Penny: Fotooo's. Ben echt zó benieuwd hoe Picasje is opgedroogd!
Amanda: Ja, dat begrijp ik dat Nino druk is... helaas kan je er niks/weinig aan doen
. Gelukkig ben je nog zo lief een uur (!!) met hem te gaan wandelen. Toch goede inzet van jezelf hihi. Is het ook te glad om een lekker stap/drafrit buiten te maken? Of is Nino nog niet verkeersmak?
Gab: Hihi, en keek Morrie je vreemd aan zo van "en waarom ben jij al een paar dagen niet langs geweest?"
?
Jus: Ah, bah, dat zijn ook geen lekkere weer berichten....
Lobke: Jeeeetje, wat rot zeg, dat je gister zo lang onderweg bent geweest!! Hier ligt geen sneeuw gelukkig
. Ik vind sneeuw leuk zolang je niks hoeft te doen, maar het levert veel problemen op...
Denise: lijkt mij ook rot je paard niet uit te stal kunnen halen wegens gladheid.. Hopen dat het zout helpt!
Regine: Wauw, gaaf joh, die plaatjes in de sneeuw
. Gekke cap!! 
Westbest: Hoe staat het met de verkoop van je kanjer? Al serieuse gegadigden?
Lisenk: Gefeliciteerd met je punten!! Goed gedaan zeg! Je kan trots zijn
. Knappe Otto!
En fotoooo's plaatsen he!
Met Chicotje gaat het zn gangetje. Gaat tot nog toe goed! Ben ik erg blij mee
.
Afgelopen dagen heeft meneer lekker kunnen spelen in de bak. Even lekker niet "werken".
Hij is lekker los geweest met een maatje, en ik heb hem voor het eerst een laag sprongetje laten maken.
Alleen durft hij niet (schijterd!!) maar achter een ander paard aan vind ie leuk
.
Hij kan het best grappig hihi. Vandaag maar weer even aan de slag met m. Waars morgen er weer op!