[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:08

saida: Gelijk heb je, gewoon naar buiten... ik zet ze nu ook gewoon buiten en je ziet ze zelf al voorzichtiger lopen en op de plekken waar het kan gek doen, lekker beetje buitenlucht!

Ik weet niet of jullie paarden deze afwijking ook hebben, maar encanto zn favoriete kroel plek is zn tong hij vind het heerlijk om zn tong uit te steken en die moet ik dan aaien Vork
Afbeelding
*niet op mij letten!*
Afbeelding

dat was mn foto spam voor vandaag

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:52

Teneerste nog een fijn nieuwjaar aan iedereen , lees vaak snel door heb niet veel tijd om te schrijfen maar blijf het leuk vinden om fotos te zien en wat mee te lezen.

Ik moest even reageren op de foto van Encanto mijn Gallo doet namelijk precies hetzelfde en vind het lekker om over zijn tong geaaid te worden je staat er versteld van hoe lang zon ding is Vingers aflikken

Fijn om te lezen Iloon dat het weer goed is met je paardje ben ook zeer benieuwd straks op rijfotos vindt hem namelijk heel leuk.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:53

saida - in een bevroren wei zet ik hem wel maar bij ons liggen er ook ''grote'' plassen in de padock waardoor het echt glad is dus daar zet ik hem echt niet in maar als die gewoon bevroren was egweest had ik het echt wel gedaan

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:54

Picassox schreef:
Waar is die keuring?

WTC Expo in Leeuwarden.

Denise -> Bij ons ligger er ook plasjes, maar niet zo groot, meer in de gaten van de hoefslag zeg maar.
Ze kijken echt wel uit hoe en waar ze lopen, dus ik maak me niet echt zorgen.
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 06-01-09 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:57

Mies - erg grappig met zijn tong ziet er ook heel leuk uit

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:28

Wou ook nog even foto zetten hoe Gallo er nu uitziet (met zijn nieuwe deken)

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:08

Mies; Haha, wij hebben op stal ook zo'n paard wat dat doet Haha! . Echt grappig Vingers aflikken . Lieve canto!!

Juswat is je echte naam eigenlijk? Bloos ; Jaa ik ben ook super happy! Hoe is het daar in Spanje? Nog wel op temperatuur? Hier is het flink koud.. En wauuuw, Gallo Lovers . Ik ben nog steeds verliefd op dat paard. Het is jammer dat ik het geld, de tijd niet heb voor een 2de, maar ik had het wel geweten Kwijl . Hartstikke leuk jou berichtjes tussendoor hoor!

Saida: Veel plezier op die keuring! Zal vast lukken Pling . En groot gelijk hoor dat je haar lekker zelf laat kijken. Paarden weten uitstekend hoe of wat Lachen

Penny: Das beter zeg! Het kon idd nogal een moeilijk paardje zijn wat ik toen begreep.. Snel weer foto's plaatsen hoor, ben zo benieuwd hoe die nu is! Is hij nog veel de breedte ingegaan?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:19

Ilona, ja hij is nogal wat in de breedte gegaan. Hij is behoorlijk opgeknapt, echt een knap paard geworden (al zeg ik het zelf).

Jus, wat een knapperd is die van jou! Lovers

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:20

Ik ben trouwens vandaag met Picasso heen en weer naar de wei geglibberd om nog een extra dekentje op te doen. Jemig, het is koud en glad! Brrr.

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:32

Ellis: Wat een lieve foto. Heerlijk in het zonnetje!
Jasmijn: Ik vind het zo vervelend voor je dat je de hondjes moet missen. Hopelijk
bedenkt hij zich is.
Penny: Gezellig! Waar ga je je paard stallen en welke neem je mee?
Saida; Ik kan Nino hier echt niet naar buiten laten. Echt te glad en hij is te druk. Dat
risico ga ik niet nemen.
Jus: Leuk paard heb je! Is het warm in Spanje?

Bijna een uur gewandeld. Hij is echt druk, maar ik kan op dit moment alleen maar met hem
wandelen Clown . Paddock en bak zijn echt drama. Je kan er echt op schaatsen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:05

Amanda : Ik neem Picasso mee! Ik heb tijdens de meeloopdag ook op de andere stal gekeken (dus niet op de paardenplaats), die stal verder weg van school heeft mijn voorkeur (dat is gehuurd door de school). Maar als dat niet mogelijk is, dan kom ik gewoon op de Paardenplaats terecht! Knipoog

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 20:10

Ellis op de een o9f andere manier heeft de foto een "vakantie"uitstraling,betje buitenlands vind ik(of ben ik nu aan het ijlen door de koorts?) knappe dame is het toch Lovers

Mies Wat kijkt dat paard toch lief uit zijn ogen,echt een paardje waar je meten op valt Vingers aflikken

Jus Knapperd hoor! ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe warm jullie het nu hebben...

Saida Oei,dan mag jij voor mij zaterdag even kijken hoe het gaat met een paard dat ik ken Haha! Ergens in het programma zaterdag moeten de 6 (geloof ik) talenten met friezen een proef ofzo rijden terwijl er een zangeres met harde muziek en een jurk met linten is...(vaag verhaal vertel ik toch)
Bij die 6 zit een meisje bij ons van stal,Femke met Anne-rintske(fries) ze was vorige week aan het oefenen met luide muziek,en dat paard gaat er echt helemaal van uit zn plaat....en lópen dat ie kan Wow! aan het strekken moet je de combinatie wel herkennen denk ik,grote slanke fries die echt méééééga kan strekken...ik ben heel benieuwd of ze dr fries kan houden en of het goed gaat...laat het ff weten Knipoog

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 20:59

Het is niet lekker weer , regent , hopen dat het snel opknapt de bakken zijn hier niet op voorbereid dus die staan gelijk vol met water.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:02

Wat een leuke foto Jus!!!

Mies: grappig, Licor heeft ook periodes dat hij zijn tong tussen zijn tanden steekt en dan wil dat ik die aai Haha! Vreemde dieren...

Màn!!!!!!!!! Ik heb er net 3u over gedaan om van mijn werk thuis te geraken en ben helemaal bevroren nu (trein afgeschaft en in de koude op de bus moeten wachten Scheve mond). Nu nog koken en naar Terroso en Licor, vandaag heb ik daar geen zin in Clown

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:19

Ik ben vanmiddag even in mn kleren geschoten en even Moreno wezen knuffen...ik miste hem Bloos

Ik hoop morgen nog wat verder opgeknapt te zijn,en hem weer even te kunnen poetsen ofzo.

( sorry als ik letters in mn tekst mis of teveel heb,ik heb een vaag toetsenbord,de letters blijven óf hangen óf ze vliegen me om mn oren Tong uitsteken )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:02

boderjay, kan me voorstellen dat je 'm even een knuffel wilde gaan geven hoor!
was wel frisjes zeker! Cool

Ja leuke stallen zijn dat zo he, met die luiken en die muur zo, doet inderdaad een beetje buitenlands aan!
vakantie-uitstraling is helemaal goed hoor, het is ons vakantie adresje! Knipoog
(voor Fifi nu alleen werkvakantie Cool )

idra, jeetje dat is lang onderweg!
en dan nog de paarden doen...
sterkte!

jus, dat is inderdaad niet echt geweldig weer...
gave foto's, hij is erg mooi!
Gave deken ook!

amanda, nou jij het je beweging ook weer gehad met al dat gewandel! Haha!

mies, die tong, geweldig! Haha!

saida, thanx voor het duimen vast, en veel plezier op de keuring!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:05

jee, wat een hoop reacties hier weer.
doe er ff een paar uit m'n kop.
sanne: gister zag ik een reactie langskomen waarin iets stond in de trant van frankie pennyman haha.
mies: mooie foto's. des likt graag van m'n hand maar z'n tong aanbieden om geaaid te worden, nee nog niet meegemaakt. maar zoveel knuffel ik zelf nou ook niet. ben man he....
jus: mooie plaat. wsl kom ik komende zomervakantie even kijken bij jouw stal, malin en suevo komen daar ook vandaan toch? lijkt me wel interessant en gezellig.
idra: ja ik hoorde vanmorgen dat er rond antwerpen zeer veel sneeuw was gevallen. had hier 3 chauffeurs uit roeselare.
overigens had het hier gisternacht ook gesneeuwd, mooie troep is het geworden.
jasmijn: van je af zetten die gast en meid. ze zijn het niet waard.
jolijn: nou meid aan de cranberry's dus. beterschap. op vlieland worden die dingen overigens geplukt en verwerkt in verse dingen.
oja, gister vroeg iemand me nog naar m'n zadel. idd wacht ik daar nog steeds op, zal niet lang meer duren denk ik/ hoop ik.
nou meer weet ik niet meer, heb wel alles gelezen.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:58

Ik woon wel een eind van Antwerpen, maar het ligt hier ook zo'n 10 cm dik ja... Daarnet bij het terugkeren van de paarden duidde een thermometer -15° aan!!! Wow!
Ik ben iig erg blij met mijn 4x4, ik rijd zo overal heen zonder te glijden.
Ik zit nu gezellig te eten (ja, zo laat pas, pffffffff).

Ellis, het is ook een beetje buitenland hè, waar Fifi staat! Mooie foto hoor!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:29

Ellis - gaan jullie daar dan heen als jullie een weekje weg gaan ofso want het ziet er idd heel leuk uit

amanda - ik wou dat ik kon stappen met me ventje want zelfs dat gaat niet bij ons

Idra - dan ben je idd blijf dat je een 4 x4 rijd, hier ligt ook zoveel sneeuw en het is ook glad

Jus - mooie foto hoor (ook een hele leuke deken)

Frank - hopelijk duurt het niet meer al te lang en kan je ''lekker'' van je zadel gaan genieten

gisteren maar een kwartiertje bij heike geweest ik voelde me eigen echt naar tegenover hem het is zo zielig om hem alleen maar in zijn stal te zien staan want hij kan nog geen eens zijn stal uit zo glad is het hier, dus nu hebben we met de stal eigenaar zout gestrooid zodat ze hopelijk vandaag los kunnen zodat die in ieder geval toch zijn beentjes kan strekken,

en ik begin me eigen nu ook niet lekker te voelen, dus hopelijk zet het niet door want heb een druk weekend in het vooruitzicht evenals een drukke week

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:56

Wat als je hond - die altijd en eeuwig met stokken zeult,
iets te vaak mee naar stal gaat..... ???

Dan krijg je dit...

ze heeft em de halve bak vastgehouden Haha!
Afbeelding

Afbeelding

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:03

Hallo, ben ik ook weer even uit de meelees-modus. Jullie gaan wel erg snel Haha!
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Snelle reactie op iedereen:
Ik zie leuke paarden voorbij komen (jus, Mies, Ellis, Regine). blijf vooral foto's plaatsen: leuk! Lachen
Verder zag ik nog een heel schattig meisje op schaatsjes Lovers
Iedereen heeft last van harde bodems/gladheid. Ik heb mijn paarden sinds kort op een andere stal staan en ik kan gelukkig aardig doorrijden.
En hier en daar zijn er mensen niet lekker/ziek/aan de beterende hand. Ach gut

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:20

Regine Haha! ,ik herken het! Mijn vorige paard liep ook gerust een uur met een stok in zn mond door de wei Cool

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:31

Ook van mij natuurlijk iedereen nog de beste wensen. Heb het de laatste tijd druk gehad met de nieuwe plannen, bevroren waterbakjes, ik heb tijdelijk hier 10 paardjes van een ander staan dus druk met mesten en heb veel getrained met Otto voor indoor Veendam.

Gisteren was het dan zover en ben ik met Otto naar indoor Veendam geweest. Had maandag het Z1 en Z2 gezien en had er niet veel vertrouwen in dat hij daar mooi zijn proefje zou lopen. Hij is vaak angstig en dan in zo'n grote hal. Hij liep echt superfijn en ik had 192 punten. Lijkt erop dat ik hem nu ook door de enge dingen kan helpen. Was echt supertrots op hem.
Er zijn hele mooie foto's van hem gemaakt. Het was ook op filmloop dus mijn ouders hebben vanuit Krommenie alles kunnen volgen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:37

Lisenka Goed zeg! En ik zou zeggen; kom maar op met die foto's Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:16

Penny: Fotooo's. Ben echt zó benieuwd hoe Picasje is opgedroogd! Lachen

Amanda: Ja, dat begrijp ik dat Nino druk is... helaas kan je er niks/weinig aan doen Ach gut . Gelukkig ben je nog zo lief een uur (!!) met hem te gaan wandelen. Toch goede inzet van jezelf hihi. Is het ook te glad om een lekker stap/drafrit buiten te maken? Of is Nino nog niet verkeersmak?

Gab: Hihi, en keek Morrie je vreemd aan zo van "en waarom ben jij al een paar dagen niet langs geweest?" Nors opkijken Haha! Haha! ?

Jus: Ah, bah, dat zijn ook geen lekkere weer berichten....

Lobke: Jeeeetje, wat rot zeg, dat je gister zo lang onderweg bent geweest!! Hier ligt geen sneeuw gelukkig Haha! . Ik vind sneeuw leuk zolang je niks hoeft te doen, maar het levert veel problemen op...

Denise: lijkt mij ook rot je paard niet uit te stal kunnen halen wegens gladheid.. Hopen dat het zout helpt!

Regine: Wauw, gaaf joh, die plaatjes in de sneeuw Cool . Gekke cap!! Haha!

Westbest: Hoe staat het met de verkoop van je kanjer? Al serieuse gegadigden?

Lisenk: Gefeliciteerd met je punten!! Goed gedaan zeg! Je kan trots zijn Haha! . Knappe Otto!
En fotoooo's plaatsen he!

Met Chicotje gaat het zn gangetje. Gaat tot nog toe goed! Ben ik erg blij mee Pling .
Afgelopen dagen heeft meneer lekker kunnen spelen in de bak. Even lekker niet "werken".
Hij is lekker los geweest met een maatje, en ik heb hem voor het eerst een laag sprongetje laten maken.
Alleen durft hij niet (schijterd!!) maar achter een ander paard aan vind ie leuk Haha! .
Hij kan het best grappig hihi. Vandaag maar weer even aan de slag met m. Waars morgen er weer op!