Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En toen fietste die door.
!
En dat het zo goed ging is toch een leuke meevaller!
Volgende x wel foto's maken hoor, leuk trouwens dat ie de keertwendigingen zo goed oppakte!
Maar over dat bij je kont pakken
Wat idoot zeg!! Gelukkig is het daar bij gebleven, stel je voor dat je echt aangerand of erger, verkracht zou worden.
Bah, echt een naar idee! Zou goed opletten hoor!
Dat had Pitufo ook 
Bij ons staan de hengsten (waarbij het goed mogelijk is die nooit gedekt hebben) trouwens gewoon naast merries hoor.. Snuffelen gewoon aan elkaar door de tralies heen, gebeurd niks mee....
Ga lekker paardrijden zo! Ben benieuwd of ze weer zo lekker gaat als vorige week
.
! morgen uitgebreid verslag! 
. 
heb 20 setjes
elke dag een ander 
Ze hebben het al snel verteld zeg ze is pas 8 weken 
maar zie steeds weer leuke dingen 

setjes zijn ook super leuk! Mag ik commentaar geven ??

x__Ellis schreef:Wauw,, mooi paardsetjes zijn ook super leuk! Mag ik commentaar geven ??
![]()
Bij de eerste foto moet je je zweep naar beneden houden, en bij de rest van de foto's moet je om je hakken denken
weet nooit waar ik met dat rot ding heen moet..

heb precies de slechtste geplaatst
morgen were les kan ik er weer aan werken hihhi
peetisgreat schreef:fanny hoe laat moet je dan?????????????
dan gaan we duimen met zijn allen
en nu we het er toch over eens zijn dat we het zo leuk hebben met zijn allen hier op het forum
laten we een keer bij elkaar komen met de paarden bij ons op stal hebben we een mooie groepsaccomadtie een mooi bos en een binnenbak voor als de regen het niet kan laten om neer te vallen
het is niet voor iedereen in de buurt!!! maar er kan wel geslapen worden en voor de paarden is ook onderdak
dus wie o wie lijkt het wat???????????
heb het wle eens eerder aangegeven maar toen kwam het niet van de grond nu mss wel???????
![]()

)
.
kortom een echte barokkker en gek hoor dat die hengst zo afgeschermd wordt mss dat dat beest daardoor wel zo achtelijk doet