Ik weet niet of jullie paarden deze afwijking ook hebben, maar encanto zn favoriete kroel plek is zn tong hij vind het heerlijk om zn tong uit te steken en die moet ik dan aaien

*niet op mij letten!*

dat was mn foto spam voor vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Picassox schreef:Waar is die keuring?
. Echt grappig
. Lieve canto!!
; Jaa ik ben ook super happy! Hoe is het daar in Spanje? Nog wel op temperatuur? Hier is het flink koud.. En wauuuw, Gallo
. Ik ben nog steeds verliefd op dat paard. Het is jammer dat ik het geld, de tijd niet heb voor een 2de, maar ik had het wel geweten
. Hartstikke leuk jou berichtjes tussendoor hoor!
. En groot gelijk hoor dat je haar lekker zelf laat kijken. Paarden weten uitstekend hoe of wat 

. Paddock en bak zijn echt drama. Je kan er echt op schaatsen.
Ergens in het programma zaterdag moeten de 6 (geloof ik) talenten met friezen een proef ofzo rijden terwijl er een zangeres met harde muziek en een jurk met linten is...(vaag verhaal vertel ik toch)
aan het strekken moet je de combinatie wel herkennen denk ik,grote slanke fries die echt méééééga kan strekken...ik ben heel benieuwd of ze dr fries kan houden en of het goed gaat...laat het ff weten
Vreemde dieren...
). Nu nog koken en naar Terroso en Licor, vandaag heb ik daar geen zin in
)
)

,ik herken het! Mijn vorige paard liep ook gerust een uur met een stok in zn mond door de wei
. Gelukkig ben je nog zo lief een uur (!!) met hem te gaan wandelen. Toch goede inzet van jezelf hihi. Is het ook te glad om een lekker stap/drafrit buiten te maken? Of is Nino nog niet verkeersmak?
?
. Ik vind sneeuw leuk zolang je niks hoeft te doen, maar het levert veel problemen op...
. Gekke cap!! 
. Knappe Otto!
.
.