Maar toch nog 180. En de tweede proef ging heel fijn, daar had ik 187 en een eerste prijs (van de twee hoor ). Dus met 2 wp en een beker naar huis, jeeej .
shoes
Geplaatst: 24-10-10 20:37
Ilona: Te gek zeg! Wat goed van jullie Ach, zag Chico weer Casper??? Vervelend die spoken. Maar mooie punten hoor en fijn dat het laden ook zo goed gaat.